ignasow
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz ignasow

Törzsvendég

Elismertség: 6% (9 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2012. október 22. hétfő, 14:03


Sziasztok. 320D-m 2500 alatt nem húz, ki lettek benne cserélve a porlasztócsúcsok, szűrők, olaj, adagoló is jó, légnyomás érzékelő is új. Turbó normális állapotú. Okozhatja ezt szerintetek a légtömegmérő hibája?

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz tucsok

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 46

Elküldve: 2012. október 21. vasárnap, 06:55


zoliika írta:
tucsok írta: SZiasztok van egy E60 530 d ezt a hibat dirta ki nekem menet közben Rückhaltesystem gestört‎
mi a megoldás erreá:


Én először az ülés alatt lévő csatlakozót megnézném,mindkét oldalon lehet kontakt hiba!


köszi megprobálom

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. október 20. szombat, 23:10


tucsok írta: SZiasztok van egy E60 530 d ezt a hibat dirta ki nekem menet közben Rückhaltesystem gestört‎
mi a megoldás erreá:


Én először az ülés alatt lévő csatlakozót megnézném,mindkét oldalon lehet kontakt hiba!

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz tucsok

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 46

Elküldve: 2012. október 20. szombat, 22:01


SZiasztok van egy E60 530 d ezt a hibat dirta ki nekem menet közben Rückhaltesystem gestört‎
mi a megoldás erreá:

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. október 17. szerda, 21:11


czinege írta:
czinege írta:
anubisz írta:
czinege írta:
anubisz írta:
czinege írta:
anubisz írta:
czinege írta:
anubisz írta:
czinege írta: srácok!Miért lehet a motorban akkora vákum,hogy alig tudom levenni a olajbeöntő sapkát?amikor leveszem azonnal leáll az auto!!!!!!


Ez betyáros, nem is hallottam még ilyet. Valami nagyon gáz, szerintem sürgősen nézesd meg.Ha leáll a motor, komoly gond lehet.
Amit én tudok, ha a kartergáz szellőztető szelep rossz, akkor okoz vakum gondot a motorba. Úgy is szokták ellenőrizni,hogy járó motornál letekerik az olajbeöntő kupakot, és akkor meg is változik a motor járása.
Lehet azzal van a gond, de nem biztos. Nekem már lett cserélve 2 éve. Főleg Északon szokott gondot okozni a hideg éghajlat miatt, eltömődik az olajsártó. Volt akinek szétnyomott tömítéseket a vákum. Ott egy másik változatot használnak, direkt a hideg éghajlatra valót.
Így néz ki:
http://static.bmwfans.info/ima...BfcA==.png
Ha az a gond, az összes csövet cserélni kell vele, mert mind eltörik kiszereléskor, a meleg miatt elgyengül, szinte kiszerelhetetlen épen.
Így tud kinézni, de láttam még brutálisabbat is:
http://im8.gulfup.com/2011-08-...116481.jpg

http://forum.e46fanatics.com/a...1233047985


szevasz!Köszönöm a választ,szétszedtem a szűrőt,hát elég gány állapotban volt az is!Meg akartam rendelni a szűrőt,és hozzá a csöveket de már bezárt a bazár!Nem tudtok valami linket dobni ahol tudnám rendelni?3cső ment szét,a 4.az ép!Amikor kihuztam a nivo pálcát,mint 1 porszivo ugy szivott!






Milyen szűrő ment szét?


Bocs,nem szűrő,Kartergáz szellőztető szelep!!


Na, végre. És már ki is szerelted? Pedig az borzalmas munka. Ezt csak rendelni tudsz, mert ez nem lesz raktáron senkinek. Ahonnan talán gyorsan beszerzed mindjárt keresek egy linket.


ma hoztam haza a szerelőktől,2honapig NÉZEGETTÉK,szo szerint!ahogy hazaértem nekiugrottam és szédszedtem!Én is arra gondoltam,csak kiváncsi voltam valaki véleményére!azt megköszönném!!!!


A tied már a 6 hengeres változat?


6hengeres 2171cm3


na találtál valami linket?


