autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 528i
Évjárat: 1998

státusz Hammon

Újonc

Elismertség: 11% (6 pont) | Hozzászólások: 54

Elküldve: 2013. december 20. péntek, 08:36


hancurozo írta:
Hammon írta: Sziasztok!

Már többször írtam,1999-es 320D E46 megtorpanásról.
Ott tartunk,hogy üzemanyag szivattyú kicserélve.Jeladós porlasztó kicserélve.Folyamatosan ezt a 2 dolgot írta ki. Csere után ismét a jeladós porlasztót írja ki, és ugyan úgy random megtorpan az autó.Teljesen mindegy,hogy hideg-vagy meleg a motor.Olyan mintha elvenné valami tőle az anyagot.....Már az ECU-ra gondolunk,hogy meg lett babrálva,vagy az immo ugat bele......kezdem feladni.....HELP

Most hallottam olyat,hogy gázpedál jeladó is lehet....


Ne add fel. Lehet légtömegmérő is. Valakitől kérj kölcsön egy légtömegmérőt (ha nincs lehetőséged élőadat olvasásra) De ha rosszul van beállítva a turbó, akkor is torpanhat. (mikor a túltöltés miatt hirtelen átállítja a terelő lapokat)


Sajnos alapjáraton is csinálja.....Akkor meg ugye nincs turbó töltés. Élőadatnál folyamatosan a Jeladós porlasztót írja,ami már ki lett cserélve vadi újra.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. december 20. péntek, 08:37

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2013. december 20. péntek, 08:26


Hammon írta: Sziasztok!

Már többször írtam,1999-es 320D E46 megtorpanásról.
Ott tartunk,hogy üzemanyag szivattyú kicserélve.Jeladós porlasztó kicserélve.Folyamatosan ezt a 2 dolgot írta ki. Csere után ismét a jeladós porlasztót írja ki, és ugyan úgy random megtorpan az autó.Teljesen mindegy,hogy hideg-vagy meleg a motor.Olyan mintha elvenné valami tőle az anyagot.....Már az ECU-ra gondolunk,hogy meg lett babrálva,vagy az immo ugat bele......kezdem feladni.....HELP

Most hallottam olyat,hogy gázpedál jeladó is lehet....


Ne add fel. Lehet légtömegmérő is. Valakitől kérj kölcsön egy légtömegmérőt (ha nincs lehetőséged élőadat olvasásra) De ha rosszul van beállítva a turbó, akkor is torpanhat. (mikor a túltöltés miatt hirtelen átállítja a terelő lapokat)


AteszE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz AteszE46

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2013. december 19. csütörtök, 23:40


MattM325 írta:
Darius írta:
YELLOW írta:
Darius írta: A tempomat miért növelné a fogyasztást?Tapasztalatból tudom legalábbis nálam mindig jobb fogyasztast erek el a tempomattal,mint nélküle.Ráadasul még kényelmes is.



mert az mindig korrigál. néha ad kisebb gázokat, illetve ha lassulni kell, mondjuk lejtőn, akkor nem evszi el full a gáz, hanem minimálisan rajta van. ezt abból látod, hogy nem efkszik ki a pill. fogyimérő nullára. ezek sokat számítanak, főleg ha olyan helyen laksz, vagy mész.



Igen ezt én is észrevettem az eddigi tempomatos Bmw-imen amiket leírtál,de nekem az a tapasztalat h kevesebbet hozok ki vele.Hozzáteszem autopályán és hosszu távokon hasznalom.Nem hegyen völgyön ott élményautozom


Yellow jól beszél.
Én úgy tudom, és szerintem logikus, hogy pl. jön egy kisebb emelkedő, neki korrigálni kell és ha kell teljesen nyitott fojtószeleppel, olyankor ugye ömlik az üzemanyag.
Ha sík terepen használja valaki, akkor biztos takarékosabb, de M7-en pl. nekem nem vált be, ráadásul max éjszaka tudom kihasználni.



Tempomattal minden autó kevesebbet fogyaszt. Az ecu-nál jobban senki sem tudja, hogy a vezető által beállított sebesség eléréséhez mennyi gázt adjon. Nem is ad, se többet, se kevesebbet. Leejtőn lefelé elvesz mindent.

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2013. december 19. csütörtök, 23:23


Darius írta:
YELLOW írta:
Darius írta: A tempomat miért növelné a fogyasztást?Tapasztalatból tudom legalábbis nálam mindig jobb fogyasztast erek el a tempomattal,mint nélküle.Ráadasul még kényelmes is.



mert az mindig korrigál. néha ad kisebb gázokat, illetve ha lassulni kell, mondjuk lejtőn, akkor nem evszi el full a gáz, hanem minimálisan rajta van. ezt abból látod, hogy nem efkszik ki a pill. fogyimérő nullára. ezek sokat számítanak, főleg ha olyan helyen laksz, vagy mész.



Igen ezt én is észrevettem az eddigi tempomatos Bmw-imen amiket leírtál,de nekem az a tapasztalat h kevesebbet hozok ki vele.Hozzáteszem autopályán és hosszu távokon hasznalom.Nem hegyen völgyön ott élményautozom


Yellow jól beszél.
Én úgy tudom, és szerintem logikus, hogy pl. jön egy kisebb emelkedő, neki korrigálni kell és ha kell teljesen nyitott fojtószeleppel, olyankor ugye ömlik az üzemanyag.
Ha sík terepen használja valaki, akkor biztos takarékosabb, de M7-en pl. nekem nem vált be, ráadásul max éjszaka tudom kihasználni.



autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 528i
Évjárat: 1998

státusz Hammon

Újonc

Elismertség: 11% (6 pont) | Hozzászólások: 54

Elküldve: 2013. december 19. csütörtök, 20:43


Sziasztok!

