feco7939
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz feco7939

Törzsvendég

Elismertség: 20% (40 pont) | Hozzászólások: 193

Elküldve: 2013. október 14. hétfő, 19:13


BazsaMW írta:
feco7939 írta:
BazsaMW írta: Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy az aksim totál lemerült.. Le kellett róla vennem a sarut is. Nem tudom, hogy-e miatt lehet-e, de azóta a kulccsal néha nem tudom bezárni az autót. Néha viszont teljesen jól működik. Úgy hallottam, ilyenkor újra "be kell tanítani" az autót néhány apróságra. Valaki tud ebben segíteni?!
Előre is köszi!


Szia! Adj egy email címet és elküldöm amit én összeszedtem a kulcs betanításról, kulcs memóriáról, meg titkos menüről.



ezer köszönet!!!
macie@hotmail.hu



Elküldtem. Használd sikerrel!



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz BazsaMW

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2013. október 14. hétfő, 19:08


feco7939 írta:
BazsaMW írta: Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy az aksim totál lemerült.. Le kellett róla vennem a sarut is. Nem tudom, hogy-e miatt lehet-e, de azóta a kulccsal néha nem tudom bezárni az autót. Néha viszont teljesen jól működik. Úgy hallottam, ilyenkor újra "be kell tanítani" az autót néhány apróságra. Valaki tud ebben segíteni?!
Előre is köszi!


Szia! Adj egy email címet és elküldöm amit én összeszedtem a kulcs betanításról, kulcs memóriáról, meg titkos menüről.



ezer köszönet!!!
macie@hotmail.hu



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. október 14. hétfő, 19:09

feco7939
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz feco7939

Törzsvendég

Elismertség: 20% (40 pont) | Hozzászólások: 193

Elküldve: 2013. október 14. hétfő, 18:59


BazsaMW írta: Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy az aksim totál lemerült.. Le kellett róla vennem a sarut is. Nem tudom, hogy-e miatt lehet-e, de azóta a kulccsal néha nem tudom bezárni az autót. Néha viszont teljesen jól működik. Úgy hallottam, ilyenkor újra "be kell tanítani" az autót néhány apróságra. Valaki tud ebben segíteni?!
Előre is köszi!


Szia! Adj egy email címet és elküldöm amit én összeszedtem a kulcs betanításról, kulcs memóriáról, meg titkos menüről.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz BazsaMW

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2013. október 14. hétfő, 18:53


Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy az aksim totál lemerült.. Le kellett róla vennem a sarut is. Nem tudom, hogy-e miatt lehet-e, de azóta a kulccsal néha nem tudom bezárni az autót. Néha viszont teljesen jól működik. Úgy hallottam, ilyenkor újra "be kell tanítani" az autót néhány apróságra. Valaki tud ebben segíteni?!
Előre is köszi!

si3rrabravo
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2007

státusz si3rrabravo

Fórumlakó

Elismertség: 9% (26 pont) | Hozzászólások: 271

Elküldve: 2013. október 06. vasárnap, 09:00


Bmw etkban miért nem találom a következö számot?

63126920589 marelli headlight, ott a bmw logo is, erdekes
Google kidobja, de realoem es tarsai nem.





toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2013. október 06. vasárnap, 05:12


Na fejlemény a mutató ügyében.

Tegnap akksit cseréltem a régi helyett 80Ah- gyári bmw-t egy Exide 100Ah-ra. keményebben indul mostmár azért,de a lényeg hogy a mutató már már cövek közép ezelött tudjátok meg 1-2 mm-rel feljebb volt! Kicseréltem mentem egy jo 20km-re mondom mivan nem megy feljebb féltől 1-2 mm-t nyomom taposom neki nem megy feljebb, ugy látszik be volt csak zavarodva a mutató

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. október 02. szerda, 17:32


YELLOW írta:
Pocses írta:
Nekem is tuti b@szná az agyam. Igaz most az jobban, hogy még mindig nem hívot a lakatos, hogy kész a verda. Asszem nekiállok páleszozni + búzasör.


ezen nem csodálkozom, furcsa volna ha nem így lenne, viszont a legrosszabb, hogy tutti valamit elbaszott. nem akarok bogarat ültetni a füledbe, de tapasztalatok iylenek. van aza mondás, amit kitaláltam, legalábbis én mástól nem hallottam még, hogy jó munkához idő kell, a rosszhoz meg még több. nem tudom mondjuk mennyire ismered a fényező, lakatos mestereket, de nagyon kevésben lehet megbízni. legalábbis nem ennyit szüttyügnek rajta, hisz elem lefényez, meg felrak, vagy fordítva, nem egy nagy valami.


