adi84
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz adi84

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 29

Elküldve: 2014. július 08. kedd, 08:57


Álló helyzetben megrángattad már a kereket, h hallani-e valamit?

Puli írta: Mi lehet a baj? Bár tudom,hogy elmondva nem egyszerű megfejteni...
A jelenség az, hogy mikor fékezek fura hangot hallok a jobb eleje felől. A hang nem súrlódó, hanem olyan mint amikor egy mechanika összezár. Ha benyomom a féket akkor is hallom és amikor felengedem akkor is! Mindkét esetben a hang ugyanolyan! A fékek jók, kipróbáltam? belesatuztam, fog! De a legfurább az egészbe az,hogy csak esőben hallani, száraz időben nem...
:




Puli
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Puli

Fórumlakó

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2014. július 08. kedd, 07:21


Mi lehet a baj? Bár tudom,hogy elmondva nem egyszerű megfejteni...
A jelenség az, hogy mikor fékezek fura hangot hallok a jobb eleje felől. A hang nem súrlódó, hanem olyan mint amikor egy mechanika összezár. Ha benyomom a féket akkor is hallom és amikor felengedem akkor is! Mindkét esetben a hang ugyanolyan! A fékek jók, kipróbáltam? belesatuztam, fog! De a legfurább az egészbe az,hogy csak esőben hallani, száraz időben nem...
:

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz bmw535dsz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. július 05. szombat, 23:15


bmw320d4 írta:
bmw320d4 írta:
bmw535dsz írta: Sziasztok!

Ma elégge a gázra leptem az autopajan.Es mire lassitottam elkezdett razni a kocsi, es eleg hangosan ciripel a szij, a kipuffogo pedig pofog!Nem tudom mi lehet a baj, es eleg idegesito!Nem tudtam ma senkit elerni, ezert hozzatok fordulok!A kocsi egy 2010-es Bmw activehybrid 7.


N63? Alvázszámod van esetleg?


Nagynyomású szivattyú, vagy befecskendezőre tippelek. Ha még a gyári injektorok vannak benne, szinte biztos, hogy cserélni kell mind a nyolcat.




És ezt garanciába cserélik?Nem emlékszem hogy meddig van rajta garancia, esetleg megtudnad nezni nekem?És még annyi hogy lehet vele kozlekedni?

Koszonom elore is!

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2014. július 05. szombat, 23:00


bmw320d4 írta:
bmw535dsz írta: Sziasztok!

Ma elégge a gázra leptem az autopajan.Es mire lassitottam elkezdett razni a kocsi, es eleg hangosan ciripel a szij, a kipuffogo pedig pofog!Nem tudom mi lehet a baj, es eleg idegesito!Nem tudtam ma senkit elerni, ezert hozzatok fordulok!A kocsi egy 2010-es Bmw activehybrid 7.


N63? Alvázszámod van esetleg?


Nagynyomású szivattyú, vagy befecskendezőre tippelek. Ha még a gyári injektorok vannak benne, szinte biztos, hogy cserélni kell mind a nyolcat.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2014. július 05. szombat, 22:46


bmw535dsz írta: Sziasztok!

Ma elégge a gázra leptem az autopajan.Es mire lassitottam elkezdett razni a kocsi, es eleg hangosan ciripel a szij, a kipuffogo pedig pofog!Nem tudom mi lehet a baj, es eleg idegesito!Nem tudtam ma senkit elerni, ezert hozzatok fordulok!A kocsi egy 2010-es Bmw activehybrid 7.


N63? Alvázszámod van esetleg?

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz bmw535dsz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2014. július 05. szombat, 20:18


Sziasztok!

Ma elégge a gázra leptem az autopajan.Es mire lassitottam elkezdett razni a kocsi, es eleg hangosan ciripel a szij, a kipuffogo pedig pofog!Nem tudom mi lehet a baj, es eleg idegesito!Nem tudtam ma senkit elerni, ezert hozzatok fordulok!A kocsi egy 2010-es Bmw activehybrid 7.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz lovi77

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. június 28. szombat, 15:41


BalintGizda írta: Sziasztok!
INPA-val kapcsolatos kérdésem lenne. Rendeltem egy K+DCAN csatlakozót az e-bayről. Kaptam hozzá egy INPA CD-t, felraktam mindent az utasítások szerint. A motordiagnosztika rész tökéletesen működik, viszont én a légzsák hibakódot szeretném kiütni, ami a body-n belül van. Ez a modul nem indul el, 0009-es hibát ír. Van esetleg valakinek valami ötlete, mi lehet a gond?
A cél egyébként a légzsák hiba kiütése lenne, már beraktam a bypass ellenállást az ülés alá. 3 ajtós 2001 E46 compactról van szó (N42 1,8-as motor)
Előre is köszönöm!