Már többször írtam,1999-es 320D E46 megtorpanásról.
Ott tartunk,hogy üzemanyag szivattyú kicserélve.Jeladós porlasztó kicserélve.Folyamatosan ezt a 2 dolgot írta ki. Csere után ismét a jeladós porlasztót írja ki, és ugyan úgy random megtorpan az autó.Teljesen mindegy,hogy hideg-vagy meleg a motor.Olyan mintha elvenné valami tőle az anyagot.....Már az ECU-ra gondolunk,hogy meg lett babrálva,vagy az immo ugat bele......kezdem feladni.....HELP

Most hallottam olyat,hogy gázpedál jeladó is lehet....

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. december 19. csütörtök, 20:46

Darius
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525tds
Évjárat: 1999

státusz Darius

Újonc

Elismertség: 18% (17 pont) | Hozzászólások: 93

Elküldve: 2013. december 19. csütörtök, 20:12


YELLOW írta:
Darius írta: A tempomat miért növelné a fogyasztást?Tapasztalatból tudom legalábbis nálam mindig jobb fogyasztast erek el a tempomattal,mint nélküle.Ráadasul még kényelmes is.



mert az mindig korrigál. néha ad kisebb gázokat, illetve ha lassulni kell, mondjuk lejtőn, akkor nem evszi el full a gáz, hanem minimálisan rajta van. ezt abból látod, hogy nem efkszik ki a pill. fogyimérő nullára. ezek sokat számítanak, főleg ha olyan helyen laksz, vagy mész.



Igen ezt én is észrevettem az eddigi tempomatos Bmw-imen amiket leírtál,de nekem az a tapasztalat h kevesebbet hozok ki vele.Hozzáteszem autopályán és hosszu távokon hasznalom.Nem hegyen völgyön ott élményautozom

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. december 19. csütörtök, 19:55


Darius írta: A tempomat miért növelné a fogyasztást?Tapasztalatból tudom legalábbis nálam mindig jobb fogyasztast erek el a tempomattal,mint nélküle.Ráadasul még kényelmes is.



mert az mindig korrigál. néha ad kisebb gázokat, illetve ha lassulni kell, mondjuk lejtőn, akkor nem evszi el full a gáz, hanem minimálisan rajta van. ezt abból látod, hogy nem efkszik ki a pill. fogyimérő nullára. ezek sokat számítanak, főleg ha olyan helyen laksz, vagy mész.


Darius
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525tds
Évjárat: 1999

státusz Darius

Újonc

Elismertség: 18% (17 pont) | Hozzászólások: 93

Elküldve: 2013. december 19. csütörtök, 19:41


MattM325 írta:
Zoli90 írta:
Darius írta:
Zoli90 írta:
SP_323i írta:
Zoli90 írta:
SP_323i írta:
Zoli90 írta:
SP_323i írta:
Zoli90 írta:
YELLOW írta:
Zoli90 írta:
kb 6km kell neki, addigra üzemi hőfokon megy, aztán utána ha okosan megyek viszonylag jól fogyaszt de azalatt a 6-7 kmen a bc-s visszaszámlálón 30 km is lemegy ha ez számít valamit. mindegy, egy szó mint száz városban kb 9 litert benyel az tuti lehet tizet is, pályán kb 7-et országúton 6 ami már nemrossz szerintem


jah amit mutat arra nem kell feltétlen alapozni. ha mésze gy hosszút, majd korrigálja magát.


iiigen feltűnt, volt hogy győrig elmentem és 100km-el többet mutatott mint amikor elindultam. de aztán amikot beértem győrbe az a 100 km vissza is esett egy az egyben mire célba értem... érteném minek van ha nincs értelme? tisztára rá vagyok feszülve arra a számlálóra.. ezzel biztos csak én vagyok így.lekell szoknom róla..dehát, mindegy. szeretem a vasat. annyira , hogy az se érdekel ha huszat eszik meg.


Majd a valós tankolás után számolt lesz az igazi. Amit mutogat az az aktuális és az addig mért adatok alapján számolgatja, de nem igazán érdemes nézni
Nekem teletanknál 1000-1100 km-et szokott írni aztán az sehogy nem jön össze
Azt a számlálót igazából akkor szoktam nézni, amikor para van csont szárazt tank miatt és benyakutat keresek. Az enyém elég pontosan mér így tudom, hogy tényleg mennyi km- van hátra. De ez igazából az utolsó 70 km szokott lenni.



jaja, rátankolással méricskélek.. a legjobb féltankkal kb 450 km volt..az vegyes de túlnyomóan pálya és országútvolt. csak a városi fogyi aggaszt, de mondom, elég rövidet megyek ilyenkor, míg az asszonnyal odaérek reggel a melóba meg este hazahozom. azon kívül pest, győr meg átlagos városjárás(vásárlás, ügyintézés stbstbstb) fehérvár meg elég kicsi, hogy hideg maradjon a motor. mire hazafelé jövök általában felfelé megy a számláló. tempomat spórol szerintetek?


Hát kérem! Aki asszonyt tart a háznál ...


A leírtak szerint a termosztát jól működhet. Az állóhelyzeti meg nem érné meg, mert ennyi km alatt nem tudná a moci visszatölteni az aksiba amit a fűtés kivesz belőle
Tempomatot nem tudom, mert városban nem szoktam használni, meg pesten nem is lenne értelme max hajnali 2 és 4 között


pályán használom, meg országúton. ezenkívül pesten általában hajnal 5kor megyek és éjfél-1órakor jövök. porlasztócsúcs csere hogyér amúgy?


