autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz ATiiSP

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2013. szeptember 26. csütörtök, 18:43


Sziasztok. Esetleg valaki talalkozott egy hasonlo hibaval: autopalyan megy az auto 140 ig szepen huz aztan hiaba nyomom a gazt folyamatosan csokken a sebbeseg erotlen lesz, majd gondol egyet es megint elkezd huzni. Illetve neha 2000es fordulat szam folott elkezd remegni rangatni es elveszti az erejet aztan visszajon (fustol az auto). De ezek a problemak hol elojonnek hol nem. Nem mindig ugyan akkor jon el valtozo mikor hogy. Diagnosztikai gep semmilyen elektronikai hibat nem ir. Magasnyomas pumpa cserelve szijjak, kuplung, gazolaj szuro. Koszonom. Attila

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. szeptember 25. szerda, 20:37


beel írta: Sziasztok!

316i 2002-02 hó n40b16ab motorkód.
Olyan problémám van ha 1 napot áll az autó, vagy annál többet utánna első indításkor csörgő hang a motorból, mintha a lánc csörögne. 1. indítás után akár hányszor indítok nincs ilyen probléma. Csak akkor jelentkezik ha többej áll az autó. A láncfeszítő már az újabb tipúsú benne.

Köszi
Zoli


Vedd fel videóra vagy diktafonnal, had hallják többen is, hátha úgy tudnak segíteni, így csak találgatás a vége, neked meg az nem segít.

beel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz beel

Újonc

Elismertség: 14% (1 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2013. szeptember 25. szerda, 20:22


Sziasztok!

316i 2002-02 hó n40b16ab motorkód.
Olyan problémám van ha 1 napot áll az autó, vagy annál többet utánna első indításkor csörgő hang a motorból, mintha a lánc csörögne. 1. indítás után akár hányszor indítok nincs ilyen probléma. Csak akkor jelentkezik ha többej áll az autó. A láncfeszítő már az újabb tipúsú benne.

Köszi
Zoli

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz Luckled7

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2013. szeptember 24. kedd, 21:15


anubisz írta: Nem tudom neked le e jön simán a kipufogó a leömlőkkel, nálam nem. Itt emelni kell a motoron, hogy kiférjen.


Hát azt nem tudom még nem próbáltam Meg én annyira nemis vagyok benne a témába...csak gondoltam vki találkozott már ilyen problémával és tud segíteni.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. szeptember 24. kedd, 21:08


Nem tudom neked le e jön simán a kipufogó a leömlőkkel, nálam nem. Itt emelni kell a motoron, hogy kiférjen.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. szeptember 24. kedd, 21:06


Luckled7 írta:

Köszi a segítséget! Csak azt nem értem h a rángatózásnak van-e ehhez köze vagy mi lehet a bibi:S



Nem értek hozzá, és lehet annak más oka is, de ha a lambda szonda körül, vagy előtt lukas,gondolom más értékkel szabályoz, ( vagy nem ) lehet ott bejut, vagy kijut levegő, vagy gázok és mást mér. Persze ez csak az én gyermeteg hirtelen ötletem, de biztos nem egészséges, ha ott lukas, de talán ha megcsináltatod utána érdemes továbblépni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz Luckled7

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2013. szeptember 24. kedd, 21:00




Köszi a segítséget! Csak azt nem értem h a rángatózásnak van-e ehhez köze vagy mi lehet a bibi:S



Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. szeptember 24. kedd, 21:02


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. szeptember 24. kedd, 18:21


Luckled7 írta: sziasztok!
Egy E46 318i-m van és olyan gondom van,hogy kövérebb gázadásnál nem akar egyből gyorsulni,elkezd rángatni majd ezután kezd el gyorsulni.Plusz ha nem megy a fűtés kipufogó szag árad be...a fűtésből kifolyólag a motortól valahonnan.Valaki tudna segíteni,hogy mi lehet a gond?Előre is köszi a válaszokat!

Nekem akkor jött be, mikor nem mozgott a kocsi, és fűtöttem. Leömlők utáni katalizátor külső burkát kellett szétvágni, az alatt szivárgott, meg lett varrva, a védő burok meg vissza lett hegesztve szépen. Le kel szednetek, megnézni, vagy lukas, vagy ereszt a tömítésnél. Ha nem akarsz mérgezést kapni. Sajnos a piszka miatt elment a hátsó szondám, azóta minden indítás után beír, de az csak az ellenőrző szonda, nem szabályoz, így szarok rá,csak kiolvasáskor lehet tudni róla, hogy hibát ír, más tünet nincs.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz Luckled7

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2013. szeptember 24. kedd, 16:08


sziasztok!
Egy E46 318i-m van és olyan gondom van,hogy kövérebb gázadásnál nem akar egyből gyorsulni,elkezd rángatni majd ezután kezd el gyorsulni.Plusz ha nem megy a fűtés kipufogó szag árad be...a fűtésből kifolyólag a motortól valahonnan.Valaki tudna segíteni,hogy mi lehet a gond?Előre is köszi a válaszokat!

