autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2006

státusz konkolyd

Újonc

Elismertség: 18% (11 pont) | Hozzászólások: 60

Elküldve: 2018. július 04. szerda, 09:38


Dinnye11 írta:
YELLOW írta:
Dinnye11 írta:
VTibi15 írta:
Dinnye11 írta: Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem , E46 fl előtti 318i.A probléma az lenne , hogy amikor letaposom hirtelen megtorpant a gép és 3-4500 fordulaton is érződik hogy nem egyenletesen gyorsul, mintha gondolkodna.
Nemrég volt szerelőnél,hibát nem tálat a diagnosztika,vakumcsovek, gyertyák, AC pumpa , legtomegmero rendben.
Ha kisgazzal használom , nem tapasztalható ez.
Segítsetek, mi lehet a baja????




Szia! Nézd át a légtömegmérő és a szívósor közti gumikönyököt nincs e valahol kilyukadva. Nekem ott szívta a fals-ot.


Hali!
Nincs repedés , a csöveken.
Más esetleg????


meg keleltt volna nézni, mivel ez bowdenes gázú motor, hogy a fojtószelep akadás mentesen mozdul-e a gázadásra. ehhez nem kell járnia a motornak. vagy nem követi a gázállást a befecskendezés.


Szia , megnéztük , nincs vele baj , viszont a disa csatit lehuztam és ugyanúgy megy az autó , lehet valami köze hozzá ???
Nem működik , vagy beragadt volna , ez elképzelhető???


Nekem is ugyanezt csinálta, sose jöttem rá mi a baja
DISA-t is szétszedtem, adtam neki áramot, ment szépen az is.
Szívósort leszedtem átnéztem mindent semmi.
Légtömegmérőt próbáltam rajta többet is semmi.
Gyújtótrafókat, kábeleket cseréltem, semmi.
AC pumpát nem cseréltem, de néztem rajta rendszernyomást terhelés alatt is, hibátlan volt.
Nekem mikor helyből, kisfordulatról nagygázzal akartam elindulni, hallottam, hogy visszadurrogott a szívótorokba...itt volt az a pont hogy akkor hengerfej le mert tuti a szelepek a hibásak. De eladtam az autót, szóval erre nem került sor. Egyébként ment szépen, együtt tudtam élni ezzel a hibával.

Dinnye11
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz Dinnye11

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2018. július 03. kedd, 17:03


YELLOW írta:
Dinnye11 írta:
VTibi15 írta:
Dinnye11 írta: Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem , E46 fl előtti 318i.A probléma az lenne , hogy amikor letaposom hirtelen megtorpant a gép és 3-4500 fordulaton is érződik hogy nem egyenletesen gyorsul, mintha gondolkodna.
Nemrég volt szerelőnél,hibát nem tálat a diagnosztika,vakumcsovek, gyertyák, AC pumpa , legtomegmero rendben.
Ha kisgazzal használom , nem tapasztalható ez.
Segítsetek, mi lehet a baja????




Szia! Nézd át a légtömegmérő és a szívósor közti gumikönyököt nincs e valahol kilyukadva. Nekem ott szívta a fals-ot.


Hali!
Nincs repedés , a csöveken.
Más esetleg????


meg keleltt volna nézni, mivel ez bowdenes gázú motor, hogy a fojtószelep akadás mentesen mozdul-e a gázadásra. ehhez nem kell járnia a motornak. vagy nem követi a gázállást a befecskendezés.


Szia , megnéztük , nincs vele baj , viszont a disa csatit lehuztam és ugyanúgy megy az autó , lehet valami köze hozzá ???
Nem működik , vagy beragadt volna , ez elképzelhető???

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2018. június 23. szombat, 09:57


Dinnye11 írta:
VTibi15 írta:
Dinnye11 írta: Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem , E46 fl előtti 318i.A probléma az lenne , hogy amikor letaposom hirtelen megtorpant a gép és 3-4500 fordulaton is érződik hogy nem egyenletesen gyorsul, mintha gondolkodna.
Nemrég volt szerelőnél,hibát nem tálat a diagnosztika,vakumcsovek, gyertyák, AC pumpa , legtomegmero rendben.
Ha kisgazzal használom , nem tapasztalható ez.
Segítsetek, mi lehet a baja????




