YELLOW írta:
bricktopm írta:
Sziasztok!
Adott a gondom, ha nem megy a szivató, időnként leáll a motorom, mikor kinyomom a kuplungot.
PL gurulok a lámpához, veszem ki sebességből és zutty megáll.Ha jókor kapom el, 500körül, gázadással visszahozom a halálból, de azalatt rendszerint leáll.
Alapjárati motorom zsír új. A probléma fennáll. Lambda szonda ~1éves. A poén az egészben, ha lehúzom a légtömegmérőt megszűnik a hibajelenség, viszont az meg alig 1éves, még annyi sincs, szintén bosch. Illetve láttam másnál ezt a hibát, ő vett újat, de megmaradt a gond.
Mi lehet ez?
nem megy a szivató? ez nem Lada
ez a hiba rossz főtengely jeladóra utal, vagy ritka esetben vezérmű tengely jeladó.
elvileg rendes BMW diaggal dobja is hibának. azt nézd meg.
mindenképp kellene egy diag neki, élőadatokkal. szerintem.
ezt a légtömegmérős dolgot nem igazán értem. az élő adatok megmondanák.
Szivató alatt arra gondolok, hogy az alapjáratot felemeli 1050-re. Amíg ezt teszi nincs gond. Ezért is gyanakodtam alapjáratira, mert megfigyeltem, hogy mikor érkezik a mutató az alapjárathoz nem áll meg hanem egyszerűen lentebb esik.
A főtengely jeladót emlegetik sokan, de egy dolgot nem értek. volt főtengely jeladó gondom más autóval (fiat) az leállt menet közben 3000-es fordulaton is, nem csak alapjáraton, illetve ha megmelegedett a motor és leállítottam félórán belül nem indult el, csak ha fagyasztó szprével megfujtam.
Ilyen nálam nem jelentkezik. Illetve légtömegmérő nélkül is csinálnia kéne ha tengely jeladó a hibás. gondolom én. De ez csak a spúr logikám szerint. Hogy a komputer mit hova kalkulál azt nem tudom.
Lesz diag, bmw icom vagy mi a tök. jó drága használtan is b ssza meg a kutya azt a 300k-t.
Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2016. november 11. péntek, 17:30