csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. augusztus 16. csütörtök, 13:26


YELLOW írta: én ezt értem, de nem ez volt a kérdésem.
hanem kezd gyanús lenni, hogy az én motorom ami N42B18 1796cm3, az nem is ekkora hanem nagyobb. ugye régen mindig írtam, hisz úgyis van, hogy a 150 lovas 6 hengeres 2.0-s motorhoz képest az enyém ugyanazt tudja. nos ott van haver cabriója, ami N42B20 1998cm3, igaz 250 kilóval nehezebb, de attól meg jobb. 250 kg plussz nem jelent ennyi hátrányt a számára.
és ilyenkor jut eszembe pl az, amikor a fosvágeneknél volt az, hogy németben másképp estek az adózási szarok, emiatt az 1.9-es 130 lovas motorokat visszabutították 105 lovasra, mert így benne volt az olcsóbb teljesítmény határban, ezt persze itthon a szervizek ingyen megcsinálták vissza 130 lóra. vagy ugye ott a BMW 1.9-es motorja amit a 316i-be szerelt.
ezért írtam, hogy oké, hogy a motorkód mérvadó, meg az alapján kiderül, de nekem mégis gyanús a fent leírtak miatt, hogy az enyém sem az N42B18 az írásokkal ellentétben, hanem ugyanúgy 2literes a lökete, csak papíron szerepel más. nem volt motorcserém, hanem a gyárból így adták ki ilyen adatokkal. persze ezt csak feltételezem, de lassan minden emellett szól.


jrtom írta: A két motor tök ugyan az csak a köbcenti tér el. Csak a 18i-t nem hívhatják 20i-nek mert az már 6 hengeres ugyebár mint tudjuk. De ettől függetlenül sokan hírdetik mint 320i aztán kiderül, hogy csak 4 zylinder. Nekem volt 320i-m de már a 2,2-es 170 pacis az minden viszonylatban 1 literrel evett többet mint a keresztapám 318i-je. Szóval azt az egy litert megérte a 6 hengeres hang meg a motor sima járása meg a menetdinamika.

YELLOW írta:
jrtom írta: Egy olyan motoros kabrió mint a Tied az pont 250kg-al nehezebb mint a limód.
Agyon vannak merevítve mindenhol. És azt a 250-et nagyon is megérzi az a kis motor, fogyasztásról nem is beszélve.



azt tudom, de az enyém N42B18 a cabrio meg N42B20
de nekem már kezd gyanús lenne, hogy a két motor lehet tök egy és ugyanaz. jó lenne tudni valami biztosat, hogy a köbcenti valóban eltér-e, vagy itt is olyan eset van, mint az 1.6- az M43TUB19... motorral. jó tudom a motorkód különböző, de.... de mivel a 6 hengeres 150 lovashoz képest is úgy megy... így már nekem nagyon gyanus.






Töltsd fel vízzel és meglátod mennyi fér bele.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. augusztus 16. csütörtök, 12:17


én ezt értem, de nem ez volt a kérdésem.
hanem kezd gyanús lenni, hogy az én motorom ami N42B18 1796cm3, az nem is ekkora hanem nagyobb. ugye régen mindig írtam, hisz úgyis van, hogy a 150 lovas 6 hengeres 2.0-s motorhoz képest az enyém ugyanazt tudja. nos ott van haver cabriója, ami N42B20 1998cm3, igaz 250 kilóval nehezebb, de attól meg jobb. 250 kg plussz nem jelent ennyi hátrányt a számára.
és ilyenkor jut eszembe pl az, amikor a fosvágeneknél volt az, hogy németben másképp estek az adózási szarok, emiatt az 1.9-es 130 lovas motorokat visszabutították 105 lovasra, mert így benne volt az olcsóbb teljesítmény határban, ezt persze itthon a szervizek ingyen megcsinálták vissza 130 lóra. vagy ugye ott a BMW 1.9-es motorja amit a 316i-be szerelt.
ezért írtam, hogy oké, hogy a motorkód mérvadó, meg az alapján kiderül, de nekem mégis gyanús a fent leírtak miatt, hogy az enyém sem az N42B18 az írásokkal ellentétben, hanem ugyanúgy 2literes a lökete, csak papíron szerepel más. nem volt motorcserém, hanem a gyárból így adták ki ilyen adatokkal. persze ezt csak feltételezem, de lassan minden emellett szól.


jrtom írta: A két motor tök ugyan az csak a köbcenti tér el. Csak a 18i-t nem hívhatják 20i-nek mert az már 6 hengeres ugyebár mint tudjuk. De ettől függetlenül sokan hírdetik mint 320i aztán kiderül, hogy csak 4 zylinder. Nekem volt 320i-m de már a 2,2-es 170 pacis az minden viszonylatban 1 literrel evett többet mint a keresztapám 318i-je. Szóval azt az egy litert megérte a 6 hengeres hang meg a motor sima járása meg a menetdinamika.