Már rég bemásoltam.
Na, végre. És már ki is szerelted? Pedig az borzalmas munka. Ezt csak rendelni tudsz, mert ez nem lesz raktáron senkinek. Ahonnan talán gyorsan beszerzed mindjárt keresek egy linket Innen tudsz rendelni, van is nekik raktáron, itt Magyarországon, és gyorsan szállítanak. Sokszor rendeltem tőlük.
http://www.schmiedmann.hu/11%2...reses.aspx
Csőveket is rendeld meg hozzá!!! ez csak a szelep.


Itt a robbantott rajz, vagy keresd ki pontosan a saját kocsid, ha nem jót találtam,
http://bmwfans.info/parts/cata...separator/




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. október 17. szerda, 21:12

czinege
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz czinege

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2012. október 17. szerda, 20:58


czinege írta:
anubisz írta:
czinege írta:
anubisz írta:
czinege írta:
anubisz írta:
czinege írta:
anubisz írta:
czinege írta: srácok!Miért lehet a motorban akkora vákum,hogy alig tudom levenni a olajbeöntő sapkát?amikor leveszem azonnal leáll az auto!!!!!!


Ez betyáros, nem is hallottam még ilyet. Valami nagyon gáz, szerintem sürgősen nézesd meg.Ha leáll a motor, komoly gond lehet.
Amit én tudok, ha a kartergáz szellőztető szelep rossz, akkor okoz vakum gondot a motorba. Úgy is szokták ellenőrizni,hogy járó motornál letekerik az olajbeöntő kupakot, és akkor meg is változik a motor járása.
Lehet azzal van a gond, de nem biztos. Nekem már lett cserélve 2 éve. Főleg Északon szokott gondot okozni a hideg éghajlat miatt, eltömődik az olajsártó. Volt akinek szétnyomott tömítéseket a vákum. Ott egy másik változatot használnak, direkt a hideg éghajlatra valót.
Így néz ki:
http://static.bmwfans.info/ima...BfcA==.png
Ha az a gond, az összes csövet cserélni kell vele, mert mind eltörik kiszereléskor, a meleg miatt elgyengül, szinte kiszerelhetetlen épen.
Így tud kinézni, de láttam még brutálisabbat is:
http://im8.gulfup.com/2011-08-...116481.jpg

http://forum.e46fanatics.com/a...1233047985


szevasz!Köszönöm a választ,szétszedtem a szűrőt,hát elég gány állapotban volt az is!Meg akartam rendelni a szűrőt,és hozzá a csöveket de már bezárt a bazár!Nem tudtok valami linket dobni ahol tudnám rendelni?3cső ment szét,a 4.az ép!Amikor kihuztam a nivo pálcát,mint 1 porszivo ugy szivott!






Milyen szűrő ment szét?


Bocs,nem szűrő,Kartergáz szellőztető szelep!!


Na, végre. És már ki is szerelted? Pedig az borzalmas munka. Ezt csak rendelni tudsz, mert ez nem lesz raktáron senkinek. Ahonnan talán gyorsan beszerzed mindjárt keresek egy linket.


ma hoztam haza a szerelőktől,2honapig NÉZEGETTÉK,szo szerint!ahogy hazaértem nekiugrottam és szédszedtem!Én is arra gondoltam,csak kiváncsi voltam valaki véleményére!azt megköszönném!!!!


A tied már a 6 hengeres változat?


6hengeres 2171cm3


na találtál valami linket?

czinege
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz czinege

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2012. október 17. szerda, 20:23


anubisz írta:
czinege írta:
anubisz írta:
czinege írta:
anubisz írta:
czinege írta:
anubisz írta:
czinege írta: srácok!Miért lehet a motorban akkora vákum,hogy alig tudom levenni a olajbeöntő sapkát?amikor leveszem azonnal leáll az auto!!!!!!


Ez betyáros, nem is hallottam még ilyet. Valami nagyon gáz, szerintem sürgősen nézesd meg.Ha leáll a motor, komoly gond lehet.
Amit én tudok, ha a kartergáz szellőztető szelep rossz, akkor okoz vakum gondot a motorba. Úgy is szokták ellenőrizni,hogy járó motornál letekerik az olajbeöntő kupakot, és akkor meg is változik a motor járása.
Lehet azzal van a gond, de nem biztos. Nekem már lett cserélve 2 éve. Főleg Északon szokott gondot okozni a hideg éghajlat miatt, eltömődik az olajsártó. Volt akinek szétnyomott tömítéseket a vákum. Ott egy másik változatot használnak, direkt a hideg éghajlatra valót.
Így néz ki:
http://static.bmwfans.info/ima...BfcA==.png
Ha az a gond, az összes csövet cserélni kell vele, mert mind eltörik kiszereléskor, a meleg miatt elgyengül, szinte kiszerelhetetlen épen.
Így tud kinézni, de láttam még brutálisabbat is:
http://im8.gulfup.com/2011-08-...116481.jpg