Szia! Nézd át a légtömegmérő és a szívósor közti gumikönyököt nincs e valahol kilyukadva. Nekem ott szívta a fals-ot.


Hali!
Nincs repedés , a csöveken.
Más esetleg????


meg keleltt volna nézni, mivel ez bowdenes gázú motor, hogy a fojtószelep akadás mentesen mozdul-e a gázadásra. ehhez nem kell járnia a motornak. vagy nem követi a gázállást a befecskendezés.

Dinnye11
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz Dinnye11

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2018. június 23. szombat, 00:50


VTibi15 írta:
Dinnye11 írta: Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem , E46 fl előtti 318i.A probléma az lenne , hogy amikor letaposom hirtelen megtorpant a gép és 3-4500 fordulaton is érződik hogy nem egyenletesen gyorsul, mintha gondolkodna.
Nemrég volt szerelőnél,hibát nem tálat a diagnosztika,vakumcsovek, gyertyák, AC pumpa , legtomegmero rendben.
Ha kisgazzal használom , nem tapasztalható ez.
Segítsetek, mi lehet a baja????




Szia! Nézd át a légtömegmérő és a szívósor közti gumikönyököt nincs e valahol kilyukadva. Nekem ott szívta a fals-ot.


Hali!
Nincs repedés , a csöveken.
Más esetleg????

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 2004

státusz VTibi15

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2018. június 21. csütörtök, 14:50


Dinnye11 írta: Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem , E46 fl előtti 318i.A probléma az lenne , hogy amikor letaposom hirtelen megtorpant a gép és 3-4500 fordulaton is érződik hogy nem egyenletesen gyorsul, mintha gondolkodna.
Nemrég volt szerelőnél,hibát nem tálat a diagnosztika,vakumcsovek, gyertyák, AC pumpa , legtomegmero rendben.
Ha kisgazzal használom , nem tapasztalható ez.
Segítsetek, mi lehet a baja????




Szia! Nézd át a légtömegmérő és a szívósor közti gumikönyököt nincs e valahol kilyukadva. Nekem ott szívta a fals-ot.

Dinnye11
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz Dinnye11

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2018. június 20. szerda, 19:31


Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem , E46 fl előtti 318i.A probléma az lenne , hogy amikor letaposom hirtelen megtorpant a gép és 3-4500 fordulaton is érződik hogy nem egyenletesen gyorsul, mintha gondolkodna.
Nemrég volt szerelőnél,hibát nem tálat a diagnosztika,vakumcsovek, gyertyák, AC pumpa , legtomegmero rendben.
Ha kisgazzal használom , nem tapasztalható ez.
Segítsetek, mi lehet a baja????




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. június 20. szerda, 19:35

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2018. június 10. vasárnap, 05:13


bricktopm írta:
Adriano98 írta: Sziiasztok!

Van egy olyan gondom, hogy úgy érzem, mintha nem lenne valami okés a gázpedálnál. Legtöbbször kicsit nehézkes a lenyomása, persze erőlködni nem kell, de néha van olyan is, hogy egészen finoman lehet adagolni a gázt, azt az érzetet kelti ilyenkor, hogy egy kicsi mozdulattal uralkodok a 115 lóerőn. De általába egy fokkal nehezebb lenyomni, és felendegéskor kicsit nehezen "ugrik" vissza a helyére. Összességében úgy érzem, mintha kicsit ragadna a pedál. (vagy az szokatlan ha túl könnyen lehet kezelni?) Ha jól tudom, akkor E46-nál már elektronikus a pedál is, láttam egy vezetékköteged a gázpedálnál.
Esetleg valami ötlet? Olajozás vagy csere?


Szia, évjárat függő, hogy elektromos-e, van belőle bovdenes.
Érdemes lenne előbb kideríteni neked melyik, bár ha gyári multikormányos tempomatos vagy akkor sanszos az elektromos pedál(de akkor se 100%)
Motortérben a DISA szelep alatt\mellett kellene lenni valahol egy bovdenszálnak, védőcsőben, a folytóház oldalára csatlakozik, ha nem elektromos a pedálod, akkor onnan vezérled áttéttel a folytót. Meg tud nyulni a bovden, illetve be is tud rohadni...Tönkremehet a rugós mechanikád is.

