autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz Andor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. november 12. szombat, 21:02


Üdv!!!
Van egy 320d e46 2001-es 136-le nehezen indul van,hogy addig kell tekertetni hogy lemerül az aksi ,de van amikor elsőre indul függetlenül attól higed/meleg a motor. ha beindul füstöl!!!!
Volt már valakinél hasonló????

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2008

státusz Vargs870502

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2016. november 12. szombat, 20:03


Sziasztok! Következő lenne a gondom. Az autómban a műszerfal azon kijelzőjén ahol a megtett kilométert mutatja és a hátralevő utat az adott üzemanyag mennyiséggel ott mindig megjelenik egy kis háromszög benne felkiáltójellel. Általában különböző számokkal pl volt már 287, 302 nem találok normális leírást,hogy mit jelenthetnek ezek. A kocsim bmw 318i, E90, 2008-as benzines. Előre is köszönöm a segítségeteket!

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2016. november 11. péntek, 17:21


YELLOW írta:
bricktopm írta: Sziasztok!
Adott a gondom, ha nem megy a szivató, időnként leáll a motorom, mikor kinyomom a kuplungot.
PL gurulok a lámpához, veszem ki sebességből és zutty megáll.Ha jókor kapom el, 500körül, gázadással visszahozom a halálból, de azalatt rendszerint leáll.

Alapjárati motorom zsír új. A probléma fennáll. Lambda szonda ~1éves. A poén az egészben, ha lehúzom a légtömegmérőt megszűnik a hibajelenség, viszont az meg alig 1éves, még annyi sincs, szintén bosch. Illetve láttam másnál ezt a hibát, ő vett újat, de megmaradt a gond.

Mi lehet ez?


nem megy a szivató? ez nem Lada
ez a hiba rossz főtengely jeladóra utal, vagy ritka esetben vezérmű tengely jeladó.
elvileg rendes BMW diaggal dobja is hibának. azt nézd meg.
mindenképp kellene egy diag neki, élőadatokkal. szerintem.
ezt a légtömegmérős dolgot nem igazán értem. az élő adatok megmondanák.


Szivató alatt arra gondolok, hogy az alapjáratot felemeli 1050-re. Amíg ezt teszi nincs gond. Ezért is gyanakodtam alapjáratira, mert megfigyeltem, hogy mikor érkezik a mutató az alapjárathoz nem áll meg hanem egyszerűen lentebb esik.
A főtengely jeladót emlegetik sokan, de egy dolgot nem értek. volt főtengely jeladó gondom más autóval (fiat) az leállt menet közben 3000-es fordulaton is, nem csak alapjáraton, illetve ha megmelegedett a motor és leállítottam félórán belül nem indult el, csak ha fagyasztó szprével megfujtam.
Ilyen nálam nem jelentkezik. Illetve légtömegmérő nélkül is csinálnia kéne ha tengely jeladó a hibás. gondolom én. De ez csak a spúr logikám szerint. Hogy a komputer mit hova kalkulál azt nem tudom.

Lesz diag, bmw icom vagy mi a tök. jó drága használtan is b ssza meg a kutya azt a 300k-t.







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2016. november 11. péntek, 17:30

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. november 11. péntek, 16:54


bricktopm írta: Sziasztok!
Adott a gondom, ha nem megy a szivató, időnként leáll a motorom, mikor kinyomom a kuplungot.
PL gurulok a lámpához, veszem ki sebességből és zutty megáll.Ha jókor kapom el, 500körül, gázadással visszahozom a halálból, de azalatt rendszerint leáll.

Alapjárati motorom zsír új. A probléma fennáll. Lambda szonda ~1éves. A poén az egészben, ha lehúzom a légtömegmérőt megszűnik a hibajelenség, viszont az meg alig 1éves, még annyi sincs, szintén bosch. Illetve láttam másnál ezt a hibát, ő vett újat, de megmaradt a gond.

Mi lehet ez?


nem megy a szivató? ez nem Lada
ez a hiba rossz főtengely jeladóra utal, vagy ritka esetben vezérmű tengely jeladó.
elvileg rendes BMW diaggal dobja is hibának. azt nézd meg.
mindenképp kellene egy diag neki, élőadatokkal. szerintem.
ezt a légtömegmérős dolgot nem igazán értem. az élő adatok megmondanák.