Azok 35-45től indulnak amennyiben felújított mellett döntesz cserében. Vagyis úgy hogy a tiéd meg marad a felújítónál cserébe.
Ezen addig viszont nincs értelme agyalni, amíg nincs bevizsgálva mind a 4. Ez nem azt takarja, hogy a korrekciós értékeket megnézik gépen, mert az csak a csúcsok egymáshoz viszonyított állapotáról ad némi képet. Valós bemérésnél kiveszik a csúcsokat és megnézik a porlasztási képet, nyomáspróbázzák stb. Sajnos ennek az üzemanyag rendszernek egy az achilles sarka.


oh az fain. jólvan. akkor utána járok ha minden kötelező kört lefutottam. van egykét apró bibi a kicsikével, szóval sorra kerül. (nem nagyon akar hallgatni rám a tükörmozgató motor, a hátsó ablakmosó löttyöt alig éri el a törlőlapát, nagyon nehezen párátlanít hátul a fűtőszál, néha nem akaródzik lejátszani a cédéket..)




Sztem felesleges a városi fogyasztáson aggodnod.Nekem városba a 2004es 20d-m megette télen simán a 10litert, és a 18dm-sem eszik kevesebbet 8,5nél.De kint simán lemegy 5,5...6ra.


Köszönöm neked is a választ, sokkal nyugodtabb vagyok már


Na, akkor a tények.
Teljesen jó a fogyasztásod, ne aggódj miatta. Sokan terjesztik a világban, hogy a dízelük milyen keveset eszik, 5.5, max 6 liter, főleg a kínai Passat-os kollegák, ez egy 1.9 szívódízelnél így is van, de a cr már nem az a kategória, persze az újabb efficient dynamik megoldásoknál már elérhető az alacsonyabb fogyasztás.

Porlasztós téma: Felejtsétek el a felújítást, nem megoldható, próbálkozók persze vannak, egy darabig jó is lesz, mondjuk a következő olajcseréig, de vannak akik megelégednek azzal, hogy indul, jár, megy az autójuk, de 100%-os sosem lesz, csak a Bosch által felújított, és itt nem a sarki Bosch-ként üzemelt szervizekről beszélek.
Megoldás venni új/GYÁRI technológiával felújított új injektort, 50e körül dobálják.
Mielőtt bárki bármit mond, több dízel szakival állok kapcsolatban, Ő szavuknak hiszek, és a saját tapasztalatomban, kb. 3 hónapot bírtak a csúcsaim felújítás után.

Valaki írta, hogy a hibás injektor miatt lehet alacsonyabb a fogyasztás. Ez így van, saját tapasztalat.

Ja a tempomat: A fogyasztást nem csökkenti, hanem növeli.




Porlasztócsúcs ügyben jó hogy ezt leirtad mert pont most csereltetem a jelados porlasztomat,es meretem be a tobbi 3at.Ugy voltam vele ha rossz vmelyik akkor felujitatom es jo lesz,de akkor inkabb megveszem a gyarit,ha ilyen rossz a tapasztalat a felujitottal....A tempomat miért növelné a fogyasztást?Tapasztalatból tudom legalábbis nálam mindig jobb fogyasztast erek el a tempomattal,mint nélküle.Ráadasul még kényelmes is.



Zoli90
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Zoli90

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 72

Elküldve: 2013. december 19. csütörtök, 19:34


MattM325 írta:
Zoli90 írta:
Darius írta:
Zoli90 írta:
SP_323i írta:
Zoli90 írta:
SP_323i írta:
Zoli90 írta:
SP_323i írta:
Zoli90 írta:
YELLOW írta:
Zoli90 írta:
kb 6km kell neki, addigra üzemi hőfokon megy, aztán utána ha okosan megyek viszonylag jól fogyaszt de azalatt a 6-7 kmen a bc-s visszaszámlálón 30 km is lemegy ha ez számít valamit. mindegy, egy szó mint száz városban kb 9 litert benyel az tuti lehet tizet is, pályán kb 7-et országúton 6 ami már nemrossz szerintem


jah amit mutat arra nem kell feltétlen alapozni. ha mésze gy hosszút, majd korrigálja magát.


iiigen feltűnt, volt hogy győrig elmentem és 100km-el többet mutatott mint amikor elindultam. de aztán amikot beértem győrbe az a 100 km vissza is esett egy az egyben mire célba értem... érteném minek van ha nincs értelme? tisztára rá vagyok feszülve arra a számlálóra.. ezzel biztos csak én vagyok így.lekell szoknom róla..dehát, mindegy. szeretem a vasat. annyira , hogy az se érdekel ha huszat eszik meg.


Majd a valós tankolás után számolt lesz az igazi. Amit mutogat az az aktuális és az addig mért adatok alapján számolgatja, de nem igazán érdemes nézni
Nekem teletanknál 1000-1100 km-et szokott írni aztán az sehogy nem jön össze
Azt a számlálót igazából akkor szoktam nézni, amikor para van csont szárazt tank miatt és benyakutat keresek. Az enyém elég pontosan mér így tudom, hogy tényleg mennyi km- van hátra. De ez igazából az utolsó 70 km szokott lenni.



jaja, rátankolással méricskélek.. a legjobb féltankkal kb 450 km volt..az vegyes de túlnyomóan pálya és országútvolt. csak a városi fogyi aggaszt, de mondom, elég rövidet megyek ilyenkor, míg az asszonnyal odaérek reggel a melóba meg este hazahozom. azon kívül pest, győr meg átlagos városjárás(vásárlás, ügyintézés stbstbstb) fehérvár meg elég kicsi, hogy hideg maradjon a motor. mire hazafelé jövök általában felfelé megy a számláló. tempomat spórol szerintetek?


