státusz BMW318i

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2007. február 01. csütörtök, 18:34


Nos, megoldódott a dolog.
A hármas henger gyújtótrafója/tekercse (gyertyapipa......) ment tönkre.

http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=05

A story-ja egyszerû, a Bremi gyártmányú, szériahibás, míg az ERA a javított változat.

Elég macerás ha úgy megáll, mint az én autómban, mert leáll a henger mûködése. Egyébként a gyári alkatrész 9000 alatt megkapható, olcsóbban is biztosan beszerezhetõ és szerintem egyszerû lehet a cseréje is.

státusz rhantos

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 134

Elküldve: 2007. január 31. szerda, 23:31


Fals levegõ vagy gyújtás, de hogy konkrétan mi, az így nem derül ki

státusz BMW318i

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2007. január 31. szerda, 23:15


Üdv minden olvasónak/klubtagnak!

Következõ a problémám!
Mai napon szervízbõl (I-es inspekció) hazafelé furán kezdett el viselkedni az autó. Beindítás után azonnal leesik a fordulatszám kb. 500-ra, majd úgy jár a motor, mintha nem mûködne egy henger a négybõl. 70-80-tól többet nem megy az autó, és erõtlen. Hibaüzenet nincs, csak a rángatást és vibrálást érezni, amihez traktor hang párosul.
Természetesen mindezt már a szervíz zárása után, úgyhogy még telefonálni sem tudtam senkinek, hogy mi lehet a baja.

Az autó, 2002-es 318i (2.0) Touring, 35 ezer kilométerrel...és mondom, ma délelõtt cseréltek olajat, szûrõket...

Mielõtt holnap elkezdek reklamálni, gondoltam megkérdezlek titeket!

eeeN