Elküldve: 2013. szeptember 06. péntek, 18:17
Lemosod a rosszat, azt belerakod a dobozba
Elküldve: 2013. szeptember 06. péntek, 18:17
anubisz írta:fandor írta:anubisz írta: Mondok egy tippet. Vegyél tömegmérőt, szépen beteszitek, hogy ne legyen dzsuvás, aztán ha mégse az a baj, visszaviszed, és megmondod, már vett a szerelő közben, de cserélje át a szellőztető szelepre, úgy is kell azt is venni, nem? és megvan a próba, úgy visszaveszik, ha mást rendelsz helyette, vita nélkül, persze nem olajosan.
Nah erre mg azt mondja ez már megszűnt nem veszik vissza ha kibontod.
Ajjaj, rá fér itt még sok emberre a csiszolódás. Ilyen még sose fordult elő velem.
Ne haragudj, ha valaki nyámnyila, hát mit mondhatok erre. Nem egyszer vittem már vissza cuccot az unixba is. Gondolod le van vákuum csomagolva egy tömegmérő? na mindegy.
Elküldve: 2013. szeptember 06. péntek, 18:15
fandor írta:anubisz írta: Mondok egy tippet. Vegyél tömegmérőt, szépen beteszitek, hogy ne legyen dzsuvás, aztán ha mégse az a baj, visszaviszed, és megmondod, már vett a szerelő közben, de cserélje át a szellőztető szelepre, úgy is kell azt is venni, nem? és megvan a próba, úgy visszaveszik, ha mást rendelsz helyette, vita nélkül, persze nem olajosan.
Nah erre mg azt mondja ez már megszűnt nem veszik vissza ha kibontod.
Elküldve: 2013. szeptember 06. péntek, 18:11
anubisz írta: Mondok egy tippet. Vegyél tömegmérőt, szépen beteszitek, hogy ne legyen dzsuvás, aztán ha mégse az a baj, visszaviszed, és megmondod, már vett a szerelő közben, de cserélje át a szellőztető szelepre, úgy is kell azt is venni, nem? és megvan a próba, úgy visszaveszik, ha mást rendelsz helyette, vita nélkül, persze nem olajosan.
Elküldve: 2013. szeptember 06. péntek, 18:10
anubisz írta:fandor írta:anubisz írta:fandor írta:anubisz írta:fandor írta:fandor írta:YELLOW írta:fandor írta:YELLOW írta:fandor írta: Sziasztok !
2002 es 316i-nek egyenetlenül jár a motorja, mintha nem menne egy henger, de ha egyesével lehúzom a trafók csatlakozóját akkor még egyenetlenebb lesz.
Arra gondoltam ha esetleg vmelyik rossz akkor amikor lehúzom a rossz trafóét nem változik semmi.
Mi lehet a baj ?
így van jól gondoltad, ha rossz lenne valamelyik trafó, és mikor azt húzod le, akkor nem változik semmi.
ha nem megy egy henger, akkor nagyon rázza a kasztnit, és büdös a kipufogógáz, oylan a hangja mint egy subarunak. illetve világít a motor ikon, hibaüzenet tárol el.
így nem tudni pontosan, hogy is jár, de ha nem oylan durva, akkor lehetcsak valami keverék képzési hiba, ami sok minden lehet. esetleg légtömegmérő csatit húzd le, akkor jól jár-e. átnézni a csöveket. ezeket ingyen megtudod magadnak. ha nincs semmi, akkor hibakód olvasás. neten kerezstül nem nagyon javít senki autót, bár telefonon az ATV-n lehet
A visszajelző nem világít, egyik sem...
Lehúztam a légtömegmérő csatlakozóját és leállt, indításra nagyon nehezen indult de gáz pedált nyomkodtam és elkapta, kivilágított a EML visszajelző, de leakart állni.