Jut eszembe 5 elem javításáról van szó. Mert ha már elvittem akkor érjünk a verdán körbe. Így is a motorháztető kőfelverődést kihagytam idénre. Én sem sz@rom a lóvét sajna. De jövőre fényezve lesz az is.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. október 02. szerda, 17:15


toki24 írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
Nekem is tuti b@szná az agyam. Igaz most az jobban, hogy még mindig nem hívot a lakatos, hogy kész a verda. Asszem nekiállok páleszozni + búzasör.


ezen nem csodálkozom, furcsa volna ha nem így lenne, viszont a legrosszabb, hogy tutti valamit elbaszott. nem akarok bogarat ültetni a füledbe, de tapasztalatok iylenek. van aza mondás, amit kitaláltam, legalábbis én mástól nem hallottam még, hogy jó munkához idő kell, a rosszhoz meg még több. nem tudom mondjuk mennyire ismered a fényező, lakatos mestereket, de nagyon kevésben lehet megbízni. legalábbis nem ennyit szüttyügnek rajta, hisz elem lefényez, meg felrak, vagy fordítva, nem egy nagy valami.


Ez igaz amugy szarhoz még több kell,de csak nem

Én is csak akkor viszek karoszériáshoz kocsit ha éppen nincs munkája akkor nem csapja össze és több valószinüséggel jobban is dolgozik, legalábbis én ezt vettem le


Na jó most fejezzétek be! Tegnap még elmenetm motorozni, ma már ahhoz sem volt kedvem. BMW-t akarok.......

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2013. október 02. szerda, 17:12


YELLOW írta:
Pocses írta:
Nekem is tuti b@szná az agyam. Igaz most az jobban, hogy még mindig nem hívot a lakatos, hogy kész a verda. Asszem nekiállok páleszozni + búzasör.


ezen nem csodálkozom, furcsa volna ha nem így lenne, viszont a legrosszabb, hogy tutti valamit elbaszott. nem akarok bogarat ültetni a füledbe, de tapasztalatok iylenek. van aza mondás, amit kitaláltam, legalábbis én mástól nem hallottam még, hogy jó munkához idő kell, a rosszhoz meg még több. nem tudom mondjuk mennyire ismered a fényező, lakatos mestereket, de nagyon kevésben lehet megbízni. legalábbis nem ennyit szüttyügnek rajta, hisz elem lefényez, meg felrak, vagy fordítva, nem egy nagy valami.


Ez igaz amugy szarhoz még több kell,de csak nem

Én is csak akkor viszek karoszériáshoz kocsit ha éppen nincs munkája akkor nem csapja össze és több valószinüséggel jobban is dolgozik, legalábbis én ezt vettem le

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. október 02. szerda, 17:10


Pocses írta:
Nekem is tuti b@szná az agyam. Igaz most az jobban, hogy még mindig nem hívot a lakatos, hogy kész a verda. Asszem nekiállok páleszozni + búzasör.


ezen nem csodálkozom, furcsa volna ha nem így lenne, viszont a legrosszabb, hogy tutti valamit elbaszott. nem akarok bogarat ültetni a füledbe, de tapasztalatok iylenek. van aza mondás, amit kitaláltam, legalábbis én mástól nem hallottam még, hogy jó munkához idő kell, a rosszhoz meg még több. nem tudom mondjuk mennyire ismered a fényező, lakatos mestereket, de nagyon kevésben lehet megbízni. legalábbis nem ennyit szüttyügnek rajta, hisz elem lefényez, meg felrak, vagy fordítva, nem egy nagy valami.

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2013. október 02. szerda, 17:10


Pocses írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
Tano írta:
toki24 írta: Na ma néztem egy olyat hogy felmelegedett a gép, bekapcsoltama fűtést maxra ugyebár lejjebb ment mert először kapcsoltam be, majd lejjebb ment miután felment fütéssel is közlépre vagyis addig na megcsontoltama fütést és a mutató nem moccant.. a com meg azt irta ki néztem 7es menü pontba hogy 75 fok


Nem teljesen tudtam kibogozni a megfogalmazásodban mit akartál közölni, de a mutatód az üzemi tartományban, vagyis 75-10x fok között középen fog állni.



