Elküldve: 2012. november 29. csütörtök, 17:07
Feladó:
on7air
Tárgy:
segítség
Üzenet:
Szia Yellow,
Köszönöm az eddigi segítséget, olvasgattam a fórumot és láttam, hogy benne voltál egyik üzemanyagos témában is. Ezzel kapcsolatban van nekem egy problémám, amit nem tudok megfejteni és szívesen meghallgatnám a fórumon mit szólnak ehhez viszont nincs jogosultságom postolni :/// Most ezért nem akarok trollkodni minden témában, hogy legyen aktivitásom.
Ha megkérlek, akkor az összeírt anyagot kipostolod nekem a "Mi a baja?" topicba? Leköteleznél vele.
És egyben ha tudsz kérlek olvasd el amit írtam, hátha van egy jó ötleted a megoldásra, mert mi mostmár kezdünk minden fonalat elveszíteni
Íme(megírtam előre mire rájöttem, hogy nem enged postolni :/ )
"
Sziasztok,
Először is köszönöm minden fórum társnak a segítséget, amit még a vásárlás kapcsán olvastam illetve kaptam tőletek. Azóta sikerült megszerezni a gyöngyszememet, ami első BMW-nek teljesen megfelelő, már csak azért is mert motorikusan komolyabb gondokkal nem küzd a gépezet annak ellenére, hogy sok KM, de azért akad mit bütykölni vele.
Lenne egy problémám, amit nem tudunk megfejteni a szerelőmmel együtt, hogy mi lehet, ez pedig az üzemanyag ellátáshoz kapcsolható. Már olvastam külföldi fórumokon erről, hogy a mutató negyed tankot mutat, az autóba 80km-nyi üzemanyag van, a kocsi mégis dadog és leáll. A legtöbb esetben azt tapasztalják, hogy a bal oldali tank csurig van üzemanyaggal, míg a jobb oldaliba semmi.
320i 2000-res évjárat és szeptember, tehát pont a facelift és a régi közötti gép, M54-es motorral.
Amit eddig tudok:
A tünet: A kocsi kb 9 literrel a "vége előtt" lehal üzemanyag hiány miatt. A mutató és a szenzorok OBC tesztel is remekül láthatóan jól működnek, nincs gond se a szint jelzéssel, se azzal, hogy a balba és a jobba mennyi van. Tisztán mutatja, hogy jobbról átcsorgatja a 11 litert barla.
Ha menet közben kinyitom a tanksapkát, hirtelen megindul a rendszer és elindul a folyamat. Ha a tanksapka lecsavarva marad és úgy hagyom, a folyamat már újból nem indul be. (nyomás gondolom)
Az üzemanyag pumpa 3.5 BAR-on üzemel (az ellátás folyamatos), az üzemanyag szűrő már teljesen új a gyárból.
Azt nem tudom, hogy mekkora nyomásnak kéne lenni a visszavezető rendszerből annak érdekében, hogy az átvezető (átnyomó) csőbe elég vákum legyen ahhoz, hogy felkapja a bal tankból az üzemanyagot. Azt gyanítjuk, hogy valami turpisság itt lehet, de a cső elvileg működik mikor a tanksapka levan csavarva egy kis idő után így mechanikai hibára - törésre szakadásra nem gondolunk főleg, hogy át is néztük és nem látszott sérültnek.
A másik kérdés szintén : A rendszer működése alapján a bal tank létezik, hogy üres egy bizonyos idő után, hogyha a már csak a jobbot használja az autó ? (ergo gondolom a visszafolyás végett decik maradnak benne, de amúgy száraz)
Ha valakinek van ötlete, hogy mitől nem emeli át balról jobbra összeállított formában kérlek segítsen. :
"
Bocsánat a hosszért. Köszönöm