A szerelőnél voltam,de ma nem dolgozik Majd 7főn újból, csak gondoltam informálódok
de ne menetközben húzd le... hanem mikor áll és úgy indítani. ha lehúzott tömegmérőre rosszabb lett, akkor ott valami üzemanyag ellátási gond lehet. mert ugye több levegővel számol, de lehet nem tud adni annyi anyagot. hát nem tudom, nekem nincs jobb ötletem a szűrőkön kívül. hacsak nem az 1.6-os, N40B16-os verzióról van szó, mert annál lehet ugrott egyet a lánc előfordul és akkor az a gond.
Csináltam úgy is.
Erről a motoról van szó.
Hétfőn elviszem a szakihoz aztán majd megírom mi volt.
Nah ma megnézték az autó,légtömegmérő hibakódot tárolt.
A szakim azt mondja a szívósor alatt van egy "vákum membrán"( lehet nem helyesen idézem) és arra gyanakszik, mert amikor lecsavarja az olajbetöltő nyílást erősen szív az autó.
Szerinte ott nem lehet vákum iylenkor.
Szerdán szedi szét...
Megnéznéd nekem Tied hogy reagál ilyenkor kíváncsi vagyok, vagy akinek ilyen autója van
?
Biztos a kartergáz szellőztetőre gondolt, ha csak rosszat böfög egy E46 egyből azt akarják cserélni. Csövekkel együtt kell, úgy 40,50 körül, ha nem az volt a baj szívás, de tényleg úgy szokták ellenőrizni, hogy letekerik a sapkát. Egy próbát megér, elméletileg lehet az a gond is. Csövek törnek majd mint a ropi.
A vezérlés ugrását nem tartja valószínűnek ő sem meg egy máik szerelő sem. Egy légtömegmérő i jó lenne kölcsönbe, de sajnos nem tudok szerezni. Így marad a próba meg a találgatás.
azt előbb ki kéne fújni tisztítóval, nem mindjárt venni, vetetni 40 ezerért, sokszor megoldja a problémát, nem mindig. Tömegmérőre gondoltam.
Az meg volt kifújta tisztítóval... de nem változott semmi
azóta is hibát ír a tömegmérő? akkor sajnos cserés lesz. Az ugyanis, nem dominál a szellőztető szelepednél, lehet az is rossz, de miatta nem fog hibát írni a tömegmérő, ha meg rossz, az csúnya dolgokat tud csinálni. Bár próbának jó lenne egyet berakni, hogy biztos az e, mert nem olcsó. A Kínait kerüld el, mert akkor inkább dobd ki a pénzed 100 nál, letekert ablakon.
Elküldve: 2013. szeptember 06. péntek, 18:06
Elküldve: 2013. szeptember 06. péntek, 18:03
fandor írta:anubisz írta:fandor írta:anubisz írta:fandor írta:fandor írta:YELLOW írta:fandor írta:YELLOW írta:fandor írta: Sziasztok !
2002 es 316i-nek egyenetlenül jár a motorja, mintha nem menne egy henger, de ha egyesével lehúzom a trafók csatlakozóját akkor még egyenetlenebb lesz.
Arra gondoltam ha esetleg vmelyik rossz akkor amikor lehúzom a rossz trafóét nem változik semmi.
Mi lehet a baj ?
így van jól gondoltad, ha rossz lenne valamelyik trafó, és mikor azt húzod le, akkor nem változik semmi.
ha nem megy egy henger, akkor nagyon rázza a kasztnit, és büdös a kipufogógáz, oylan a hangja mint egy subarunak. illetve világít a motor ikon, hibaüzenet tárol el.
így nem tudni pontosan, hogy is jár, de ha nem oylan durva, akkor lehetcsak valami keverék képzési hiba, ami sok minden lehet. esetleg légtömegmérő csatit húzd le, akkor jól jár-e. átnézni a csöveket. ezeket ingyen megtudod magadnak. ha nincs semmi, akkor hibakód olvasás. neten kerezstül nem nagyon javít senki autót, bár telefonon az ATV-n lehet
A visszajelző nem világít, egyik sem...
