autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz Adris89

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. szeptember 01. vasárnap, 14:33


Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem. 1998 évjáratú e46 320d Bmw-m van. A kérdésem a következő. Van az indexkapcsolón egy "BC" nevű gomb. (Gondolom a feldézeti compuer lesz az) Azt ha megnyomom semmi sem történik, továbbra is az órát mutatja. Illetve még az időt sem tudom beállítani, a műszerfalon a két gombot ha nyomom az egyik a napi km-t nullázza a másik meg átvált pm-ről at-re. ennyit tudok változtatni a műszerfalon. Ötlete valakinek?

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. szeptember 01. vasárnap, 12:07


InsectKiller írta:
hil írta:
hil írta: Sziasztok!
Ritkán kérdezek, most megtenném, hátha kapok választ. Az a jelenség, mostanában egyre gyakrabban, hogy indítás után leáll a motor és csak sokadik alkalomra indul be. Ha gázt adok és tartom a fordulatot 1000 környékén pár másodpercig, akkor viszont nem áll már le. Ezt reggel soha nem csinálja első indításkor, csak napközben, időnként. Ha indítás után akár fél percig ráadom a gyújtást (gondolván esetleg a tüzelő anyag szivattyúra), az sem segít. Továbbá ha ez a szivattyú lenne hibás, akkor nagyobb sebességnél is köhögne a motor, de nem teszi, rendesen megy.
Van-e valakinek ötlete erre? Ja és a diag semmi hibát nem olvas ki.
Előre is köszönöm az segítő válaszokat: hil


Sziasztok!
köszönöm a sok választ (alig tudtam elolvasni) és a rengeteg törődést....
hil



Ú figyu csak! Azt hiszem ez a jelenség a vezérműtengely jeladóra jellemző. Gondolom volt kiolvasva a hibakód tároló, ott írnia kéne. Én úgy jártam anno, amikor megvettük a kocsit, fél év után kb elkezdett játszani. Leállt menet közben, bedadogott, alig akart beindulni stb. Aztán nem tudtuk mi van. Végigmentünk a létező összes jeladó cseréjén és mindig megmaradt a hiba. MAJD a legvégén lett a vezérműtengely cserélve, a szívó oldali. Aztán még mindig volt olyan, h nehezen indult a kocsi, de mindig újra indítóztam és jó lett. De voltak néha furcsa fogyasztási adataim... Aztán most, h legutóbb otthon voltam nyár elején, fura dolog történt. Bementünk 1 áruházba, leraktuk a vasat és kb fél óra után ahogy indultunk volna ki, a tolatás után ahogy el akartam indulni ráléptem a gázra és lefulladt. Szóval kb 3 év telhetett el a csere óta. Na mondom mi a @....?! Úgy értem haza, h kb 10x indítottam újra a 2km alatt és a házunk előtt a körforgóban fel kellett húzódnom a közepén lévő viakoloros sávra, mert lefulladt! Aztán hagytuk totál kihűlni és ahogy beindítottuk, mintha mi sem történt volna... Elmentünk kiolvastatni és vissza dobta a rég nem hallott, de nem olyan rég cserélt vezérműtengely jeladó hibát...Na mondom fasza, akkor BMW-be megrendel, 35e-t kipenget, és a régi kivételénél meglepődve tapasztaltuk, h úgy néz ki, mintha kb 20éves lenne, szana-szét érve, minden kilátszik... hát igen utángyári volt...Aztán bekerült a gyári és 2 hétig míg otthon voltam, mintha 1 új kocsit kaptam volna. Semmi plussz tekerés indulásnál, semmi hülye fogyasztás, semmi...!
Na szóval én arra tippelek!

Szerk.: bocsi most fogtam fel, h a tiéd ki van olvasva persze...De amúgy meg kell mondjam, nem mindig írta ki! Szóval attól én még mindig arra gyanakodnék!


Sziasztok és köszi a válaszokat Mindenkinek!
A dolog sajna bonyolultabb, mert menet közben soha nem áll le, csak néha indításkor, függetlenül attól, hogy meleg vagy hideg a motor. Indításkor, ha gázt adok kb 10 másodpercig, akkor már nem áll le. Valahogy én is a veztengely jeladóra gondolok, bár annak a hibája csak meleg motornál jelentkezik, akár menet közben is leáll a motor és hibakódot sem ír be általában.

hil



Bulll85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Bulll85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2013. szeptember 01. vasárnap, 10:12


üdv új vagyok,mármint Bmw világában.E46 320D touringot vettem,új adagaoló,hengerfej,de 10perc járatás után gyengül,nagyon lomha lesz.NEm tudom,kihez forduljak,mi lehet a baj:S fogyasztása,igaz csak városban járok vele 9l,igaz nagy papucsokon..