Hát kérem! Aki asszonyt tart a háznál ...


A leírtak szerint a termosztát jól működhet. Az állóhelyzeti meg nem érné meg, mert ennyi km alatt nem tudná a moci visszatölteni az aksiba amit a fűtés kivesz belőle
Tempomatot nem tudom, mert városban nem szoktam használni, meg pesten nem is lenne értelme max hajnali 2 és 4 között


pályán használom, meg országúton. ezenkívül pesten általában hajnal 5kor megyek és éjfél-1órakor jövök. porlasztócsúcs csere hogyér amúgy?


Azok 35-45től indulnak amennyiben felújított mellett döntesz cserében. Vagyis úgy hogy a tiéd meg marad a felújítónál cserébe.
Ezen addig viszont nincs értelme agyalni, amíg nincs bevizsgálva mind a 4. Ez nem azt takarja, hogy a korrekciós értékeket megnézik gépen, mert az csak a csúcsok egymáshoz viszonyított állapotáról ad némi képet. Valós bemérésnél kiveszik a csúcsokat és megnézik a porlasztási képet, nyomáspróbázzák stb. Sajnos ennek az üzemanyag rendszernek egy az achilles sarka.


oh az fain. jólvan. akkor utána járok ha minden kötelező kört lefutottam. van egykét apró bibi a kicsikével, szóval sorra kerül. (nem nagyon akar hallgatni rám a tükörmozgató motor, a hátsó ablakmosó löttyöt alig éri el a törlőlapát, nagyon nehezen párátlanít hátul a fűtőszál, néha nem akaródzik lejátszani a cédéket..)




Sztem felesleges a városi fogyasztáson aggodnod.Nekem városba a 2004es 20d-m megette télen simán a 10litert, és a 18dm-sem eszik kevesebbet 8,5nél.De kint simán lemegy 5,5...6ra.


Köszönöm neked is a választ, sokkal nyugodtabb vagyok már


Na, akkor a tények.
Teljesen jó a fogyasztásod, ne aggódj miatta. Sokan terjesztik a világban, hogy a dízelük milyen keveset eszik, 5.5, max 6 liter, főleg a kínai Passat-os kollegák, ez egy 1.9 szívódízelnél így is van, de a cr már nem az a kategória, persze az újabb efficient dynamik megoldásoknál már elérhető az alacsonyabb fogyasztás.

Porlasztós téma: Felejtsétek el a felújítást, nem megoldható, próbálkozók persze vannak, egy darabig jó is lesz, mondjuk a következő olajcseréig, de vannak akik megelégednek azzal, hogy indul, jár, megy az autójuk, de 100%-os sosem lesz, csak a Bosch által felújított, és itt nem a sarki Bosch-ként üzemelt szervizekről beszélek.
Megoldás venni új/GYÁRI technológiával felújított új injektort, 50e körül dobálják.
Mielőtt bárki bármit mond, több dízel szakival állok kapcsolatban, Ő szavuknak hiszek, és a saját tapasztalatomban, kb. 3 hónapot bírtak a csúcsaim felújítás után.

Valaki írta, hogy a hibás injektor miatt lehet alacsonyabb a fogyasztás. Ez így van, saját tapasztalat.

Ja a tempomat: A fogyasztást nem csökkenti, hanem növeli.


tempomatos részt is köszi szépen!

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2013. december 19. csütörtök, 19:25


Zoli90 írta:
Darius írta:
Zoli90 írta:
SP_323i írta:
Zoli90 írta:
SP_323i írta:
Zoli90 írta:
SP_323i írta:
Zoli90 írta:
YELLOW írta:
Zoli90 írta:
kb 6km kell neki, addigra üzemi hőfokon megy, aztán utána ha okosan megyek viszonylag jól fogyaszt de azalatt a 6-7 kmen a bc-s visszaszámlálón 30 km is lemegy ha ez számít valamit. mindegy, egy szó mint száz városban kb 9 litert benyel az tuti lehet tizet is, pályán kb 7-et országúton 6 ami már nemrossz szerintem


jah amit mutat arra nem kell feltétlen alapozni. ha mésze gy hosszút, majd korrigálja magát.


iiigen feltűnt, volt hogy győrig elmentem és 100km-el többet mutatott mint amikor elindultam. de aztán amikot beértem győrbe az a 100 km vissza is esett egy az egyben mire célba értem... érteném minek van ha nincs értelme? tisztára rá vagyok feszülve arra a számlálóra.. ezzel biztos csak én vagyok így.lekell szoknom róla..dehát, mindegy. szeretem a vasat. annyira , hogy az se érdekel ha huszat eszik meg.


Majd a valós tankolás után számolt lesz az igazi. Amit mutogat az az aktuális és az addig mért adatok alapján számolgatja, de nem igazán érdemes nézni
Nekem teletanknál 1000-1100 km-et szokott írni aztán az sehogy nem jön össze
Azt a számlálót igazából akkor szoktam nézni, amikor para van csont szárazt tank miatt és benyakutat keresek. Az enyém elég pontosan mér így tudom, hogy tényleg mennyi km- van hátra. De ez igazából az utolsó 70 km szokott lenni.



jaja, rátankolással méricskélek.. a legjobb féltankkal kb 450 km volt..az vegyes de túlnyomóan pálya és országútvolt. csak a városi fogyi aggaszt, de mondom, elég rövidet megyek ilyenkor, míg az asszonnyal odaérek reggel a melóba meg este hazahozom. azon kívül pest, győr meg átlagos városjárás(vásárlás, ügyintézés stbstbstb) fehérvár meg elég kicsi, hogy hideg maradjon a motor. mire hazafelé jövök általában felfelé megy a számláló. tempomat spórol szerintetek?


