czinege írta:
srácok!Miért lehet a motorban akkora vákum,hogy alig tudom levenni a olajbeöntő sapkát?amikor leveszem azonnal leáll az auto!!!!!!
Ez betyáros, nem is hallottam még ilyet. Valami nagyon gáz, szerintem sürgősen nézesd meg.Ha leáll a motor, komoly gond lehet.
Amit én tudok, ha a kartergáz szellőztető szelep rossz, akkor okoz vakum gondot a motorba. Úgy is szokták ellenőrizni,hogy járó motornál letekerik az olajbeöntő kupakot, és akkor meg is változik a motor járása.
Lehet azzal van a gond, de nem biztos. Nekem már lett cserélve 2 éve. Főleg Északon szokott gondot okozni a hideg éghajlat miatt, eltömődik az olajsártó. Volt akinek szétnyomott tömítéseket a vákum. Ott egy másik változatot használnak, direkt a hideg éghajlatra valót.
Így néz ki:
http://static.bmwfans.info/ima...BfcA==.pngHa az a gond, az összes csövet cserélni kell vele, mert mind eltörik kiszereléskor, a meleg miatt elgyengül, szinte kiszerelhetetlen épen.
Így tud kinézni, de láttam még brutálisabbat is:
http://im8.gulfup.com/2011-08-...116481.jpghttp://forum.e46fanatics.com/a...1233047985
Utoljára szerkesztve (4 alkalommal): 2012. október 17. szerda, 18:46