Szia,

http://www.e90post.com/forums/...p?t=672940
Képeken látható obd csatlakozóba a 7-8-as lábakat rövidre kell zárni és akkor tudja a többi funkciót is tesztelni. Kapcsolóval csináltam meg én is a sajátomat.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2001

státusz BalintGizda

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2014. június 28. szombat, 14:23


Sziasztok!
INPA-val kapcsolatos kérdésem lenne. Rendeltem egy K+DCAN csatlakozót az e-bayről. Kaptam hozzá egy INPA CD-t, felraktam mindent az utasítások szerint. A motordiagnosztika rész tökéletesen működik, viszont én a légzsák hibakódot szeretném kiütni, ami a body-n belül van. Ez a modul nem indul el, 0009-es hibát ír. Van esetleg valakinek valami ötlete, mi lehet a gond?
A cél egyébként a légzsák hiba kiütése lenne, már beraktam a bypass ellenállást az ülés alá. 3 ajtós 2001 E46 compactról van szó (N42 1,8-as motor)
Előre is köszönöm!

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. június 27. péntek, 21:34


YELLOW írta:
Medvedisznoman írta:
Sword írta:
YELLOW írta:
Sword írta:
YELLOW írta: kék füst = olajégés. olaj pedig csak akkor ég, ha bekerül az égéstérbe, ami két 3 helyen tud.
1. hengerfejtömítés. de valószínű inkább kartelgáz lenne nagyobb, minthogy az olaj menjen be ott, ahol ereszt a tömítés.
2. szelepszár szimmering
3. dugattyú gyűrűk
ezért írtam ezeket korábban.


Okééé! Ezzel egyet értek, és így is van. Csak azt hittem 10ezer alatt eszik meg neki ennyi olajat. Benéztem....


ezt most nem neked írtam, hanem Medvének, mert ő azt mondja, hogy nem az, mert hidegen nem csinálja. akkor ez egy X-akták lesz...




Akkor végülis nem írtam hülyeséget ezzel: "ha a szimmering lenne, akkor indításkor egyből füstölne, ha pedig gyűrű, akkor mindig", ugye?


szerintem nem feltétlen függ össze. így nem tudom meleg hatására hogyan változnak a dolgok, lehet akkor tágul úgy valami, hogy mellette beszedi az olajat. hidegen ezért nem csinálja. mellesleg nagyobb fordulaton tudja jobban felkapni az olajat.


Igen, ez a melegedéses dolog logikus, a furcsa viszont az, hogy ha pörgetem akkor nem füstöl. Mármint autópályán 1000km egyhuzamban és egy deka füst nem volt. Másnap amikor csak városban botorkáltam, akkor meg jött a füst. Faszom az egészbe, felcsapok kalóznak!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. június 27. péntek, 17:25


Medvedisznoman írta:
Sword írta:
YELLOW írta:
Sword írta:
YELLOW írta: kék füst = olajégés. olaj pedig csak akkor ég, ha bekerül az égéstérbe, ami két 3 helyen tud.
1. hengerfejtömítés. de valószínű inkább kartelgáz lenne nagyobb, minthogy az olaj menjen be ott, ahol ereszt a tömítés.
2. szelepszár szimmering
3. dugattyú gyűrűk
ezért írtam ezeket korábban.


Okééé! Ezzel egyet értek, és így is van. Csak azt hittem 10ezer alatt eszik meg neki ennyi olajat. Benéztem....


ezt most nem neked írtam, hanem Medvének, mert ő azt mondja, hogy nem az, mert hidegen nem csinálja. akkor ez egy X-akták lesz...