Hát kérem! Aki asszonyt tart a háznál ...


A leírtak szerint a termosztát jól működhet. Az állóhelyzeti meg nem érné meg, mert ennyi km alatt nem tudná a moci visszatölteni az aksiba amit a fűtés kivesz belőle
Tempomatot nem tudom, mert városban nem szoktam használni, meg pesten nem is lenne értelme max hajnali 2 és 4 között


pályán használom, meg országúton. ezenkívül pesten általában hajnal 5kor megyek és éjfél-1órakor jövök. porlasztócsúcs csere hogyér amúgy?


Azok 35-45től indulnak amennyiben felújított mellett döntesz cserében. Vagyis úgy hogy a tiéd meg marad a felújítónál cserébe.
Ezen addig viszont nincs értelme agyalni, amíg nincs bevizsgálva mind a 4. Ez nem azt takarja, hogy a korrekciós értékeket megnézik gépen, mert az csak a csúcsok egymáshoz viszonyított állapotáról ad némi képet. Valós bemérésnél kiveszik a csúcsokat és megnézik a porlasztási képet, nyomáspróbázzák stb. Sajnos ennek az üzemanyag rendszernek egy az achilles sarka.


oh az fain. jólvan. akkor utána járok ha minden kötelező kört lefutottam. van egykét apró bibi a kicsikével, szóval sorra kerül. (nem nagyon akar hallgatni rám a tükörmozgató motor, a hátsó ablakmosó löttyöt alig éri el a törlőlapát, nagyon nehezen párátlanít hátul a fűtőszál, néha nem akaródzik lejátszani a cédéket..)




Sztem felesleges a városi fogyasztáson aggodnod.Nekem városba a 2004es 20d-m megette télen simán a 10litert, és a 18dm-sem eszik kevesebbet 8,5nél.De kint simán lemegy 5,5...6ra.


Köszönöm neked is a választ, sokkal nyugodtabb vagyok már


Na, akkor a tények.
Teljesen jó a fogyasztásod, ne aggódj miatta. Sokan terjesztik a világban, hogy a dízelük milyen keveset eszik, 5.5, max 6 liter, főleg a kínai Passat-os kollegák, ez egy 1.9 szívódízelnél így is van, de a cr már nem az a kategória, persze az újabb efficient dynamik megoldásoknál már elérhető az alacsonyabb fogyasztás.

Porlasztós téma: Felejtsétek el a felújítást, nem megoldható, próbálkozók persze vannak, egy darabig jó is lesz, mondjuk a következő olajcseréig, de vannak akik megelégednek azzal, hogy indul, jár, megy az autójuk, de 100%-os sosem lesz, csak a Bosch által felújított, és itt nem a sarki Bosch-ként üzemelt szervizekről beszélek.
Megoldás venni új/GYÁRI technológiával felújított új injektort, 50e körül dobálják.
Mielőtt bárki bármit mond, több dízel szakival állok kapcsolatban, Ő szavuknak hiszek, és a saját tapasztalatomban, kb. 3 hónapot bírtak a csúcsaim felújítás után.

Valaki írta, hogy a hibás injektor miatt lehet alacsonyabb a fogyasztás. Ez így van, saját tapasztalat.

Ja a tempomat: A fogyasztást nem csökkenti, hanem növeli.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. december 19. csütörtök, 19:28

Zoli90
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Zoli90

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 72

Elküldve: 2013. december 19. csütörtök, 17:13


Darius írta:
Zoli90 írta:
SP_323i írta:
Zoli90 írta:
SP_323i írta:
Zoli90 írta:
SP_323i írta:
Zoli90 írta:
YELLOW írta:
Zoli90 írta:
kb 6km kell neki, addigra üzemi hőfokon megy, aztán utána ha okosan megyek viszonylag jól fogyaszt de azalatt a 6-7 kmen a bc-s visszaszámlálón 30 km is lemegy ha ez számít valamit. mindegy, egy szó mint száz városban kb 9 litert benyel az tuti lehet tizet is, pályán kb 7-et országúton 6 ami már nemrossz szerintem


jah amit mutat arra nem kell feltétlen alapozni. ha mésze gy hosszút, majd korrigálja magát.


iiigen feltűnt, volt hogy győrig elmentem és 100km-el többet mutatott mint amikor elindultam. de aztán amikot beértem győrbe az a 100 km vissza is esett egy az egyben mire célba értem... érteném minek van ha nincs értelme? tisztára rá vagyok feszülve arra a számlálóra.. ezzel biztos csak én vagyok így.lekell szoknom róla..dehát, mindegy. szeretem a vasat. annyira , hogy az se érdekel ha huszat eszik meg.


Majd a valós tankolás után számolt lesz az igazi. Amit mutogat az az aktuális és az addig mért adatok alapján számolgatja, de nem igazán érdemes nézni
Nekem teletanknál 1000-1100 km-et szokott írni aztán az sehogy nem jön össze
Azt a számlálót igazából akkor szoktam nézni, amikor para van csont szárazt tank miatt és benyakutat keresek. Az enyém elég pontosan mér így tudom, hogy tényleg mennyi km- van hátra. De ez igazából az utolsó 70 km szokott lenni.



jaja, rátankolással méricskélek.. a legjobb féltankkal kb 450 km volt..az vegyes de túlnyomóan pálya és országútvolt. csak a városi fogyi aggaszt, de mondom, elég rövidet megyek ilyenkor, míg az asszonnyal odaérek reggel a melóba meg este hazahozom. azon kívül pest, győr meg átlagos városjárás(vásárlás, ügyintézés stbstbstb) fehérvár meg elég kicsi, hogy hideg maradjon a motor. mire hazafelé jövök általában felfelé megy a számláló. tempomat spórol szerintetek?


