autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2000

státusz Barnabas

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2019. december 22. vasárnap, 09:22


YELLOW írta:
Barnabas írta: Sziasztok. M54b22 motorról lenne szó, valamikor indítás után elkezd remegni az autó check lámpát bedobja,diaggal kiolvasva: 68 Variálható bütyköstengelyvezérlés vezérműtengely kipufogás, végpozíció nem elérhető.- hibát dobja ki
Autóvillamosságis bütyköstengely állító-t mondta hogy azzal van a baj, esetleg valakinek valami ötlet, illetve hol lehet ilyet szerezni?


hát ez a kipuf oldali vez.műtengely jeladó. lehet csak kontakt hiba. autósboltokban lehet rendelni.


De mechanikus hibát ír a diag.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2019. december 22. vasárnap, 11:19

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2019. december 21. szombat, 21:46


Barnabas írta: Sziasztok. M54b22 motorról lenne szó, valamikor indítás után elkezd remegni az autó check lámpát bedobja,diaggal kiolvasva: 68 Variálható bütyköstengelyvezérlés vezérműtengely kipufogás, végpozíció nem elérhető.- hibát dobja ki
Autóvillamosságis bütyköstengely állító-t mondta hogy azzal van a baj, esetleg valakinek valami ötlet, illetve hol lehet ilyet szerezni?


hát ez a kipuf oldali vez.műtengely jeladó. lehet csak kontakt hiba. autósboltokban lehet rendelni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2000

státusz Barnabas

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2019. december 21. szombat, 20:38


Sziasztok. M54b22 motorról lenne szó, valamikor indítás után elkezd remegni az autó check lámpát bedobja,diaggal kiolvasva: 68 Variálható bütyköstengelyvezérlés vezérműtengely kipufogás, végpozíció nem elérhető.- hibát dobja ki
Autóvillamosságis bütyköstengely állító-t mondta hogy azzal van a baj, esetleg valakinek valami ötlet, illetve hol lehet ilyet szerezni?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2019. december 21. szombat, 19:37


ethancole írta:
YELLOW írta:
ethancole írta: Sziasztok. Légzsák átvezető szalag csere után nem működik a kipörgésgátló.Van ezeknek közük egymáshoz?


nem közvetlen annak van köze hozzá, hanem annak a résznek. ugyanis a kormányszög jeladó is ott van.
ha szerencséd van elég csak kalibrálni. ha nem akkor ott a javítás közben sérült valami.

Ha a szög szenzor nem a kormányoszlopon van akkor hol keressem? Mert a délelőttömet a műszerfal alatt töltöttem és a fékpedál tengelye fölött ahol lennie kellene ott nincsen.


jah, várj... most nézem 98-as 1.8-as, abban csak sima kipörgésgátló van, azokban nincs kormányszög jeladó.
amúgy a fékpedál forgáspontjának magasságában van kb. de az csak DSC-s autókhoz volt.
hát így akkor passzolom. fékfolyadék szint ok? más lett csinálva esetleg, aminek köze van a kerekekhez? még amire gondolnék, hogy onnan azért megy vezeték az ECU-ba, lehet ott valami kontakthibás az átvezető környékén.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz ethancole

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2019. december 21. szombat, 18:34


YELLOW írta:
ethancole írta: Sziasztok. Légzsák átvezető szalag csere után nem működik a kipörgésgátló.Van ezeknek közük egymáshoz?


nem közvetlen annak van köze hozzá, hanem annak a résznek. ugyanis a kormányszög jeladó is ott van.
ha szerencséd van elég csak kalibrálni. ha nem akkor ott a javítás közben sérült valami.

