David8985
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz David8985

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2016. február 20. szombat, 21:10


Sziasztok
Adott egy e90 320d automata.
Mi lehet a gond: meleg motornál indítva az autó leáll ha nem adok neki egy kevéske gázt. De csak meleg motorral van ez a hibajelenség. Valaki esetleg találkozott már hasonló problémával?? Előre is köszi skacok

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1998

státusz xmann

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2016. február 20. szombat, 09:01


Üdv, Néhány hete írtam csak akkor légtömegmérő témába, de kiderült h nem légtömegmérő a ludas. Olyan gondom van, hogy van egy 98as e36om 1,6os benzines és 5.be gyengén gyorsul olyan mintha hegyre mennék felfelé úgy gyorsul. akkor azt mondta a szerelő h hengerfejes de közben kiderült h mégsem hengerfejes hanem benzinszivattyú szállt el. na azt kicserélte, annyival lett jobb a helyzet, hogy előtte 3. 4. be is jelen volt ez a dolog most már csak 5. be. Azt vettem még észre, hogy a fogyasztásmérőm nem leng ki gázadásnál csak mondjuk 10-15 literig, holott eddig kilengett teljesen 30 literig és onnan állt be. Az autó rövid távokon volt használva, szóval nem mindig tudott bemelegedni üzemmelegre. Mi lehet a gond szerintetek?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz gyalogerika

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2016. február 16. kedd, 09:43


viktor írta:
gyalogerika írta: Üdv az Uraknak!!
Már egyszer nagyon segítettek!!
Szeretném tudni más típusú autóhoz is tudnak segíteni?


Mitsubushi L 200 féltengelyt cseréltek, de már előtte is a jobb oldalról súgó hang jön menet közben, olyan mintha a rádió súgna.A sárhányóról lekerült a fém lemez., lehet köze vagy más lehet? Ha nem jó helyen keresem a segítséget elnézést, de nincs más segítségem!



Féktárcsához vagy valami forgó dologhoz hátul hozzá ér a takarólemez. Az súrlódik. Vagy valami más ér hozzá máshoz.



köszi ! megnézetem!



autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2016. február 16. kedd, 08:43


gyalogerika írta: Üdv az Uraknak!!
Már egyszer nagyon segítettek!!
Szeretném tudni más típusú autóhoz is tudnak segíteni?


Mitsubushi L 200 féltengelyt cseréltek, de már előtte is a jobb oldalról súgó hang jön menet közben, olyan mintha a rádió súgna.A sárhányóról lekerült a fém lemez., lehet köze vagy más lehet? Ha nem jó helyen keresem a segítséget elnézést, de nincs más segítségem!



Féktárcsához vagy valami forgó dologhoz hátul hozzá ér a takarólemez. Az súrlódik. Vagy valami más ér hozzá máshoz.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz gyalogerika

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2016. február 15. hétfő, 21:22


Üdv az Uraknak!!
Már egyszer nagyon segítettek!!
Szeretném tudni más típusú autóhoz is tudnak segíteni?


Mitsubushi L 200 féltengelyt cseréltek, de már előtte is a jobb oldalról súgó hang jön menet közben, olyan mintha a rádió súgna.A sárhányóról lekerült a fém lemez., lehet köze vagy más lehet? Ha nem jó helyen keresem a segítséget elnézést, de nincs más segítségem!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. február 15. hétfő, 21:28

