autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2018. április 15. vasárnap, 11:54


pot írta:
pot írta:
YELLOW írta:
pot írta:
YELLOW írta:
abkapos74 írta:
YELLOW írta:
pot írta:
abkapos74 írta:
pot írta: Sziasztok olyan kérdésem lenne ,hogy 2 hete, beáztam a jobb első ajtónál. Azóta ég a DSC lámpám, és a kézifék lámpa sárgán egyszerre, és nem alszik el ha benyomom a DSC gobot akkor sem . Azóta kiszáradt és mégsem alszik el egyik lámpa sem. Szegyem ki az ülést és szőnyget hátha ott van valami. Válaszokat előre is köszi.

ne szedjél ki semmit, elment a kományszöged

A kormányszög jeladó? És ,hogy orvosolható?

ha szerencséd van elég csak megfelelő eszközzel, programmal kalibrálni a DSC-t.

így van, lap top rádug és egy hozzáértő kb. 5 perc alatt beállítja. Egyre figyelj most , hogy semmiféle biztonsági elektronikád nem működik.

az ABS-nek mennie kell.

ABS szerintem az jo nem világit a lámpája. Egyszer volt már ilyen kiszedtem egyesével a biztositékokat és megjavult. De az a baj , hogy ha megjavul a hiba , álló helyzetben ugyan ugy világit a DSC kézifék lámpa. El kell indulni az autóval legaláb 10 métert, valami sipol egyet , és akkor alszik el a lámpa . Szerintem akkor gondolkodik a computer. Nekem igy volt egyszer amikor megjavult.

jah én most nézem, hogy beáztál... én mindenképp megnézném, hogy amikor a hibát jelzi, akkor mit ír be a vezérlőbe, mi a kínja. sokat segítene.
kormányszög akkor mehet el, ha nagyon más kerekek kerülnek fel, vagy valaki állítgat futóművet. ha ezek nem voltak, és a hiba korábban nem volt jelen, akkor biztos a beázáshoz van köze. lehet oxidos a biztosíték foglalat a beázástól.
találgatni kár, egy rendes BMW spec diaggal kell ráolvasni milyen hibát ír, aztán onnan elindulni, mint találgatni.

Sziasztok létezhet az ,hogy a DSC szenzor az anyós Ülés alatt van mert láttam a youtubén egy 7 es BMW t ugyan ott élázva és a DSC szenzor ment benne tönkre???? De E46 os bmw re nem találtam ilyen videót. ????????????

Sziasztok tegnap elvittem szerelőz rákötötte a diagot elkezdett tölteni , 45% kon meg mindig leált . Azt mondta az autó agya nem gondolkodik a beázástól. Száritsam ki rendesen oszt vigyem vissza és megnézi újra. Nem tud vele mit csinálni . Valakinek valami ötlet ?
Szerintem már rég kiszáradt.Nem hozzáértő szerelőhöz vitted.Gyári diag kellene.De már írták...



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz pot

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 82

Elküldve: 2018. április 14. szombat, 00:40


pot írta:
YELLOW írta:
pot írta:
YELLOW írta:
abkapos74 írta:
YELLOW írta:
pot írta:
abkapos74 írta:
pot írta: Sziasztok olyan kérdésem lenne ,hogy 2 hete, beáztam a jobb első ajtónál. Azóta ég a DSC lámpám, és a kézifék lámpa sárgán egyszerre, és nem alszik el ha benyomom a DSC gobot akkor sem . Azóta kiszáradt és mégsem alszik el egyik lámpa sem. Szegyem ki az ülést és szőnyget hátha ott van valami. Válaszokat előre is köszi.


ne szedjél ki semmit, elment a kományszöged


A kormányszög jeladó? És ,hogy orvosolható?


ha szerencséd van elég csak megfelelő eszközzel, programmal kalibrálni a DSC-t.


így van, lap top rádug és egy hozzáértő kb. 5 perc alatt beállítja. Egyre figyelj most , hogy semmiféle biztonsági elektronikád nem működik.


az ABS-nek mennie kell.