Ha a szög szenzor nem a kormányoszlopon van akkor hol keressem? Mert a délelőttömet a műszerfal alatt töltöttem és a fékpedál tengelye fölött ahol lennie kellene ott nincsen.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2019. december 21. szombat, 16:43


ethancole írta: Sziasztok. Légzsák átvezető szalag csere után nem működik a kipörgésgátló.Van ezeknek közük egymáshoz?


nem közvetlen annak van köze hozzá, hanem annak a résznek. ugyanis a kormányszög jeladó is ott van.
ha szerencséd van elég csak kalibrálni. ha nem akkor ott a javítás közben sérült valami.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz ethancole

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2019. december 21. szombat, 13:54


Sziasztok. Légzsák átvezető szalag csere után nem működik a kipörgésgátló.Van ezeknek közük egymáshoz?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz CsepregiKonrad

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2019. november 15. péntek, 18:15


YELLOW írta:
CsepregiKonrad írta:
YELLOW írta:
CsepregiKonrad írta:
YELLOW írta:
CsepregiKonrad írta: Sziasztok.
Tanácsokat, tippeket, ötleteket szeretnèk kèrni. Egyik naprol a másikra meghalt az óracsoportom (semmit nem mutat, hűtővíz óra kiakadva fullra) se háttèrvilágítás sincs, digitális rèsze sincs. Nagy navis, az sem kapcsol már be.. Kocsi indul, műkődik ezeken kívűl minden, de viszont a hűtőventillátor folyamatosan megy.. Egyszerűen nemtudom, hogy mi lehet a hiba.. Beázás? Rágcsálók? Óracsoport? Biztosítèkok rendben vannak.


a touring képes beázni hátul és ugye ott van a navigáció rendszere is.
mondjuk az óracsoport érdekes. annak talán van külön biztije. biztos jó mindegyik? mert ez olyan mintha nem kapna tápot egyáltalán az óracsoport.


Kivettem az óracsoportot szètszedtem-összeraktam megmozgattam a műszerfalban a kábelt ès utánna kis ideig működött. Azóta semmi. Elèg èrdekes dolog ez.


nincs ebben érdekes, akkor ott van kontakt hiba. vagy a csatlakozásnál, vagy sérült a vezeték. Ott azért belül vannak fém konzolok, amik a szigetelést lehúzzák a vezetékről ha úgy van, aztán letestel, és nincs delej.


Hol bontsam meg a műszerfalat? Most az a helyzet, hogy a lègzsákhibát (eddig is megvolt) azt jelzi az óracsoport. semmi más nem működik


ne fentre írj, hanem az idézet alá. köszi!
ott nézz be ahonnan kiveszed az órát. vezetékek saruk jól vannak-e a csatlakozóban, nincs-e kicsúszva valamelyik. tükörrel, lámpával benézni.
én másra nem biztatlak távolról.



Köszönöm. Holnap megnèzem, motorvezèrlő alatt megy be a tűzfalon a kábelköteg kiveszem a vezèrlőt ès megnèzem ott nem e dörzsölte e ki valami.


b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2019. november 15. péntek, 13:34


Még a nyáron egy DSC hibaüzenet keletkezett az autóban, ami el is tűnt. Külföldön voltunk így nem nagy kedvem volt szerelni. Aztán pár héttel ezelőtt betoltam a kormányt és újra jött a hiba. Így egyértelművé vált, hogy a kormányelfordulás érzékelő lesz a problémás alkatrész. Kiszeleltem (nem volt egyszerű művelet), szétszedtem és sajnos a forgótárcsán lévő 2 pár érzékelőből az egyik a felére kopott. Sajnos ez ennél az alkatrésznél így kopik. Megnéztem több képet is. De ami a legnagyobb baj, hogy jelen pillanatban az utángyártott alkatrész, amiből a legolcsóbb is kb. 50E hiánycikk, így csak gyárit lehetne venni 100E-ért!
Van esetleg kompromisszumos megoldás, tárcsát lehet vásárolni külön, de az nem teljesen olyan mint a gyári.
Ami viszont feltűnt, hogy az alkatrész tárcsa része viszonylag fixen van rögzítve a kormányoszlop bordás tengelyén, viszont a házat csak egy tüske tartja elfordulás ellen. Ráadásul a vezeték a fix konzolhoz van rögzítve, így ha kihúzzuk vagy betoljuk a kormányt elmozdulhat feszülhet a ház. Lehet ez okozza a kopást a külső íven elhelyezkedő érzékelőn. Én most a vezetéket a kormányoszlop házához rögzítettem így együtt mozog az érzékelővel.
A kormányoszlop csapágya és a tűzfalon lévő gumiharangon átvezető műanyag cső is teljesen száraz volt, Ezeket megkenve megszűnt a kormány recsegő hangja.
Akinek még nem jelzett az érzékelő megéri kivenni, megtakarítani, hátha tovább bírja.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2019. november 15. péntek, 12:40