http://forum.e46fanatics.com/a...1233047985


szevasz!Köszönöm a választ,szétszedtem a szűrőt,hát elég gány állapotban volt az is!Meg akartam rendelni a szűrőt,és hozzá a csöveket de már bezárt a bazár!Nem tudtok valami linket dobni ahol tudnám rendelni?3cső ment szét,a 4.az ép!Amikor kihuztam a nivo pálcát,mint 1 porszivo ugy szivott!






Milyen szűrő ment szét?


Bocs,nem szűrő,Kartergáz szellőztető szelep!!


Na, végre. És már ki is szerelted? Pedig az borzalmas munka. Ezt csak rendelni tudsz, mert ez nem lesz raktáron senkinek. Ahonnan talán gyorsan beszerzed mindjárt keresek egy linket.


ma hoztam haza a szerelőktől,2honapig NÉZEGETTÉK,szo szerint!ahogy hazaértem nekiugrottam és szédszedtem!Én is arra gondoltam,csak kiváncsi voltam valaki véleményére!azt megköszönném!!!!


A tied már a 6 hengeres változat?


6hengeres 2171cm3


BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2012. október 17. szerda, 20:22


HARLEM írta:
BalaBMW írta: Sziasztok!

Most, hogy visszatért a hideg megint észrevettem valamit. Amíg a motor hideg alapjáraton van egy kopogó hang a motortérből. Amíg jó idő volt addig ez nem volt. Az autó egyébként ugyanúgy viselkedik és megy mint eddig. Mit gondoltok mi lehet ez?


Ha teljesen kikapcsolod a fűtést, úgy is koppan?


Arra gondolsz, hogy kikapcsolom teljesen a levegő befújást?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. október 17. szerda, 19:15


czinege írta:
anubisz írta:
czinege írta:
anubisz írta:
czinege írta:
anubisz írta:
czinege írta: srácok!Miért lehet a motorban akkora vákum,hogy alig tudom levenni a olajbeöntő sapkát?amikor leveszem azonnal leáll az auto!!!!!!


Ez betyáros, nem is hallottam még ilyet. Valami nagyon gáz, szerintem sürgősen nézesd meg.Ha leáll a motor, komoly gond lehet.
Amit én tudok, ha a kartergáz szellőztető szelep rossz, akkor okoz vakum gondot a motorba. Úgy is szokták ellenőrizni,hogy járó motornál letekerik az olajbeöntő kupakot, és akkor meg is változik a motor járása.
Lehet azzal van a gond, de nem biztos. Nekem már lett cserélve 2 éve. Főleg Északon szokott gondot okozni a hideg éghajlat miatt, eltömődik az olajsártó. Volt akinek szétnyomott tömítéseket a vákum. Ott egy másik változatot használnak, direkt a hideg éghajlatra valót.
Így néz ki:
http://static.bmwfans.info/ima...BfcA==.png
Ha az a gond, az összes csövet cserélni kell vele, mert mind eltörik kiszereléskor, a meleg miatt elgyengül, szinte kiszerelhetetlen épen.
Így tud kinézni, de láttam még brutálisabbat is:
http://im8.gulfup.com/2011-08-...116481.jpg

http://forum.e46fanatics.com/a...1233047985


szevasz!Köszönöm a választ,szétszedtem a szűrőt,hát elég gány állapotban volt az is!Meg akartam rendelni a szűrőt,és hozzá a csöveket de már bezárt a bazár!Nem tudtok valami linket dobni ahol tudnám rendelni?3cső ment szét,a 4.az ép!Amikor kihuztam a nivo pálcát,mint 1 porszivo ugy szivott!






Milyen szűrő ment szét?


Bocs,nem szűrő,Kartergáz szellőztető szelep!!