ABS szerintem az jo nem világit a lámpája. Egyszer volt már ilyen kiszedtem egyesével a biztositékokat és megjavult. De az a baj , hogy ha megjavul a hiba , álló helyzetben ugyan ugy világit a DSC kézifék lámpa. El kell indulni az autóval legaláb 10 métert, valami sipol egyet , és akkor alszik el a lámpa . Szerintem akkor gondolkodik a computer. Nekem igy volt egyszer amikor megjavult.


jah én most nézem, hogy beáztál... én mindenképp megnézném, hogy amikor a hibát jelzi, akkor mit ír be a vezérlőbe, mi a kínja. sokat segítene.
kormányszög akkor mehet el, ha nagyon más kerekek kerülnek fel, vagy valaki állítgat futóművet. ha ezek nem voltak, és a hiba korábban nem volt jelen, akkor biztos a beázáshoz van köze. lehet oxidos a biztosíték foglalat a beázástól.
találgatni kár, egy rendes BMW spec diaggal kell ráolvasni milyen hibát ír, aztán onnan elindulni, mint találgatni.


Sziasztok létezhet az ,hogy a DSC szenzor az anyós Ülés alatt van mert láttam a youtubén egy 7 es BMW t ugyan ott élázva és a DSC szenzor ment benne tönkre???? De E46 os bmw re nem találtam ilyen videót. ????????????


Sziasztok tegnap elvittem szerelőz rákötötte a diagot elkezdett tölteni , 45% kon meg mindig leált . Azt mondta az autó agya nem gondolkodik a beázástól. Száritsam ki rendesen oszt vigyem vissza és megnézi újra. Nem tud vele mit csinálni . Valakinek valami ötlet ?

Rush
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2004

státusz Rush

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2018. április 13. péntek, 17:26


Sziasztok!

Lenne egy 2004-es, 1.8 316ti Compactom.
A probléma a következő:
Gyenge motorteljesítmény, alapjáraton alacsony fordulatszám és nehezen pörög fel menet közben.
Kód szerint szelepvezérlés hiba van, de az ott felsorolt hibalehetőségek tárháza elég nagy.
Szenzor, vezeték, vagy bármi közelben lévő alkatrész is okozhatja. Akár a vezérműlánc nyúlása is.

Esetleg vannak tapasztalataitok, hogy ilyenkor mik a legvalószínűbb okozók? Valahol neki kéne kezdeni, de jó lenne, ha lenne pár vonal, amin elindulhatnánk, mielőtt feleslegesen cserélgetnénk dolgokat.

A válaszokat előre is köszönöm!

Üdv,
Gergő


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz pot

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 82

Elküldve: 2018. április 06. péntek, 23:24


YELLOW írta:
pot írta:
YELLOW írta:
abkapos74 írta:
YELLOW írta:
pot írta:
abkapos74 írta:
pot írta: Sziasztok olyan kérdésem lenne ,hogy 2 hete, beáztam a jobb első ajtónál. Azóta ég a DSC lámpám, és a kézifék lámpa sárgán egyszerre, és nem alszik el ha benyomom a DSC gobot akkor sem . Azóta kiszáradt és mégsem alszik el egyik lámpa sem. Szegyem ki az ülést és szőnyget hátha ott van valami. Válaszokat előre is köszi.


ne szedjél ki semmit, elment a kományszöged


A kormányszög jeladó? És ,hogy orvosolható?


ha szerencséd van elég csak megfelelő eszközzel, programmal kalibrálni a DSC-t.


így van, lap top rádug és egy hozzáértő kb. 5 perc alatt beállítja. Egyre figyelj most , hogy semmiféle biztonsági elektronikád nem működik.


az ABS-nek mennie kell.


ABS szerintem az jo nem világit a lámpája. Egyszer volt már ilyen kiszedtem egyesével a biztositékokat és megjavult. De az a baj , hogy ha megjavul a hiba , álló helyzetben ugyan ugy világit a DSC kézifék lámpa. El kell indulni az autóval legaláb 10 métert, valami sipol egyet , és akkor alszik el a lámpa . Szerintem akkor gondolkodik a computer. Nekem igy volt egyszer amikor megjavult.


jah én most nézem, hogy beáztál... én mindenképp megnézném, hogy amikor a hibát jelzi, akkor mit ír be a vezérlőbe, mi a kínja. sokat segítene.
kormányszög akkor mehet el, ha nagyon más kerekek kerülnek fel, vagy valaki állítgat futóművet. ha ezek nem voltak, és a hiba korábban nem volt jelen, akkor biztos a beázáshoz van köze. lehet oxidos a biztosíték foglalat a beázástól.
találgatni kár, egy rendes BMW spec diaggal kell ráolvasni milyen hibát ír, aztán onnan elindulni, mint találgatni.


