- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Touring
- Modell: 330d
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2013. december 11. szerda, 09:37
MattM325 írta:YELLOW írta:MattM325 írta:YELLOW írta:MattM325 írta:YELLOW írta:
teletanknál is ah csinálja, akkor nem hiszem, hogy AC.
szerintem a 3Bar még talán elfogadható, pontosan nem tudom. én a videón nem sok mindent hallok, hogy őszinte legyek, pedig maxra tekertem mindent...
Hagyjátok már ezt a teletank / nem teletank AC hibaszűrést!
Tök mindegy mi van, 3.5Bar kell állandóan, alapjárat, leállítás után, folyamatosan!!!
pedig számít. oké 3,5barnak kell lenni, de ha végét járja a szivattyú és nem segít rá a nafta, akkor miért ne lehetne alacsonyabb? (menet közben teszem hozzá)
Csak ugye kiszűrted a teletankal az ac-t, mint hibaforrást.
Pl .dízelnél, ahol van külső ac is, ott számít valóban, de itt egyértelmű a hiba. Nem tartja meg a nyomást, ami lehet üzemanyagszűrő, üzemanyagcső, túlnyomás szelep, vagy ugye a pumpa.
nyílván ezért kérdeztem rá, hogy teletanknál csinálja-e. mert talán ez a legegyszerűbb, hogy megtankolni, mint rögtön szűrőt cserélni. bár ha teletanknál nem csinálta volna, sem mondtam volna azt, hogy rögtön cseréljen AC-t, hanem szűrőket először. talán érdemes amúgyis, főleg ha új autót vesz az ember. szégyen én nem így tettem, nekem 85ezer környékén lett lecserélve a gyári benzinszűrőm, de semmi problémám nem volt vele, de már gáznak tartottam
De azt nem érted, hogy 3Bar az nem jó, 1 literrel is tudnia kell a 3.5Bart, de ha elvan tömődve a szűrő, akkor hiába tud 10Bart akár a pumpa, akkor sem lesz a rendszerben elegendő nyomás. Ugye ez nem ejtőtankos mint a trabant...
Én 218e-nél cseréltem a gyári benzinszűrőt (Kayser), de még hibátlan volt.
Ejha
Hát, köszi a vitát, remélem azért nem mentek ölre Szóval akkor ha jól értem, meg kell keressem a hiba okát, amiért alacsonyabb a nyomásom a kelleténél. Miken menjek végig? AC pumpa, benzinszűrő, befecskendező szivattyú?
Ja, és bebizonyosodott, hogy a viták tudásnövekedéshez vezetnek