YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 14:03


Gabor84 írta: Sziasztok!

Találkozott már valaki azzal a jelenséggel, hogy a gázpedál akad?
Amikor finoman le akarom nyomni a csúsztatott kuplungos elinduláshoz nehéz lenyomni, mintha egy picit meg lenne szorulva a végállásban. Ha egyszer sikerült lenyomni, akkor utána - a pedálút további részén - már könnyen mozog (finoman adagolható). Nagyon bosszantó, mert gyakran megszalad a pedál és úgy indulok el mint egy állat, felpörög a motor.
Valohol meg kellene olajozni? Gondolom bontással jár, hogy hozzáférjek.

Gábor


hát ezaz... hülye állat BMW-seknek neveznek minket, közbencsak a pedál akad...
komolyra fordítva a szót. először próbálj egy kis olajat csepgtetni a pedál alatt ahol a kis rúd eltűnik. azis lehet, hogy csak ott a pedálnál szétakadt valami, ahol a rúd és a pedál találkozik.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2001

státusz Gabor84

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 10

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 13:42


Sziasztok!

Találkozott már valaki azzal a jelenséggel, hogy a gázpedál akad?
Amikor finoman le akarom nyomni a csúsztatott kuplungos elinduláshoz nehéz lenyomni, mintha egy picit meg lenne szorulva a végállásban. Ha egyszer sikerült lenyomni, akkor utána - a pedálút további részén - már könnyen mozog (finoman adagolható). Nagyon bosszantó, mert gyakran megszalad a pedál és úgy indulok el mint egy állat, felpörög a motor.
Valohol meg kellene olajozni? Gondolom bontással jár, hogy hozzáférjek.

Gábor

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2012. december 03. hétfő, 07:51


jons írta:
Bero írta:
Köszi,Jons! Ilyen tömítő készletet hol lehet venni? Unix is ok? Egy új dugattyú sokba van?


Parancsolj:
http://www.unixauto.hu/Unix_Ci...egnNr=1475



Köszi

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. december 02. vasárnap, 21:29


Bero írta:
Köszi,Jons! Ilyen tömítő készletet hol lehet venni? Unix is ok? Egy új dugattyú sokba van?


Parancsolj:
http://www.unixauto.hu/Unix_Ci...egnNr=1475



Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2012. december 02. vasárnap, 20:05


anubisz írta:
Bero írta:
jons írta:
Pistamann írta:
Meg kellene tisztítani a fékdugattyúkat v- fékmunkahengert---- asszem


Jól mondja a kollega.
A betéteket meg kell csiszolni valami nagyon egyenletes felületen. Üveglap pl.
Nyereg le, dugattyú ki és akkor kiderül a turpisság. Nekem be volt rohadva kissé a dugattyú. Kapott 2000-res vízpapírral egy átcsiszolást, rendkívül finoman, mert itt figyelni kell az illesztésekre. Aztán kapott új tömítéskészletet és tökéletes. Persze a legegészségesebb az lett volna, ha dugattyút is kap újat, de akkor nem volt elérhető számomra a készlet, viszont az autó kellett másnap.

Opcionális:
Ha a tárcsa vállas akkor egy szabályzás ráfér, persze akkor már mind a a két oldalon, hogy egyforma legyen.


Köszi,Jons! Ilyen tömítő készletet hol lehet venni? Unix is ok? Egy új dugattyú sokba van?


Bero, már hiányoltalak tiedbe biztos kapsz dugattyút is, enyémbe nagy fék van, és abba aszem 57 a tietekbe meg 54 ha jól tudom, a dugat méret, nekem Németből kellett rendelni. Természetesen nekem is felpolíroztak, mert csupa rozsda volt, utána már az olajat is fosta egyből.Az a kicsi különbség elég volt, hogy ne legyen tökéletes az illeszkedés. Csak nagyon gyenge rozsdánál jön be a mutatvány,ahol már hólyagos, az polír után engedni fog.


Igen,rég voltam Köszi neked is a segítséget!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 02. vasárnap, 18:22


Bero írta:
jons írta:
Pistamann írta:
Meg kellene tisztítani a fékdugattyúkat v- fékmunkahengert---- asszem


Jól mondja a kollega.
A betéteket meg kell csiszolni valami nagyon egyenletes felületen. Üveglap pl.
Nyereg le, dugattyú ki és akkor kiderül a turpisság. Nekem be volt rohadva kissé a dugattyú. Kapott 2000-res vízpapírral egy átcsiszolást, rendkívül finoman, mert itt figyelni kell az illesztésekre. Aztán kapott új tömítéskészletet és tökéletes. Persze a legegészségesebb az lett volna, ha dugattyút is kap újat, de akkor nem volt elérhető számomra a készlet, viszont az autó kellett másnap.

