YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. július 18. csütörtök, 22:06


egyik ismerősnek off autó gyárilag LPG-s. nos új kora óta 25 km-t ment benyával (azt is az elején) a többit gázzal. gondolta megint kéne benzin, de az autó kb ugyanezt produkálta. majd be sem indult vele. asszem nem volt olcsó, nem tudom konkrét okát, én sem közvetlken tőle hallottam. sokal elfelejtik, hogy 500km-ként kb célszerű egy 50km-es benzines út is legalább...

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. július 18. csütörtök, 21:53


drherczeg írta:


Főtengely vagy vezérműtengely jeladó.Tegyétek gépre.

Üdv Dávid[/quote]

Igen a vezérműtengely jeladót hozta ki hibának egy hete, azt kicseréltük tegnap, de ezután is produkálta háromszor a leállást 50 km-en belül (városban). Ma visszavittem és a gép szerint semmi hiba nincs. Ilyen se volt még, hogy ne hozzon hibaüzenetet ezt is megértük

Valószínűleg az lpg beállítással lehet a para, erre jutottunk a szerelővel, másra nem tudok gondolni.

[/quote]

főtengely még mindig lehet és azt nem írja be hibának én cserélném



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. július 18. csütörtök, 21:58

drherczeg
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz drherczeg

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2013. július 18. csütörtök, 21:45


[/quote]

Főtengely vagy vezérműtengely jeladó.Tegyétek gépre.

Üdv Dávid[/quote]

Igen a vezérműtengely jeladót hozta ki hibának egy hete, azt kicseréltük tegnap, de ezután is produkálta háromszor a leállást 50 km-en belül (városban). Ma visszavittem és a gép szerint semmi hiba nincs. Ilyen se volt még, hogy ne hozzon hibaüzenetet ezt is megértük

Valószínűleg az lpg beállítással lehet a para, erre jutottunk a szerelővel, másra nem tudok gondolni.



szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. július 18. csütörtök, 19:24


drherczeg írta: Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem. Az autóm fogja magát és indokolatlanul leállítja magát. Ezt kizárólag akkor csinálja, ha kereszteződésnél, körforgalomnál, lámpánál. ..stb. lassítok vagy megállok. Nem mindig hanem kb. 10-ből egyszer. Nem lefullad, hanem mintha a gyújtást venném le. Kigyullad a piros olaj és akku lámpa és leáll. Újrainditom és megy. Kb. 10-ből egyszer. Mindegy, hogy motorfékkel lassitok és a végén veszem ki üresbe, vagy először ürebe teszem es utanna fékezek.
A computer szerint a egy vezémű tengelyi jeladó nem jó, de ezt kicseréltettem es igy is csinálja. Ki lettek cserélve egy hete: szelepfedél tömítés, gyertyák, légtömegmérő mögötti gumicsövek, vanos csövek, légszűrő, ez a jeladó. ... ki lett takaritva az alapjárati motor. ..stb. a kartergáz szűrő két éve lett cserélve, azóta 45000 km-t mentem vele.



Mitől áll le? Valakinél fordult-e már elő ilyen?
A kocsi: E46 320i (zavolli lpg)
2000-es évjárat, manuális váltóval

Köszönöm


Főtengely vagy vezérműtengely jeladó.Tegyétek gépre.

Üdv Dávid

xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2013. július 18. csütörtök, 18:57


drherczeg írta:
A kocsi: E46 320i (zavolli lpg)
2000-es évjárat, manuális váltóval

Köszönöm



csak gázzal csinálja?


drherczeg
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz drherczeg

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2013. július 18. csütörtök, 17:40


Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem. Az autóm fogja magát és indokolatlanul leállítja magát. Ezt kizárólag akkor csinálja, ha kereszteződésnél, körforgalomnál, lámpánál. ..stb. lassítok vagy megállok. Nem mindig hanem kb. 10-ből egyszer. Nem lefullad, hanem mintha a gyújtást venném le. Kigyullad a piros olaj és akku lámpa és leáll. Újrainditom és megy. Kb. 10-ből egyszer. Mindegy, hogy motorfékkel lassitok és a végén veszem ki üresbe, vagy először ürebe teszem es utanna fékezek.
A computer szerint a egy vezémű tengelyi jeladó nem jó, de ezt kicseréltettem es igy is csinálja. Ki lettek cserélve egy hete: szelepfedél tömítés, gyertyák, légtömegmérő mögötti gumicsövek, vanos csövek, légszűrő, ez a jeladó. ... ki lett takaritva az alapjárati motor. ..stb. a kartergáz szűrő két éve lett cserélve, azóta 45000 km-t mentem vele.