CsepregiKonrad írta:
YELLOW írta:
CsepregiKonrad írta:
YELLOW írta:
CsepregiKonrad írta: Sziasztok.
Tanácsokat, tippeket, ötleteket szeretnèk kèrni. Egyik naprol a másikra meghalt az óracsoportom (semmit nem mutat, hűtővíz óra kiakadva fullra) se háttèrvilágítás sincs, digitális rèsze sincs. Nagy navis, az sem kapcsol már be.. Kocsi indul, műkődik ezeken kívűl minden, de viszont a hűtőventillátor folyamatosan megy.. Egyszerűen nemtudom, hogy mi lehet a hiba.. Beázás? Rágcsálók? Óracsoport? Biztosítèkok rendben vannak.


a touring képes beázni hátul és ugye ott van a navigáció rendszere is.
mondjuk az óracsoport érdekes. annak talán van külön biztije. biztos jó mindegyik? mert ez olyan mintha nem kapna tápot egyáltalán az óracsoport.


Kivettem az óracsoportot szètszedtem-összeraktam megmozgattam a műszerfalban a kábelt ès utánna kis ideig működött. Azóta semmi. Elèg èrdekes dolog ez.


nincs ebben érdekes, akkor ott van kontakt hiba. vagy a csatlakozásnál, vagy sérült a vezeték. Ott azért belül vannak fém konzolok, amik a szigetelést lehúzzák a vezetékről ha úgy van, aztán letestel, és nincs delej.


Hol bontsam meg a műszerfalat? Most az a helyzet, hogy a lègzsákhibát (eddig is megvolt) azt jelzi az óracsoport. semmi más nem működik


ne fentre írj, hanem az idézet alá. köszi!
ott nézz be ahonnan kiveszed az órát. vezetékek saruk jól vannak-e a csatlakozóban, nincs-e kicsúszva valamelyik. tükörrel, lámpával benézni.
én másra nem biztatlak távolról.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz CsepregiKonrad

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2019. november 15. péntek, 09:44


Hol bontsam meg a műszerfalat? Most az a helyzet, hogy a lègzsákhibát (eddig is megvolt) azt jelzi az óracsoport. semmi más nem működik




YELLOW írta:
CsepregiKonrad írta:
YELLOW írta:
CsepregiKonrad írta: Sziasztok.
Tanácsokat, tippeket, ötleteket szeretnèk kèrni. Egyik naprol a másikra meghalt az óracsoportom (semmit nem mutat, hűtővíz óra kiakadva fullra) se háttèrvilágítás sincs, digitális rèsze sincs. Nagy navis, az sem kapcsol már be.. Kocsi indul, műkődik ezeken kívűl minden, de viszont a hűtőventillátor folyamatosan megy.. Egyszerűen nemtudom, hogy mi lehet a hiba.. Beázás? Rágcsálók? Óracsoport? Biztosítèkok rendben vannak.


a touring képes beázni hátul és ugye ott van a navigáció rendszere is.
mondjuk az óracsoport érdekes. annak talán van külön biztije. biztos jó mindegyik? mert ez olyan mintha nem kapna tápot egyáltalán az óracsoport.


Kivettem az óracsoportot szètszedtem-összeraktam megmozgattam a műszerfalban a kábelt ès utánna kis ideig működött. Azóta semmi. Elèg èrdekes dolog ez.


nincs ebben érdekes, akkor ott van kontakt hiba. vagy a csatlakozásnál, vagy sérült a vezeték. Ott azért belül vannak fém konzolok, amik a szigetelést lehúzzák a vezetékről ha úgy van, aztán letestel, és nincs delej.