YELLOW írta:
jrtom írta: Egy olyan motoros kabrió mint a Tied az pont 250kg-al nehezebb mint a limód.
Agyon vannak merevítve mindenhol. És azt a 250-et nagyon is megérzi az a kis motor, fogyasztásról nem is beszélve.



azt tudom, de az enyém N42B18 a cabrio meg N42B20
de nekem már kezd gyanús lenne, hogy a két motor lehet tök egy és ugyanaz. jó lenne tudni valami biztosat, hogy a köbcenti valóban eltér-e, vagy itt is olyan eset van, mint az 1.6- az M43TUB19... motorral. jó tudom a motorkód különböző, de.... de mivel a 6 hengeres 150 lovashoz képest is úgy megy... így már nekem nagyon gyanus.






Matyi330
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 320i
Évjárat: 2009

státusz Matyi330

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 30

Elküldve: 2012. augusztus 16. csütörtök, 12:06


Szemy írta:
Matyi330 írta: Sziasztok!

Nagyon érdekelne egy E46 318ci Facelift (2000cm/143Le)-es Bömös! (2003-2006)
Sor 4 henger, Valvetronic bla bla bla....
Hallottam róla jót, rosszat, de igazán a ti véleményetekre vagyok kíváncsi.

Csak annyit szeretnék, hogy bárkinek bármilyen tapasztalata volt vagy van egy ilyem típusú bömösről, az sokat segítene nekem a döntésemben. Érdemes-e rajta rágódnom vagy hagyjam a picsába.

Igazából nem szeretnék ennél se erősebbet, se gyengébbet és nem is akarom hülyegyerek módjára vezetni, csak használni, munkaba járni, ami nem nagy táv.

A válaszokat előre is köszi!


Szia Matyi!

Nekem olyan autom volt (csak 4 ajtos limuzin kivitelben), mint amilyet keresel. 49000km-rel vasaroltam es 115000km-rel adtam el. En nagyon meg voltam elegedve a motorral, soha semmi gondom nem volt vele (1 dl olaj nem sok, annyit sem evett) a fent emlitett idöszakban. Viszonylag "racionalis" felfogasban szoktam vezetni (de nem nagypapasan), az atlag fogyasztasom 2 ev alatt 7,9 l/100km volt (ebböl 60-70% tiszta varosi közlekedes). Egyszoval a motor megelözte a korat jo nehany evvel. Ami viszont nekem nagyon nem tetszett, az a valto attetelezese: 140km/h autopalyan 5. fokozatban (6. fokozat ugye nincs) es maris 4000 1/perc-et forog a motor...amikor elöször ezt meglattam, majdnem sirva fakadtam. Egyszoval nem igazan erre optimalizaltak a hajtomüvet.

Remelem tudtam valamicsket segiteni!

Tovabbi kellemes napot kivanok es jo autovadaszatot!
Szemy


Szia Szemy!!

Nagyon szépen köszönöm a sok hasznos infót, remélem sikerül találnom egy szép megkímélt példányt, bár szerintem Magyarországon nem fogok... De mivel fanatikus vagyok, így számomra nincsenek határok!!

Neked is további szép napot!!

Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2012. augusztus 16. csütörtök, 11:53


Matyi330 írta: Sziasztok!

Nagyon érdekelne egy E46 318ci Facelift (2000cm/143Le)-es Bömös! (2003-2006)
Sor 4 henger, Valvetronic bla bla bla....
Hallottam róla jót, rosszat, de igazán a ti véleményetekre vagyok kíváncsi.

Csak annyit szeretnék, hogy bárkinek bármilyen tapasztalata volt vagy van egy ilyem típusú bömösről, az sokat segítene nekem a döntésemben. Érdemes-e rajta rágódnom vagy hagyjam a picsába.

Igazából nem szeretnék ennél se erősebbet, se gyengébbet és nem is akarom hülyegyerek módjára vezetni, csak használni, munkaba járni, ami nem nagy táv.