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. február 08. hétfő, 11:51


118d20 írta:
118d20 írta:
lantika írta:
118d20 írta:
jrtom írta:
118d20 írta:
YELLOW írta:
118d20 írta: Üdv. Mindenkinek.
Szeretnék egy kérdéssel fordulni hozzátok.
2005-ös 118D-vel kapcsolatban.
Olyan problémája van, hogy a motor beindul, jár szépen, de a fordulatszámmérő és az üzemanyagmérő 3-4-5mp-enként, kb. mikorra az ABS-ESD-t lechekkolja egy pillanatra lefekszik, de azonnal újraindul és ismét chekkol és így tovább. Ezzel egyidőben mindent nulláz, néha átvált a klímakijelző is fahrenheitre, néha celsiusra. Tehát gyakorlatilag 3-4-5mp-ként újraindul a műszeregység. Van piros emelős kiasutó hibajelzés és narancssárga SERVICE is. Többszöri kulcs ki-be, gyújtás ki-be indítás leállítás után volt már, hogy megjavult. Tegnap egy jó órán keresztül járattam max fűtéssel, hogy nem-e valami beázás felpárásodás (mert sokat állt a kocsi a hidegben), a fenti kulcskibegyújtás variálás után végig hibamentesen ment a kocsi, majd kb 2-3 óra hülés után újra rossz. Egyelőre megőrjít.
Csináltam az indexkarról chek-et az volt amikor lefutott és chek OK-val zárult. A napokban gépre tesszük, de félek, hogy ott nem sok értelmes hiba lesz, hanem csak ebből az állapotból generált hülyeségek. Volt, hogy 10 perc járás után a teljes műszeregységet, klímapanelt letiltotta/nem működött, ekkor akku levétellel vissza tudtam hozni, de 2-3 órás akkulevétel az alap mutatóugrálós hibát nem oldja meg.
Valami kontakt vagy beázás lehet? De hol? Alapból azt sem tudom, hogy a komputert merre keressem.
Előre is köszönöm, ha valakinek lenne ötlete és megosztaná velem.


jó felé megy a tapogatózás, ezek az 1-esek hajamosak beázni, ami miatt a műszeregység képes hasonló kaótikus dolgokat produkálni. én előbb a csatlakozásokat nézném meg. illetve a csatlakozókba menő vezetékeket. nincs-e kicsúszva, stb.


Köszönöm a gyors reakciód. Annyit el is felejtettem előbb, hogy nemrég volt egy nagyobb belső takarítás is mindenféle földi jóval beleértve a vizeskárpit tisztítót. Azóta nme igazán volt lehetősége kiszáradni teljesen.
Te melyik csatlakozókkal kezdenéd? SZét kellene szedni a műszerfalat? Brrrr. Vagy alulról vagy valamerről hozzáférek a dolgokhoz? AZt sem tudom, hogy nagyobb elektromos egység, relédoboz, ECU merre van ebben a dögben?

Van benne PDC?
Mert ha van akkor szedd szét a jobb hátulját és ott lesz a pdc vezérlője és ott lesz a baj.


Van benne PDC. Jobb hátulját még megtalálom a kocsinak, de ott merre: Kívülről vagy a csomagtérből? Merre?


Csomagtarto. A link neve


Köszönöm szépen. Ha jól Googleztam le akkor nekem az akkumulátor előtti rekeszben középen kell lennie. Pótkerékhelyen van az akku nálam.
Mégegyszer köszi, széttúrom kicsit a hátulját és beszámolok, ha van eredmény.


Szóval nem bírtam magammal és még tegnap este szétkaptam meló után. A helyzet az, hogy nagyon nagyon köszönöm az itt kapott infókat. Kb 5cm mély (kacsa) PDC úsztató volt a jelzett helyen. PDC modul kb félig vízben. Csatlakozók lehúzása után egyből rend lett a műszerfalon. PDC dobozkát kiszárítottam, kedden tudom majd visszatenni, reményeim szerint megúszta (szó szerint), ha mégsem akkor keresnék is egyből ilyet.


Akkor most valahogyan meg is kellene azt a beäzäst szüntetni. Elvileg oldalt a csomagtarto szellözönek nevezett (egyebkent nyomäskiegyenlitö) alkatresznel äzik be. De biztosabb,ha elviszed mosoba,es nyomja rä valaki a vizet,te meg a csomiban ülve keresed,hogy hol szivärog be.

státusz 118d20

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2016. február 08. hétfő, 07:49