Lehúztam a légtömegmérő csatlakozóját és leállt, indításra nagyon nehezen indult de gáz pedált nyomkodtam és elkapta, kivilágított a EML visszajelző, de leakart állni.
A szerelőnél voltam,de ma nem dolgozik Majd 7főn újból, csak gondoltam informálódok
de ne menetközben húzd le... hanem mikor áll és úgy indítani. ha lehúzott tömegmérőre rosszabb lett, akkor ott valami üzemanyag ellátási gond lehet. mert ugye több levegővel számol, de lehet nem tud adni annyi anyagot. hát nem tudom, nekem nincs jobb ötletem a szűrőkön kívül. hacsak nem az 1.6-os, N40B16-os verzióról van szó, mert annál lehet ugrott egyet a lánc előfordul és akkor az a gond.
Csináltam úgy is.
Erről a motoról van szó.
Hétfőn elviszem a szakihoz aztán majd megírom mi volt.
Nah ma megnézték az autó,légtömegmérő hibakódot tárolt.
A szakim azt mondja a szívósor alatt van egy "vákum membrán"( lehet nem helyesen idézem) és arra gyanakszik, mert amikor lecsavarja az olajbetöltő nyílást erősen szív az autó.
Szerinte ott nem lehet vákum iylenkor.
Szerdán szedi szét...
Megnéznéd nekem Tied hogy reagál ilyenkor kíváncsi vagyok, vagy akinek ilyen autója van
?
Biztos a kartergáz szellőztetőre gondolt, ha csak rosszat böfög egy E46 egyből azt akarják cserélni. Csövekkel együtt kell, úgy 40,50 körül, ha nem az volt a baj szívás, de tényleg úgy szokták ellenőrizni, hogy letekerik a sapkát. Egy próbát megér, elméletileg lehet az a gond is. Csövek törnek majd mint a ropi.
A vezérlés ugrását nem tartja valószínűnek ő sem meg egy máik szerelő sem. Egy légtömegmérő i jó lenne kölcsönbe, de sajnos nem tudok szerezni. Így marad a próba meg a találgatás.
azt előbb ki kéne fújni tisztítóval, nem mindjárt venni, vetetni 40 ezerért, sokszor megoldja a problémát, nem mindig. Tömegmérőre gondoltam.
Az meg volt kifújta tisztítóval... de nem változott semmi
Elküldve: 2013. szeptember 06. péntek, 17:59
anubisz írta:fandor írta:anubisz írta:fandor írta:fandor írta:YELLOW írta:fandor írta:YELLOW írta:fandor írta: Sziasztok !
2002 es 316i-nek egyenetlenül jár a motorja, mintha nem menne egy henger, de ha egyesével lehúzom a trafók csatlakozóját akkor még egyenetlenebb lesz.
Arra gondoltam ha esetleg vmelyik rossz akkor amikor lehúzom a rossz trafóét nem változik semmi.
Mi lehet a baj ?
így van jól gondoltad, ha rossz lenne valamelyik trafó, és mikor azt húzod le, akkor nem változik semmi.
ha nem megy egy henger, akkor nagyon rázza a kasztnit, és büdös a kipufogógáz, oylan a hangja mint egy subarunak. illetve világít a motor ikon, hibaüzenet tárol el.
így nem tudni pontosan, hogy is jár, de ha nem oylan durva, akkor lehetcsak valami keverék képzési hiba, ami sok minden lehet. esetleg légtömegmérő csatit húzd le, akkor jól jár-e. átnézni a csöveket. ezeket ingyen megtudod magadnak. ha nincs semmi, akkor hibakód olvasás. neten kerezstül nem nagyon javít senki autót, bár telefonon az ATV-n lehet
A visszajelző nem világít, egyik sem...