Na, végre. És már ki is szerelted? Pedig az borzalmas munka. Ezt csak rendelni tudsz, mert ez nem lesz raktáron senkinek. Ahonnan talán gyorsan beszerzed mindjárt keresek egy linket.


ma hoztam haza a szerelőktől,2honapig NÉZEGETTÉK,szo szerint!ahogy hazaértem nekiugrottam és szédszedtem!Én is arra gondoltam,csak kiváncsi voltam valaki véleményére!azt megköszönném!!!!


A tied már a 6 hengeres változat?

czinege
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz czinege

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2012. október 17. szerda, 19:12


anubisz írta:
czinege írta:
anubisz írta:
czinege írta:
anubisz írta:
czinege írta: srácok!Miért lehet a motorban akkora vákum,hogy alig tudom levenni a olajbeöntő sapkát?amikor leveszem azonnal leáll az auto!!!!!!


Ez betyáros, nem is hallottam még ilyet. Valami nagyon gáz, szerintem sürgősen nézesd meg.Ha leáll a motor, komoly gond lehet.
Amit én tudok, ha a kartergáz szellőztető szelep rossz, akkor okoz vakum gondot a motorba. Úgy is szokták ellenőrizni,hogy járó motornál letekerik az olajbeöntő kupakot, és akkor meg is változik a motor járása.
Lehet azzal van a gond, de nem biztos. Nekem már lett cserélve 2 éve. Főleg Északon szokott gondot okozni a hideg éghajlat miatt, eltömődik az olajsártó. Volt akinek szétnyomott tömítéseket a vákum. Ott egy másik változatot használnak, direkt a hideg éghajlatra valót.
Így néz ki:
http://static.bmwfans.info/ima...BfcA==.png
Ha az a gond, az összes csövet cserélni kell vele, mert mind eltörik kiszereléskor, a meleg miatt elgyengül, szinte kiszerelhetetlen épen.
Így tud kinézni, de láttam még brutálisabbat is:
http://im8.gulfup.com/2011-08-...116481.jpg

http://forum.e46fanatics.com/a...1233047985


szevasz!Köszönöm a választ,szétszedtem a szűrőt,hát elég gány állapotban volt az is!Meg akartam rendelni a szűrőt,és hozzá a csöveket de már bezárt a bazár!Nem tudtok valami linket dobni ahol tudnám rendelni?3cső ment szét,a 4.az ép!Amikor kihuztam a nivo pálcát,mint 1 porszivo ugy szivott!






Milyen szűrő ment szét?


Bocs,nem szűrő,Kartergáz szellőztető szelep!!


Na, végre. És már ki is szerelted? Pedig az borzalmas munka. Ezt csak rendelni tudsz, mert ez nem lesz raktáron senkinek. Ahonnan talán gyorsan beszerzed mindjárt keresek egy linket.


ma hoztam haza a szerelőktől,2honapig NÉZEGETTÉK,szo szerint!ahogy hazaértem nekiugrottam és szédszedtem!Én is arra gondoltam,csak kiváncsi voltam valaki véleményére!azt megköszönném!!!!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. október 17. szerda, 19:07


czinege írta:
anubisz írta:
czinege írta:
anubisz írta:
czinege írta: srácok!Miért lehet a motorban akkora vákum,hogy alig tudom levenni a olajbeöntő sapkát?amikor leveszem azonnal leáll az auto!!!!!!


Ez betyáros, nem is hallottam még ilyet. Valami nagyon gáz, szerintem sürgősen nézesd meg.Ha leáll a motor, komoly gond lehet.
Amit én tudok, ha a kartergáz szellőztető szelep rossz, akkor okoz vakum gondot a motorba. Úgy is szokták ellenőrizni,hogy járó motornál letekerik az olajbeöntő kupakot, és akkor meg is változik a motor járása.
Lehet azzal van a gond, de nem biztos. Nekem már lett cserélve 2 éve. Főleg Északon szokott gondot okozni a hideg éghajlat miatt, eltömődik az olajsártó. Volt akinek szétnyomott tömítéseket a vákum. Ott egy másik változatot használnak, direkt a hideg éghajlatra valót.
Így néz ki:
http://static.bmwfans.info/ima...BfcA==.png
Ha az a gond, az összes csövet cserélni kell vele, mert mind eltörik kiszereléskor, a meleg miatt elgyengül, szinte kiszerelhetetlen épen.
Így tud kinézni, de láttam még brutálisabbat is:
http://im8.gulfup.com/2011-08-...116481.jpg

http://forum.e46fanatics.com/a...1233047985


szevasz!Köszönöm a választ,szétszedtem a szűrőt,hát elég gány állapotban volt az is!Meg akartam rendelni a szűrőt,és hozzá a csöveket de már bezárt a bazár!Nem tudtok valami linket dobni ahol tudnám rendelni?3cső ment szét,a 4.az ép!Amikor kihuztam a nivo pálcát,mint 1 porszivo ugy szivott!