Hát kérem! Aki asszonyt tart a háznál ...


A leírtak szerint a termosztát jól működhet. Az állóhelyzeti meg nem érné meg, mert ennyi km alatt nem tudná a moci visszatölteni az aksiba amit a fűtés kivesz belőle
Tempomatot nem tudom, mert városban nem szoktam használni, meg pesten nem is lenne értelme max hajnali 2 és 4 között


pályán használom, meg országúton. ezenkívül pesten általában hajnal 5kor megyek és éjfél-1órakor jövök. porlasztócsúcs csere hogyér amúgy?


Azok 35-45től indulnak amennyiben felújított mellett döntesz cserében. Vagyis úgy hogy a tiéd meg marad a felújítónál cserébe.
Ezen addig viszont nincs értelme agyalni, amíg nincs bevizsgálva mind a 4. Ez nem azt takarja, hogy a korrekciós értékeket megnézik gépen, mert az csak a csúcsok egymáshoz viszonyított állapotáról ad némi képet. Valós bemérésnél kiveszik a csúcsokat és megnézik a porlasztási képet, nyomáspróbázzák stb. Sajnos ennek az üzemanyag rendszernek egy az achilles sarka.


oh az fain. jólvan. akkor utána járok ha minden kötelező kört lefutottam. van egykét apró bibi a kicsikével, szóval sorra kerül. (nem nagyon akar hallgatni rám a tükörmozgató motor, a hátsó ablakmosó löttyöt alig éri el a törlőlapát, nagyon nehezen párátlanít hátul a fűtőszál, néha nem akaródzik lejátszani a cédéket..)




Sztem felesleges a városi fogyasztáson aggodnod.Nekem városba a 2004es 20d-m megette télen simán a 10litert, és a 18dm-sem eszik kevesebbet 8,5nél.De kint simán lemegy 5,5...6ra.


Köszönöm neked is a választ, sokkal nyugodtabb vagyok már

Darius
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525tds
Évjárat: 1999

státusz Darius

Újonc

Elismertség: 18% (17 pont) | Hozzászólások: 93

Elküldve: 2013. december 19. csütörtök, 16:44


Zoli90 írta:
SP_323i írta:
Zoli90 írta:
SP_323i írta:
Zoli90 írta:
SP_323i írta:
Zoli90 írta:
YELLOW írta:
Zoli90 írta:
kb 6km kell neki, addigra üzemi hőfokon megy, aztán utána ha okosan megyek viszonylag jól fogyaszt de azalatt a 6-7 kmen a bc-s visszaszámlálón 30 km is lemegy ha ez számít valamit. mindegy, egy szó mint száz városban kb 9 litert benyel az tuti lehet tizet is, pályán kb 7-et országúton 6 ami már nemrossz szerintem


jah amit mutat arra nem kell feltétlen alapozni. ha mésze gy hosszút, majd korrigálja magát.


iiigen feltűnt, volt hogy győrig elmentem és 100km-el többet mutatott mint amikor elindultam. de aztán amikot beértem győrbe az a 100 km vissza is esett egy az egyben mire célba értem... érteném minek van ha nincs értelme? tisztára rá vagyok feszülve arra a számlálóra.. ezzel biztos csak én vagyok így.lekell szoknom róla..dehát, mindegy. szeretem a vasat. annyira , hogy az se érdekel ha huszat eszik meg.


Majd a valós tankolás után számolt lesz az igazi. Amit mutogat az az aktuális és az addig mért adatok alapján számolgatja, de nem igazán érdemes nézni
Nekem teletanknál 1000-1100 km-et szokott írni aztán az sehogy nem jön össze
Azt a számlálót igazából akkor szoktam nézni, amikor para van csont szárazt tank miatt és benyakutat keresek. Az enyém elég pontosan mér így tudom, hogy tényleg mennyi km- van hátra. De ez igazából az utolsó 70 km szokott lenni.



jaja, rátankolással méricskélek.. a legjobb féltankkal kb 450 km volt..az vegyes de túlnyomóan pálya és országútvolt. csak a városi fogyi aggaszt, de mondom, elég rövidet megyek ilyenkor, míg az asszonnyal odaérek reggel a melóba meg este hazahozom. azon kívül pest, győr meg átlagos városjárás(vásárlás, ügyintézés stbstbstb) fehérvár meg elég kicsi, hogy hideg maradjon a motor. mire hazafelé jövök általában felfelé megy a számláló. tempomat spórol szerintetek?


Hát kérem! Aki asszonyt tart a háznál ...


A leírtak szerint a termosztát jól működhet. Az állóhelyzeti meg nem érné meg, mert ennyi km alatt nem tudná a moci visszatölteni az aksiba amit a fűtés kivesz belőle
Tempomatot nem tudom, mert városban nem szoktam használni, meg pesten nem is lenne értelme max hajnali 2 és 4 között


pályán használom, meg országúton. ezenkívül pesten általában hajnal 5kor megyek és éjfél-1órakor jövök. porlasztócsúcs csere hogyér amúgy?