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2013. szeptember 18. szerda, 17:19


Sziasztok!

e46 hátsó üveg nyitása tudjátok touringnál.. szétszeedtem és a kábel átvan égve. valami ötlet rá? átlehet forrasztani?

http://kepfeltoltes.hu/view/13...es.hu_.jpg

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. szeptember 18. szerda, 15:48


BazsaMW írta: Sziasztok, olyan problémám lenne (98' E46,318i), hogy ha a motort hidegen elindítom alapjáraton 2x3x lefullad, játszani kell a gázzal hogy ne fulladjon le.. amint megindul a hőfok mutató kifelé a kék jelzésből máris használható a motor, és amint elérte az üzemi hőfokot (megfordul benne a víz) tökéletesen működik és semmi probléma nincs vele. A tegnapi nap folyamán elég hideg volt az esti órákban.. talán 5-10 fok lehetett.. Hideg motorral szinte lehetetlen volt vele közlekedni, amint gázt adtam dadogott minden baja volt, még kis kopogást is hallottam a motor felől valamint váltáskor szívó hangot. Félre álltam, melegítettem a motort és utána szintén tökéletesen működött mint azelőtt.. Na most a légtömegmérőm szerintem rosszalkodik mivel folyton hibának írja ki a laptop, lehetséges, h azért fuldoklik le és hidegen azért viselekedik így mert hidegen is olyan keveréket kap mint ha meleg lenne a motor és kevés a benzin arány? Szerintem nem hengerfejes, a motor nem ráz a víz nem habosodik olaj nem kerül a vízbe.. Valaki esetleg tapasztalt már ilyet?!
Előre is köszi a segítséget!


lehúzod a légtömegmérő csatiját, és indítasz úgy hidegen. aztán kiderül. ha úgy jó, akkor az a rossz. mármint a légtömegmérő.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz edgar

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2013. szeptember 18. szerda, 15:40


Sziasztok!
Az autóm 2500 -ös fordulatig nem akar rendesen menni. 2500 től megindul de nem igazán.
bmw szervízben nem találtak hibát!/ gondolom csak rákötötték a gépre és az nem jelzett hibát/.utánna az maszek szerelő kicserélte állítólag a "turbónyomás vezérlő szelepet" és nagyjából jó lett, aztán elkezdett néha húzni néha nem és most ott tartok,h megint nem húz egyáltalán az autó.és alapjáraton is lehet hallani,h fütyül a turbó.
ha valaki találkozott ezzel a hibábal az KÉREM írjon.
köszönettel: edgar

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz BazsaMW

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2013. szeptember 18. szerda, 15:40


Sziasztok, olyan problémám lenne (98' E46,318i), hogy ha a motort hidegen elindítom alapjáraton 2x3x lefullad, játszani kell a gázzal hogy ne fulladjon le.. amint megindul a hőfok mutató kifelé a kék jelzésből máris használható a motor, és amint elérte az üzemi hőfokot (megfordul benne a víz) tökéletesen működik és semmi probléma nincs vele. A tegnapi nap folyamán elég hideg volt az esti órákban.. talán 5-10 fok lehetett.. Hideg motorral szinte lehetetlen volt vele közlekedni, amint gázt adtam dadogott minden baja volt, még kis kopogást is hallottam a motor felől valamint váltáskor szívó hangot. Félre álltam, melegítettem a motort és utána szintén tökéletesen működött mint azelőtt.. Na most a légtömegmérőm szerintem rosszalkodik mivel folyton hibának írja ki a laptop, lehetséges, h azért fuldoklik le és hidegen azért viselekedik így mert hidegen is olyan keveréket kap mint ha meleg lenne a motor és kevés a benzin arány? Szerintem nem hengerfejes, a motor nem ráz a víz nem habosodik olaj nem kerül a vízbe.. Valaki esetleg tapasztalt már ilyet?!
Előre is köszi a segítséget!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. szeptember 06. péntek, 18:22


fandor írta:
anubisz írta:
fandor írta:
anubisz írta: Mondok egy tippet. Vegyél tömegmérőt, szépen beteszitek, hogy ne legyen dzsuvás, aztán ha mégse az a baj, visszaviszed, és megmondod, már vett a szerelő közben, de cserélje át a szellőztető szelepre, úgy is kell azt is venni, nem? és megvan a próba, úgy visszaveszik, ha mást rendelsz helyette, vita nélkül, persze nem olajosan.


Nah erre mg azt mondja ez már megszűnt nem veszik vissza ha kibontod.



Ajjaj, rá fér itt még sok emberre a csiszolódás. Ilyen még sose fordult elő velem.
Ne haragudj, ha valaki nyámnyila, hát mit mondhatok erre. Nem egyszer vittem már vissza cuccot az unixba is. Gondolod le van vákuum csomagolva egy tömegmérő? na mindegy.


Nem tudom hogy van csomagolva még sosem vettem, csak azt mondom amit ő mondott nekem.

Hát persze, ha fel is hívod a figyelmét rá, ha nem az a baj visszahozhatom? Hol élsz te? Persze azt mondja nem. Oda már ne menj ilyen trükkel.


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. szeptember 06. péntek, 18:20


Úgy kel ingyen kajálni, viszel egy döglött legyet, azt meghalózod a kaját, egy kicsit hagysz a végére aztán beledobod a legyet. Hívod a pincért, hogy most voltál rókázni, hogy gondolják ezt? Minél márkásabb a hely és drágább a kaja, annál inkább nyalják a segged, hogy nem kell kifizetni.