A válaszokat előre is köszi!


Szia Matyi!

Nekem olyan autom volt (csak 4 ajtos limuzin kivitelben), mint amilyet keresel. 49000km-rel vasaroltam es 115000km-rel adtam el. En nagyon meg voltam elegedve a motorral, soha semmi gondom nem volt vele (1 dl olaj nem sok, annyit sem evett) a fent emlitett idöszakban. Viszonylag "racionalis" felfogasban szoktam vezetni (de nem nagypapasan), az atlag fogyasztasom 2 ev alatt 7,9 l/100km volt (ebböl 60-70% tiszta varosi közlekedes). Egyszoval a motor megelözte a korat jo nehany evvel. Ami viszont nekem nagyon nem tetszett, az a valto attetelezese: 140km/h autopalyan 5. fokozatban (6. fokozat ugye nincs) es maris 4000 1/perc-et forog a motor...amikor elöször ezt meglattam, majdnem sirva fakadtam. Egyszoval nem igazan erre optimalizaltak a hajtomüvet.

Remelem tudtam valamicsket segiteni!

Tovabbi kellemes napot kivanok es jo autovadaszatot!
Szemy

Matyi330
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 320i
Évjárat: 2009

státusz Matyi330

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 30

Elküldve: 2012. augusztus 15. szerda, 22:45


Köszi a tippet! Megkeresem!

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. augusztus 15. szerda, 20:15


A két motor tök ugyan az csak a köbcenti tér el. Csak a 18i-t nem hívhatják 20i-nek mert az már 6 hengeres ugyebár mint tudjuk. De ettől függetlenül sokan hírdetik mint 320i aztán kiderül, hogy csak 4 zylinder. Nekem volt 320i-m de már a 2,2-es 170 pacis az minden viszonylatban 1 literrel evett többet mint a keresztapám 318i-je. Szóval azt az egy litert megérte a 6 hengeres hang meg a motor sima járása meg a menetdinamika.

YELLOW írta:
jrtom írta: Egy olyan motoros kabrió mint a Tied az pont 250kg-al nehezebb mint a limód.
Agyon vannak merevítve mindenhol. És azt a 250-et nagyon is megérzi az a kis motor, fogyasztásról nem is beszélve.



azt tudom, de az enyém N42B18 a cabrio meg N42B20
de nekem már kezd gyanús lenne, hogy a két motor lehet tök egy és ugyanaz. jó lenne tudni valami biztosat, hogy a köbcenti valóban eltér-e, vagy itt is olyan eset van, mint az 1.6- az M43TUB19... motorral. jó tudom a motorkód különböző, de.... de mivel a 6 hengeres 150 lovashoz képest is úgy megy... így már nekem nagyon gyanus.






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. augusztus 15. szerda, 20:17

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. augusztus 15. szerda, 20:04


jrtom írta: Egy olyan motoros kabrió mint a Tied az pont 250kg-al nehezebb mint a limód.
Agyon vannak merevítve mindenhol. És azt a 250-et nagyon is megérzi az a kis motor, fogyasztásról nem is beszélve.



azt tudom, de az enyém N42B18 a cabrio meg N42B20
de nekem már kezd gyanús lenne, hogy a két motor lehet tök egy és ugyanaz. jó lenne tudni valami biztosat, hogy a köbcenti valóban eltér-e, vagy itt is olyan eset van, mint az 1.6- az M43TUB19... motorral. jó tudom a motorkód különböző, de.... de mivel a 6 hengeres 150 lovashoz képest is úgy megy... így már nekem nagyon gyanus.


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. augusztus 15. szerda, 19:53


Egy olyan motoros kabrió mint a Tied az pont 250kg-al nehezebb mint a limód.
Agyon vannak merevítve mindenhol. És azt a 250-et nagyon is megérzi az a kis motor, fogyasztásról nem is beszélve.

YELLOW írta:
Coyote írta:
Matyi330 írta: Sziasztok!

Nagyon érdekelne egy E46 318ci Facelift (2000cm/143Le)-es Bömös! (2003-2006)
Sor 4 henger, Valvetronic bla bla bla....
Hallottam róla jót, rosszat, de igazán a ti véleményetekre vagyok kíváncsi.

Csak annyit szeretnék, hogy bárkinek bármilyen tapasztalata volt vagy van egy ilyem típusú bömösről, az sokat segítene nekem a döntésemben. Érdemes-e rajta rágódnom vagy hagyjam a picsába.

