- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Touring
- Modell: 318i
- Évjárat: 2003
Elküldve: 2016. november 17. csütörtök, 13:35
Sziasztok!
Előre is elnézést kérek ha rossz helyre írok!
Segítségeteket szeretném kérni vagy bármi jó ötletet jól jönne.
Maga a hiba jelenség :
Hideg indításkor az EML lámpa minden napos látványosság a műszerfalon és a sebesség korlátozás ( ilyenkor újra indítom várok 1-2 percet és minden okés ),de ezt csak addig csinálja amíg az üzemi hőfokot el nem éri a motor.
Voltam vele szervizben de most nem oda mentem ahova eddig is jártam (nem akarom megnevezni)
és a diagnosztika ezek lettek az új helyen:
2760 szekunder levegő befecskendező rendszer ( hengersor 1 )
2738 katalizátor ,hengersor 1
285E Variálható bütykös tengely vezérlés : elektronikus vezérlő egység belő hiba
2865 változtatható szelepvezérlés ,szükségfutás üzemmód teljesítménykorlátozás
27B8 kiegyenlítő nyomás szenzor ,valószínűsíthető hiba
Azt mondták hogy a vvt ecu csere ...ez csinálja a hibát katalizátornál is.
itthon ez 60ezer ,de ebayen csak 10-15ezer ( persze nem vihetek alkatrészt semelyik szervizbe se )
Felvettem a kapcsolatot a régi nagy szervizzel ahova jártam ,hogy mi véleményük ezekről a hibákról ,de persze azt mondták hogy majd ők megcsinálják a diagnosztikát mert ők jobban értenek hozzá. ( ezt se értem ,hogy van két különböző diagnosztika???)
Nagyon sok kinti fórumokat olvastam ugyan ezzel a hibákkal és az ecu csere meg oldotta.
Az tiszta számomra ,hogy az ecu számának meg kell egyeznie a vásárolt ecu számával .
Csak az nem tiszta ,hogy ha egyezik az ecu száma akkor csak kiveszem a régit és feldugom a vásárolt ecu-t ????
Vagy programozni kell? vagy csak akkor kell programozni ha nem egyezik az ecu számok?? És láttam olyan ecu szettet ,hogy adnak hozzá kulcsot és zárat stb...ez csak akkor kell ha nem egyezik az ecu szám?? nem értem