Sziasztok létezhet az ,hogy a DSC szenzor az anyós Ülés alatt van mert láttam a youtubén egy 7 es BMW t ugyan ott élázva és a DSC szenzor ment benne tönkre???? De E46 os bmw re nem találtam ilyen videót. ????????????

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz pejko

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2018. április 06. péntek, 20:07


YELLOW írta:
pejko írta:
YELLOW írta:
pejko írta: Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni. A típus: 318i e46.
A probléma a következő. Első indításkor nem jellemző, de rövid szakasz megtétele után, indítást követően a fordulatszámom elkezd ingadozni 500 - 1000 között. Rosszabb esetben ezt követően le is áll, volt már rá példa, hogy menet közben 70-80 as tempónál egyszerűen leállt. Ilyen esetben újra indításkor gázadásra visszahörög az autó, és leáll. Ingadozó fordulatszám esetén benzin szagú sűrű fehér füst hagyja el a kipufogót. Kiszámíthatatlan , hogy mikor csinálja, volt rá példa hogy 2 km után. De van úgy hogy hetekig nem csinálja. Válaszotokat, segítségeteket, ötleteiteket köszönöm szépen. Csak a BMW


hát rá kéne olvasni a hibakódra. főtengely, vezérműtengely jeladók lennének a fő tippjeim.


Olvasás meg volt. Nem dobott ki semmit. 2 különböző helyen nézettem meg, egyiknél sem dobott ki semmit.


és a két különböző hely az mi volt? mivel lett olvasva? ha ilyen univerzális olcsó vacakkal, akkor nem csoda ha nincs hiba.


Sziasztok! Megoldódott a problémám. Üzemanyag szűrő csere, és repedt volt az egyik csövem. Most újra a régi az autóm. Köszönöm a segítségeteket.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2018. április 05. csütörtök, 13:13


pot írta:
YELLOW írta:
abkapos74 írta:
YELLOW írta:
pot írta:
abkapos74 írta:
pot írta: Sziasztok olyan kérdésem lenne ,hogy 2 hete, beáztam a jobb első ajtónál. Azóta ég a DSC lámpám, és a kézifék lámpa sárgán egyszerre, és nem alszik el ha benyomom a DSC gobot akkor sem . Azóta kiszáradt és mégsem alszik el egyik lámpa sem. Szegyem ki az ülést és szőnyget hátha ott van valami. Válaszokat előre is köszi.


ne szedjél ki semmit, elment a kományszöged


A kormányszög jeladó? És ,hogy orvosolható?


ha szerencséd van elég csak megfelelő eszközzel, programmal kalibrálni a DSC-t.


így van, lap top rádug és egy hozzáértő kb. 5 perc alatt beállítja. Egyre figyelj most , hogy semmiféle biztonsági elektronikád nem működik.


az ABS-nek mennie kell.


ABS szerintem az jo nem világit a lámpája. Egyszer volt már ilyen kiszedtem egyesével a biztositékokat és megjavult. De az a baj , hogy ha megjavul a hiba , álló helyzetben ugyan ugy világit a DSC kézifék lámpa. El kell indulni az autóval legaláb 10 métert, valami sipol egyet , és akkor alszik el a lámpa . Szerintem akkor gondolkodik a computer. Nekem igy volt egyszer amikor megjavult.


jah én most nézem, hogy beáztál... én mindenképp megnézném, hogy amikor a hibát jelzi, akkor mit ír be a vezérlőbe, mi a kínja. sokat segítene.
kormányszög akkor mehet el, ha nagyon más kerekek kerülnek fel, vagy valaki állítgat futóművet. ha ezek nem voltak, és a hiba korábban nem volt jelen, akkor biztos a beázáshoz van köze. lehet oxidos a biztosíték foglalat a beázástól.
találgatni kár, egy rendes BMW spec diaggal kell ráolvasni milyen hibát ír, aztán onnan elindulni, mint találgatni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz pot

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 82

Elküldve: 2018. április 05. csütörtök, 13:03


YELLOW írta:
abkapos74 írta:
YELLOW írta:
pot írta:
abkapos74 írta:
pot írta: Sziasztok olyan kérdésem lenne ,hogy 2 hete, beáztam a jobb első ajtónál. Azóta ég a DSC lámpám, és a kézifék lámpa sárgán egyszerre, és nem alszik el ha benyomom a DSC gobot akkor sem . Azóta kiszáradt és mégsem alszik el egyik lámpa sem. Szegyem ki az ülést és szőnyget hátha ott van valami. Válaszokat előre is köszi.


ne szedjél ki semmit, elment a kományszöged


A kormányszög jeladó? És ,hogy orvosolható?


ha szerencséd van elég csak megfelelő eszközzel, programmal kalibrálni a DSC-t.