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2013. szeptember 01. vasárnap, 09:56


nickname írta:
kecsurobi írta: üdv azt szeretném megkérdezni hogy , menyire nehéz ezeknek a 3-mas bmw-nek tekerni a kormányt?


Egy Yarisbol visszaülve, azt az érzetet adta hogy, tönkre ment a szervó mert olyan nehéznek tűnt a kormány.





Szervó olajat szokták benne cserélni? El szokott az öregedni?
attól lehet nehezebb tekerni nem?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Milo

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2013. szeptember 01. vasárnap, 08:44


Sziasztok
Megint lenne egy kis gondom.Eddig olyant csinalt az autó hogy alapjáraton rázta az autót, kettőstömegüt meg kuplungot cseréltem,és a jelenség megmaradt.
Főtengely szíjtárcsa tud ilyen jelenséget produkalni?mar motortarto bakokat is csereltem.
Köszönöm


ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2013. augusztus 31. szombat, 22:39


hil írta:
hil írta: Sziasztok!
Ritkán kérdezek, most megtenném, hátha kapok választ. Az a jelenség, mostanában egyre gyakrabban, hogy indítás után leáll a motor és csak sokadik alkalomra indul be. Ha gázt adok és tartom a fordulatot 1000 környékén pár másodpercig, akkor viszont nem áll már le. Ezt reggel soha nem csinálja első indításkor, csak napközben, időnként. Ha indítás után akár fél percig ráadom a gyújtást (gondolván esetleg a tüzelő anyag szivattyúra), az sem segít. Továbbá ha ez a szivattyú lenne hibás, akkor nagyobb sebességnél is köhögne a motor, de nem teszi, rendesen megy.
Van-e valakinek ötlete erre? Ja és a diag semmi hibát nem olvas ki.
Előre is köszönöm az segítő válaszokat: hil


Sziasztok!
köszönöm a sok választ (alig tudtam elolvasni) és a rengeteg törődést....
hil



Hil!

Ne légy ilyen...hétvége van. Yellow meg nem tudja a választ.

Teljesen amatőrként, és dieselesként, az alapjárati motoroddal lehet hiba. Egyszer egy Opel-el jártam így, ott segített egy kis pucolgatás.

Próbálj meg szétnézni a motortérben, vákuumcsövek és kisebb csatlakozók környékén. Szerintem nem üzemanyag szivattyú probléma...



InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2013. augusztus 31. szombat, 22:06


hil írta:
hil írta: Sziasztok!
Ritkán kérdezek, most megtenném, hátha kapok választ. Az a jelenség, mostanában egyre gyakrabban, hogy indítás után leáll a motor és csak sokadik alkalomra indul be. Ha gázt adok és tartom a fordulatot 1000 környékén pár másodpercig, akkor viszont nem áll már le. Ezt reggel soha nem csinálja első indításkor, csak napközben, időnként. Ha indítás után akár fél percig ráadom a gyújtást (gondolván esetleg a tüzelő anyag szivattyúra), az sem segít. Továbbá ha ez a szivattyú lenne hibás, akkor nagyobb sebességnél is köhögne a motor, de nem teszi, rendesen megy.
Van-e valakinek ötlete erre? Ja és a diag semmi hibát nem olvas ki.
Előre is köszönöm az segítő válaszokat: hil


Sziasztok!
köszönöm a sok választ (alig tudtam elolvasni) és a rengeteg törődést....
hil