Mitől áll le? Valakinél fordult-e már elő ilyen?
A kocsi: E46 320i (zavolli lpg)
2000-es évjárat, manuális váltóval

Köszönöm

BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2013. július 15. hétfő, 17:19


Tano írta:
BalaBMW írta: Sziasztok!

A következő gondom lenne. Egyik pillanatról a másikra megszűnt a belső világításom. Nem kapcsol be az ajtó nyitásra, és a gombbal sem kapcsolható be... Csak a két úm. fő lámpa nem működik az összes többi (olvasó lámpák, csomagtérvilágítás, stb) gond nélkül világít. Megnéztük a biztosítékokat de mind rendben. Hallottam olyanról, hogy időkapcsoló relé(?) lehet a gond. Van ilyen? Ha igen hol van és mennyire nehéz vagy drága a szerelése?

Annyi még, hogy ugye LED-esítettük is, de 2 hónapig gond nélkül működött. Ennek lehet köze hozzá?


Szedjétek szét a lámpa részt, lehet valamelyik forrasztás engedett el. Nekem ez volt vele a gondom korábban.


Köszi a tippet! Mihelyst lesz rá idő megnézzük. Csak az nem mostanában lesz...


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. július 14. vasárnap, 23:32


BalaBMW írta: Sziasztok!

A következő gondom lenne. Egyik pillanatról a másikra megszűnt a belső világításom. Nem kapcsol be az ajtó nyitásra, és a gombbal sem kapcsolható be... Csak a két úm. fő lámpa nem működik az összes többi (olvasó lámpák, csomagtérvilágítás, stb) gond nélkül világít. Megnéztük a biztosítékokat de mind rendben. Hallottam olyanról, hogy időkapcsoló relé(?) lehet a gond. Van ilyen? Ha igen hol van és mennyire nehéz vagy drága a szerelése?

Annyi még, hogy ugye LED-esítettük is, de 2 hónapig gond nélkül működött. Ennek lehet köze hozzá?


Szedjétek szét a lámpa részt, lehet valamelyik forrasztás engedett el. Nekem ez volt vele a gondom korábban.

BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2013. július 14. vasárnap, 22:39


Sziasztok!

A következő gondom lenne. Egyik pillanatról a másikra megszűnt a belső világításom. Nem kapcsol be az ajtó nyitásra, és a gombbal sem kapcsolható be... Csak a két úm. fő lámpa nem működik az összes többi (olvasó lámpák, csomagtérvilágítás, stb) gond nélkül világít. Megnéztük a biztosítékokat de mind rendben. Hallottam olyanról, hogy időkapcsoló relé(?) lehet a gond. Van ilyen? Ha igen hol van és mennyire nehéz vagy drága a szerelése?

Annyi még, hogy ugye LED-esítettük is, de 2 hónapig gond nélkül működött. Ennek lehet köze hozzá?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. július 14. vasárnap, 21:14


kalmaristi írta:
Stukker1987 írta: Értem.Ez logikus,de szerintem legalább 1 mindig nyitva volt és így nem volt "újraéledés"...

HA ez a forgatókönyv igaz,akkor mindenesetre nem 100%-os az akksi,hiszen sima belső világítás le tudja szívni.

Pocses írta:
Stukker1987 írta: Elalvás alatt mit értesz?

jrtom írta:
Stukker1987 írta: Sziasztok!

Tegnap lettem tulajdonosa egy E61 525d-nek.
Budapest környékéről hoztuk Egerbe,tehát bőven 130km felett utaztunk vele és semmi gond nem volt.

Este és ma délelőtt az asszonnyal alaposan kitakarítottuk kb 6-8 órás műveletben.

Dél környékén be akartam indítani az autót,de alacsony akkumulátor töltési szintre utaló hibaüzenet mellett az autó már nem akart elindulni.

Szerintetek mi szívhatta le ennyire az aksit???
Zene nem ment,a lámpa nem maradt égve. Annyit lehetett hallani hogy a navi lemezt állandóan tekeri....


Valószínű, hogy az akksi is gyengélkedik, de a másik, hogy ezek a kocsik tele vannak elektronikákkal amik ugye zabálják rendesen az akut. Ha 6-8 órán keresztül nyitogatva lettek mondjuk az ajtók akkor nem tudott elaludni az autó és folyamatosan merítette.




Szerintem ezen azt érti, hogy a computer folyamatosan figyeli az akku feszültségét, és a feleslegesen használt fogyasztókat kikapcsolja. Lásd a belső világítás is lekapcsol egy bizonyos idő után, hiába van nyitva bármelyik ajtó. De gondolom takarítás közben ki-be voltak csukva.....




