dbpeti
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2002

státusz dbpeti

Újonc

Elismertség: 17% (3 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2013. december 11. szerda, 09:37


MattM325 írta:
YELLOW írta:
MattM325 írta:
YELLOW írta:
MattM325 írta:
YELLOW írta:
teletanknál is ah csinálja, akkor nem hiszem, hogy AC.
szerintem a 3Bar még talán elfogadható, pontosan nem tudom. én a videón nem sok mindent hallok, hogy őszinte legyek, pedig maxra tekertem mindent...


Hagyjátok már ezt a teletank / nem teletank AC hibaszűrést!
Tök mindegy mi van, 3.5Bar kell állandóan, alapjárat, leállítás után, folyamatosan!!!


pedig számít. oké 3,5barnak kell lenni, de ha végét járja a szivattyú és nem segít rá a nafta, akkor miért ne lehetne alacsonyabb? (menet közben teszem hozzá)


Csak ugye kiszűrted a teletankal az ac-t, mint hibaforrást.
Pl .dízelnél, ahol van külső ac is, ott számít valóban, de itt egyértelmű a hiba. Nem tartja meg a nyomást, ami lehet üzemanyagszűrő, üzemanyagcső, túlnyomás szelep, vagy ugye a pumpa.




nyílván ezért kérdeztem rá, hogy teletanknál csinálja-e. mert talán ez a legegyszerűbb, hogy megtankolni, mint rögtön szűrőt cserélni. bár ha teletanknál nem csinálta volna, sem mondtam volna azt, hogy rögtön cseréljen AC-t, hanem szűrőket először. talán érdemes amúgyis, főleg ha új autót vesz az ember. szégyen én nem így tettem, nekem 85ezer környékén lett lecserélve a gyári benzinszűrőm, de semmi problémám nem volt vele, de már gáznak tartottam


De azt nem érted, hogy 3Bar az nem jó, 1 literrel is tudnia kell a 3.5Bart, de ha elvan tömődve a szűrő, akkor hiába tud 10Bart akár a pumpa, akkor sem lesz a rendszerben elegendő nyomás. Ugye ez nem ejtőtankos mint a trabant...
Én 218e-nél cseréltem a gyári benzinszűrőt (Kayser), de még hibátlan volt.


Ejha
Hát, köszi a vitát, remélem azért nem mentek ölre Szóval akkor ha jól értem, meg kell keressem a hiba okát, amiért alacsonyabb a nyomásom a kelleténél. Miken menjek végig? AC pumpa, benzinszűrő, befecskendező szivattyú?

Ja, és bebizonyosodott, hogy a viták tudásnövekedéshez vezetnek

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. december 11. szerda, 09:25


MattM325 írta:
YELLOW írta:
MattM325 írta:
YELLOW írta:
MattM325 írta:
YELLOW írta:
teletanknál is ah csinálja, akkor nem hiszem, hogy AC.
szerintem a 3Bar még talán elfogadható, pontosan nem tudom. én a videón nem sok mindent hallok, hogy őszinte legyek, pedig maxra tekertem mindent...


Hagyjátok már ezt a teletank / nem teletank AC hibaszűrést!
Tök mindegy mi van, 3.5Bar kell állandóan, alapjárat, leállítás után, folyamatosan!!!


pedig számít. oké 3,5barnak kell lenni, de ha végét járja a szivattyú és nem segít rá a nafta, akkor miért ne lehetne alacsonyabb? (menet közben teszem hozzá)


Csak ugye kiszűrted a teletankal az ac-t, mint hibaforrást.
Pl .dízelnél, ahol van külső ac is, ott számít valóban, de itt egyértelmű a hiba. Nem tartja meg a nyomást, ami lehet üzemanyagszűrő, üzemanyagcső, túlnyomás szelep, vagy ugye a pumpa.




