YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. december 09. hétfő, 13:20


dbpeti írta:
YELLOW írta:
dbpeti írta: Sziasztok!

Két kérdésem lenne, hátha valamelyikőtök tud segíteni. 98-as évjáratú 528 iA-ról van szó. (igaz, nem 3-as széria, de hátha)

Az egyik, hogy a szerelőm 3bar nyomást mért a befecskendezőszivattyún (állítólag 3.5bar a gyári), okoz ez valami gondot? Fogyasztásnövekedés, teljesítményvesztés, akármi? Érdemes cserélni?

A másik pedig, hogy reggelente, amíg hideg a motor, beindítás után, fura pulzáló szörcsögő hangot ad ki, ami hangosabb, ha sebességbe teszem a váltót.
Lefilmeztem, nem jó a hangminőség, de talán hallatszik annyira, hogy észrevegyétek: http://youtu.be/Km4t2u4xbu4

Olyan mintha azt mondaná hogy: nom-nom-nom...

Esetleg valakinek valami ötlet?

Köszi előre is!


a videón simán látszik, hogy világít a szegénységjelződ, azaz alacsony az üzemanyag szint. persze normál esetben, nem kelelne gondnak lennie, de halldokló, vagy nagyon hazsnált benzinpumpa esetén az alacsony üzemanyag szint, okozhat hasonló gondot.
azt nézd meg, hogy félnél csinálja-e.


Igen, teletanknál is fennál ugyanez a hang. Akkor ezekszerint lehet ACpumpa a ludas? Akkor is ha elölről hallatszik a hang? Az is lehet, hogy összefüggésben van a befecskendezőszivattyú kissé alacsonyabb nyomása, és ez a zaj..



teletanknál is ah csinálja, akkor nem hiszem, hogy AC.
szerintem a 3Bar még talán elfogadható, pontosan nem tudom. én a videón nem sok mindent hallok, hogy őszinte legyek, pedig maxra tekertem mindent...


dbpeti
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz dbpeti

Újonc

Elismertség: 17% (3 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2013. december 09. hétfő, 13:06


YELLOW írta:
dbpeti írta: Sziasztok!

Két kérdésem lenne, hátha valamelyikőtök tud segíteni. 98-as évjáratú 528 iA-ról van szó. (igaz, nem 3-as széria, de hátha)

Az egyik, hogy a szerelőm 3bar nyomást mért a befecskendezőszivattyún (állítólag 3.5bar a gyári), okoz ez valami gondot? Fogyasztásnövekedés, teljesítményvesztés, akármi? Érdemes cserélni?

A másik pedig, hogy reggelente, amíg hideg a motor, beindítás után, fura pulzáló szörcsögő hangot ad ki, ami hangosabb, ha sebességbe teszem a váltót.
Lefilmeztem, nem jó a hangminőség, de talán hallatszik annyira, hogy észrevegyétek: http://youtu.be/Km4t2u4xbu4

Olyan mintha azt mondaná hogy: nom-nom-nom...

Esetleg valakinek valami ötlet?

Köszi előre is!


a videón simán látszik, hogy világít a szegénységjelződ, azaz alacsony az üzemanyag szint. persze normál esetben, nem kelelne gondnak lennie, de halldokló, vagy nagyon hazsnált benzinpumpa esetén az alacsony üzemanyag szint, okozhat hasonló gondot.
azt nézd meg, hogy félnél csinálja-e.


Igen, teletanknál is fennál ugyanez a hang. Akkor ezekszerint lehet ACpumpa a ludas? Akkor is ha elölről hallatszik a hang? Az is lehet, hogy összefüggésben van a befecskendezőszivattyú kissé alacsonyabb nyomása, és ez a zaj..



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. december 09. hétfő, 12:56


dbpeti írta: Sziasztok!

Két kérdésem lenne, hátha valamelyikőtök tud segíteni. 98-as évjáratú 528 iA-ról van szó. (igaz, nem 3-as széria, de hátha)

Az egyik, hogy a szerelőm 3bar nyomást mért a befecskendezőszivattyún (állítólag 3.5bar a gyári), okoz ez valami gondot? Fogyasztásnövekedés, teljesítményvesztés, akármi? Érdemes cserélni?

A másik pedig, hogy reggelente, amíg hideg a motor, beindítás után, fura pulzáló szörcsögő hangot ad ki, ami hangosabb, ha sebességbe teszem a váltót.
Lefilmeztem, nem jó a hangminőség, de talán hallatszik annyira, hogy észrevegyétek: http://youtu.be/Km4t2u4xbu4

Olyan mintha azt mondaná hogy: nom-nom-nom...

Esetleg valakinek valami ötlet?

Köszi előre is!


a videón simán látszik, hogy világít a szegénységjelződ, azaz alacsony az üzemanyag szint. persze normál esetben, nem kelelne gondnak lennie, de halldokló, vagy nagyon hazsnált benzinpumpa esetén az alacsony üzemanyag szint, okozhat hasonló gondot.
azt nézd meg, hogy félnél csinálja-e.

dbpeti
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz dbpeti

Újonc

Elismertség: 17% (3 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2013. december 09. hétfő, 12:50


Sziasztok!