Ú figyu csak! Azt hiszem ez a jelenség a vezérműtengely jeladóra jellemző. Gondolom volt kiolvasva a hibakód tároló, ott írnia kéne. Én úgy jártam anno, amikor megvettük a kocsit, fél év után kb elkezdett játszani. Leállt menet közben, bedadogott, alig akart beindulni stb. Aztán nem tudtuk mi van. Végigmentünk a létező összes jeladó cseréjén és mindig megmaradt a hiba. MAJD a legvégén lett a vezérműtengely cserélve, a szívó oldali. Aztán még mindig volt olyan, h nehezen indult a kocsi, de mindig újra indítóztam és jó lett. De voltak néha furcsa fogyasztási adataim... Aztán most, h legutóbb otthon voltam nyár elején, fura dolog történt. Bementünk 1 áruházba, leraktuk a vasat és kb fél óra után ahogy indultunk volna ki, a tolatás után ahogy el akartam indulni ráléptem a gázra és lefulladt. Szóval kb 3 év telhetett el a csere óta. Na mondom mi a @....?! Úgy értem haza, h kb 10x indítottam újra a 2km alatt és a házunk előtt a körforgóban fel kellett húzódnom a közepén lévő viakoloros sávra, mert lefulladt! Aztán hagytuk totál kihűlni és ahogy beindítottuk, mintha mi sem történt volna... Elmentünk kiolvastatni és vissza dobta a rég nem hallott, de nem olyan rég cserélt vezérműtengely jeladó hibát...Na mondom fasza, akkor BMW-be megrendel, 35e-t kipenget, és a régi kivételénél meglepődve tapasztaltuk, h úgy néz ki, mintha kb 20éves lenne, szana-szét érve, minden kilátszik... hát igen utángyári volt...Aztán bekerült a gyári és 2 hétig míg otthon voltam, mintha 1 új kocsit kaptam volna. Semmi plussz tekerés indulásnál, semmi hülye fogyasztás, semmi...!
Na szóval én arra tippelek!

Szerk.: bocsi most fogtam fel, h a tiéd ki van olvasva persze...De amúgy meg kell mondjam, nem mindig írta ki! Szóval attól én még mindig arra gyanakodnék!

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. augusztus 31. szombat, 22:08


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. augusztus 31. szombat, 18:49


hil írta: Sziasztok!
Ritkán kérdezek, most megtenném, hátha kapok választ. Az a jelenség, mostanában egyre gyakrabban, hogy indítás után leáll a motor és csak sokadik alkalomra indul be. Ha gázt adok és tartom a fordulatot 1000 környékén pár másodpercig, akkor viszont nem áll már le. Ezt reggel soha nem csinálja első indításkor, csak napközben, időnként. Ha indítás után akár fél percig ráadom a gyújtást (gondolván esetleg a tüzelő anyag szivattyúra), az sem segít. Továbbá ha ez a szivattyú lenne hibás, akkor nagyobb sebességnél is köhögne a motor, de nem teszi, rendesen megy.
Van-e valakinek ötlete erre? Ja és a diag semmi hibát nem olvas ki.
Előre is köszönöm az segítő válaszokat: hil


Sziasztok!
köszönöm a sok választ (alig tudtam elolvasni) és a rengeteg törődést....
hil



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz fandor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2013. augusztus 31. szombat, 13:24


YELLOW írta:
fandor írta:
YELLOW írta:
fandor írta: Sziasztok !


2002 es 316i-nek egyenetlenül jár a motorja, mintha nem menne egy henger, de ha egyesével lehúzom a trafók csatlakozóját akkor még egyenetlenebb lesz.
Arra gondoltam ha esetleg vmelyik rossz akkor amikor lehúzom a rossz trafóét nem változik semmi.
Mi lehet a baj ?



így van jól gondoltad, ha rossz lenne valamelyik trafó, és mikor azt húzod le, akkor nem változik semmi.
ha nem megy egy henger, akkor nagyon rázza a kasztnit, és büdös a kipufogógáz, oylan a hangja mint egy subarunak. illetve világít a motor ikon, hibaüzenet tárol el.
így nem tudni pontosan, hogy is jár, de ha nem oylan durva, akkor lehetcsak valami keverék képzési hiba, ami sok minden lehet. esetleg légtömegmérő csatit húzd le, akkor jól jár-e. átnézni a csöveket. ezeket ingyen megtudod magadnak. ha nincs semmi, akkor hibakód olvasás. neten kerezstül nem nagyon javít senki autót, bár telefonon az ATV-n lehet



A visszajelző nem világít, egyik sem...
Lehúztam a légtömegmérő csatlakozóját és leállt, indításra nagyon nehezen indult de gáz pedált nyomkodtam és elkapta, kivilágított a EML visszajelző, de leakart állni.
A szerelőnél voltam,de ma nem dolgozik Majd 7főn újból, csak gondoltam informálódok


de ne menetközben húzd le... hanem mikor áll és úgy indítani. ha lehúzott tömegmérőre rosszabb lett, akkor ott valami üzemanyag ellátási gond lehet. mert ugye több levegővel számol, de lehet nem tud adni annyi anyagot. hát nem tudom, nekem nincs jobb ötletem a szűrőkön kívül. hacsak nem az 1.6-os, N40B16-os verzióról van szó, mert annál lehet ugrott egyet a lánc előfordul és akkor az a gond.