nyílván ezért kérdeztem rá, hogy teletanknál csinálja-e. mert talán ez a legegyszerűbb, hogy megtankolni, mint rögtön szűrőt cserélni. bár ha teletanknál nem csinálta volna, sem mondtam volna azt, hogy rögtön cseréljen AC-t, hanem szűrőket először. talán érdemes amúgyis, főleg ha új autót vesz az ember. szégyen én nem így tettem, nekem 85ezer környékén lett lecserélve a gyári benzinszűrőm, de semmi problémám nem volt vele, de már gáznak tartottam


De azt nem érted, hogy 3Bar az nem jó, 1 literrel is tudnia kell a 3.5Bart, de ha elvan tömődve a szűrő, akkor hiába tud 10Bart akár a pumpa, akkor sem lesz a rendszerben elegendő nyomás. Ugye ez nem ejtőtankos mint a trabant...
Én 218e-nél cseréltem a gyári benzinszűrőt (Kayser), de még hibátlan volt.


értelek, ezért írtam akkor azt, hogy szerintem a 3bar jó, de ezt nem tudom biztosra. ezért ha azt írod, minden más nélkül, hogy a 3bar nem jó, mert mindig 3,5-nek kell lenni, akkor most 3-4 kommentet megspórolunk

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2013. december 11. szerda, 08:22


YELLOW írta:
MattM325 írta:
YELLOW írta:
MattM325 írta:
YELLOW írta:
teletanknál is ah csinálja, akkor nem hiszem, hogy AC.
szerintem a 3Bar még talán elfogadható, pontosan nem tudom. én a videón nem sok mindent hallok, hogy őszinte legyek, pedig maxra tekertem mindent...


Hagyjátok már ezt a teletank / nem teletank AC hibaszűrést!
Tök mindegy mi van, 3.5Bar kell állandóan, alapjárat, leállítás után, folyamatosan!!!


pedig számít. oké 3,5barnak kell lenni, de ha végét járja a szivattyú és nem segít rá a nafta, akkor miért ne lehetne alacsonyabb? (menet közben teszem hozzá)


Csak ugye kiszűrted a teletankal az ac-t, mint hibaforrást.
Pl .dízelnél, ahol van külső ac is, ott számít valóban, de itt egyértelmű a hiba. Nem tartja meg a nyomást, ami lehet üzemanyagszűrő, üzemanyagcső, túlnyomás szelep, vagy ugye a pumpa.




nyílván ezért kérdeztem rá, hogy teletanknál csinálja-e. mert talán ez a legegyszerűbb, hogy megtankolni, mint rögtön szűrőt cserélni. bár ha teletanknál nem csinálta volna, sem mondtam volna azt, hogy rögtön cseréljen AC-t, hanem szűrőket először. talán érdemes amúgyis, főleg ha új autót vesz az ember. szégyen én nem így tettem, nekem 85ezer környékén lett lecserélve a gyári benzinszűrőm, de semmi problémám nem volt vele, de már gáznak tartottam


De azt nem érted, hogy 3Bar az nem jó, 1 literrel is tudnia kell a 3.5Bart, de ha elvan tömődve a szűrő, akkor hiába tud 10Bart akár a pumpa, akkor sem lesz a rendszerben elegendő nyomás. Ugye ez nem ejtőtankos mint a trabant...
Én 218e-nél cseréltem a gyári benzinszűrőt (Kayser), de még hibátlan volt.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. december 11. szerda, 08:05


MattM325 írta:
YELLOW írta:
MattM325 írta:
YELLOW írta:
dbpeti írta:
YELLOW írta:
dbpeti írta: Sziasztok!

Két kérdésem lenne, hátha valamelyikőtök tud segíteni. 98-as évjáratú 528 iA-ról van szó. (igaz, nem 3-as széria, de hátha)

Az egyik, hogy a szerelőm 3bar nyomást mért a befecskendezőszivattyún (állítólag 3.5bar a gyári), okoz ez valami gondot? Fogyasztásnövekedés, teljesítményvesztés, akármi? Érdemes cserélni?