Lehúztam a légtömegmérő csatlakozóját és leállt, indításra nagyon nehezen indult de gáz pedált nyomkodtam és elkapta, kivilágított a EML visszajelző, de leakart állni.
A szerelőnél voltam,de ma nem dolgozik Majd 7főn újból, csak gondoltam informálódok
de ne menetközben húzd le... hanem mikor áll és úgy indítani. ha lehúzott tömegmérőre rosszabb lett, akkor ott valami üzemanyag ellátási gond lehet. mert ugye több levegővel számol, de lehet nem tud adni annyi anyagot. hát nem tudom, nekem nincs jobb ötletem a szűrőkön kívül. hacsak nem az 1.6-os, N40B16-os verzióról van szó, mert annál lehet ugrott egyet a lánc előfordul és akkor az a gond.
Csináltam úgy is.
Erről a motoról van szó.
Hétfőn elviszem a szakihoz aztán majd megírom mi volt.
Nah ma megnézték az autó,légtömegmérő hibakódot tárolt.
A szakim azt mondja a szívósor alatt van egy "vákum membrán"( lehet nem helyesen idézem) és arra gyanakszik, mert amikor lecsavarja az olajbetöltő nyílást erősen szív az autó.
Szerinte ott nem lehet vákum iylenkor.
Szerdán szedi szét...
Megnéznéd nekem Tied hogy reagál ilyenkor kíváncsi vagyok, vagy akinek ilyen autója van
?
Biztos a kartergáz szellőztetőre gondolt, ha csak rosszat böfög egy E46 egyből azt akarják cserélni. Csövekkel együtt kell, úgy 40,50 körül, ha nem az volt a baj szívás, de tényleg úgy szokták ellenőrizni, hogy letekerik a sapkát. Egy próbát megér, elméletileg lehet az a gond is. Csövek törnek majd mint a ropi.
A vezérlés ugrását nem tartja valószínűnek ő sem meg egy máik szerelő sem. Egy légtömegmérő i jó lenne kölcsönbe, de sajnos nem tudok szerezni. Így marad a próba meg a találgatás.
azt előbb ki kéne fújni tisztítóval, nem mindjárt venni, vetetni 40 ezerért, sokszor megoldja a problémát, nem mindig. Tömegmérőre gondoltam.
Elküldve: 2013. szeptember 06. péntek, 17:54
fandor írta:anubisz írta:fandor írta:fandor írta:YELLOW írta:fandor írta:YELLOW írta:fandor írta: Sziasztok !
2002 es 316i-nek egyenetlenül jár a motorja, mintha nem menne egy henger, de ha egyesével lehúzom a trafók csatlakozóját akkor még egyenetlenebb lesz.
Arra gondoltam ha esetleg vmelyik rossz akkor amikor lehúzom a rossz trafóét nem változik semmi.
Mi lehet a baj ?
így van jól gondoltad, ha rossz lenne valamelyik trafó, és mikor azt húzod le, akkor nem változik semmi.
ha nem megy egy henger, akkor nagyon rázza a kasztnit, és büdös a kipufogógáz, oylan a hangja mint egy subarunak. illetve világít a motor ikon, hibaüzenet tárol el.
így nem tudni pontosan, hogy is jár, de ha nem oylan durva, akkor lehetcsak valami keverék képzési hiba, ami sok minden lehet. esetleg légtömegmérő csatit húzd le, akkor jól jár-e. átnézni a csöveket. ezeket ingyen megtudod magadnak. ha nincs semmi, akkor hibakód olvasás. neten kerezstül nem nagyon javít senki autót, bár telefonon az ATV-n lehet
A visszajelző nem világít, egyik sem...
Lehúztam a légtömegmérő csatlakozóját és leállt, indításra nagyon nehezen indult de gáz pedált nyomkodtam és elkapta, kivilágított a EML visszajelző, de leakart állni.