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2016. november 11. péntek, 16:49


Sziasztok!
Adott a gondom, ha nem megy a szivató, időnként leáll a motorom, mikor kinyomom a kuplungot.
PL gurulok a lámpához, veszem ki sebességből és zutty megáll.Ha jókor kapom el, 500körül, gázadással visszahozom a halálból, de azalatt rendszerint leáll.

Alapjárati motorom zsír új. A probléma fennáll. Lambda szonda ~1éves. A poén az egészben, ha lehúzom a légtömegmérőt megszűnik a hibajelenség, viszont az meg alig 1éves, még annyi sincs, szintén bosch. Illetve láttam másnál ezt a hibát, ő vett újat, de megmaradt a gond.

Mi lehet ez?



ChrisRas
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 1999

státusz ChrisRas

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 32

Elküldve: 2016. november 09. szerda, 13:15


YELLOW írta:
ChrisRas írta: Sziasztok!
Mostanában tűnt fel a jelenség. Hidegen melegen, gyorsításkor enyhe csörgő, zörgő hangot hallok. Finoman gurulva nem hallani. Legalább is nem tűnt fel. Csak gázadáskor jelentkezik.Pontosan nem tudom beazonosítani de a váltó előtt valahol. Tehát motor környéke. Lehet csak egy valami görgő vagy hőterelő lemez, de nekem láncparám van. Vanos cserélve lett nemrég. De lánchoz nem nyúltak. Ami ismert hiba az egy gyújtótrafó az egyes hengeren. Más egyébről nem tudok. Mennyire hallható a haldokló lánc? Nem volt még ilyen probléma egyik autómnál sem. Lövésem sincs milyen egy lánc csörgés bmw módra. Pláne ha csak kialakulóban van. Egyenlőre kifutottam a keretből, vásárlás után felemésztett kb 400 ezret eddig. De nem tudom mennyire égető a jelenlegi probléma. Kezdjek hamut szórni a fejemre? Vagy van még időm? Tippek?


hi,
ha lánc probléma lenne, az akkor hallható jobban, amikor fordulatról elveszed a gázt.
ugye amikor gázt adsz, akkor befeszül a lánc, nem szokás hangja lenni neki, hanem amikor elengeded a gázt, vagy alapjáraton.
azt nézd meg, hogy üresben állva, ha gázt adsz neki, akkor is hallani-e. ha nem akkor a hatás környékén keletkezik valami.
ha álló helyben is hallani, akkor is érdemes alámenni, valakit megkérni nyomja a gázt és védőlemezeket megfogni, kipuff tartót, stb, ami mozoghat.


Nos ma közelebb kerültem a problémához. Gyujtortafo csere után az Indításkor pár másodpercig alapjáraton a Vanos környékéről jött a szakaszos enyhe daráló hang. Kézrátétellel szintén érezhető, hogy egy vagy több kis harkály kopácsol a dekni alatt. Ha bemelegszik elmulik. Viszont amikor elengedem a gázt és beáll alapjáratra akkor is hallani. Egyenlőre csak szakaszos darálás. A korábbi csörömpölés nem tudom, hogy ezzel összefügg e. De így már nem természetes a mosolyom a volán mögött.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Krapulax6

Fórumlakó

Elismertség: 1% (4 pont) | Hozzászólások: 237

Elküldve: 2016. november 08. kedd, 13:54


Helloka.Eleg kehesen mentek vissza a biztonsagi ovjeim.
Kis mososzeres kefe es szaradas utan,ahol mar nem er a ruhahoz kapott egy kis szilikonspray-t... Eg es fold lett.
Kikapcsolas utan mar rantja is vissza.


Hatha valaki van meg igy...

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. november 08. kedd, 13:54


p1tyeszka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2000

státusz p1tyeszka

Újonc

Elismertség: 6% (5 pont) | Hozzászólások: 81

Elküldve: 2016. november 07. hétfő, 13:28


bricktopm írta:
siposattila írta: Sziasztok!olyan hiba ált elő e46 320i.mikor beakarom tenni eggyesbe még bese huztam a váltót,tompa koppanás hallatszik!!ugyan ez hátramenetbe és kettesbe.kivolt szakadva a difi tarto,megheggesztették de ugyan az.Nemtudjátok milehet a gond?