A másik pedig, hogy reggelente, amíg hideg a motor, beindítás után, fura pulzáló szörcsögő hangot ad ki, ami hangosabb, ha sebességbe teszem a váltót.
Lefilmeztem, nem jó a hangminőség, de talán hallatszik annyira, hogy észrevegyétek: http://youtu.be/Km4t2u4xbu4

Olyan mintha azt mondaná hogy: nom-nom-nom...

Esetleg valakinek valami ötlet?

Köszi előre is!


a videón simán látszik, hogy világít a szegénységjelződ, azaz alacsony az üzemanyag szint. persze normál esetben, nem kelelne gondnak lennie, de halldokló, vagy nagyon hazsnált benzinpumpa esetén az alacsony üzemanyag szint, okozhat hasonló gondot.
azt nézd meg, hogy félnél csinálja-e.


Igen, teletanknál is fennál ugyanez a hang. Akkor ezekszerint lehet ACpumpa a ludas? Akkor is ha elölről hallatszik a hang? Az is lehet, hogy összefüggésben van a befecskendezőszivattyú kissé alacsonyabb nyomása, és ez a zaj..



teletanknál is ah csinálja, akkor nem hiszem, hogy AC.
szerintem a 3Bar még talán elfogadható, pontosan nem tudom. én a videón nem sok mindent hallok, hogy őszinte legyek, pedig maxra tekertem mindent...


Hagyjátok már ezt a teletank / nem teletank AC hibaszűrést!
Tök mindegy mi van, 3.5Bar kell állandóan, alapjárat, leállítás után, folyamatosan!!!


pedig számít. oké 3,5barnak kell lenni, de ha végét járja a szivattyú és nem segít rá a nafta, akkor miért ne lehetne alacsonyabb? (menet közben teszem hozzá)


Csak ugye kiszűrted a teletankal az ac-t, mint hibaforrást.
Pl .dízelnél, ahol van külső ac is, ott számít valóban, de itt egyértelmű a hiba. Nem tartja meg a nyomást, ami lehet üzemanyagszűrő, üzemanyagcső, túlnyomás szelep, vagy ugye a pumpa.




nyílván ezért kérdeztem rá, hogy teletanknál csinálja-e. mert talán ez a legegyszerűbb, hogy megtankolni, mint rögtön szűrőt cserélni. bár ha teletanknál nem csinálta volna, sem mondtam volna azt, hogy rögtön cseréljen AC-t, hanem szűrőket először. talán érdemes amúgyis, főleg ha új autót vesz az ember. szégyen én nem így tettem, nekem 85ezer környékén lett lecserélve a gyári benzinszűrőm, de semmi problémám nem volt vele, de már gáznak tartottam

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2013. december 10. kedd, 23:11


YELLOW írta:
MattM325 írta:
YELLOW írta:
dbpeti írta:
YELLOW írta:
dbpeti írta: Sziasztok!

Két kérdésem lenne, hátha valamelyikőtök tud segíteni. 98-as évjáratú 528 iA-ról van szó. (igaz, nem 3-as széria, de hátha)

Az egyik, hogy a szerelőm 3bar nyomást mért a befecskendezőszivattyún (állítólag 3.5bar a gyári), okoz ez valami gondot? Fogyasztásnövekedés, teljesítményvesztés, akármi? Érdemes cserélni?

A másik pedig, hogy reggelente, amíg hideg a motor, beindítás után, fura pulzáló szörcsögő hangot ad ki, ami hangosabb, ha sebességbe teszem a váltót.
Lefilmeztem, nem jó a hangminőség, de talán hallatszik annyira, hogy észrevegyétek: http://youtu.be/Km4t2u4xbu4

Olyan mintha azt mondaná hogy: nom-nom-nom...

Esetleg valakinek valami ötlet?

Köszi előre is!


a videón simán látszik, hogy világít a szegénységjelződ, azaz alacsony az üzemanyag szint. persze normál esetben, nem kelelne gondnak lennie, de halldokló, vagy nagyon hazsnált benzinpumpa esetén az alacsony üzemanyag szint, okozhat hasonló gondot.
azt nézd meg, hogy félnél csinálja-e.