Igazából nem szeretnék ennél se erősebbet, se gyengébbet és nem is akarom hülyegyerek módjára vezetni, csak használni, munkaba járni, ami nem nagy táv.

A válaszokat előre is köszi!


Kérdezd Bbubbukát!


Coyote ez szemét volt

igaz nekem 1.8-as és megmondom őszintén, hogy a 2.0-ról több rosszat hallottam. ismerős cabriójában is oylan van, és valós 80ezer ellenére, síkoltatva van, meg dugózva, vagy mittudom én, tehát bontani kellett. pontosan nem tudom mi baja volt, de kintről vette pedig, és utána rögtön vinnie kellett javítani.

még mindig jobb választás, mint egy dízel (remélem ugranak rá)
lehet velük spórolósan is menni, de mennek is. ettől csak régebbi autót tudsz venni, ami ilyen LE-s de azok eszik az olajat, meg kitudja mennyit mentek. a BMW benyás motorok alapvetően jó motorok. én még lehet 1.8-ban is gondolkoznék 115 lovasban. annyival nem nehezebb a cabrio, mint az enyém és még picit jobban megy az enyém. vagy lehet az enyém is 2.0, csak papíron 1.8 meg 115 ló. németeknél sosem tudni...
semmivel nincs több gond vele, mint más autóéval.
annyi, hogy kicsit szokni kell a hangját, néha alapjáraton, egy nagyobb tempó után dízeles




Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. augusztus 15. szerda, 16:03


YELLOW írta:
Coyote ez szemét volt


Pedig nem poénnak szántam, de most hogy mondod, annak is jó lett volna


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. augusztus 15. szerda, 15:49


Coyote írta:
Matyi330 írta: Sziasztok!

Nagyon érdekelne egy E46 318ci Facelift (2000cm/143Le)-es Bömös! (2003-2006)
Sor 4 henger, Valvetronic bla bla bla....
Hallottam róla jót, rosszat, de igazán a ti véleményetekre vagyok kíváncsi.

Csak annyit szeretnék, hogy bárkinek bármilyen tapasztalata volt vagy van egy ilyem típusú bömösről, az sokat segítene nekem a döntésemben. Érdemes-e rajta rágódnom vagy hagyjam a picsába.

Igazából nem szeretnék ennél se erősebbet, se gyengébbet és nem is akarom hülyegyerek módjára vezetni, csak használni, munkaba járni, ami nem nagy táv.

A válaszokat előre is köszi!


Kérdezd Bbubbukát!


Coyote ez szemét volt

igaz nekem 1.8-as és megmondom őszintén, hogy a 2.0-ról több rosszat hallottam. ismerős cabriójában is oylan van, és valós 80ezer ellenére, síkoltatva van, meg dugózva, vagy mittudom én, tehát bontani kellett. pontosan nem tudom mi baja volt, de kintről vette pedig, és utána rögtön vinnie kellett javítani.

még mindig jobb választás, mint egy dízel (remélem ugranak rá)
lehet velük spórolósan is menni, de mennek is. ettől csak régebbi autót tudsz venni, ami ilyen LE-s de azok eszik az olajat, meg kitudja mennyit mentek. a BMW benyás motorok alapvetően jó motorok. én még lehet 1.8-ban is gondolkoznék 115 lovasban. annyival nem nehezebb a cabrio, mint az enyém és még picit jobban megy az enyém. vagy lehet az enyém is 2.0, csak papíron 1.8 meg 115 ló. németeknél sosem tudni...
semmivel nincs több gond vele, mint más autóéval.
annyi, hogy kicsit szokni kell a hangját, néha alapjáraton, egy nagyobb tempó után dízeles

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. augusztus 15. szerda, 15:36


Matyi330 írta: Sziasztok!

Nagyon érdekelne egy E46 318ci Facelift (2000cm/143Le)-es Bömös! (2003-2006)
Sor 4 henger, Valvetronic bla bla bla....
Hallottam róla jót, rosszat, de igazán a ti véleményetekre vagyok kíváncsi.

Csak annyit szeretnék, hogy bárkinek bármilyen tapasztalata volt vagy van egy ilyem típusú bömösről, az sokat segítene nekem a döntésemben. Érdemes-e rajta rágódnom vagy hagyjam a picsába.