118d20 írta:
lantika írta:
118d20 írta:
jrtom írta:
118d20 írta:
YELLOW írta:
118d20 írta: Üdv. Mindenkinek.
Szeretnék egy kérdéssel fordulni hozzátok.
2005-ös 118D-vel kapcsolatban.
Olyan problémája van, hogy a motor beindul, jár szépen, de a fordulatszámmérő és az üzemanyagmérő 3-4-5mp-enként, kb. mikorra az ABS-ESD-t lechekkolja egy pillanatra lefekszik, de azonnal újraindul és ismét chekkol és így tovább. Ezzel egyidőben mindent nulláz, néha átvált a klímakijelző is fahrenheitre, néha celsiusra. Tehát gyakorlatilag 3-4-5mp-ként újraindul a műszeregység. Van piros emelős kiasutó hibajelzés és narancssárga SERVICE is. Többszöri kulcs ki-be, gyújtás ki-be indítás leállítás után volt már, hogy megjavult. Tegnap egy jó órán keresztül járattam max fűtéssel, hogy nem-e valami beázás felpárásodás (mert sokat állt a kocsi a hidegben), a fenti kulcskibegyújtás variálás után végig hibamentesen ment a kocsi, majd kb 2-3 óra hülés után újra rossz. Egyelőre megőrjít.
Csináltam az indexkarról chek-et az volt amikor lefutott és chek OK-val zárult. A napokban gépre tesszük, de félek, hogy ott nem sok értelmes hiba lesz, hanem csak ebből az állapotból generált hülyeségek. Volt, hogy 10 perc járás után a teljes műszeregységet, klímapanelt letiltotta/nem működött, ekkor akku levétellel vissza tudtam hozni, de 2-3 órás akkulevétel az alap mutatóugrálós hibát nem oldja meg.
Valami kontakt vagy beázás lehet? De hol? Alapból azt sem tudom, hogy a komputert merre keressem.
Előre is köszönöm, ha valakinek lenne ötlete és megosztaná velem.


jó felé megy a tapogatózás, ezek az 1-esek hajamosak beázni, ami miatt a műszeregység képes hasonló kaótikus dolgokat produkálni. én előbb a csatlakozásokat nézném meg. illetve a csatlakozókba menő vezetékeket. nincs-e kicsúszva, stb.


Köszönöm a gyors reakciód. Annyit el is felejtettem előbb, hogy nemrég volt egy nagyobb belső takarítás is mindenféle földi jóval beleértve a vizeskárpit tisztítót. Azóta nme igazán volt lehetősége kiszáradni teljesen.
Te melyik csatlakozókkal kezdenéd? SZét kellene szedni a műszerfalat? Brrrr. Vagy alulról vagy valamerről hozzáférek a dolgokhoz? AZt sem tudom, hogy nagyobb elektromos egység, relédoboz, ECU merre van ebben a dögben?

Van benne PDC?
Mert ha van akkor szedd szét a jobb hátulját és ott lesz a pdc vezérlője és ott lesz a baj.


Van benne PDC. Jobb hátulját még megtalálom a kocsinak, de ott merre: Kívülről vagy a csomagtérből? Merre?


Csomagtarto. A link neve


Köszönöm szépen. Ha jól Googleztam le akkor nekem az akkumulátor előtti rekeszben középen kell lennie. Pótkerékhelyen van az akku nálam.
Mégegyszer köszi, széttúrom kicsit a hátulját és beszámolok, ha van eredmény.


Szóval nem bírtam magammal és még tegnap este szétkaptam meló után. A helyzet az, hogy nagyon nagyon köszönöm az itt kapott infókat. Kb 5cm mély (kacsa) PDC úsztató volt a jelzett helyen. PDC modul kb félig vízben. Csatlakozók lehúzása után egyből rend lett a műszerfalon. PDC dobozkát kiszárítottam, kedden tudom majd visszatenni, reményeim szerint megúszta (szó szerint), ha mégsem akkor keresnék is egyből ilyet.