Két kérdésem lenne, hátha valamelyikőtök tud segíteni. 98-as évjáratú 528 iA-ról van szó. (igaz, nem 3-as széria, de hátha)

Az egyik, hogy a szerelőm 3bar nyomást mért a befecskendezőszivattyún (állítólag 3.5bar a gyári), okoz ez valami gondot? Fogyasztásnövekedés, teljesítményvesztés, akármi? Érdemes cserélni?

A másik pedig, hogy reggelente, amíg hideg a motor, beindítás után, fura pulzáló szörcsögő hangot ad ki, ami hangosabb, ha sebességbe teszem a váltót.
Lefilmeztem, nem jó a hangminőség, de talán hallatszik annyira, hogy észrevegyétek: http://youtu.be/Km4t2u4xbu4

Olyan mintha azt mondaná hogy: nom-nom-nom...

Esetleg valakinek valami ötlet?

Köszi előre is!


haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. december 09. hétfő, 10:15


pot írta: Sziasztok olyan kérdésem lenne ,hogy külföldről hoztam az autót de azóta ég a légzsák lámpám ,hogy lehet ezt el tüntetni?????????????,,, Meg azt nem tudom hogy az autómban van e külső hőmérséklet jelző, mert nem mutatja . Előre is köszi a válaszokat


Elég sokszor cak meg kell nyomkodni a csatlakozásokat.
Nekem az övfeszítő írta ki eddig mindig és nyomkodással helyrejött. Szervízben telefonos egyeztetés után, látatlanban mondtak már rá 50-et, mert cserélni kell az érzékelőt, aztán a normális szererlő ránézett computerre, lenyúlt megnyomta ahol kell azt kész

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. december 09. hétfő, 09:57


pot írta: Hol tudom én ezt ki olvastatni ???????


Mondjuk egy szervíz/szerelő vagy egy ismerős/fórumtag a közeledben aki rendelkezik a megfelelő eszközökkel.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz pot

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 82

Elküldve: 2013. december 09. hétfő, 09:48


Hol tudom én ezt ki olvastatni ???????


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. december 09. hétfő, 00:22


pot írta: Sziasztok olyan kérdésem lenne ,hogy külföldről hoztam az autót de azóta ég a légzsák lámpám ,hogy lehet ezt el tüntetni?????????????,,, Meg azt nem tudom hogy az autómban van e külső hőmérséklet jelző, mert nem mutatja . Előre is köszi a válaszokat


Elöször is ki kell olvastatni, hogy mivel van gondja az MRS-nek. Ha pl csak az ülésfoglaltságjelző miatt jelez, akkor azt egyszerűbb megoldani. Kikapcsoltatni vagy becsapni az elektronikát. Ez szokott leggyakrabban jelezni, de lehet más a gond nálad.
A külső hőmérőt a bal oldali kerékdob elött találod.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz pot

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 82

Elküldve: 2013. december 08. vasárnap, 23:14


Sziasztok olyan kérdésem lenne ,hogy külföldről hoztam az autót de azóta ég a légzsák lámpám ,hogy lehet ezt el tüntetni?????????????,,, Meg azt nem tudom hogy az autómban van e külső hőmérséklet jelző, mert nem mutatja . Előre is köszi a válaszokat

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. december 08. vasárnap, 13:24


Hede írta:
Nem volt. De az olajnak elég sötét színe van. Lehet az lesz a ludas.


hát akkor az megégett... pirosnak kellene lennie. amint tudod cseréld le, és akkor megúsztad ennyivel...

szerk.: mármint én a szervo olajról beszélek, ha a motorolajad sötét annak nincs köze hozzá

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. december 08. vasárnap, 13:25

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2006

státusz Hede

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2013. december 08. vasárnap, 13:03



Nem volt. De az olajnak elég sötét színe van. Lehet az lesz a ludas.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. december 07. szombat, 22:19


Hede írta: A szint oké. A probléma hirtelen jelentkezett. Köszi a választ!


mikor jelentkezett a hiba, előtte valamikor nem volt sokáig full kitekerve a kormány, közben meg alapjáraton ment a motor? mert az könnyne hazavághatja jobb esetben az olajat, vagy a szervo-t magát.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2006

státusz Hede

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2013. december 07. szombat, 21:00


A szint oké. A probléma hirtelen jelentkezett. Köszi a választ!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. december 07. szombat, 19:20


Hede írta: Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy a most vásárolt 320 si-nél az jelentkezett, hogy alacsony sebességnél elfordítva a kormányt nehezen jár (mintha nem lenne szervó). Plusz van hangja is a kormány fordításakor.. Ilyenkor mi lehet a gond? Szervószivattyú, vagy kormánymű gondra tippelek, de én nem értek hozzá. Tud valaki valami okosságot?
Előre is köszi!


Első körben ezt kell ellenőrizni jól mondja Yellow kartárs. Ha hiányzik belőle, után tölteni, és a következő a tömítetlenség ellenőrzése.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. december 07. szombat, 18:57


Hede írta: Sziasztok!

Olyan problémám lenne, hogy a most vásárolt 320 si-nél az jelentkezett, hogy alacsony sebességnél elfordítva a kormányt nehezen jár (mintha nem lenne szervó). Plusz van hangja is a kormány fordításakor.. Ilyenkor mi lehet a gond? Szervószivattyú, vagy kormánymű gondra tippelek, de én nem értek hozzá. Tud valaki valami okosságot?
Előre is köszi!


előbb a szervo olajtartály szintet kellene megnézni. lehet kevés az olaj benne.