Milyen szűrő ment szét?


Bocs,nem szűrő,Kartergáz szellőztető szelep!!


Na, végre. És már ki is szerelted? Pedig az borzalmas munka. Ezt csak rendelni tudsz, mert ez nem lesz raktáron senkinek. Ahonnan talán gyorsan beszerzed mindjárt keresek egy linket Innen tudsz rendelni, van is nekik raktáron, itt Magyarországon, és gyorsan szállítanak. Sokszor rendeltem tőlük.
http://www.schmiedmann.hu/11%2...reses.aspx
Csőveket is rendeld meg hozzá!!! ez csak a szelep.


Itt a robbantott rajz, vagy keresd ki pontosan a saját kocsid, ha nem jót találtam,
http://bmwfans.info/parts/cata...separator/


Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. október 17. szerda, 19:13

czinege
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz czinege

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2012. október 17. szerda, 19:04


anubisz írta:
czinege írta:
anubisz írta:
czinege írta: srácok!Miért lehet a motorban akkora vákum,hogy alig tudom levenni a olajbeöntő sapkát?amikor leveszem azonnal leáll az auto!!!!!!


Ez betyáros, nem is hallottam még ilyet. Valami nagyon gáz, szerintem sürgősen nézesd meg.Ha leáll a motor, komoly gond lehet.
Amit én tudok, ha a kartergáz szellőztető szelep rossz, akkor okoz vakum gondot a motorba. Úgy is szokták ellenőrizni,hogy járó motornál letekerik az olajbeöntő kupakot, és akkor meg is változik a motor járása.
Lehet azzal van a gond, de nem biztos. Nekem már lett cserélve 2 éve. Főleg Északon szokott gondot okozni a hideg éghajlat miatt, eltömődik az olajsártó. Volt akinek szétnyomott tömítéseket a vákum. Ott egy másik változatot használnak, direkt a hideg éghajlatra valót.
Így néz ki:
http://static.bmwfans.info/ima...BfcA==.png
Ha az a gond, az összes csövet cserélni kell vele, mert mind eltörik kiszereléskor, a meleg miatt elgyengül, szinte kiszerelhetetlen épen.
Így tud kinézni, de láttam még brutálisabbat is:
http://im8.gulfup.com/2011-08-...116481.jpg

http://forum.e46fanatics.com/a...1233047985


szevasz!Köszönöm a választ,szétszedtem a szűrőt,hát elég gány állapotban volt az is!Meg akartam rendelni a szűrőt,és hozzá a csöveket de már bezárt a bazár!Nem tudtok valami linket dobni ahol tudnám rendelni?3cső ment szét,a 4.az ép!Amikor kihuztam a nivo pálcát,mint 1 porszivo ugy szivott!






Milyen szűrő ment szét?


Bocs,nem szűrő,Kartergáz szellőztető szelep!!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. október 17. szerda, 18:53


czinege írta:
anubisz írta:
czinege írta: srácok!Miért lehet a motorban akkora vákum,hogy alig tudom levenni a olajbeöntő sapkát?amikor leveszem azonnal leáll az auto!!!!!!


Ez betyáros, nem is hallottam még ilyet. Valami nagyon gáz, szerintem sürgősen nézesd meg.Ha leáll a motor, komoly gond lehet.
Amit én tudok, ha a kartergáz szellőztető szelep rossz, akkor okoz vakum gondot a motorba. Úgy is szokták ellenőrizni,hogy járó motornál letekerik az olajbeöntő kupakot, és akkor meg is változik a motor járása.
Lehet azzal van a gond, de nem biztos. Nekem már lett cserélve 2 éve. Főleg Északon szokott gondot okozni a hideg éghajlat miatt, eltömődik az olajsártó. Volt akinek szétnyomott tömítéseket a vákum. Ott egy másik változatot használnak, direkt a hideg éghajlatra valót.
Így néz ki:
http://static.bmwfans.info/ima...BfcA==.png
Ha az a gond, az összes csövet cserélni kell vele, mert mind eltörik kiszereléskor, a meleg miatt elgyengül, szinte kiszerelhetetlen épen.
Így tud kinézni, de láttam még brutálisabbat is:
http://im8.gulfup.com/2011-08-...116481.jpg

