- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E90 LCI
- Kivitel: Sedan
- Modell: 318i
- Évjárat: 2008
Elküldve: 2020. április 30. csütörtök, 16:54
YELLOW írta:katyus írta: Sziasztok van egy e90LCI-m ( N43B20 motorkód).
Amióta megvettem, minden hónapban vendég vagyok a márkaszervizben. Sajnos alapjáraton eléggé rángat, néha megtorpan majd elindul. Elméletileg a katalizátor elöregedését hozta hibának. A következőket cserélték: gyertyák, lamda szonda (2db), NOX szenzor, katalizátor, abs jeladó.. Egy kisebb vagyon ráköltöttünk. Gondolhatjátok, hogy mennyire boldog voltam mikor ma reggel ismét kigyulladt a motor hiba lámpa, és elkezdte a fent említett betegségeket újra produkálni..
Van valakinek valami tipp? járt már valaki így, hogy a lényegesebb dolgok ki lettek cserélve és a hiba mégsem szűnt meg?
lehet trafó probléma. ismerősnek volt ilyen motoros, neki injektort is cserélni kellett. viszont ez tud koxolódni is a szelepeknél, ami miatt nem zár jól, szűkül a keresztmetszet a direkt befecskendezés miatt.
Szia! Kicseréltettem az összes gyertyát és trafót. ( elméletileg az egyik trafó meg volt égve) 1 hétig hiba nélkül ment az autó, majd megint megjelent a kis sárga veszedelem.
Utána volt még egy köröm az egyik márkaszervizben, ott azt mondták, hogy az injektorok jók. Egy programozást csináltak mert elméletileg egyik cserélt alkatrész sem volt az autóra “tanítva” és emiatt össze vissza értékeket mutatott, amivel nem tudott mit kezdeni az “agya”. 1 hétig megint jó volt, majd minden kezdődött elölről. Megfigyeltem, hogy az alapjárat 500 és 700 között ingadozik, ráz/remeg az autó. Alig megy, lényegesebben erőtlen a motor. Esetleg tudnál ajánlani egy bevált szerelőt?
Köszönöm,