Igen, teletanknál is fennál ugyanez a hang. Akkor ezekszerint lehet ACpumpa a ludas? Akkor is ha elölről hallatszik a hang? Az is lehet, hogy összefüggésben van a befecskendezőszivattyú kissé alacsonyabb nyomása, és ez a zaj..



teletanknál is ah csinálja, akkor nem hiszem, hogy AC.
szerintem a 3Bar még talán elfogadható, pontosan nem tudom. én a videón nem sok mindent hallok, hogy őszinte legyek, pedig maxra tekertem mindent...


Hagyjátok már ezt a teletank / nem teletank AC hibaszűrést!
Tök mindegy mi van, 3.5Bar kell állandóan, alapjárat, leállítás után, folyamatosan!!!


pedig számít. oké 3,5barnak kell lenni, de ha végét járja a szivattyú és nem segít rá a nafta, akkor miért ne lehetne alacsonyabb? (menet közben teszem hozzá)


Csak ugye kiszűrted a teletankal az ac-t, mint hibaforrást.
Pl .dízelnél, ahol van külső ac is, ott számít valóban, de itt egyértelmű a hiba. Nem tartja meg a nyomást, ami lehet üzemanyagszűrő, üzemanyagcső, túlnyomás szelep, vagy ugye a pumpa.




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. december 10. kedd, 21:46


MattM325 írta:
YELLOW írta:
dbpeti írta:
YELLOW írta:
dbpeti írta: Sziasztok!

Két kérdésem lenne, hátha valamelyikőtök tud segíteni. 98-as évjáratú 528 iA-ról van szó. (igaz, nem 3-as széria, de hátha)

Az egyik, hogy a szerelőm 3bar nyomást mért a befecskendezőszivattyún (állítólag 3.5bar a gyári), okoz ez valami gondot? Fogyasztásnövekedés, teljesítményvesztés, akármi? Érdemes cserélni?

A másik pedig, hogy reggelente, amíg hideg a motor, beindítás után, fura pulzáló szörcsögő hangot ad ki, ami hangosabb, ha sebességbe teszem a váltót.
Lefilmeztem, nem jó a hangminőség, de talán hallatszik annyira, hogy észrevegyétek: http://youtu.be/Km4t2u4xbu4

Olyan mintha azt mondaná hogy: nom-nom-nom...

Esetleg valakinek valami ötlet?

Köszi előre is!


a videón simán látszik, hogy világít a szegénységjelződ, azaz alacsony az üzemanyag szint. persze normál esetben, nem kelelne gondnak lennie, de halldokló, vagy nagyon hazsnált benzinpumpa esetén az alacsony üzemanyag szint, okozhat hasonló gondot.
azt nézd meg, hogy félnél csinálja-e.


Igen, teletanknál is fennál ugyanez a hang. Akkor ezekszerint lehet ACpumpa a ludas? Akkor is ha elölről hallatszik a hang? Az is lehet, hogy összefüggésben van a befecskendezőszivattyú kissé alacsonyabb nyomása, és ez a zaj..



teletanknál is ah csinálja, akkor nem hiszem, hogy AC.
szerintem a 3Bar még talán elfogadható, pontosan nem tudom. én a videón nem sok mindent hallok, hogy őszinte legyek, pedig maxra tekertem mindent...


Hagyjátok már ezt a teletank / nem teletank AC hibaszűrést!
Tök mindegy mi van, 3.5Bar kell állandóan, alapjárat, leállítás után, folyamatosan!!!


pedig számít. oké 3,5barnak kell lenni, de ha végét járja a szivattyú és nem segít rá a nafta, akkor miért ne lehetne alacsonyabb? (menet közben teszem hozzá)

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 528i
Évjárat: 1998

státusz Hammon

Újonc

Elismertség: 11% (6 pont) | Hozzászólások: 54

Elküldve: 2013. december 10. kedd, 18:59


Sziasztok!