státusz 118d20

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2016. február 07. vasárnap, 13:45


lantika írta:
118d20 írta:
jrtom írta:
118d20 írta:
YELLOW írta:
118d20 írta: Üdv. Mindenkinek.
Szeretnék egy kérdéssel fordulni hozzátok.
2005-ös 118D-vel kapcsolatban.
Olyan problémája van, hogy a motor beindul, jár szépen, de a fordulatszámmérő és az üzemanyagmérő 3-4-5mp-enként, kb. mikorra az ABS-ESD-t lechekkolja egy pillanatra lefekszik, de azonnal újraindul és ismét chekkol és így tovább. Ezzel egyidőben mindent nulláz, néha átvált a klímakijelző is fahrenheitre, néha celsiusra. Tehát gyakorlatilag 3-4-5mp-ként újraindul a műszeregység. Van piros emelős kiasutó hibajelzés és narancssárga SERVICE is. Többszöri kulcs ki-be, gyújtás ki-be indítás leállítás után volt már, hogy megjavult. Tegnap egy jó órán keresztül járattam max fűtéssel, hogy nem-e valami beázás felpárásodás (mert sokat állt a kocsi a hidegben), a fenti kulcskibegyújtás variálás után végig hibamentesen ment a kocsi, majd kb 2-3 óra hülés után újra rossz. Egyelőre megőrjít.
Csináltam az indexkarról chek-et az volt amikor lefutott és chek OK-val zárult. A napokban gépre tesszük, de félek, hogy ott nem sok értelmes hiba lesz, hanem csak ebből az állapotból generált hülyeségek. Volt, hogy 10 perc járás után a teljes műszeregységet, klímapanelt letiltotta/nem működött, ekkor akku levétellel vissza tudtam hozni, de 2-3 órás akkulevétel az alap mutatóugrálós hibát nem oldja meg.
Valami kontakt vagy beázás lehet? De hol? Alapból azt sem tudom, hogy a komputert merre keressem.
Előre is köszönöm, ha valakinek lenne ötlete és megosztaná velem.


jó felé megy a tapogatózás, ezek az 1-esek hajamosak beázni, ami miatt a műszeregység képes hasonló kaótikus dolgokat produkálni. én előbb a csatlakozásokat nézném meg. illetve a csatlakozókba menő vezetékeket. nincs-e kicsúszva, stb.


Köszönöm a gyors reakciód. Annyit el is felejtettem előbb, hogy nemrég volt egy nagyobb belső takarítás is mindenféle földi jóval beleértve a vizeskárpit tisztítót. Azóta nme igazán volt lehetősége kiszáradni teljesen.
Te melyik csatlakozókkal kezdenéd? SZét kellene szedni a műszerfalat? Brrrr. Vagy alulról vagy valamerről hozzáférek a dolgokhoz? AZt sem tudom, hogy nagyobb elektromos egység, relédoboz, ECU merre van ebben a dögben?

Van benne PDC?
Mert ha van akkor szedd szét a jobb hátulját és ott lesz a pdc vezérlője és ott lesz a baj.


Van benne PDC. Jobb hátulját még megtalálom a kocsinak, de ott merre: Kívülről vagy a csomagtérből? Merre?


Csomagtarto. A link neve


Köszönöm szépen. Ha jól Googleztam le akkor nekem az akkumulátor előtti rekeszben középen kell lennie. Pótkerékhelyen van az akku nálam.
Mégegyszer köszi, széttúrom kicsit a hátulját és beszámolok, ha van eredmény.

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. február 07. vasárnap, 13:34


