- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i 1.6
- Évjárat: 2000
Elküldve: 2023. május 29. hétfő, 21:14
YELLOW írta:hil írta:YELLOW írta:hil írta:YELLOW írta:hil írta: Sziasztok, Engem már nem érint, csak tudni szeretném, hogy az M43-as motorokról az utóbbi időben és több helyen is olvasom, hogy a hajtókar csapágy szokott tönkremenni. Mitől lehet ez és szinte csak ennél a motornál?
Bye: hil
tuti? inkább N43 lesz az. meg N47 és főként a dízelek.
Tuti, nem tévedés: Több fórumon is az M43TU motorokról olvastam a gyakori hajtókar csapágy problém, pedig azt mondják, az a legtutibb motor, örök élet meg egy nap, csak ugye a hajtókar csapágy. Az előző hozzászóló is erről írt (Bmwcooler).
na de mit ír? motorolaj hiányában lett hajtókarcsapágyas. segítek, bármi az lenne olaj nélkül... ha nincs meg az olajnyomás, akkor fém a fémen fut.
ez a baja az N47-nek is, hogy 25-30ezrenként cserélnek olajat. vagy ki tudja. annyi tróger van, mindegyik friss olajcserével árulja, aztán már ő is így vette. sokan nem képesek egy olajszervizre se, hanem eladják előtte, aztán ki tudja mióta nem volt cserélve.
OK, nála olajhiány volt, de másoknál normál használat során jelentkezett, ahol volt olaj, ami mindig időben volt cserélve.
ebbe azért ne legyél biztos. mert ha hüJe volt úgy sem ismeri be. ha már más cserélte az olajat, ki tudja valóban cserélte-e és mire. most elviszed 10ezer km-ként valahova,szerelő látja, hogy 25ezer a csere, fogja le se sz*rja, csak kiszámlázza. sajnos nem tudok enyhíteni bizalmatlanságomon.
szinte biztos vagyok benne, hogy amelyik ebből a motorból hajtókarcsapágyas lett, ott volt valami gond az olajjal, cserével, vagy használattal.
Sziasztok.Yellownak van igaza,ugyanis nekem 7.-éve lesz Júliusban hogy meg van az M43Tub16 de még mindig nem csapágyas pedig már 265.500 Km-van benne,jelenleg bal első rugótörésem van de az nem a motor.