http://forum.e46fanatics.com/a...1233047985


szevasz!Köszönöm a választ,szétszedtem a szűrőt,hát elég gány állapotban volt az is!Meg akartam rendelni a szűrőt,és hozzá a csöveket de már bezárt a bazár!Nem tudtok valami linket dobni ahol tudnám rendelni?3cső ment szét,a 4.az ép!Amikor kihuztam a nivo pálcát,mint 1 porszivo ugy szivott!






Milyen szűrő ment szét?

czinege
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz czinege

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2012. október 17. szerda, 18:52


anubisz írta:
czinege írta: srácok!Miért lehet a motorban akkora vákum,hogy alig tudom levenni a olajbeöntő sapkát?amikor leveszem azonnal leáll az auto!!!!!!


Ez betyáros, nem is hallottam még ilyet. Valami nagyon gáz, szerintem sürgősen nézesd meg.Ha leáll a motor, komoly gond lehet.
Amit én tudok, ha a kartergáz szellőztető szelep rossz, akkor okoz vakum gondot a motorba. Úgy is szokták ellenőrizni,hogy járó motornál letekerik az olajbeöntő kupakot, és akkor meg is változik a motor járása.
Lehet azzal van a gond, de nem biztos. Nekem már lett cserélve 2 éve. Főleg Északon szokott gondot okozni a hideg éghajlat miatt, eltömődik az olajsártó. Volt akinek szétnyomott tömítéseket a vákum. Ott egy másik változatot használnak, direkt a hideg éghajlatra valót.
Így néz ki:
http://static.bmwfans.info/ima...BfcA==.png
Ha az a gond, az összes csövet cserélni kell vele, mert mind eltörik kiszereléskor, a meleg miatt elgyengül, szinte kiszerelhetetlen épen.
Így tud kinézni, de láttam még brutálisabbat is:
http://im8.gulfup.com/2011-08-...116481.jpg

http://forum.e46fanatics.com/a...1233047985


szevasz!Köszönöm a választ,szétszedtem a szűrőt,hát elég gány állapotban volt az is!Meg akartam rendelni a szűrőt,és hozzá a csöveket de már bezárt a bazár!Nem tudtok valami linket dobni ahol tudnám rendelni?3cső ment szét,a 4.az ép!Amikor kihuztam a nivo pálcát,mint 1 porszivo ugy szivott!






anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. október 17. szerda, 18:33


czinege írta: srácok!Miért lehet a motorban akkora vákum,hogy alig tudom levenni a olajbeöntő sapkát?amikor leveszem azonnal leáll az auto!!!!!!


Ez betyáros, nem is hallottam még ilyet. Valami nagyon gáz, szerintem sürgősen nézesd meg.Ha leáll a motor, komoly gond lehet.
Amit én tudok, ha a kartergáz szellőztető szelep rossz, akkor okoz vakum gondot a motorba. Úgy is szokták ellenőrizni,hogy járó motornál letekerik az olajbeöntő kupakot, és akkor meg is változik a motor járása.
Lehet azzal van a gond, de nem biztos. Nekem már lett cserélve 2 éve. Főleg Északon szokott gondot okozni a hideg éghajlat miatt, eltömődik az olajsártó. Volt akinek szétnyomott tömítéseket a vákum. Ott egy másik változatot használnak, direkt a hideg éghajlatra valót.
Így néz ki:
http://static.bmwfans.info/ima...BfcA==.png
Ha az a gond, az összes csövet cserélni kell vele, mert mind eltörik kiszereléskor, a meleg miatt elgyengül, szinte kiszerelhetetlen épen.
Így tud kinézni, de láttam még brutálisabbat is:
http://im8.gulfup.com/2011-08-...116481.jpg

http://forum.e46fanatics.com/a...1233047985







Utoljára szerkesztve (4 alkalommal): 2012. október 17. szerda, 18:46