- autója adatai
- Széria: Z4
- Típus: E89
- Kivitel: Roadster
- Modell: Z4 30i
- Évjárat: 2009
Elküldve: 2012. május 21. hétfő, 10:19
hancurozo írta:Coyote írta: Elég szimpatikus... Persze a legjobb lesz majd egy 320D 184 LE-vel, olyan 2018 környékén
Simán lehet 5,1-es a fogyi. A hétvégén minden szabályt betartva (50/90), a régi hetesen, bámészkodósan, totyorgósan, de egyenletesen mentem a Siófok-Zalaegerszeg távot: átlag 4,6 liter, visszafelé többet előzgettem, és oda-oda léptem, 5,4 literre ment fel az átlag.
Dízellel lehet így bohóckodni, de azt gondolom, hogy aki így vezet, annak felesleges a 2 literes TD motor meg az erőtartalék. Ma reggeli autópálya már 5,6-ra tolta fel, mivel péntekig autópályázok, biztosan visszaugrik majd 6 liter fölé.
Persze nagyon jól nézett ki a teletanknál a RANGE: 1092 km
Szerintem a szabályokat be kell tartani. (ha mindenki így tenne, nem itélnék így meg a BMW tulajokat)
Ha valaki betartja a szabályokat akkor is jó az erőtartalék. (nem azért kell , hogy rettegésben tartsuk a közlekedés többi résztvevőjét) Rengeteg hielre vett új "miautónk" tötyög 40-50-nel lakott területen kívül (mert kell az új autó, csak a benyát nem tudják már fizetni), az előzésüket pedig jobb minnél rövidebb idő alatt befejezni (olyan ritkán mennek, hogy elfelejtettek vezetni). Sok fiatal puhapöcs gizdázik a kigyúrt autójával fél méterre a kocsi mögött. Ilyenkor vagy lassítasz (megkockáztatva, hogy belédjön) vagy az előre menekülés marad, ha félted a hátul ülő gyerkőcöket.
"Szerintem a szabályokat be kell tartani." meg "a rosszakat el kell ítélni"
A szabályokat egy kivétellel mindig betartom, jelen esetben a sebességhatárra gondoltam, ami az egyetlen, amit képtelenség betartani Én megpróbálok előzékenységgel (gyalogosok átengedése, másokra is tekintettel levő parkolás, stb) és a tahóság (zenebömböltetés, tailgating, dudálás, ködlámpázás)elkerülésével javítani a BMW tulajdonosok hírnevén.
A gyorshajtás gyorshajtás, legtöbb esetben nem árt a légynek sem, illetve van a társadalmunkban egyfajta gyorshajtásra ösztönzés is - ha nem lenne, akkor senkit nem érdekelne a lóerők száma, a nyomaték, a gyorsulás, a végsebesség... minden autót le lehetne szabályozni 130 km/h-ra, ehhez meg elég az 1 literes, 3 hengeres, félig elektromos motor is.
De ki akar ennyire "zöld" lenni, ha azon nőttünk fel, hogy vényóc, zsarukanyar, nájtrájder, dzsenerállí, tidzséhúker, szupercsapat, nídforszpíd, és a gyártók legerősebb reklámforrása még mindig az autóverseny?
Példának okáért, én a múltkor azon (a szégyenteljes és balga tevékenységen) kaptam magam, hogy Chevy Cruze-okat nézegetek. Persze az utcai változatok sokkal szánalmasabbak, mint a WTCC-sek