Opcionális:
Ha a tárcsa vállas akkor egy szabályzás ráfér, persze akkor már mind a a két oldalon, hogy egyforma legyen.


Köszi,Jons! Ilyen tömítő készletet hol lehet venni? Unix is ok? Egy új dugattyú sokba van?


Bero, már hiányoltalak tiedbe biztos kapsz dugattyút is, enyémbe nagy fék van, és abba aszem 57 a tietekbe meg 54 ha jól tudom, a dugat méret, nekem Németből kellett rendelni. Természetesen nekem is felpolíroztak, mert csupa rozsda volt, utána már az olajat is fosta egyből.Az a kicsi különbség elég volt, hogy ne legyen tökéletes az illeszkedés. Csak nagyon gyenge rozsdánál jön be a mutatvány,ahol már hólyagos, az polír után engedni fog.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2012. december 02. vasárnap, 16:11


jons írta:
Pistamann írta:
Meg kellene tisztítani a fékdugattyúkat v- fékmunkahengert---- asszem


Jól mondja a kollega.
A betéteket meg kell csiszolni valami nagyon egyenletes felületen. Üveglap pl.
Nyereg le, dugattyú ki és akkor kiderül a turpisság. Nekem be volt rohadva kissé a dugattyú. Kapott 2000-res vízpapírral egy átcsiszolást, rendkívül finoman, mert itt figyelni kell az illesztésekre. Aztán kapott új tömítéskészletet és tökéletes. Persze a legegészségesebb az lett volna, ha dugattyút is kap újat, de akkor nem volt elérhető számomra a készlet, viszont az autó kellett másnap.

Opcionális:
Ha a tárcsa vállas akkor egy szabályzás ráfér, persze akkor már mind a a két oldalon, hogy egyforma legyen.


Köszi,Jons! Ilyen tömítő készletet hol lehet venni? Unix is ok? Egy új dugattyú sokba van?


jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. december 02. vasárnap, 16:07


Pistamann írta:
Meg kellene tisztítani a fékdugattyúkat v- fékmunkahengert---- asszem


Jól mondja a kollega.
A betéteket meg kell csiszolni valami nagyon egyenletes felületen. Üveglap pl.
Nyereg le, dugattyú ki és akkor kiderül a turpisság. Nekem be volt rohadva kissé a dugattyú. Kapott 2000-res vízpapírral egy átcsiszolást, rendkívül finoman, mert itt figyelni kell az illesztésekre. Aztán kapott új tömítéskészletet és tökéletes. Persze a legegészségesebb az lett volna, ha dugattyút is kap újat, de akkor nem volt elérhető számomra a készlet, viszont az autó kellett másnap.

Opcionális:
Ha a tárcsa vállas akkor egy szabályzás ráfér, persze akkor már mind a a két oldalon, hogy egyforma legyen.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2012. december 02. vasárnap, 16:03


Pistamann írta:
Bero írta: Sziasztok! Olyan problémám van,hogy a jobb első kerék nem forog szépen hanem eléggé akad. Mivel most tettem fel a téli gumikat,megnéztem és hozzáér a fékpofa a tárcsához. Mit tehetnék,hogy lehetne ezt megjavítanom itthon? Vagy marad a szerelő? Köszi a válaszokat!


Meg kellene tisztítani a fékdugattyúkat v- fékmunkahengert---- asszem


Köszi,gondolom ezt otthon nehéz lenne kivitelezni

Pistamann
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Pistamann

Újonc

Elismertség: 3% (2 pont) | Hozzászólások: 65

Elküldve: 2012. december 02. vasárnap, 15:17


Bero írta: Sziasztok! Olyan problémám van,hogy a jobb első kerék nem forog szépen hanem eléggé akad. Mivel most tettem fel a téli gumikat,megnéztem és hozzáér a fékpofa a tárcsához. Mit tehetnék,hogy lehetne ezt megjavítanom itthon? Vagy marad a szerelő? Köszi a válaszokat!


Meg kellene tisztítani a fékdugattyúkat v- fékmunkahengert---- asszem

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2012. december 02. vasárnap, 15:08


Sziasztok! Olyan problémám van,hogy a jobb első kerék nem forog szépen hanem eléggé akad. Mivel most tettem fel a téli gumikat,megnéztem és hozzáér a fékpofa a tárcsához. Mit tehetnék,hogy lehetne ezt megjavítanom itthon? Vagy marad a szerelő? Köszi a válaszokat!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. december 02. vasárnap, 11:53


tenna írta: Sziasztok!

Előre is köszönöm, ha valaki tud segítene, ugyanis nem vagyok valami nagy szaki.
Tegnap történt, hogy indítás előtt 2 rövidet sípolt aztán indult simán, majd kb 3 km után leálltam várni valakire( kb 5 perc). Az indítás előtt megint 2 sípolás aztán nem akart elindulni, gyújtás volt. Majd vártam picit és kb 3adjára sikerült beizzítani. Valakinek van valami tippje? (olajcsere nem rég volt)


lehet genge az akksid, gyenge értsd. avgy hideg volt és azért sípolt. hogy mé nem indult akkor az passz.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1997

státusz tenna

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2012. december 02. vasárnap, 11:45


Sziasztok!