A difi nagyszilented is ki van szakadva.
Ha megemeled a kocsit és nézed, mikor mozdítod egyesbe a váltókart megbillent a szilent közepe a difi mozdulását nem nyeli el. Ez okozza a hangot.
Cseréjéhez le kell venni a difit.


Az e46-ok 99%-a ilyen. Anno én kicseréltem az összes szilentet hátul meg a difit is és mégis megmaradt ez a puff meg klatty. Lehet difi, féltengelyek, kardán kopása vagy a váltó kihajtásának a holtjátéka amiket én olvastam eddig.


bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2016. november 06. vasárnap, 21:11


siposattila írta: Sziasztok!olyan hiba ált elő e46 320i.mikor beakarom tenni eggyesbe még bese huztam a váltót,tompa koppanás hallatszik!!ugyan ez hátramenetbe és kettesbe.kivolt szakadva a difi tarto,megheggesztették de ugyan az.Nemtudjátok milehet a gond?


A difi nagyszilented is ki van szakadva.
Ha megemeled a kocsit és nézed, mikor mozdítod egyesbe a váltókart megbillent a szilent közepe a difi mozdulását nem nyeli el. Ez okozza a hangot.
Cseréjéhez le kell venni a difit.

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2016. november 06. vasárnap, 21:10


Sziasztok!
Az normál jelenség, hogy leállított motor mellett ha forgatom a kormányt a szervóolajam elkezd kifolyni a kormányműből? Vagy valamelyik szimmeringje már kezd szétmenni(azaz szét van menve)
Egyébként nem engedi(még),csak ha áll a motor és nem hajt a szervószivattyú.

siposattila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz siposattila

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2016. november 04. péntek, 20:40


Sziasztok!olyan hiba ált elő e46 320i.mikor beakarom tenni eggyesbe még bese huztam a váltót,tompa koppanás hallatszik!!ugyan ez hátramenetbe és kettesbe.kivolt szakadva a difi tarto,megheggesztették de ugyan az.Nemtudjátok milehet a gond?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2006

státusz PetiE90

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2016. november 03. csütörtök, 11:03


Sziasztok!

E90 esem főtőventilátora kereplő hangot ad ki. Lehet javítani vagy csere a megoldás?

Köszönöm!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. november 03. csütörtök, 06:50


e602007 írta: Sziasztok !
Segítséget szeretnék kérni. A következő probléma lépett fel szeretet 530dm-nél (2007évj)230ekm
az olajszűrő sapkájánál szivárog az olaj. Sapkát már többször cseréltünk,gondoltuk nem zár rendesen vagy eldeformálódott ez nem segített. Továbbra is folyást észleltünk. Ezt követően olajszűrő ház cseréje történt de a szivárgás nem szűnt meg.
Mi lehet a gond? Merre tovább? Ötleteket , javaslatokat előre is nagyon köszönöm.
üdv


nem lehet, hogy kartergáz probléma van? aztán azért nyomja ki.
kartergázszűrőt nézném meg, vagy a csövezését.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2007

státusz e602007

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2016. november 02. szerda, 12:01


Sziasztok !
Segítséget szeretnék kérni. A következő probléma lépett fel szeretet 530dm-nél (2007évj)230ekm
az olajszűrő sapkájánál szivárog az olaj. Sapkát már többször cseréltünk,gondoltuk nem zár rendesen vagy eldeformálódott ez nem segített. Továbbra is folyást észleltünk. Ezt követően olajszűrő ház cseréje történt de a szivárgás nem szűnt meg.
Mi lehet a gond? Merre tovább? Ötleteket , javaslatokat előre is nagyon köszönöm.
üdv


autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 525i
Évjárat: 2001

státusz DaveE39

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2016. október 30. vasárnap, 16:53


Tisztelt márkatársak! Egy kérdéssel fordulok hozzátok! 2001-e e39 touring-ról lenne szó! A PDC nem működik, csak hibát sípol! Megnéztem INPA-val, a szenzorok működnek! Hibának azt írja, hogy ,,34 Tongeber vorne aus " 50 testhiba! esetleg van valakinek valami ötlete, hogy hol keresem a hibát? Válaszokat előre is köszönöm!