így van, lap top rádug és egy hozzáértő kb. 5 perc alatt beállítja. Egyre figyelj most , hogy semmiféle biztonsági elektronikád nem működik.


az ABS-nek mennie kell.


ABS szerintem az jo nem világit a lámpája. Egyszer volt már ilyen kiszedtem egyesével a biztositékokat és megjavult. De az a baj , hogy ha megjavul a hiba , álló helyzetben ugyan ugy világit a DSC kézifék lámpa. El kell indulni az autóval legaláb 10 métert, valami sipol egyet , és akkor alszik el a lámpa . Szerintem akkor gondolkodik a computer. Nekem igy volt egyszer amikor megjavult.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2018. április 05. csütörtök, 08:28


abkapos74 írta:
YELLOW írta:
pot írta:
abkapos74 írta:
pot írta: Sziasztok olyan kérdésem lenne ,hogy 2 hete, beáztam a jobb első ajtónál. Azóta ég a DSC lámpám, és a kézifék lámpa sárgán egyszerre, és nem alszik el ha benyomom a DSC gobot akkor sem . Azóta kiszáradt és mégsem alszik el egyik lámpa sem. Szegyem ki az ülést és szőnyget hátha ott van valami. Válaszokat előre is köszi.


ne szedjél ki semmit, elment a kományszöged


A kormányszög jeladó? És ,hogy orvosolható?


ha szerencséd van elég csak megfelelő eszközzel, programmal kalibrálni a DSC-t.


így van, lap top rádug és egy hozzáértő kb. 5 perc alatt beállítja. Egyre figyelj most , hogy semmiféle biztonsági elektronikád nem működik.


az ABS-nek mennie kell.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz abkapos74

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 46

Elküldve: 2018. április 05. csütörtök, 08:11


YELLOW írta:
pot írta:
abkapos74 írta:
pot írta: Sziasztok olyan kérdésem lenne ,hogy 2 hete, beáztam a jobb első ajtónál. Azóta ég a DSC lámpám, és a kézifék lámpa sárgán egyszerre, és nem alszik el ha benyomom a DSC gobot akkor sem . Azóta kiszáradt és mégsem alszik el egyik lámpa sem. Szegyem ki az ülést és szőnyget hátha ott van valami. Válaszokat előre is köszi.


ne szedjél ki semmit, elment a kományszöged


A kormányszög jeladó? És ,hogy orvosolható?


ha szerencséd van elég csak megfelelő eszközzel, programmal kalibrálni a DSC-t.


így van, lap top rádug és egy hozzáértő kb. 5 perc alatt beállítja. Egyre figyelj most , hogy semmiféle biztonsági elektronikád nem működik.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2018. április 05. csütörtök, 06:37


pot írta:
abkapos74 írta:
pot írta: Sziasztok olyan kérdésem lenne ,hogy 2 hete, beáztam a jobb első ajtónál. Azóta ég a DSC lámpám, és a kézifék lámpa sárgán egyszerre, és nem alszik el ha benyomom a DSC gobot akkor sem . Azóta kiszáradt és mégsem alszik el egyik lámpa sem. Szegyem ki az ülést és szőnyget hátha ott van valami. Válaszokat előre is köszi.


ne szedjél ki semmit, elment a kományszöged


A kormányszög jeladó? És ,hogy orvosolható?


ha szerencséd van elég csak megfelelő eszközzel, programmal kalibrálni a DSC-t.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz pot

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 82

Elküldve: 2018. április 04. szerda, 23:47


abkapos74 írta:
pot írta: Sziasztok olyan kérdésem lenne ,hogy 2 hete, beáztam a jobb első ajtónál. Azóta ég a DSC lámpám, és a kézifék lámpa sárgán egyszerre, és nem alszik el ha benyomom a DSC gobot akkor sem . Azóta kiszáradt és mégsem alszik el egyik lámpa sem. Szegyem ki az ülést és szőnyget hátha ott van valami. Válaszokat előre is köszi.