Azt hogy álló helybe felmelegedett kocsinál, maxra felvéve a fűtés mint fokozatba mint pedig fok-ra felvolt véve és megse moccant a höfokjelzőm, mondom biztos lejjeb csuszik, pláne hogy álltam egy helybe a kocsival de nem ment lejjebb.



az egy dolog, hogy állsz. de akkor nincs menetszél, ami hűtsön, ergő, amit elveszel a motortól a belső fűtéssel, azt az állás miatt visszakapja. ez ugynaaz, főlegg dízeleknél, hogy ha nem hajtod d emész vele, nagy hidegben képes visszahülni elég jól. ha jó a termosztát, akkor rövid időn belül korrigál, így max a digitális kijelzésen látod a hőfok csökkenést. ezért van az, hogy sokaknak akiknek rossz a termosztát nyitva marad télen, nehezebben melegszik, és iylen 90-110-es tempónál nulla és fél közé csökken, mutató szerint. a menetszél jobban hűt, mint ami hőt a dízelmotor megtermel.


Nem tudom de utánna akarok járni, hogy miért nem cövek középen áll hanem 2mm-rel feljebb mikor a gép szerint meg oké a vizhő


ennyire zavar? bár jobban belegondolva lehet engem is zavarna... az a 2 mm nem attól van, hogy úgy nézed a mutatót, hogy közben a fejed az ajtóüvegnek van támasztva?


Nekem is tuti b@szná az agyam. Igaz most az jobban, hogy még mindig nem hívot a lakatos, hogy kész a verda. Asszem nekiállok páleszozni + búzasör.



Ja zavar mert ha közpen kell állnia akkor miért nem áll ott?! valami tuti van,ez jár a fejembe ami nem oké vele féltem , mert szeretem és imádom

Én holnap pláesz meg sör, a bravia-t kosoltoljátok meg nekem bejön és 8,6 fokos 2-3 doboz meg 1-2 centes és elvagy

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. október 02. szerda, 17:06


YELLOW írta:
toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
Tano írta:
toki24 írta: Na ma néztem egy olyat hogy felmelegedett a gép, bekapcsoltama fűtést maxra ugyebár lejjebb ment mert először kapcsoltam be, majd lejjebb ment miután felment fütéssel is közlépre vagyis addig na megcsontoltama fütést és a mutató nem moccant.. a com meg azt irta ki néztem 7es menü pontba hogy 75 fok


Nem teljesen tudtam kibogozni a megfogalmazásodban mit akartál közölni, de a mutatód az üzemi tartományban, vagyis 75-10x fok között középen fog állni.



Azt hogy álló helybe felmelegedett kocsinál, maxra felvéve a fűtés mint fokozatba mint pedig fok-ra felvolt véve és megse moccant a höfokjelzőm, mondom biztos lejjeb csuszik, pláne hogy álltam egy helybe a kocsival de nem ment lejjebb.



az egy dolog, hogy állsz. de akkor nincs menetszél, ami hűtsön, ergő, amit elveszel a motortól a belső fűtéssel, azt az állás miatt visszakapja. ez ugynaaz, főlegg dízeleknél, hogy ha nem hajtod d emész vele, nagy hidegben képes visszahülni elég jól. ha jó a termosztát, akkor rövid időn belül korrigál, így max a digitális kijelzésen látod a hőfok csökkenést. ezért van az, hogy sokaknak akiknek rossz a termosztát nyitva marad télen, nehezebben melegszik, és iylen 90-110-es tempónál nulla és fél közé csökken, mutató szerint. a menetszél jobban hűt, mint ami hőt a dízelmotor megtermel.


Nem tudom de utánna akarok járni, hogy miért nem cövek középen áll hanem 2mm-rel feljebb mikor a gép szerint meg oké a vizhő


ennyire zavar? bár jobban belegondolva lehet engem is zavarna... az a 2 mm nem attól van, hogy úgy nézed a mutatót, hogy közben a fejed az ajtóüvegnek van támasztva?


Nekem is tuti b@szná az agyam. Igaz most az jobban, hogy még mindig nem hívot a lakatos, hogy kész a verda. Asszem nekiállok páleszozni + búzasör.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. október 02. szerda, 17:06

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. október 02. szerda, 17:03


toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
Tano írta:
toki24 írta: Na ma néztem egy olyat hogy felmelegedett a gép, bekapcsoltama fűtést maxra ugyebár lejjebb ment mert először kapcsoltam be, majd lejjebb ment miután felment fütéssel is közlépre vagyis addig na megcsontoltama fütést és a mutató nem moccant.. a com meg azt irta ki néztem 7es menü pontba hogy 75 fok


Nem teljesen tudtam kibogozni a megfogalmazásodban mit akartál közölni, de a mutatód az üzemi tartományban, vagyis 75-10x fok között középen fog állni.