A szerelőnél voltam,de ma nem dolgozik Majd 7főn újból, csak gondoltam informálódok
de ne menetközben húzd le... hanem mikor áll és úgy indítani. ha lehúzott tömegmérőre rosszabb lett, akkor ott valami üzemanyag ellátási gond lehet. mert ugye több levegővel számol, de lehet nem tud adni annyi anyagot. hát nem tudom, nekem nincs jobb ötletem a szűrőkön kívül. hacsak nem az 1.6-os, N40B16-os verzióról van szó, mert annál lehet ugrott egyet a lánc előfordul és akkor az a gond.
Csináltam úgy is.
Erről a motoról van szó.
Hétfőn elviszem a szakihoz aztán majd megírom mi volt.
Nah ma megnézték az autó,légtömegmérő hibakódot tárolt.
A szakim azt mondja a szívósor alatt van egy "vákum membrán"( lehet nem helyesen idézem) és arra gyanakszik, mert amikor lecsavarja az olajbetöltő nyílást erősen szív az autó.
Szerinte ott nem lehet vákum iylenkor.
Szerdán szedi szét...
Megnéznéd nekem Tied hogy reagál ilyenkor kíváncsi vagyok, vagy akinek ilyen autója van
?
Biztos a kartergáz szellőztetőre gondolt, ha csak rosszat böfög egy E46 egyből azt akarják cserélni. Csövekkel együtt kell, úgy 40,50 körül, ha nem az volt a baj szívás, de tényleg úgy szokták ellenőrizni, hogy letekerik a sapkát. Egy próbát megér, elméletileg lehet az a gond is. Csövek törnek majd mint a ropi.
A vezérlés ugrását nem tartja valószínűnek ő sem meg egy máik szerelő sem. Egy légtömegmérő i jó lenne kölcsönbe, de sajnos nem tudok szerezni. Így marad a próba meg a találgatás.
Elküldve: 2013. szeptember 06. péntek, 17:52
anubisz írta:fandor írta:fandor írta:YELLOW írta:fandor írta:YELLOW írta:fandor írta: Sziasztok !
2002 es 316i-nek egyenetlenül jár a motorja, mintha nem menne egy henger, de ha egyesével lehúzom a trafók csatlakozóját akkor még egyenetlenebb lesz.
Arra gondoltam ha esetleg vmelyik rossz akkor amikor lehúzom a rossz trafóét nem változik semmi.
Mi lehet a baj ?
így van jól gondoltad, ha rossz lenne valamelyik trafó, és mikor azt húzod le, akkor nem változik semmi.
ha nem megy egy henger, akkor nagyon rázza a kasztnit, és büdös a kipufogógáz, oylan a hangja mint egy subarunak. illetve világít a motor ikon, hibaüzenet tárol el.
így nem tudni pontosan, hogy is jár, de ha nem oylan durva, akkor lehetcsak valami keverék képzési hiba, ami sok minden lehet. esetleg légtömegmérő csatit húzd le, akkor jól jár-e. átnézni a csöveket. ezeket ingyen megtudod magadnak. ha nincs semmi, akkor hibakód olvasás. neten kerezstül nem nagyon javít senki autót, bár telefonon az ATV-n lehet
A visszajelző nem világít, egyik sem...
Lehúztam a légtömegmérő csatlakozóját és leállt, indításra nagyon nehezen indult de gáz pedált nyomkodtam és elkapta, kivilágított a EML visszajelző, de leakart állni.
A szerelőnél voltam,de ma nem dolgozik Majd 7főn újból, csak gondoltam informálódok
de ne menetközben húzd le... hanem mikor áll és úgy indítani. ha lehúzott tömegmérőre rosszabb lett, akkor ott valami üzemanyag ellátási gond lehet. mert ugye több levegővel számol, de lehet nem tud adni annyi anyagot. hát nem tudom, nekem nincs jobb ötletem a szűrőkön kívül. hacsak nem az 1.6-os, N40B16-os verzióról van szó, mert annál lehet ugrott egyet a lánc előfordul és akkor az a gond.
