hil írta:
hil írta:
Sziasztok!
Ritkán kérdezek, most megtenném, hátha kapok választ. Az a jelenség, mostanában egyre gyakrabban, hogy indítás után leáll a motor és csak sokadik alkalomra indul be. Ha gázt adok és tartom a fordulatot 1000 környékén pár másodpercig, akkor viszont nem áll már le. Ezt reggel soha nem csinálja első indításkor, csak napközben, időnként. Ha indítás után akár fél percig ráadom a gyújtást (gondolván esetleg a tüzelő anyag szivattyúra), az sem segít. Továbbá ha ez a szivattyú lenne hibás, akkor nagyobb sebességnél is köhögne a motor, de nem teszi, rendesen megy.
Van-e valakinek ötlete erre? Ja és a diag semmi hibát nem olvas ki.
Előre is köszönöm az segítő válaszokat: hil
Sziasztok!
köszönöm a sok választ (alig tudtam elolvasni) és a rengeteg törődést....
hil
Ú figyu csak! Azt hiszem ez a jelenség a vezérműtengely jeladóra jellemző. Gondolom volt kiolvasva a hibakód tároló, ott írnia kéne. Én úgy jártam anno, amikor megvettük a kocsit, fél év után kb elkezdett játszani. Leállt menet közben, bedadogott, alig akart beindulni stb. Aztán nem tudtuk mi van. Végigmentünk a létező összes jeladó cseréjén és mindig megmaradt a hiba. MAJD a legvégén lett a vezérműtengely cserélve, a szívó oldali. Aztán még mindig volt olyan, h nehezen indult a kocsi, de mindig újra indítóztam és jó lett. De voltak néha furcsa fogyasztási adataim... Aztán most, h legutóbb otthon voltam nyár elején, fura dolog történt. Bementünk 1 áruházba, leraktuk a vasat és kb fél óra után ahogy indultunk volna ki, a tolatás után ahogy el akartam indulni ráléptem a gázra és lefulladt. Szóval kb 3 év telhetett el a csere óta. Na mondom mi a @....?! Úgy értem haza, h kb 10x indítottam újra a 2km alatt és a házunk előtt a körforgóban fel kellett húzódnom a közepén lévő viakoloros sávra, mert lefulladt!
Aztán hagytuk totál kihűlni és ahogy beindítottuk, mintha mi sem történt volna... Elmentünk kiolvastatni és vissza dobta a rég nem hallott, de nem olyan rég cserélt vezérműtengely jeladó hibát...Na mondom fasza, akkor BMW-be megrendel, 35e-t kipenget, és a régi kivételénél meglepődve tapasztaltuk, h úgy néz ki, mintha kb 20éves lenne, szana-szét érve, minden kilátszik... hát igen utángyári volt...Aztán bekerült a gyári és 2 hétig míg otthon voltam, mintha 1 új kocsit kaptam volna. Semmi plussz tekerés indulásnál, semmi hülye fogyasztás, semmi...!
Na szóval én arra tippelek!
Szerk.: bocsi most fogtam fel, h a tiéd ki van olvasva persze...De amúgy meg kell mondjam, nem mindig írta ki! Szóval attól én még mindig arra gyanakodnék!
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. augusztus 31. szombat, 22:08