Azok 35-45től indulnak amennyiben felújított mellett döntesz cserében. Vagyis úgy hogy a tiéd meg marad a felújítónál cserébe.
Ezen addig viszont nincs értelme agyalni, amíg nincs bevizsgálva mind a 4. Ez nem azt takarja, hogy a korrekciós értékeket megnézik gépen, mert az csak a csúcsok egymáshoz viszonyított állapotáról ad némi képet. Valós bemérésnél kiveszik a csúcsokat és megnézik a porlasztási képet, nyomáspróbázzák stb. Sajnos ennek az üzemanyag rendszernek egy az achilles sarka.


oh az fain. jólvan. akkor utána járok ha minden kötelező kört lefutottam. van egykét apró bibi a kicsikével, szóval sorra kerül. (nem nagyon akar hallgatni rám a tükörmozgató motor, a hátsó ablakmosó löttyöt alig éri el a törlőlapát, nagyon nehezen párátlanít hátul a fűtőszál, néha nem akaródzik lejátszani a cédéket..)




Sztem felesleges a városi fogyasztáson aggodnod.Nekem városba a 2004es 20d-m megette télen simán a 10litert, és a 18dm-sem eszik kevesebbet 8,5nél.De kint simán lemegy 5,5...6ra.


Zoli90
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Zoli90

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 72

Elküldve: 2013. december 19. csütörtök, 16:00


SP_323i írta:
Zoli90 írta:
SP_323i írta:
Zoli90 írta:
SP_323i írta:
Zoli90 írta:
YELLOW írta:
Zoli90 írta:
kb 6km kell neki, addigra üzemi hőfokon megy, aztán utána ha okosan megyek viszonylag jól fogyaszt de azalatt a 6-7 kmen a bc-s visszaszámlálón 30 km is lemegy ha ez számít valamit. mindegy, egy szó mint száz városban kb 9 litert benyel az tuti lehet tizet is, pályán kb 7-et országúton 6 ami már nemrossz szerintem


jah amit mutat arra nem kell feltétlen alapozni. ha mésze gy hosszút, majd korrigálja magát.


iiigen feltűnt, volt hogy győrig elmentem és 100km-el többet mutatott mint amikor elindultam. de aztán amikot beértem győrbe az a 100 km vissza is esett egy az egyben mire célba értem... érteném minek van ha nincs értelme? tisztára rá vagyok feszülve arra a számlálóra.. ezzel biztos csak én vagyok így.lekell szoknom róla..dehát, mindegy. szeretem a vasat. annyira , hogy az se érdekel ha huszat eszik meg.


Majd a valós tankolás után számolt lesz az igazi. Amit mutogat az az aktuális és az addig mért adatok alapján számolgatja, de nem igazán érdemes nézni
Nekem teletanknál 1000-1100 km-et szokott írni aztán az sehogy nem jön össze
Azt a számlálót igazából akkor szoktam nézni, amikor para van csont szárazt tank miatt és benyakutat keresek. Az enyém elég pontosan mér így tudom, hogy tényleg mennyi km- van hátra. De ez igazából az utolsó 70 km szokott lenni.



jaja, rátankolással méricskélek.. a legjobb féltankkal kb 450 km volt..az vegyes de túlnyomóan pálya és országútvolt. csak a városi fogyi aggaszt, de mondom, elég rövidet megyek ilyenkor, míg az asszonnyal odaérek reggel a melóba meg este hazahozom. azon kívül pest, győr meg átlagos városjárás(vásárlás, ügyintézés stbstbstb) fehérvár meg elég kicsi, hogy hideg maradjon a motor. mire hazafelé jövök általában felfelé megy a számláló. tempomat spórol szerintetek?


Hát kérem! Aki asszonyt tart a háznál ...


A leírtak szerint a termosztát jól működhet. Az állóhelyzeti meg nem érné meg, mert ennyi km alatt nem tudná a moci visszatölteni az aksiba amit a fűtés kivesz belőle
Tempomatot nem tudom, mert városban nem szoktam használni, meg pesten nem is lenne értelme max hajnali 2 és 4 között


pályán használom, meg országúton. ezenkívül pesten általában hajnal 5kor megyek és éjfél-1órakor jövök. porlasztócsúcs csere hogyér amúgy?


Azok 35-45től indulnak amennyiben felújított mellett döntesz cserében. Vagyis úgy hogy a tiéd meg marad a felújítónál cserébe.
Ezen addig viszont nincs értelme agyalni, amíg nincs bevizsgálva mind a 4. Ez nem azt takarja, hogy a korrekciós értékeket megnézik gépen, mert az csak a csúcsok egymáshoz viszonyított állapotáról ad némi képet. Valós bemérésnél kiveszik a csúcsokat és megnézik a porlasztási képet, nyomáspróbázzák stb. Sajnos ennek az üzemanyag rendszernek egy az achilles sarka.


oh az fain. jólvan. akkor utána járok ha minden kötelező kört lefutottam. van egykét apró bibi a kicsikével, szóval sorra kerül. (nem nagyon akar hallgatni rám a tükörmozgató motor, a hátsó ablakmosó löttyöt alig éri el a törlőlapát, nagyon nehezen párátlanít hátul a fűtőszál, néha nem akaródzik lejátszani a cédéket..)

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2013. december 19. csütörtök, 15:50


Zoli90 írta:
SP_323i írta:
Zoli90 írta:
SP_323i írta:
Zoli90 írta:
YELLOW írta:
Zoli90 írta:
kb 6km kell neki, addigra üzemi hőfokon megy, aztán utána ha okosan megyek viszonylag jól fogyaszt de azalatt a 6-7 kmen a bc-s visszaszámlálón 30 km is lemegy ha ez számít valamit. mindegy, egy szó mint száz városban kb 9 litert benyel az tuti lehet tizet is, pályán kb 7-et országúton 6 ami már nemrossz szerintem


jah amit mutat arra nem kell feltétlen alapozni. ha mésze gy hosszút, majd korrigálja magát.


iiigen feltűnt, volt hogy győrig elmentem és 100km-el többet mutatott mint amikor elindultam. de aztán amikot beértem győrbe az a 100 km vissza is esett egy az egyben mire célba értem... érteném minek van ha nincs értelme? tisztára rá vagyok feszülve arra a számlálóra.. ezzel biztos csak én vagyok így.lekell szoknom róla..dehát, mindegy. szeretem a vasat. annyira , hogy az se érdekel ha huszat eszik meg.