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2019. november 15. péntek, 08:32


CsepregiKonrad írta:
YELLOW írta:
CsepregiKonrad írta: Sziasztok.
Tanácsokat, tippeket, ötleteket szeretnèk kèrni. Egyik naprol a másikra meghalt az óracsoportom (semmit nem mutat, hűtővíz óra kiakadva fullra) se háttèrvilágítás sincs, digitális rèsze sincs. Nagy navis, az sem kapcsol már be.. Kocsi indul, műkődik ezeken kívűl minden, de viszont a hűtőventillátor folyamatosan megy.. Egyszerűen nemtudom, hogy mi lehet a hiba.. Beázás? Rágcsálók? Óracsoport? Biztosítèkok rendben vannak.


a touring képes beázni hátul és ugye ott van a navigáció rendszere is.
mondjuk az óracsoport érdekes. annak talán van külön biztije. biztos jó mindegyik? mert ez olyan mintha nem kapna tápot egyáltalán az óracsoport.


Kivettem az óracsoportot szètszedtem-összeraktam megmozgattam a műszerfalban a kábelt ès utánna kis ideig működött. Azóta semmi. Elèg èrdekes dolog ez.


nincs ebben érdekes, akkor ott van kontakt hiba. vagy a csatlakozásnál, vagy sérült a vezeték. Ott azért belül vannak fém konzolok, amik a szigetelést lehúzzák a vezetékről ha úgy van, aztán letestel, és nincs delej.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz CsepregiKonrad

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2019. november 14. csütörtök, 21:10


Kivettem az óracsoportot szètszedtem-összeraktam megmozgattam a műszerfalban a kábelt ès utánna kis ideig működött. Azóta semmi. Elèg èrdekes dolog ez.






YELLOW írta:
CsepregiKonrad írta: Sziasztok.
Tanácsokat, tippeket, ötleteket szeretnèk kèrni. Egyik naprol a másikra meghalt az óracsoportom (semmit nem mutat, hűtővíz óra kiakadva fullra) se háttèrvilágítás sincs, digitális rèsze sincs. Nagy navis, az sem kapcsol már be.. Kocsi indul, műkődik ezeken kívűl minden, de viszont a hűtőventillátor folyamatosan megy.. Egyszerűen nemtudom, hogy mi lehet a hiba.. Beázás? Rágcsálók? Óracsoport? Biztosítèkok rendben vannak.


a touring képes beázni hátul és ugye ott van a navigáció rendszere is.
mondjuk az óracsoport érdekes. annak talán van külön biztije. biztos jó mindegyik? mert ez olyan mintha nem kapna tápot egyáltalán az óracsoport.




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2019. november 14. csütörtök, 20:03


CsepregiKonrad írta: Sziasztok.
Tanácsokat, tippeket, ötleteket szeretnèk kèrni. Egyik naprol a másikra meghalt az óracsoportom (semmit nem mutat, hűtővíz óra kiakadva fullra) se háttèrvilágítás sincs, digitális rèsze sincs. Nagy navis, az sem kapcsol már be.. Kocsi indul, műkődik ezeken kívűl minden, de viszont a hűtőventillátor folyamatosan megy.. Egyszerűen nemtudom, hogy mi lehet a hiba.. Beázás? Rágcsálók? Óracsoport? Biztosítèkok rendben vannak.


a touring képes beázni hátul és ugye ott van a navigáció rendszere is.
mondjuk az óracsoport érdekes. annak talán van külön biztije. biztos jó mindegyik? mert ez olyan mintha nem kapna tápot egyáltalán az óracsoport.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz CsepregiKonrad

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2019. november 14. csütörtök, 18:22


Sziasztok.
Tanácsokat, tippeket, ötleteket szeretnèk kèrni. Egyik naprol a másikra meghalt az óracsoportom (semmit nem mutat, hűtővíz óra kiakadva fullra) se háttèrvilágítás sincs, digitális rèsze sincs. Nagy navis, az sem kapcsol már be.. Kocsi indul, műkődik ezeken kívűl minden, de viszont a hűtőventillátor folyamatosan megy.. Egyszerűen nemtudom, hogy mi lehet a hiba.. Beázás? Rágcsálók? Óracsoport? Biztosítèkok rendben vannak.