ne szedjél ki semmit, elment a kományszöged


A kormányszög jeladó? És ,hogy orvosolható?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz abkapos74

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 46

Elküldve: 2018. április 03. kedd, 12:11


pot írta: Sziasztok olyan kérdésem lenne ,hogy 2 hete, beáztam a jobb első ajtónál. Azóta ég a DSC lámpám, és a kézifék lámpa sárgán egyszerre, és nem alszik el ha benyomom a DSC gobot akkor sem . Azóta kiszáradt és mégsem alszik el egyik lámpa sem. Szegyem ki az ülést és szőnyget hátha ott van valami. Válaszokat előre is köszi.


ne szedjél ki semmit, elment a kományszöged

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2018. április 02. hétfő, 19:35


pejko írta:
YELLOW írta:
pejko írta: Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni. A típus: 318i e46.
A probléma a következő. Első indításkor nem jellemző, de rövid szakasz megtétele után, indítást követően a fordulatszámom elkezd ingadozni 500 - 1000 között. Rosszabb esetben ezt követően le is áll, volt már rá példa, hogy menet közben 70-80 as tempónál egyszerűen leállt. Ilyen esetben újra indításkor gázadásra visszahörög az autó, és leáll. Ingadozó fordulatszám esetén benzin szagú sűrű fehér füst hagyja el a kipufogót. Kiszámíthatatlan , hogy mikor csinálja, volt rá példa hogy 2 km után. De van úgy hogy hetekig nem csinálja. Válaszotokat, segítségeteket, ötleteiteket köszönöm szépen. Csak a BMW


hát rá kéne olvasni a hibakódra. főtengely, vezérműtengely jeladók lennének a fő tippjeim.


Olvasás meg volt. Nem dobott ki semmit. 2 különböző helyen nézettem meg, egyiknél sem dobott ki semmit.


és a két különböző hely az mi volt? mivel lett olvasva? ha ilyen univerzális olcsó vacakkal, akkor nem csoda ha nincs hiba.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz pejko

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2018. április 02. hétfő, 18:45


YELLOW írta:
pejko írta: Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni. A típus: 318i e46.
A probléma a következő. Első indításkor nem jellemző, de rövid szakasz megtétele után, indítást követően a fordulatszámom elkezd ingadozni 500 - 1000 között. Rosszabb esetben ezt követően le is áll, volt már rá példa, hogy menet közben 70-80 as tempónál egyszerűen leállt. Ilyen esetben újra indításkor gázadásra visszahörög az autó, és leáll. Ingadozó fordulatszám esetén benzin szagú sűrű fehér füst hagyja el a kipufogót. Kiszámíthatatlan , hogy mikor csinálja, volt rá példa hogy 2 km után. De van úgy hogy hetekig nem csinálja. Válaszotokat, segítségeteket, ötleteiteket köszönöm szépen. Csak a BMW


hát rá kéne olvasni a hibakódra. főtengely, vezérműtengely jeladók lennének a fő tippjeim.


Olvasás meg volt. Nem dobott ki semmit. 2 különböző helyen nézettem meg, egyiknél sem dobott ki semmit.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2018. április 01. vasárnap, 22:09


pejko írta: Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni. A típus: 318i e46.
A probléma a következő. Első indításkor nem jellemző, de rövid szakasz megtétele után, indítást követően a fordulatszámom elkezd ingadozni 500 - 1000 között. Rosszabb esetben ezt követően le is áll, volt már rá példa, hogy menet közben 70-80 as tempónál egyszerűen leállt. Ilyen esetben újra indításkor gázadásra visszahörög az autó, és leáll. Ingadozó fordulatszám esetén benzin szagú sűrű fehér füst hagyja el a kipufogót. Kiszámíthatatlan , hogy mikor csinálja, volt rá példa hogy 2 km után. De van úgy hogy hetekig nem csinálja. Válaszotokat, segítségeteket, ötleteiteket köszönöm szépen. Csak a BMW


hát rá kéne olvasni a hibakódra. főtengely, vezérműtengely jeladók lennének a fő tippjeim.