118d20 írta:
jrtom írta:
118d20 írta:
YELLOW írta:
118d20 írta: Üdv. Mindenkinek.
Szeretnék egy kérdéssel fordulni hozzátok.
2005-ös 118D-vel kapcsolatban.
Olyan problémája van, hogy a motor beindul, jár szépen, de a fordulatszámmérő és az üzemanyagmérő 3-4-5mp-enként, kb. mikorra az ABS-ESD-t lechekkolja egy pillanatra lefekszik, de azonnal újraindul és ismét chekkol és így tovább. Ezzel egyidőben mindent nulláz, néha átvált a klímakijelző is fahrenheitre, néha celsiusra. Tehát gyakorlatilag 3-4-5mp-ként újraindul a műszeregység. Van piros emelős kiasutó hibajelzés és narancssárga SERVICE is. Többszöri kulcs ki-be, gyújtás ki-be indítás leállítás után volt már, hogy megjavult. Tegnap egy jó órán keresztül járattam max fűtéssel, hogy nem-e valami beázás felpárásodás (mert sokat állt a kocsi a hidegben), a fenti kulcskibegyújtás variálás után végig hibamentesen ment a kocsi, majd kb 2-3 óra hülés után újra rossz. Egyelőre megőrjít.
Csináltam az indexkarról chek-et az volt amikor lefutott és chek OK-val zárult. A napokban gépre tesszük, de félek, hogy ott nem sok értelmes hiba lesz, hanem csak ebből az állapotból generált hülyeségek. Volt, hogy 10 perc járás után a teljes műszeregységet, klímapanelt letiltotta/nem működött, ekkor akku levétellel vissza tudtam hozni, de 2-3 órás akkulevétel az alap mutatóugrálós hibát nem oldja meg.
Valami kontakt vagy beázás lehet? De hol? Alapból azt sem tudom, hogy a komputert merre keressem.
Előre is köszönöm, ha valakinek lenne ötlete és megosztaná velem.


jó felé megy a tapogatózás, ezek az 1-esek hajamosak beázni, ami miatt a műszeregység képes hasonló kaótikus dolgokat produkálni. én előbb a csatlakozásokat nézném meg. illetve a csatlakozókba menő vezetékeket. nincs-e kicsúszva, stb.


Köszönöm a gyors reakciód. Annyit el is felejtettem előbb, hogy nemrég volt egy nagyobb belső takarítás is mindenféle földi jóval beleértve a vizeskárpit tisztítót. Azóta nme igazán volt lehetősége kiszáradni teljesen.
Te melyik csatlakozókkal kezdenéd? SZét kellene szedni a műszerfalat? Brrrr. Vagy alulról vagy valamerről hozzáférek a dolgokhoz? AZt sem tudom, hogy nagyobb elektromos egység, relédoboz, ECU merre van ebben a dögben?

Van benne PDC?
Mert ha van akkor szedd szét a jobb hátulját és ott lesz a pdc vezérlője és ott lesz a baj.


Van benne PDC. Jobb hátulját még megtalálom a kocsinak, de ott merre: Kívülről vagy a csomagtérből? Merre?


Csomagtarto. A link neve

státusz 118d20

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2016. február 07. vasárnap, 13:23


jrtom írta:
118d20 írta:
YELLOW írta:
118d20 írta: Üdv. Mindenkinek.
Szeretnék egy kérdéssel fordulni hozzátok.
2005-ös 118D-vel kapcsolatban.
Olyan problémája van, hogy a motor beindul, jár szépen, de a fordulatszámmérő és az üzemanyagmérő 3-4-5mp-enként, kb. mikorra az ABS-ESD-t lechekkolja egy pillanatra lefekszik, de azonnal újraindul és ismét chekkol és így tovább. Ezzel egyidőben mindent nulláz, néha átvált a klímakijelző is fahrenheitre, néha celsiusra. Tehát gyakorlatilag 3-4-5mp-ként újraindul a műszeregység. Van piros emelős kiasutó hibajelzés és narancssárga SERVICE is. Többszöri kulcs ki-be, gyújtás ki-be indítás leállítás után volt már, hogy megjavult. Tegnap egy jó órán keresztül járattam max fűtéssel, hogy nem-e valami beázás felpárásodás (mert sokat állt a kocsi a hidegben), a fenti kulcskibegyújtás variálás után végig hibamentesen ment a kocsi, majd kb 2-3 óra hülés után újra rossz. Egyelőre megőrjít.
Csináltam az indexkarról chek-et az volt amikor lefutott és chek OK-val zárult. A napokban gépre tesszük, de félek, hogy ott nem sok értelmes hiba lesz, hanem csak ebből az állapotból generált hülyeségek. Volt, hogy 10 perc járás után a teljes műszeregységet, klímapanelt letiltotta/nem működött, ekkor akku levétellel vissza tudtam hozni, de 2-3 órás akkulevétel az alap mutatóugrálós hibát nem oldja meg.
Valami kontakt vagy beázás lehet? De hol? Alapból azt sem tudom, hogy a komputert merre keressem.
Előre is köszönöm, ha valakinek lenne ötlete és megosztaná velem.


jó felé megy a tapogatózás, ezek az 1-esek hajamosak beázni, ami miatt a műszeregység képes hasonló kaótikus dolgokat produkálni. én előbb a csatlakozásokat nézném meg. illetve a csatlakozókba menő vezetékeket. nincs-e kicsúszva, stb.