Akkor végülis nem írtam hülyeséget ezzel: "ha a szimmering lenne, akkor indításkor egyből füstölne, ha pedig gyűrű, akkor mindig", ugye?


szerintem nem feltétlen függ össze. így nem tudom meleg hatására hogyan változnak a dolgok, lehet akkor tágul úgy valami, hogy mellette beszedi az olajat. hidegen ezért nem csinálja. mellesleg nagyobb fordulaton tudja jobban felkapni az olajat.

Medvedisznoman
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz Medvedisznoman

Fórumlakó

Elismertség: 4% (11 pont) | Hozzászólások: 270

Elküldve: 2014. június 27. péntek, 16:24


Sword írta:
YELLOW írta:
Sword írta:
YELLOW írta: kék füst = olajégés. olaj pedig csak akkor ég, ha bekerül az égéstérbe, ami két 3 helyen tud.
1. hengerfejtömítés. de valószínű inkább kartelgáz lenne nagyobb, minthogy az olaj menjen be ott, ahol ereszt a tömítés.
2. szelepszár szimmering
3. dugattyú gyűrűk
ezért írtam ezeket korábban.


Okééé! Ezzel egyet értek, és így is van. Csak azt hittem 10ezer alatt eszik meg neki ennyi olajat. Benéztem....


ezt most nem neked írtam, hanem Medvének, mert ő azt mondja, hogy nem az, mert hidegen nem csinálja. akkor ez egy X-akták lesz...




Akkor végülis nem írtam hülyeséget ezzel: "ha a szimmering lenne, akkor indításkor egyből füstölne, ha pedig gyűrű, akkor mindig", ugye?

Sword

státusz Sword

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2014. június 27. péntek, 13:49


YELLOW írta:
Sword írta:
YELLOW írta: kék füst = olajégés. olaj pedig csak akkor ég, ha bekerül az égéstérbe, ami két 3 helyen tud.
1. hengerfejtömítés. de valószínű inkább kartelgáz lenne nagyobb, minthogy az olaj menjen be ott, ahol ereszt a tömítés.
2. szelepszár szimmering
3. dugattyú gyűrűk
ezért írtam ezeket korábban.


Okééé! Ezzel egyet értek, és így is van. Csak azt hittem 10ezer alatt eszik meg neki ennyi olajat. Benéztem....


ezt most nem neked írtam, hanem Medvének, mert ő azt mondja, hogy nem az, mert hidegen nem csinálja. akkor ez egy X-akták lesz...




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. június 27. péntek, 13:47


Sword írta:
YELLOW írta: kék füst = olajégés. olaj pedig csak akkor ég, ha bekerül az égéstérbe, ami két 3 helyen tud.
1. hengerfejtömítés. de valószínű inkább kartelgáz lenne nagyobb, minthogy az olaj menjen be ott, ahol ereszt a tömítés.
2. szelepszár szimmering
3. dugattyú gyűrűk
ezért írtam ezeket korábban.


Okééé! Ezzel egyet értek, és így is van. Csak azt hittem 10ezer alatt eszik meg neki ennyi olajat. Benéztem....


ezt most nem neked írtam, hanem Medvének, mert ő azt mondja, hogy nem az, mert hidegen nem csinálja. akkor ez egy X-akták lesz...

Sword

státusz Sword

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2014. június 27. péntek, 13:45


YELLOW írta: kék füst = olajégés. olaj pedig csak akkor ég, ha bekerül az égéstérbe, ami két 3 helyen tud.
1. hengerfejtömítés. de valószínű inkább kartelgáz lenne nagyobb, minthogy az olaj menjen be ott, ahol ereszt a tömítés.
2. szelepszár szimmering
3. dugattyú gyűrűk
ezért írtam ezeket korábban.


Okééé! Ezzel egyet értek, és így is van. Csak azt hittem 10ezer alatt eszik meg neki ennyi olajat. Benéztem....

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. június 27. péntek, 13:42


kék füst = olajégés. olaj pedig csak akkor ég, ha bekerül az égéstérbe, ami két 3 helyen tud.
1. hengerfejtömítés. de valószínű inkább kartelgáz lenne nagyobb, minthogy az olaj menjen be ott, ahol ereszt a tömítés.
2. szelepszár szimmering
3. dugattyú gyűrűk
ezért írtam ezeket korábban.