1999-es 320D. Hidegen pöccre indul,majd vagy leáll,vagy nem.Néha elmegyek vele 50km-t is gond nélkül.Aztán megint torpangat. HA melegebb a motor kevesebbszer,vagy egyáltalán nem csinálja. Szerelőm szerint vagy adagoló,vagy hőmérséklet jeladó vagy valami tűszelep,vagy mi lehet a baj.
Nektek volt hasonló problémátok?
Szétszedés nélkül be lehet azonosítani,hogy melyik adagolót rakták bele?
Mert elvileg 2 félével szerelték.Csak az egyiknek 50.000 a javítása, a másiknak 150.000.-

Köszönöm a segítséget!

Közben utánajártam,és úgy néz ki,hogy a Mennyiségi mágnesszelep adta meg magát.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. december 10. kedd, 21:35


MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2013. december 10. kedd, 18:46


YELLOW írta:
dbpeti írta:
YELLOW írta:
dbpeti írta: Sziasztok!

Két kérdésem lenne, hátha valamelyikőtök tud segíteni. 98-as évjáratú 528 iA-ról van szó. (igaz, nem 3-as széria, de hátha)

Az egyik, hogy a szerelőm 3bar nyomást mért a befecskendezőszivattyún (állítólag 3.5bar a gyári), okoz ez valami gondot? Fogyasztásnövekedés, teljesítményvesztés, akármi? Érdemes cserélni?

A másik pedig, hogy reggelente, amíg hideg a motor, beindítás után, fura pulzáló szörcsögő hangot ad ki, ami hangosabb, ha sebességbe teszem a váltót.
Lefilmeztem, nem jó a hangminőség, de talán hallatszik annyira, hogy észrevegyétek: http://youtu.be/Km4t2u4xbu4

Olyan mintha azt mondaná hogy: nom-nom-nom...

Esetleg valakinek valami ötlet?

Köszi előre is!


a videón simán látszik, hogy világít a szegénységjelződ, azaz alacsony az üzemanyag szint. persze normál esetben, nem kelelne gondnak lennie, de halldokló, vagy nagyon hazsnált benzinpumpa esetén az alacsony üzemanyag szint, okozhat hasonló gondot.
azt nézd meg, hogy félnél csinálja-e.


Igen, teletanknál is fennál ugyanez a hang. Akkor ezekszerint lehet ACpumpa a ludas? Akkor is ha elölről hallatszik a hang? Az is lehet, hogy összefüggésben van a befecskendezőszivattyú kissé alacsonyabb nyomása, és ez a zaj..



teletanknál is ah csinálja, akkor nem hiszem, hogy AC.
szerintem a 3Bar még talán elfogadható, pontosan nem tudom. én a videón nem sok mindent hallok, hogy őszinte legyek, pedig maxra tekertem mindent...


Hagyjátok már ezt a teletank / nem teletank AC hibaszűrést!
Tök mindegy mi van, 3.5Bar kell állandóan, alapjárat, leállítás után, folyamatosan!!!


nickname
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz nickname

BMWfanatic

Elismertség: 12% (125 pont) | Hozzászólások: 989

Elküldve: 2013. december 10. kedd, 08:02


jons írta:
haka írta:
Mi a baj a Ricsivel? Nekem eddig csupa meglepetes az eddigi szerelokhoz kepest. Nem huz le, ert hozza, nem hagyja ugy ha hianyzik egy csavar stb.. En csak ajanlani tudom!


Fogalmazzunk úgy, hogy neked épp szerencséd volt vele.
Nem akarok a fórumon hitelrontásba kezdeni úgyhogy én itt abba is hagynám a téma boncolgatását.


Érdekes, nekem sincs gondom vele. "eddig az összes BMW -met ö szervizelte, söt több barátomé is.