Köszönöm a gyors reakciód. Annyit el is felejtettem előbb, hogy nemrég volt egy nagyobb belső takarítás is mindenféle földi jóval beleértve a vizeskárpit tisztítót. Azóta nme igazán volt lehetősége kiszáradni teljesen.
Te melyik csatlakozókkal kezdenéd? SZét kellene szedni a műszerfalat? Brrrr. Vagy alulról vagy valamerről hozzáférek a dolgokhoz? AZt sem tudom, hogy nagyobb elektromos egység, relédoboz, ECU merre van ebben a dögben?

Van benne PDC?
Mert ha van akkor szedd szét a jobb hátulját és ott lesz a pdc vezérlője és ott lesz a baj.


Van benne PDC. Jobb hátulját még megtalálom a kocsinak, de ott merre: Kívülről vagy a csomagtérből? Merre?


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2016. február 07. vasárnap, 12:34


118d20 írta:
YELLOW írta:
118d20 írta: Üdv. Mindenkinek.
Szeretnék egy kérdéssel fordulni hozzátok.
2005-ös 118D-vel kapcsolatban.
Olyan problémája van, hogy a motor beindul, jár szépen, de a fordulatszámmérő és az üzemanyagmérő 3-4-5mp-enként, kb. mikorra az ABS-ESD-t lechekkolja egy pillanatra lefekszik, de azonnal újraindul és ismét chekkol és így tovább. Ezzel egyidőben mindent nulláz, néha átvált a klímakijelző is fahrenheitre, néha celsiusra. Tehát gyakorlatilag 3-4-5mp-ként újraindul a műszeregység. Van piros emelős kiasutó hibajelzés és narancssárga SERVICE is. Többszöri kulcs ki-be, gyújtás ki-be indítás leállítás után volt már, hogy megjavult. Tegnap egy jó órán keresztül járattam max fűtéssel, hogy nem-e valami beázás felpárásodás (mert sokat állt a kocsi a hidegben), a fenti kulcskibegyújtás variálás után végig hibamentesen ment a kocsi, majd kb 2-3 óra hülés után újra rossz. Egyelőre megőrjít.
Csináltam az indexkarról chek-et az volt amikor lefutott és chek OK-val zárult. A napokban gépre tesszük, de félek, hogy ott nem sok értelmes hiba lesz, hanem csak ebből az állapotból generált hülyeségek. Volt, hogy 10 perc járás után a teljes műszeregységet, klímapanelt letiltotta/nem működött, ekkor akku levétellel vissza tudtam hozni, de 2-3 órás akkulevétel az alap mutatóugrálós hibát nem oldja meg.
Valami kontakt vagy beázás lehet? De hol? Alapból azt sem tudom, hogy a komputert merre keressem.
Előre is köszönöm, ha valakinek lenne ötlete és megosztaná velem.


jó felé megy a tapogatózás, ezek az 1-esek hajamosak beázni, ami miatt a műszeregység képes hasonló kaótikus dolgokat produkálni. én előbb a csatlakozásokat nézném meg. illetve a csatlakozókba menő vezetékeket. nincs-e kicsúszva, stb.


Köszönöm a gyors reakciód. Annyit el is felejtettem előbb, hogy nemrég volt egy nagyobb belső takarítás is mindenféle földi jóval beleértve a vizeskárpit tisztítót. Azóta nme igazán volt lehetősége kiszáradni teljesen.
Te melyik csatlakozókkal kezdenéd? SZét kellene szedni a műszerfalat? Brrrr. Vagy alulról vagy valamerről hozzáférek a dolgokhoz? AZt sem tudom, hogy nagyobb elektromos egység, relédoboz, ECU merre van ebben a dögben?