Csináltam úgy is.
Erről a motoról van szó.
Hétfőn elviszem a szakihoz aztán majd megírom mi volt.
Nah ma megnézték az autó,légtömegmérő hibakódot tárolt.
A szakim azt mondja a szívósor alatt van egy "vákum membrán"( lehet nem helyesen idézem) és arra gyanakszik, mert amikor lecsavarja az olajbetöltő nyílást erősen szív az autó.
Szerinte ott nem lehet vákum iylenkor.
Szerdán szedi szét...
Megnéznéd nekem Tied hogy reagál ilyenkor kíváncsi vagyok, vagy akinek ilyen autója van
?
Biztos a kartergáz szellőztetőre gondolt, ha csak rosszat böfög egy E46 egyből azt akarják cserélni. Csövekkel együtt kell, úgy 40,50 körül, ha nem az volt a baj szívás, de tényleg úgy szokták ellenőrizni, hogy letekerik a sapkát. Egy próbát megér, elméletileg lehet az a gond is. Csövek törnek majd mint a ropi.
Elküldve: 2013. szeptember 06. péntek, 17:47
fandor írta:fandor írta:YELLOW írta:fandor írta:YELLOW írta:fandor írta: Sziasztok !
2002 es 316i-nek egyenetlenül jár a motorja, mintha nem menne egy henger, de ha egyesével lehúzom a trafók csatlakozóját akkor még egyenetlenebb lesz.
Arra gondoltam ha esetleg vmelyik rossz akkor amikor lehúzom a rossz trafóét nem változik semmi.
Mi lehet a baj ?
így van jól gondoltad, ha rossz lenne valamelyik trafó, és mikor azt húzod le, akkor nem változik semmi.
ha nem megy egy henger, akkor nagyon rázza a kasztnit, és büdös a kipufogógáz, oylan a hangja mint egy subarunak. illetve világít a motor ikon, hibaüzenet tárol el.
így nem tudni pontosan, hogy is jár, de ha nem oylan durva, akkor lehetcsak valami keverék képzési hiba, ami sok minden lehet. esetleg légtömegmérő csatit húzd le, akkor jól jár-e. átnézni a csöveket. ezeket ingyen megtudod magadnak. ha nincs semmi, akkor hibakód olvasás. neten kerezstül nem nagyon javít senki autót, bár telefonon az ATV-n lehet
A visszajelző nem világít, egyik sem...
Lehúztam a légtömegmérő csatlakozóját és leállt, indításra nagyon nehezen indult de gáz pedált nyomkodtam és elkapta, kivilágított a EML visszajelző, de leakart állni.
A szerelőnél voltam,de ma nem dolgozik Majd 7főn újból, csak gondoltam informálódok
de ne menetközben húzd le... hanem mikor áll és úgy indítani. ha lehúzott tömegmérőre rosszabb lett, akkor ott valami üzemanyag ellátási gond lehet. mert ugye több levegővel számol, de lehet nem tud adni annyi anyagot. hát nem tudom, nekem nincs jobb ötletem a szűrőkön kívül. hacsak nem az 1.6-os, N40B16-os verzióról van szó, mert annál lehet ugrott egyet a lánc előfordul és akkor az a gond.
Csináltam úgy is.
Erről a motoról van szó.
Hétfőn elviszem a szakihoz aztán majd megírom mi volt.
Nah ma megnézték az autó,légtömegmérő hibakódot tárolt.
A szakim azt mondja a szívósor alatt van egy "vákum membrán"( lehet nem helyesen idézem) és arra gyanakszik, mert amikor lecsavarja az olajbetöltő nyílást erősen szív az autó.
Szerinte ott nem lehet vákum iylenkor.
Szerdán szedi szét...
Megnéznéd nekem Tied hogy reagál ilyenkor kíváncsi vagyok, vagy akinek ilyen autója van
?