Azt hogy álló helybe felmelegedett kocsinál, maxra felvéve a fűtés mint fokozatba mint pedig fok-ra felvolt véve és megse moccant a höfokjelzőm, mondom biztos lejjeb csuszik, pláne hogy álltam egy helybe a kocsival de nem ment lejjebb.



az egy dolog, hogy állsz. de akkor nincs menetszél, ami hűtsön, ergő, amit elveszel a motortól a belső fűtéssel, azt az állás miatt visszakapja. ez ugynaaz, főlegg dízeleknél, hogy ha nem hajtod d emész vele, nagy hidegben képes visszahülni elég jól. ha jó a termosztát, akkor rövid időn belül korrigál, így max a digitális kijelzésen látod a hőfok csökkenést. ezért van az, hogy sokaknak akiknek rossz a termosztát nyitva marad télen, nehezebben melegszik, és iylen 90-110-es tempónál nulla és fél közé csökken, mutató szerint. a menetszél jobban hűt, mint ami hőt a dízelmotor megtermel.


Nem tudom de utánna akarok járni, hogy miért nem cövek középen áll hanem 2mm-rel feljebb mikor a gép szerint meg oké a vizhő


ennyire zavar? bár jobban belegondolva lehet engem is zavarna... az a 2 mm nem attól van, hogy úgy nézed a mutatót, hogy közben a fejed az ajtóüvegnek van támasztva?

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2013. október 02. szerda, 16:59


YELLOW írta:
toki24 írta:
Tano írta:
toki24 írta: Na ma néztem egy olyat hogy felmelegedett a gép, bekapcsoltama fűtést maxra ugyebár lejjebb ment mert először kapcsoltam be, majd lejjebb ment miután felment fütéssel is közlépre vagyis addig na megcsontoltama fütést és a mutató nem moccant.. a com meg azt irta ki néztem 7es menü pontba hogy 75 fok


Nem teljesen tudtam kibogozni a megfogalmazásodban mit akartál közölni, de a mutatód az üzemi tartományban, vagyis 75-10x fok között középen fog állni.



Azt hogy álló helybe felmelegedett kocsinál, maxra felvéve a fűtés mint fokozatba mint pedig fok-ra felvolt véve és megse moccant a höfokjelzőm, mondom biztos lejjeb csuszik, pláne hogy álltam egy helybe a kocsival de nem ment lejjebb.



az egy dolog, hogy állsz. de akkor nincs menetszél, ami hűtsön, ergő, amit elveszel a motortól a belső fűtéssel, azt az állás miatt visszakapja. ez ugynaaz, főlegg dízeleknél, hogy ha nem hajtod d emész vele, nagy hidegben képes visszahülni elég jól. ha jó a termosztát, akkor rövid időn belül korrigál, így max a digitális kijelzésen látod a hőfok csökkenést. ezért van az, hogy sokaknak akiknek rossz a termosztát nyitva marad télen, nehezebben melegszik, és iylen 90-110-es tempónál nulla és fél közé csökken, mutató szerint. a menetszél jobban hűt, mint ami hőt a dízelmotor megtermel.


Nem tudom de utánna akarok járni, hogy miért nem cövek középen áll hanem 2mm-rel feljebb mikor a gép szerint meg oké a vizhő


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. október 02. szerda, 16:22


toki24 írta:
Tano írta:
toki24 írta: Na ma néztem egy olyat hogy felmelegedett a gép, bekapcsoltama fűtést maxra ugyebár lejjebb ment mert először kapcsoltam be, majd lejjebb ment miután felment fütéssel is közlépre vagyis addig na megcsontoltama fütést és a mutató nem moccant.. a com meg azt irta ki néztem 7es menü pontba hogy 75 fok


Nem teljesen tudtam kibogozni a megfogalmazásodban mit akartál közölni, de a mutatód az üzemi tartományban, vagyis 75-10x fok között középen fog állni.



Azt hogy álló helybe felmelegedett kocsinál, maxra felvéve a fűtés mint fokozatba mint pedig fok-ra felvolt véve és megse moccant a höfokjelzőm, mondom biztos lejjeb csuszik, pláne hogy álltam egy helybe a kocsival de nem ment lejjebb.



az egy dolog, hogy állsz. de akkor nincs menetszél, ami hűtsön, ergő, amit elveszel a motortól a belső fűtéssel, azt az állás miatt visszakapja. ez ugynaaz, főlegg dízeleknél, hogy ha nem hajtod d emész vele, nagy hidegben képes visszahülni elég jól. ha jó a termosztát, akkor rövid időn belül korrigál, így max a digitális kijelzésen látod a hőfok csökkenést. ezért van az, hogy sokaknak akiknek rossz a termosztát nyitva marad télen, nehezebben melegszik, és iylen 90-110-es tempónál nulla és fél közé csökken, mutató szerint. a menetszél jobban hűt, mint ami hőt a dízelmotor megtermel.