Van benne PDC?
Mert ha van akkor szedd szét a jobb hátulját és ott lesz a pdc vezérlője és ott lesz a baj.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. február 07. vasárnap, 12:39

státusz 118d20

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2016. február 07. vasárnap, 12:28


YELLOW írta:
118d20 írta: Üdv. Mindenkinek.
Szeretnék egy kérdéssel fordulni hozzátok.
2005-ös 118D-vel kapcsolatban.
Olyan problémája van, hogy a motor beindul, jár szépen, de a fordulatszámmérő és az üzemanyagmérő 3-4-5mp-enként, kb. mikorra az ABS-ESD-t lechekkolja egy pillanatra lefekszik, de azonnal újraindul és ismét chekkol és így tovább. Ezzel egyidőben mindent nulláz, néha átvált a klímakijelző is fahrenheitre, néha celsiusra. Tehát gyakorlatilag 3-4-5mp-ként újraindul a műszeregység. Van piros emelős kiasutó hibajelzés és narancssárga SERVICE is. Többszöri kulcs ki-be, gyújtás ki-be indítás leállítás után volt már, hogy megjavult. Tegnap egy jó órán keresztül járattam max fűtéssel, hogy nem-e valami beázás felpárásodás (mert sokat állt a kocsi a hidegben), a fenti kulcskibegyújtás variálás után végig hibamentesen ment a kocsi, majd kb 2-3 óra hülés után újra rossz. Egyelőre megőrjít.
Csináltam az indexkarról chek-et az volt amikor lefutott és chek OK-val zárult. A napokban gépre tesszük, de félek, hogy ott nem sok értelmes hiba lesz, hanem csak ebből az állapotból generált hülyeségek. Volt, hogy 10 perc járás után a teljes műszeregységet, klímapanelt letiltotta/nem működött, ekkor akku levétellel vissza tudtam hozni, de 2-3 órás akkulevétel az alap mutatóugrálós hibát nem oldja meg.
Valami kontakt vagy beázás lehet? De hol? Alapból azt sem tudom, hogy a komputert merre keressem.
Előre is köszönöm, ha valakinek lenne ötlete és megosztaná velem.


jó felé megy a tapogatózás, ezek az 1-esek hajamosak beázni, ami miatt a műszeregység képes hasonló kaótikus dolgokat produkálni. én előbb a csatlakozásokat nézném meg. illetve a csatlakozókba menő vezetékeket. nincs-e kicsúszva, stb.


Köszönöm a gyors reakciód. Annyit el is felejtettem előbb, hogy nemrég volt egy nagyobb belső takarítás is mindenféle földi jóval beleértve a vizeskárpit tisztítót. Azóta nme igazán volt lehetősége kiszáradni teljesen.
Te melyik csatlakozókkal kezdenéd? SZét kellene szedni a műszerfalat? Brrrr. Vagy alulról vagy valamerről hozzáférek a dolgokhoz? AZt sem tudom, hogy nagyobb elektromos egység, relédoboz, ECU merre van ebben a dögben?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2016. február 07. vasárnap, 11:52