Hááát én elhoztam a kereskedőtöl 1 hónap múlva akksit kellett vennem


Ja. Sokszor látom itt Győrben is a murvás kereskedőket, hogy töltik ennek is annak is az akkuját. Én új akkuval vettem a bimmerem.

státusz Stukker1987

Újonc

Elismertség: 4% (1 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2013. július 14. vasárnap, 21:14


kalmaristi írta:
Stukker1987 írta: Értem.Ez logikus,de szerintem legalább 1 mindig nyitva volt és így nem volt "újraéledés"...

HA ez a forgatókönyv igaz,akkor mindenesetre nem 100%-os az akksi,hiszen sima belső világítás le tudja szívni.

Pocses írta:
Stukker1987 írta: Elalvás alatt mit értesz?

jrtom írta:
Stukker1987 írta: Sziasztok!

Tegnap lettem tulajdonosa egy E61 525d-nek.
Budapest környékéről hoztuk Egerbe,tehát bőven 130km felett utaztunk vele és semmi gond nem volt.

Este és ma délelőtt az asszonnyal alaposan kitakarítottuk kb 6-8 órás műveletben.

Dél környékén be akartam indítani az autót,de alacsony akkumulátor töltési szintre utaló hibaüzenet mellett az autó már nem akart elindulni.

Szerintetek mi szívhatta le ennyire az aksit???
Zene nem ment,a lámpa nem maradt égve. Annyit lehetett hallani hogy a navi lemezt állandóan tekeri....


Valószínű, hogy az akksi is gyengélkedik, de a másik, hogy ezek a kocsik tele vannak elektronikákkal amik ugye zabálják rendesen az akut. Ha 6-8 órán keresztül nyitogatva lettek mondjuk az ajtók akkor nem tudott elaludni az autó és folyamatosan merítette.




Szerintem ezen azt érti, hogy a computer folyamatosan figyeli az akku feszültségét, és a feleslegesen használt fogyasztókat kikapcsolja. Lásd a belső világítás is lekapcsol egy bizonyos idő után, hiába van nyitva bármelyik ajtó. De gondolom takarítás közben ki-be voltak csukva.....




Hááát én elhoztam a kereskedőtöl 1 hónap múlva akksit kellett vennem


Ha már így belelendültünk,akkor még olyan kérdésem lenne,hogy honnan érdemes nagyszervízhez alkatrészeket jutányos áron rendelni?
Olyan hely érdekelne legfőképp,ahol értenek is az autóhoz és tudják,hogy mi a legjobb neki.



kalmaristi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz kalmaristi

Törzsvendég

Elismertség: 7% (8 pont) | Hozzászólások: 104

Elküldve: 2013. július 14. vasárnap, 21:11


Stukker1987 írta: Értem.Ez logikus,de szerintem legalább 1 mindig nyitva volt és így nem volt "újraéledés"...

HA ez a forgatókönyv igaz,akkor mindenesetre nem 100%-os az akksi,hiszen sima belső világítás le tudja szívni.

Pocses írta:
Stukker1987 írta: Elalvás alatt mit értesz?

jrtom írta:
Stukker1987 írta: Sziasztok!

Tegnap lettem tulajdonosa egy E61 525d-nek.
Budapest környékéről hoztuk Egerbe,tehát bőven 130km felett utaztunk vele és semmi gond nem volt.

Este és ma délelőtt az asszonnyal alaposan kitakarítottuk kb 6-8 órás műveletben.

Dél környékén be akartam indítani az autót,de alacsony akkumulátor töltési szintre utaló hibaüzenet mellett az autó már nem akart elindulni.

Szerintetek mi szívhatta le ennyire az aksit???
Zene nem ment,a lámpa nem maradt égve. Annyit lehetett hallani hogy a navi lemezt állandóan tekeri....


Valószínű, hogy az akksi is gyengélkedik, de a másik, hogy ezek a kocsik tele vannak elektronikákkal amik ugye zabálják rendesen az akut. Ha 6-8 órán keresztül nyitogatva lettek mondjuk az ajtók akkor nem tudott elaludni az autó és folyamatosan merítette.




Szerintem ezen azt érti, hogy a computer folyamatosan figyeli az akku feszültségét, és a feleslegesen használt fogyasztókat kikapcsolja. Lásd a belső világítás is lekapcsol egy bizonyos idő után, hiába van nyitva bármelyik ajtó. De gondolom takarítás közben ki-be voltak csukva.....




Hááát én elhoztam a kereskedőtöl 1 hónap múlva akksit kellett vennem


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. július 14. vasárnap, 21:10


Stukker1987 írta: Értem.Ez logikus,de szerintem legalább 1 mindig nyitva volt és így nem volt "újraéledés"...

HA ez a forgatókönyv igaz,akkor mindenesetre nem 100%-os az akksi,hiszen sima belső világítás le tudja szívni.

Pocses írta:
Stukker1987 írta: Elalvás alatt mit értesz?

jrtom írta:
Stukker1987 írta: Sziasztok!