Előre is köszönöm, ha valaki tud segítene, ugyanis nem vagyok valami nagy szaki.
Tegnap történt, hogy indítás előtt 2 rövidet sípolt aztán indult simán, majd kb 3 km után leálltam várni valakire( kb 5 perc). Az indítás előtt megint 2 sípolás aztán nem akart elindulni, gyújtás volt. Majd vártam picit és kb 3adjára sikerült beizzítani. Valakinek van valami tippje? (olajcsere nem rég volt)

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. november 29. csütörtök, 17:07


Feladó:

on7air

Tárgy:

segítség


Üzenet:




Szia Yellow,

Köszönöm az eddigi segítséget, olvasgattam a fórumot és láttam, hogy benne voltál egyik üzemanyagos témában is. Ezzel kapcsolatban van nekem egy problémám, amit nem tudok megfejteni és szívesen meghallgatnám a fórumon mit szólnak ehhez viszont nincs jogosultságom postolni :/// Most ezért nem akarok trollkodni minden témában, hogy legyen aktivitásom.

Ha megkérlek, akkor az összeírt anyagot kipostolod nekem a "Mi a baja?" topicba? Leköteleznél vele.

És egyben ha tudsz kérlek olvasd el amit írtam, hátha van egy jó ötleted a megoldásra, mert mi mostmár kezdünk minden fonalat elveszíteni

Íme(megírtam előre mire rájöttem, hogy nem enged postolni :/ )
"
Sziasztok,

Először is köszönöm minden fórum társnak a segítséget, amit még a vásárlás kapcsán olvastam illetve kaptam tőletek. Azóta sikerült megszerezni a gyöngyszememet, ami első BMW-nek teljesen megfelelő, már csak azért is mert motorikusan komolyabb gondokkal nem küzd a gépezet annak ellenére, hogy sok KM, de azért akad mit bütykölni vele.

Lenne egy problémám, amit nem tudunk megfejteni a szerelőmmel együtt, hogy mi lehet, ez pedig az üzemanyag ellátáshoz kapcsolható. Már olvastam külföldi fórumokon erről, hogy a mutató negyed tankot mutat, az autóba 80km-nyi üzemanyag van, a kocsi mégis dadog és leáll. A legtöbb esetben azt tapasztalják, hogy a bal oldali tank csurig van üzemanyaggal, míg a jobb oldaliba semmi.

320i 2000-res évjárat és szeptember, tehát pont a facelift és a régi közötti gép, M54-es motorral.
Amit eddig tudok:
A tünet: A kocsi kb 9 literrel a "vége előtt" lehal üzemanyag hiány miatt. A mutató és a szenzorok OBC tesztel is remekül láthatóan jól működnek, nincs gond se a szint jelzéssel, se azzal, hogy a balba és a jobba mennyi van. Tisztán mutatja, hogy jobbról átcsorgatja a 11 litert barla.

Ha menet közben kinyitom a tanksapkát, hirtelen megindul a rendszer és elindul a folyamat. Ha a tanksapka lecsavarva marad és úgy hagyom, a folyamat már újból nem indul be. (nyomás gondolom)

Az üzemanyag pumpa 3.5 BAR-on üzemel (az ellátás folyamatos), az üzemanyag szűrő már teljesen új a gyárból.

Azt nem tudom, hogy mekkora nyomásnak kéne lenni a visszavezető rendszerből annak érdekében, hogy az átvezető (átnyomó) csőbe elég vákum legyen ahhoz, hogy felkapja a bal tankból az üzemanyagot. Azt gyanítjuk, hogy valami turpisság itt lehet, de a cső elvileg működik mikor a tanksapka levan csavarva egy kis idő után így mechanikai hibára - törésre szakadásra nem gondolunk főleg, hogy át is néztük és nem látszott sérültnek.

A másik kérdés szintén : A rendszer működése alapján a bal tank létezik, hogy üres egy bizonyos idő után, hogyha a már csak a jobbot használja az autó ? (ergo gondolom a visszafolyás végett decik maradnak benne, de amúgy száraz)

Ha valakinek van ötlete, hogy mitől nem emeli át balról jobbra összeállított formában kérlek segítsen. :
"

Bocsánat a hosszért. Köszönöm

xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2012. november 27. kedd, 18:03


Köszi srácok de nem lettem előrébb..

Nem is feltétlen a kartergáz a zavaró.. hanem hogy miért veri ki az olajat ha lecsavarom a sapkát? Nagyon durván veri ki ott az olajat. Ez mitől lehet?