Üdv!
Először is nagyon szépen köszönöm előre is a segítséget.
Egy 2009 e90 325i LCI (3000cm3, 218le, automata) büszke tulajdonosa vagyok május óta. 69.000km-el, gyönyörű külső-belsővel jutottam hozzá Németországban, alig pár kavicsfelverődés, hibátlan felnik, minden elektronika működőképes, korlátlan autópályán elmondhatatlan élmény, működő pohártartók, működő ablakemelők, vezetett szervízkönyv: tehát minden, amire az ember vágyik, ha egy ilyen autót vásárol, persze pár hónap azt mutatta, hogy túl szép, hogy igaz legyen.
Az autóban jelenleg 79.000km van.
Következő problémával kűzdök, amire eddig 2 szerelő nem tudott mit mondani, mert a gép nem jelezte ki:
Amikor meghalt az elektromos kormányzár, ki jött egy srác, aki rákötötte gépre, és eltűntette a hibát, ami azóta sem jelentkezett, de megemlítette, hogy nagyon benzin szag van indításnál, és valószínüleg tönkre fognak menni az injektorok (2hétig állt a kocsi, mert nyaralni voltam, előtte nem volt benzin szag). Felkerestem egy szerelőt, ami egyben autókereskedés, igényesnek is tűnt, közel is volt, és elintézték garanciálisan az egészet. Amikor először bevittem a kocsit, hogy nézzenek rá, azt mondták hogy mind a 6 injektor rossz, és mindet cserélni kell.
Miután kaptam időpontot, vissza vittem, és másnap megkaptam az autót, viszont "magas nyomású szivattyú" csere volt feltűntetve a papíron (630euro a teljes anyag ár), majd mivel kevés benzin volt már a kocsiban, első útam a shellre vezetett, és tele is raktam v power racingel. Amikor elindítottam a kocsit, és kihajtottam a kútról, az egész autó elkezdett rángatni, majd pirosnál állva le is fulladt (fordulat le ugrált menet közben kb 300-ra és olyan volt mintha nem nyomnám a gáz pedált 1-2másodpericig, illetve minden leállítás után 10 percel tömény benzin szag, ami egy hét után abba maradt).
Másnap vissza vittem az autót, a hétvégét ott töltötte, majd hétfő délután vissza mentem érte, és azt mondták, hogy az ég világon semmi probléma nincs vele, rosszat tankoltam (aha...), de legalább egy horpadást is kaptam tőlük az ajtómra grátiszban, úgyhogy tovább kerestem a megoldást...
Felhívtam azt a céget, akik kiütötték az elv-t, és elvittem oda (mellék info: a benzin fogyott mert használtam az autót munkába és kb félig üres volt amikor teljesen abbahagyta a rángatást és a leállást, viszont egy meleg motorral való indításnál nehezen indult (a műszerfalon lenullázódott a fogyasztás, óra, megtett km, majd pár másodpercre rá vissza jött). A srác azt mondta, hogy motor szoftverfrissítés, illetve egy sensor csere kell bele, ami megmondja mennyi üzemanyagot kell befecskendezni (nem tudom a nevét), és minden oké lesz (ezt a helyet ajánlották is, több 100 km-ről is hoznak ide autókat, csak BMW-vel foglalkoznak, és csak akkor fizettem, amikor dolgoztak az autón, ergo hibakód kiolvasás és társaiért nem kértek semmit, így azt gondolom nem lehúzásra mennek). Meg is történt, akksit is feltöltötték fullra, és elmentem vezetni vele autópályára egy kicsit, majd egy másik városban megint teleraktam v power racingel, és ahogy elindultam a benzinkútról haza, megint elkezdte: rángatott, lefulladt. Visszavittem az autót, hogy valami nem stimmel, majd újra rákötötték gépre, és semmi hibát nem találtak. Mutattam a srácnak, hogy gázadásra szürcsögő hang jön a motortér jobb felső részéből (ha szembe állunk vele), valamit csinált rajta (szoftveresen), majd megint elküldött pályára, hogy menjek vele egy kicsit. Minden szép és jó volt, de hazafele megálltam egy parkolóban, és amikor átakartam húzni P-be, le állt. Parkolóból hazafele a piros lámpánál álltam, amikor zöldre váltott, megint elkezdett rángatni egy kicsit, és megint tömény benzin szag jött be az utastérbe, ami pár másodpercre rá el is tűnt. Jelenleg ott tartok, hogy a kopaszodásomat felgyorsítottam hajtépéssel...
Bocsánat ha túl hosszúra sikerült, de próbáltam kitérni minden részletre, és már nem tudom hová fordulhatnék ezzel az egésszel...