Csináltam úgy is.
Erről a motoról van szó.
Hétfőn elviszem a szakihoz aztán majd megírom mi volt.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. augusztus 31. szombat, 13:19


fandor írta:
YELLOW írta:
fandor írta: Sziasztok !


2002 es 316i-nek egyenetlenül jár a motorja, mintha nem menne egy henger, de ha egyesével lehúzom a trafók csatlakozóját akkor még egyenetlenebb lesz.
Arra gondoltam ha esetleg vmelyik rossz akkor amikor lehúzom a rossz trafóét nem változik semmi.
Mi lehet a baj ?



így van jól gondoltad, ha rossz lenne valamelyik trafó, és mikor azt húzod le, akkor nem változik semmi.
ha nem megy egy henger, akkor nagyon rázza a kasztnit, és büdös a kipufogógáz, oylan a hangja mint egy subarunak. illetve világít a motor ikon, hibaüzenet tárol el.
így nem tudni pontosan, hogy is jár, de ha nem oylan durva, akkor lehetcsak valami keverék képzési hiba, ami sok minden lehet. esetleg légtömegmérő csatit húzd le, akkor jól jár-e. átnézni a csöveket. ezeket ingyen megtudod magadnak. ha nincs semmi, akkor hibakód olvasás. neten kerezstül nem nagyon javít senki autót, bár telefonon az ATV-n lehet



A visszajelző nem világít, egyik sem...
Lehúztam a légtömegmérő csatlakozóját és leállt, indításra nagyon nehezen indult de gáz pedált nyomkodtam és elkapta, kivilágított a EML visszajelző, de leakart állni.
A szerelőnél voltam,de ma nem dolgozik Majd 7főn újból, csak gondoltam informálódok


de ne menetközben húzd le... hanem mikor áll és úgy indítani. ha lehúzott tömegmérőre rosszabb lett, akkor ott valami üzemanyag ellátási gond lehet. mert ugye több levegővel számol, de lehet nem tud adni annyi anyagot. hát nem tudom, nekem nincs jobb ötletem a szűrőkön kívül. hacsak nem az 1.6-os, N40B16-os verzióról van szó, mert annál lehet ugrott egyet a lánc előfordul és akkor az a gond.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz fandor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2013. augusztus 31. szombat, 13:18


[quote="fandor"]
YELLOW írta:
fandor írta: Sziasztok !


2002 es 316i-nek egyenetlenül jár a motorja, mintha nem menne egy henger, de ha egyesével lehúzom a trafók csatlakozóját akkor még egyenetlenebb lesz.
Arra gondoltam ha esetleg vmelyik rossz akkor amikor lehúzom a rossz trafóét nem változik semmi.
Mi lehet a baj ?



így van jól gondoltad, ha rossz lenne valamelyik trafó, és mikor azt húzod le, akkor nem változik semmi.
ha nem megy egy henger, akkor nagyon rázza a kasztnit, és büdös a kipufogógáz, oylan a hangja mint egy subarunak. illetve világít a motor ikon, hibaüzenet tárol el.
így nem tudni pontosan, hogy is jár, de ha nem oylan durva, akkor lehetcsak valami keverék képzési hiba, ami sok minden lehet. esetleg légtömegmérő csatit húzd le, akkor jól jár-e. átnézni a csöveket. ezeket ingyen megtudod magadnak. ha nincs semmi, akkor hibakód olvasás. neten kerezstül nem nagyon javít senki autót, bár telefonon az ATV-n lehet



A visszajelző nem világít, egyik sem...
Lehúztam a légtömegmérő csatlakozóját és leállt, indításra nagyon nehezen indult de gáz pedált nyomkodtam és elkapta, kivilágított a EML visszajelző, de leakart állni.Vissza dugtam a csatlakozót és elaludt a lámpa,de ugyan úgy maradt az egyenetlen járás.
A szerelőnél voltam,de ma nem dolgozik Majd 7főn újból, csak gondoltam informálódok


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz fandor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2013. augusztus 31. szombat, 13:14


YELLOW írta:
fandor írta: Sziasztok !