Ha elektromos akkor 2 potméter van beleépítve a pedálba és a kettőt átlagolva számolja valós állásnak. Ha az egyik pl szennyeződött, vagy jól megkopott tudja hülyíteni a rendszert. A rugód és a mechanikád is lehet beállva. Érdemes eltölteni vele egy órát és szétszedni amennyire szét tudod átolajozni. Ha attól nem javul sajna potméter szénréteg. Az csere.


elektromos gázpedál van, mivel compact ti, azaz N42-es motor van benne.
részben függhet évjárattól, de a motortól függ, mert a 20d pl elektromos korábban is.
körül kell nézni a pedálnál, mert elektromos pedál esetén ez nem gyakori eset, így bármi lehet, ahol mozogni tud a pedál. amin elfordul, maga a rúd, ami nyom be.


bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2018. június 09. szombat, 23:15


Adriano98 írta: Sziiasztok!

Van egy olyan gondom, hogy úgy érzem, mintha nem lenne valami okés a gázpedálnál. Legtöbbször kicsit nehézkes a lenyomása, persze erőlködni nem kell, de néha van olyan is, hogy egészen finoman lehet adagolni a gázt, azt az érzetet kelti ilyenkor, hogy egy kicsi mozdulattal uralkodok a 115 lóerőn. De általába egy fokkal nehezebb lenyomni, és felendegéskor kicsit nehezen "ugrik" vissza a helyére. Összességében úgy érzem, mintha kicsit ragadna a pedál. (vagy az szokatlan ha túl könnyen lehet kezelni?) Ha jól tudom, akkor E46-nál már elektronikus a pedál is, láttam egy vezetékköteged a gázpedálnál.
Esetleg valami ötlet? Olajozás vagy csere?


Szia, évjárat függő, hogy elektromos-e, van belőle bovdenes.
Érdemes lenne előbb kideríteni neked melyik, bár ha gyári multikormányos tempomatos vagy akkor sanszos az elektromos pedál(de akkor se 100%)
Motortérben a DISA szelep alatt\mellett kellene lenni valahol egy bovdenszálnak, védőcsőben, a folytóház oldalára csatlakozik, ha nem elektromos a pedálod, akkor onnan vezérled áttéttel a folytót. Meg tud nyulni a bovden, illetve be is tud rohadni...Tönkremehet a rugós mechanikád is.

Ha elektromos akkor 2 potméter van beleépítve a pedálba és a kettőt átlagolva számolja valós állásnak. Ha az egyik pl szennyeződött, vagy jól megkopott tudja hülyíteni a rendszert. A rugód és a mechanikád is lehet beállva. Érdemes eltölteni vele egy órát és szétszedni amennyire szét tudod átolajozni. Ha attól nem javul sajna potméter szénréteg. Az csere.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Zoli33

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2018. június 06. szerda, 19:17


Sziasztok!
Barátom e60 525d-je nem akar indulni, Ha megkapja a gyújtást, elkezd az ablaktörlő folyamatosan törölni és nem lehet kikapcsolni. Ki írja, hogy central electronic failure, az első ajtókban semmilyen funkció nem működik, a motor csak teker de nem indul. Diagnosztika pedig azt írja hogy nem lehet csatlakozni.Van valami ötlet?





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2018. június 06. szerda, 20:12

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Adriano98

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 162

Elküldve: 2018. május 24. csütörtök, 22:31


Sziiasztok!

Van egy olyan gondom, hogy úgy érzem, mintha nem lenne valami okés a gázpedálnál. Legtöbbször kicsit nehézkes a lenyomása, persze erőlködni nem kell, de néha van olyan is, hogy egészen finoman lehet adagolni a gázt, azt az érzetet kelti ilyenkor, hogy egy kicsi mozdulattal uralkodok a 115 lóerőn. De általába egy fokkal nehezebb lenyomni, és felendegéskor kicsit nehezen "ugrik" vissza a helyére. Összességében úgy érzem, mintha kicsit ragadna a pedál. (vagy az szokatlan ha túl könnyen lehet kezelni?) Ha jól tudom, akkor E46-nál már elektronikus a pedál is, láttam egy vezetékköteged a gázpedálnál.
Esetleg valami ötlet? Olajozás vagy csere?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2006

státusz PetiE90

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2018. május 23. szerda, 11:30


Köszi! Most már ezt is tudjuk, meg hátha hasznos lesz egyszer másnak is!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2018. május 22. kedd, 13:19


PetiE90 írta: Sziasztok!