Tegnap lettem tulajdonosa egy E61 525d-nek.
Budapest környékéről hoztuk Egerbe,tehát bőven 130km felett utaztunk vele és semmi gond nem volt.

Este és ma délelőtt az asszonnyal alaposan kitakarítottuk kb 6-8 órás műveletben.

Dél környékén be akartam indítani az autót,de alacsony akkumulátor töltési szintre utaló hibaüzenet mellett az autó már nem akart elindulni.

Szerintetek mi szívhatta le ennyire az aksit???
Zene nem ment,a lámpa nem maradt égve. Annyit lehetett hallani hogy a navi lemezt állandóan tekeri....


Valószínű, hogy az akksi is gyengélkedik, de a másik, hogy ezek a kocsik tele vannak elektronikákkal amik ugye zabálják rendesen az akut. Ha 6-8 órán keresztül nyitogatva lettek mondjuk az ajtók akkor nem tudott elaludni az autó és folyamatosan merítette.




Szerintem ezen azt érti, hogy a computer folyamatosan figyeli az akku feszültségét, és a feleslegesen használt fogyasztókat kikapcsolja. Lásd a belső világítás is lekapcsol egy bizonyos idő után, hiába van nyitva bármelyik ajtó. De gondolom takarítás közben ki-be voltak csukva.....





Méresd ki az akkut az a tuti. Ha csere érett akkor cseréld ki.


státusz Stukker1987

Újonc

Elismertség: 4% (1 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2013. július 14. vasárnap, 21:08


Értem.Ez logikus,de szerintem legalább 1 mindig nyitva volt és így nem volt "újraéledés"...

HA ez a forgatókönyv igaz,akkor mindenesetre nem 100%-os az akksi,hiszen sima belső világítás le tudja szívni.

Pocses írta:
Stukker1987 írta: Elalvás alatt mit értesz?

jrtom írta:
Stukker1987 írta: Sziasztok!

Tegnap lettem tulajdonosa egy E61 525d-nek.
Budapest környékéről hoztuk Egerbe,tehát bőven 130km felett utaztunk vele és semmi gond nem volt.

Este és ma délelőtt az asszonnyal alaposan kitakarítottuk kb 6-8 órás műveletben.

Dél környékén be akartam indítani az autót,de alacsony akkumulátor töltési szintre utaló hibaüzenet mellett az autó már nem akart elindulni.

Szerintetek mi szívhatta le ennyire az aksit???
Zene nem ment,a lámpa nem maradt égve. Annyit lehetett hallani hogy a navi lemezt állandóan tekeri....


Valószínű, hogy az akksi is gyengélkedik, de a másik, hogy ezek a kocsik tele vannak elektronikákkal amik ugye zabálják rendesen az akut. Ha 6-8 órán keresztül nyitogatva lettek mondjuk az ajtók akkor nem tudott elaludni az autó és folyamatosan merítette.




Szerintem ezen azt érti, hogy a computer folyamatosan figyeli az akku feszültségét, és a feleslegesen használt fogyasztókat kikapcsolja. Lásd a belső világítás is lekapcsol egy bizonyos idő után, hiába van nyitva bármelyik ajtó. De gondolom takarítás közben ki-be voltak csukva.....





autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. július 14. vasárnap, 21:06


Stukker1987 írta: Elalvás alatt mit értesz?

jrtom írta:
Stukker1987 írta: Sziasztok!

Tegnap lettem tulajdonosa egy E61 525d-nek.
Budapest környékéről hoztuk Egerbe,tehát bőven 130km felett utaztunk vele és semmi gond nem volt.

Este és ma délelőtt az asszonnyal alaposan kitakarítottuk kb 6-8 órás műveletben.

Dél környékén be akartam indítani az autót,de alacsony akkumulátor töltési szintre utaló hibaüzenet mellett az autó már nem akart elindulni.

Szerintetek mi szívhatta le ennyire az aksit???
Zene nem ment,a lámpa nem maradt égve. Annyit lehetett hallani hogy a navi lemezt állandóan tekeri....


Valószínű, hogy az akksi is gyengélkedik, de a másik, hogy ezek a kocsik tele vannak elektronikákkal amik ugye zabálják rendesen az akut. Ha 6-8 órán keresztül nyitogatva lettek mondjuk az ajtók akkor nem tudott elaludni az autó és folyamatosan merítette.




Szerintem ezen azt érti, hogy a computer folyamatosan figyeli az akku feszültségét, és a feleslegesen használt fogyasztókat kikapcsolja. Lásd a belső világítás is lekapcsol egy bizonyos idő után, hiába van nyitva bármelyik ajtó. De gondolom takarítás közben ki-be voltak csukva.....