Igazából nem szeretnék ennél se erősebbet, se gyengébbet és nem is akarom hülyegyerek módjára vezetni, csak használni, munkaba járni, ami nem nagy táv.

A válaszokat előre is köszi!


Kérdezd Bbubbukát!


Matyi330
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 320i
Évjárat: 2009

státusz Matyi330

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 30

Elküldve: 2012. augusztus 15. szerda, 15:24


Sziasztok!

Nagyon érdekelne egy E46 318ci Facelift (2000cm/143Le)-es Bömös! (2003-2006)
Sor 4 henger, Valvetronic bla bla bla....
Hallottam róla jót, rosszat, de igazán a ti véleményetekre vagyok kíváncsi.

Csak annyit szeretnék, hogy bárkinek bármilyen tapasztalata volt vagy van egy ilyem típusú bömösről, az sokat segítene nekem a döntésemben. Érdemes-e rajta rágódnom vagy hagyjam a picsába.

Igazából nem szeretnék ennél se erősebbet, se gyengébbet és nem is akarom hülyegyerek módjára vezetni, csak használni, munkaba járni, ami nem nagy táv.

A válaszokat előre is köszi!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. augusztus 10. péntek, 20:07


csbalu írta:

A Cabrio olyan mint egy fullos de segg hülye nőt tartani. A hétköznapokban szar vele, de nyáron van 3 megjelenésed a strandon amikor mindenki Téged néz.
Ennek van keményteteje amivel egész jól használható autó lesz, olyan mint egy jo MILF aki még mindig bomba de már benött a feje lágya


ezt rakom FB-re, megjelölve téged mint értelmi szerzőt

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. augusztus 10. péntek, 19:45


csbalu írta:
A Cabrio olyan mint egy fullos de segg hülye nőt tartani. A hétköznapokban szar vele, de nyáron van 3 megjelenésed a strandon amikor mindenki Téged néz.
Ennek van keményteteje amivel egész jól használható autó lesz, olyan mint egy jo MILF aki még mindig bomba de már benött a feje lágya







csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2012. augusztus 10. péntek, 19:20


Coyote írta:
csbalu írta:
Miske írta: Hello Mindenki! Kocsit szeretnék vásárolni 1. kocsim lesz még nem döntöttem el hogy milyen kocsi lesz de a bmw eléggé esélyes helyen állnak a számomra. Mivel régi vágyam egy cabrio és kényelmesnek találom az automata váltót ezért ezt a példányt szórtam ki: http://www.hasznaltauto.hu/aut...ra-6051610
Szeretném kikérni a véleményeteket hogy megérné-e megvennem jó fajta-e, jó lesz-e még vagy 10 évig, nem ázik-e be, kb mennyit fogyaszt szerintetek? És ami a legfontosabb MEGÉRI-E és ha nem akkor mennyit kellene lealkudni az árából?


Szépen néz ki az autó!
Az hogy megéri-e majd csak akkor fog kiderülni ha megvetted és használtad.
Nem mai gyerek, nincsen ilyen idős hibátlan kocsi.
Ha Neked tetszik akkor VEDD MEG!

A keménytető önmagában egy nagy érték, mondjuk a kocsi 1/4-e ha az ebayen el akarnád adni.



Szerintem is szép, gondos gazdája lehetett. De valljuk be, 10 évig (főleg ha az első autód) csak akkor menne el, ha költenél rá rendesen, vagyis nem a vásárlás, hanem a fenntartás lesz az érdekesebb része. A magyar utakra ilyen felnikkel és futóművel nem való, ez egy tipikus hétvégi kiránduló és nyári élményautó. Ha télen nem ezzel jársz be reggelente dolgozni, akkor bírni fogja.

A cabriót én meggondolnám kétszer is, sokkal jobb dolog a tető árnyékában, légkondival utazni, mint rommá égni a tűző napon, és égési sérüléseket szerezni a forró bőrüléseken. Egy jó tetőablak bőven elég szerintem. Persze tudom, a cabrio feeling - hát én valahogy mégsem kérek belőle. Ha azt akarom, hogy fújjon a szél és érezzem az ellenállást, akkor inkább egy jó moci.


A Cabrio olyan mint egy fullos de segg hülye nőt tartani. A hétköznapokban szar vele, de nyáron van 3 megjelenésed a strandon amikor mindenki Téged néz.
Ennek van keményteteje amivel egész jól használható autó lesz, olyan mint egy jo MILF aki még mindig bomba de már benött a feje lágya