Majd a valós tankolás után számolt lesz az igazi. Amit mutogat az az aktuális és az addig mért adatok alapján számolgatja, de nem igazán érdemes nézni
Nekem teletanknál 1000-1100 km-et szokott írni aztán az sehogy nem jön össze
Azt a számlálót igazából akkor szoktam nézni, amikor para van csont szárazt tank miatt és benyakutat keresek. Az enyém elég pontosan mér így tudom, hogy tényleg mennyi km- van hátra. De ez igazából az utolsó 70 km szokott lenni.



jaja, rátankolással méricskélek.. a legjobb féltankkal kb 450 km volt..az vegyes de túlnyomóan pálya és országútvolt. csak a városi fogyi aggaszt, de mondom, elég rövidet megyek ilyenkor, míg az asszonnyal odaérek reggel a melóba meg este hazahozom. azon kívül pest, győr meg átlagos városjárás(vásárlás, ügyintézés stbstbstb) fehérvár meg elég kicsi, hogy hideg maradjon a motor. mire hazafelé jövök általában felfelé megy a számláló. tempomat spórol szerintetek?


Hát kérem! Aki asszonyt tart a háznál ...


A leírtak szerint a termosztát jól működhet. Az állóhelyzeti meg nem érné meg, mert ennyi km alatt nem tudná a moci visszatölteni az aksiba amit a fűtés kivesz belőle
Tempomatot nem tudom, mert városban nem szoktam használni, meg pesten nem is lenne értelme max hajnali 2 és 4 között


pályán használom, meg országúton. ezenkívül pesten általában hajnal 5kor megyek és éjfél-1órakor jövök. porlasztócsúcs csere hogyér amúgy?


Azok 35-45től indulnak amennyiben felújított mellett döntesz cserében. Vagyis úgy hogy a tiéd meg marad a felújítónál cserébe.
Ezen addig viszont nincs értelme agyalni, amíg nincs bevizsgálva mind a 4. Ez nem azt takarja, hogy a korrekciós értékeket megnézik gépen, mert az csak a csúcsok egymáshoz viszonyított állapotáról ad némi képet. Valós bemérésnél kiveszik a csúcsokat és megnézik a porlasztási képet, nyomáspróbázzák stb. Sajnos ennek az üzemanyag rendszernek egy az achilles sarka.


Zoli90
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Zoli90

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 72

Elküldve: 2013. december 19. csütörtök, 15:28


SP_323i írta:
Zoli90 írta:
SP_323i írta:
Zoli90 írta:
YELLOW írta:
Zoli90 írta:
kb 6km kell neki, addigra üzemi hőfokon megy, aztán utána ha okosan megyek viszonylag jól fogyaszt de azalatt a 6-7 kmen a bc-s visszaszámlálón 30 km is lemegy ha ez számít valamit. mindegy, egy szó mint száz városban kb 9 litert benyel az tuti lehet tizet is, pályán kb 7-et országúton 6 ami már nemrossz szerintem


jah amit mutat arra nem kell feltétlen alapozni. ha mésze gy hosszút, majd korrigálja magát.


iiigen feltűnt, volt hogy győrig elmentem és 100km-el többet mutatott mint amikor elindultam. de aztán amikot beértem győrbe az a 100 km vissza is esett egy az egyben mire célba értem... érteném minek van ha nincs értelme? tisztára rá vagyok feszülve arra a számlálóra.. ezzel biztos csak én vagyok így.lekell szoknom róla..dehát, mindegy. szeretem a vasat. annyira , hogy az se érdekel ha huszat eszik meg.


Majd a valós tankolás után számolt lesz az igazi. Amit mutogat az az aktuális és az addig mért adatok alapján számolgatja, de nem igazán érdemes nézni
Nekem teletanknál 1000-1100 km-et szokott írni aztán az sehogy nem jön össze
Azt a számlálót igazából akkor szoktam nézni, amikor para van csont szárazt tank miatt és benyakutat keresek. Az enyém elég pontosan mér így tudom, hogy tényleg mennyi km- van hátra. De ez igazából az utolsó 70 km szokott lenni.



jaja, rátankolással méricskélek.. a legjobb féltankkal kb 450 km volt..az vegyes de túlnyomóan pálya és országútvolt. csak a városi fogyi aggaszt, de mondom, elég rövidet megyek ilyenkor, míg az asszonnyal odaérek reggel a melóba meg este hazahozom. azon kívül pest, győr meg átlagos városjárás(vásárlás, ügyintézés stbstbstb) fehérvár meg elég kicsi, hogy hideg maradjon a motor. mire hazafelé jövök általában felfelé megy a számláló. tempomat spórol szerintetek?


Hát kérem! Aki asszonyt tart a háznál ...


A leírtak szerint a termosztát jól működhet. Az állóhelyzeti meg nem érné meg, mert ennyi km alatt nem tudná a moci visszatölteni az aksiba amit a fűtés kivesz belőle
Tempomatot nem tudom, mert városban nem szoktam használni, meg pesten nem is lenne értelme max hajnali 2 és 4 között


pályán használom, meg országúton. ezenkívül pesten általában hajnal 5kor megyek és éjfél-1órakor jövök. porlasztócsúcs csere hogyér amúgy?