2002 es 316i-nek egyenetlenül jár a motorja, mintha nem menne egy henger, de ha egyesével lehúzom a trafók csatlakozóját akkor még egyenetlenebb lesz.
Arra gondoltam ha esetleg vmelyik rossz akkor amikor lehúzom a rossz trafóét nem változik semmi.
Mi lehet a baj ?



így van jól gondoltad, ha rossz lenne valamelyik trafó, és mikor azt húzod le, akkor nem változik semmi.
ha nem megy egy henger, akkor nagyon rázza a kasztnit, és büdös a kipufogógáz, oylan a hangja mint egy subarunak. illetve világít a motor ikon, hibaüzenet tárol el.
így nem tudni pontosan, hogy is jár, de ha nem oylan durva, akkor lehetcsak valami keverék képzési hiba, ami sok minden lehet. esetleg légtömegmérő csatit húzd le, akkor jól jár-e. átnézni a csöveket. ezeket ingyen megtudod magadnak. ha nincs semmi, akkor hibakód olvasás. neten kerezstül nem nagyon javít senki autót, bár telefonon az ATV-n lehet



A visszajelző nem világít, egyik sem...
Lehúztam a légtömegmérő csatlakozóját és leállt, indításra nagyon nehezen indult de gáz pedált nyomkodtam és elkapta, kivilágított a EML visszajelző, de leakart állni.
A szerelőnél voltam,de ma nem dolgozik Majd 7főn újból, csak gondoltam informálódok


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. augusztus 31. szombat, 13:07


fandor írta: Sziasztok !


2002 es 316i-nek egyenetlenül jár a motorja, mintha nem menne egy henger, de ha egyesével lehúzom a trafók csatlakozóját akkor még egyenetlenebb lesz.
Arra gondoltam ha esetleg vmelyik rossz akkor amikor lehúzom a rossz trafóét nem változik semmi.
Mi lehet a baj ?



így van jól gondoltad, ha rossz lenne valamelyik trafó, és mikor azt húzod le, akkor nem változik semmi.
ha nem megy egy henger, akkor nagyon rázza a kasztnit, és büdös a kipufogógáz, oylan a hangja mint egy subarunak. illetve világít a motor ikon, hibaüzenet tárol el.
így nem tudni pontosan, hogy is jár, de ha nem oylan durva, akkor lehetcsak valami keverék képzési hiba, ami sok minden lehet. esetleg légtömegmérő csatit húzd le, akkor jól jár-e. átnézni a csöveket. ezeket ingyen megtudod magadnak. ha nincs semmi, akkor hibakód olvasás. neten kerezstül nem nagyon javít senki autót, bár telefonon az ATV-n lehet

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz fandor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2013. augusztus 31. szombat, 12:50


Sziasztok !


2002 es 316i-nek egyenetlenül jár a motorja, mintha nem menne egy henger, de ha egyesével lehúzom a trafók csatlakozóját akkor még egyenetlenebb lesz.
Arra gondoltam ha esetleg vmelyik rossz akkor amikor lehúzom a rossz trafóét nem változik semmi.
Mi lehet a baj ?



gdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz gdavid

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2013. augusztus 31. szombat, 11:25


andree írta: Sziasztok,
Van egy gondom ami időről időre visszatér és lassan csinálni kellene vele valamit.
A gond a következő. Nagyobb sebességről lassítás esetén visszaváltáskor a kuplungot ráengedve valamilyen remegést lehet érezni. Tehát gáz nélkül simán motorfék mior a nyomaték rákerül a hajtásra. A lendkerekem nem százas és a ardánnak is van baja. Ezeket nemsokára cserélem. Van e valami egyértelmű hiba aminek ilyen jelenségei vannak?

Köszi!


Ilyet nekem is csinál, szerintem nem a lendkerék, ezt azért gondolom mert nekem most lett kuplungozva az autó, a lendkerék jó, a difivel nekem is baj van, az most lesz csinálva, szerintem az lesz vagy a kardán.