Egy gondja van a lassúság, de ez addig nem érdekel amíg a minőség nem károsodik.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. december 10. kedd, 06:55


haka írta:
jons írta:
ricsi2117 írta: Sziasztok! Tud valaki egy jó motor szakit? Az a baj, hogy tiszta fehér trutyi az olajnívó pálca. Szerintem hengerfejgyanúa N42-es moci



Ajánlott szervizek között nézzél szét... Hantos-hoz ne vidd a többit meg látod, hogy milyenek az értékelésekből. Muha Atit javaslom lőrincen. Vagy Szotakdavid kollegat. Attól függ melyik van hozzád közelebb.




Mi a baj a Ricsivel? Nekem eddig csupa meglepetes az eddigi szerelokhoz kepest. Nem huz le, ert hozza, nem hagyja ugy ha hianyzik egy csavar stb.. En csak ajanlani tudom!


szerintem másról van itt szó. az egyik az, hogy meg kell nézni, ki mihez ért jobban (elektronika oder gépészeti dolgok), aztán kiderül. illetve azért az sem mindegy ki mikor kezdte. néha kicsit túl nagy a körbenyalás úgy érzem egy két user részéről. kinek nem inge...

haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. december 09. hétfő, 18:55


jons írta:
haka írta:
Mi a baj a Ricsivel? Nekem eddig csupa meglepetes az eddigi szerelokhoz kepest. Nem huz le, ert hozza, nem hagyja ugy ha hianyzik egy csavar stb.. En csak ajanlani tudom!


Fogalmazzunk úgy, hogy neked épp szerencséd volt vele.
Nem akarok a fórumon hitelrontásba kezdeni úgyhogy én itt abba is hagynám a téma boncolgatását.


Ertem, azert meglepodtem rajta, mert te is normalis embernek tunsz, es fura hogy mas velemenyen vagy, de hat ilyen az elet


jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2013. december 09. hétfő, 18:49


haka írta:
Mi a baj a Ricsivel? Nekem eddig csupa meglepetes az eddigi szerelokhoz kepest. Nem huz le, ert hozza, nem hagyja ugy ha hianyzik egy csavar stb.. En csak ajanlani tudom!


Fogalmazzunk úgy, hogy neked épp szerencséd volt vele.
Nem akarok a fórumon hitelrontásba kezdeni úgyhogy én itt abba is hagynám a téma boncolgatását.

haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. december 09. hétfő, 18:46


jons írta:
ricsi2117 írta: Sziasztok! Tud valaki egy jó motor szakit? Az a baj, hogy tiszta fehér trutyi az olajnívó pálca. Szerintem hengerfejgyanúa N42-es moci



Ajánlott szervizek között nézzél szét... Hantos-hoz ne vidd a többit meg látod, hogy milyenek az értékelésekből. Muha Atit javaslom lőrincen. Vagy Szotakdavid kollegat. Attól függ melyik van hozzád közelebb.




Mi a baj a Ricsivel? Nekem eddig csupa meglepetes az eddigi szerelokhoz kepest. Nem huz le, ert hozza, nem hagyja ugy ha hianyzik egy csavar stb.. En csak ajanlani tudom!

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2013. december 09. hétfő, 18:00


ricsi2117 írta: Sziasztok! Tud valaki egy jó motor szakit? Az a baj, hogy tiszta fehér trutyi az olajnívó pálca. Szerintem hengerfejgyanúa N42-es moci



Ajánlott szervizek között nézzél szét... Hantos-hoz ne vidd a többit meg látod, hogy milyenek az értékelésekből. Muha Atit javaslom lőrincen. Vagy Szotakdavid kollegat. Attól függ melyik van hozzád közelebb.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. december 09. hétfő, 18:41

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2002

státusz ricsi2117

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2013. december 09. hétfő, 14:03


Sziasztok! Tud valaki egy jó motor szakit? Az a baj, hogy tiszta fehér trutyi az olajnívó pálca. Szerintem hengerfejgyanúa N42-es moci