Elküldve: 2013. szeptember 06. péntek, 17:42
fandor írta:YELLOW írta:fandor írta:YELLOW írta:fandor írta: Sziasztok !
2002 es 316i-nek egyenetlenül jár a motorja, mintha nem menne egy henger, de ha egyesével lehúzom a trafók csatlakozóját akkor még egyenetlenebb lesz.
Arra gondoltam ha esetleg vmelyik rossz akkor amikor lehúzom a rossz trafóét nem változik semmi.
Mi lehet a baj ?
így van jól gondoltad, ha rossz lenne valamelyik trafó, és mikor azt húzod le, akkor nem változik semmi.
ha nem megy egy henger, akkor nagyon rázza a kasztnit, és büdös a kipufogógáz, oylan a hangja mint egy subarunak. illetve világít a motor ikon, hibaüzenet tárol el.
így nem tudni pontosan, hogy is jár, de ha nem oylan durva, akkor lehetcsak valami keverék képzési hiba, ami sok minden lehet. esetleg légtömegmérő csatit húzd le, akkor jól jár-e. átnézni a csöveket. ezeket ingyen megtudod magadnak. ha nincs semmi, akkor hibakód olvasás. neten kerezstül nem nagyon javít senki autót, bár telefonon az ATV-n lehet
A visszajelző nem világít, egyik sem...
Lehúztam a légtömegmérő csatlakozóját és leállt, indításra nagyon nehezen indult de gáz pedált nyomkodtam és elkapta, kivilágított a EML visszajelző, de leakart állni.
A szerelőnél voltam,de ma nem dolgozik Majd 7főn újból, csak gondoltam informálódok
de ne menetközben húzd le... hanem mikor áll és úgy indítani. ha lehúzott tömegmérőre rosszabb lett, akkor ott valami üzemanyag ellátási gond lehet. mert ugye több levegővel számol, de lehet nem tud adni annyi anyagot. hát nem tudom, nekem nincs jobb ötletem a szűrőkön kívül. hacsak nem az 1.6-os, N40B16-os verzióról van szó, mert annál lehet ugrott egyet a lánc előfordul és akkor az a gond.
Csináltam úgy is.
Erről a motoról van szó.
Hétfőn elviszem a szakihoz aztán majd megírom mi volt.
Elküldve: 2013. szeptember 01. vasárnap, 15:03
Adris89 írta: Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem. 1998 évjáratú e46 320d Bmw-m van. A kérdésem a következő. Van az indexkapcsolón egy "BC" nevű gomb. (Gondolom a feldézeti compuer lesz az) Azt ha megnyomom semmi sem történik, továbbra is az órát mutatja. Illetve még az időt sem tudom beállítani, a műszerfalon a két gombot ha nyomom az egyik a napi km-t nullázza a másik meg átvált pm-ről at-re. ennyit tudok változtatni a műszerfalon. Ötlete valakinek?
Elküldve: 2013. szeptember 01. vasárnap, 14:46
Adris89 írta: Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükségem. 1998 évjáratú e46 320d Bmw-m van. A kérdésem a következő. Van az indexkapcsolón egy "BC" nevű gomb. (Gondolom a feldézeti compuer lesz az) Azt ha megnyomom semmi sem történik, továbbra is az órát mutatja. Illetve még az időt sem tudom beállítani, a műszerfalon a két gombot ha nyomom az egyik a napi km-t nullázza a másik meg átvált pm-ről at-re. ennyit tudok változtatni a műszerfalon. Ötlete valakinek?
Elküldve: 2013. szeptember 01. vasárnap, 14:45
Bulll85 írta: üdv új vagyok,mármint Bmw világában.E46 320D touringot vettem,új adagaoló,hengerfej,de 10perc járatás után gyengül,nagyon lomha lesz.NEm tudom,kihez forduljak,mi lehet a baj:S fogyasztása,igaz csak városban járok vele 9l,igaz nagy papucsokon..