Köszönöm a tanácsokat! Sajnos E90-nél nem váltak be, de sikerült megoldani a problémát! A BMW 5er nél törölték a hibakódot. Úgy néz ki egy rendes szoftver kellett hozzá.
(Ha valaki csere előtt áll, annak hasznos lehet: Hátra Textar tárcsa és betét került, előre elvileg "gyári" - én vettem a Wallistól - de arra is Textar van írva. A lényeg hogy szuperül működik, meg se rezdül a kormány fékezéskor. Elégedett vagyok vele.)



valahogy tutkó lehet műszerfalról is. mondjuk ez most jutott eszembe. bevallom napszúrásom volt, szóval.... tudom miért nem juthatott eszembe.
na rá is kerestem. bocs, hogy utólag.

YouTube videó

YouTube videó

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2006

státusz PetiE90

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 25

Elküldve: 2018. május 22. kedd, 08:47


Sziasztok!

Köszönöm a tanácsokat! Sajnos E90-nél nem váltak be, de sikerült megoldani a problémát! A BMW 5er nél törölték a hibakódot. Úgy néz ki egy rendes szoftver kellett hozzá.
(Ha valaki csere előtt áll, annak hasznos lehet: Hátra Textar tárcsa és betét került, előre elvileg "gyári" - én vettem a Wallistól - de arra is Textar van írva. A lényeg hogy szuperül működik, meg se rezdül a kormány fékezéskor. Elégedett vagyok vele.)



flenfer
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz flenfer

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 154

Elküldve: 2018. május 18. péntek, 13:45


bricktopm írta:
PetiE90 írta:
YELLOW írta:
PetiE90 írta: Sziasztok!

E90 316i világít a fékkoptság/hiba piros lámpa. A betétek tárcsák kopásjelzők minden frissen van cserélve. A szerelőm azt mondta nem tudja törölni a hibát, valamiért nem fér a gép hozzá. (De ő legalább bevallja hogy a diagnosztikához nem ért!)
Mi lehet a baj? Illetve ha tudnátok tanácsot adni kihez érdemes ilyen munkával fordulni, nagyon hálás lennék!
Köszönöm előre is!
BP


majd magától törlődik. most hirtelen nem tudom, de vagy x km után, vagy x számú indítás, vagy x számú fékpedál elnyomás után de el fog tűnni. de lehet csak nyomva kell tartani a féket x ideig.
általában ilyenek szoktak lenni. még ne parázz!


Nagyon szépen köszi! Remélem minél hamarabb, mert 3 hét és lejár a műszaki..

Vedd le a fékolaj kupakot és izomból taposd be a pedált.gurulj pár métert és ismét.

Nyomd be a fékpedált, add rá a gyújtást, pár másodperc múlva elalszik a lámpa. Legalábbis az e46 320d nél működött.


bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2018. május 17. csütörtök, 01:37


PetiE90 írta:
YELLOW írta:
PetiE90 írta: Sziasztok!

E90 316i világít a fékkoptság/hiba piros lámpa. A betétek tárcsák kopásjelzők minden frissen van cserélve. A szerelőm azt mondta nem tudja törölni a hibát, valamiért nem fér a gép hozzá. (De ő legalább bevallja hogy a diagnosztikához nem ért!)
Mi lehet a baj? Illetve ha tudnátok tanácsot adni kihez érdemes ilyen munkával fordulni, nagyon hálás lennék!
Köszönöm előre is!
BP


majd magától törlődik. most hirtelen nem tudom, de vagy x km után, vagy x számú indítás, vagy x számú fékpedál elnyomás után de el fog tűnni. de lehet csak nyomva kell tartani a féket x ideig.
általában ilyenek szoktak lenni. még ne parázz!


Nagyon szépen köszi! Remélem minél hamarabb, mert 3 hét és lejár a műszaki..

Vedd le a fékolaj kupakot és izomból taposd be a pedált.gurulj pár métert és ismét.