118d20 írta: Üdv. Mindenkinek.
Szeretnék egy kérdéssel fordulni hozzátok.
2005-ös 118D-vel kapcsolatban.
Olyan problémája van, hogy a motor beindul, jár szépen, de a fordulatszámmérő és az üzemanyagmérő 3-4-5mp-enként, kb. mikorra az ABS-ESD-t lechekkolja egy pillanatra lefekszik, de azonnal újraindul és ismét chekkol és így tovább. Ezzel egyidőben mindent nulláz, néha átvált a klímakijelző is fahrenheitre, néha celsiusra. Tehát gyakorlatilag 3-4-5mp-ként újraindul a műszeregység. Van piros emelős kiasutó hibajelzés és narancssárga SERVICE is. Többszöri kulcs ki-be, gyújtás ki-be indítás leállítás után volt már, hogy megjavult. Tegnap egy jó órán keresztül járattam max fűtéssel, hogy nem-e valami beázás felpárásodás (mert sokat állt a kocsi a hidegben), a fenti kulcskibegyújtás variálás után végig hibamentesen ment a kocsi, majd kb 2-3 óra hülés után újra rossz. Egyelőre megőrjít.
Csináltam az indexkarról chek-et az volt amikor lefutott és chek OK-val zárult. A napokban gépre tesszük, de félek, hogy ott nem sok értelmes hiba lesz, hanem csak ebből az állapotból generált hülyeségek. Volt, hogy 10 perc járás után a teljes műszeregységet, klímapanelt letiltotta/nem működött, ekkor akku levétellel vissza tudtam hozni, de 2-3 órás akkulevétel az alap mutatóugrálós hibát nem oldja meg.
Valami kontakt vagy beázás lehet? De hol? Alapból azt sem tudom, hogy a komputert merre keressem.
Előre is köszönöm, ha valakinek lenne ötlete és megosztaná velem.


jó felé megy a tapogatózás, ezek az 1-esek hajamosak beázni, ami miatt a műszeregység képes hasonló kaótikus dolgokat produkálni. én előbb a csatlakozásokat nézném meg. illetve a csatlakozókba menő vezetékeket. nincs-e kicsúszva, stb.

státusz 118d20

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2016. február 07. vasárnap, 11:43


Üdv. Mindenkinek.
Szeretnék egy kérdéssel fordulni hozzátok.
2005-ös 118D-vel kapcsolatban.
Olyan problémája van, hogy a motor beindul, jár szépen, de a fordulatszámmérő és az üzemanyagmérő 3-4-5mp-enként, kb. mikorra az ABS-ESD-t lechekkolja egy pillanatra lefekszik, de azonnal újraindul és ismét chekkol és így tovább. Ezzel egyidőben mindent nulláz, néha átvált a klímakijelző is fahrenheitre, néha celsiusra. Tehát gyakorlatilag 3-4-5mp-ként újraindul a műszeregység. Van piros emelős kiasutó hibajelzés és narancssárga SERVICE is. Többszöri kulcs ki-be, gyújtás ki-be indítás leállítás után volt már, hogy megjavult. Tegnap egy jó órán keresztül járattam max fűtéssel, hogy nem-e valami beázás felpárásodás (mert sokat állt a kocsi a hidegben), a fenti kulcskibegyújtás variálás után végig hibamentesen ment a kocsi, majd kb 2-3 óra hülés után újra rossz. Egyelőre megőrjít.
Csináltam az indexkarról chek-et az volt amikor lefutott és chek OK-val zárult. A napokban gépre tesszük, de félek, hogy ott nem sok értelmes hiba lesz, hanem csak ebből az állapotból generált hülyeségek. Volt, hogy 10 perc járás után a teljes műszeregységet, klímapanelt letiltotta/nem működött, ekkor akku levétellel vissza tudtam hozni, de 2-3 órás akkulevétel az alap mutatóugrálós hibát nem oldja meg.
Valami kontakt vagy beázás lehet? De hol? Alapból azt sem tudom, hogy a komputert merre keressem.
Előre is köszönöm, ha valakinek lenne ötlete és megosztaná velem.

Jumper
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Jumper

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 58

Elküldve: 2016. február 01. hétfő, 16:26


YELLOW írta:
Jumper írta: Sziasztok!
A problémám a következő!
160km/h-nál az auto meg torpan elkezd lassulni majd észhez tér es addig megy amíg akarom!csereltem üzemanyag Szűröt de nem valtozott!es kizárólag csak 160nal csinálja!ezt is csak ugy vettem észre hogy volt hely ki próbálni mit bír...!
Valakinek ötlet?


valószínű akkor tölti be a super boost programot, csak töredezettség mentesíteni kellene a gépet
véletlen nem automata váltós a kocsid?


Kabbe yellow.. Nem automata hanem manuális 5!Szóval várom az ötleteket észrevételeket volt e hasonlo problémája valakinek!!??Nem sűrűn megyek 160-al de azért idegesit mert már tudom..



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. február 01. hétfő, 17:32