Elküldve: 2012. december 09. vasárnap, 15:36
laci320d írta: Szia, Én a magasnyomású pumpára tippelek, nem régen egy traktor common rail motorjával jártunk így!Ott is alacsony rail nyomást írt ki végig lett cserélve minden, és sajnos a pumpa maradt a legvégégre és az volt a ludas. Bár ne az legyen nálad.funkilaci írta:jrtom írta: Az üzemanyagpumpának milyen hangja van, egyáltalán megy amikor rárakod a gyújtást?
Arra gondolok ami az üza. szűrőnél van.
Én nem emlékszem h bármi hang jönne onnan de nem is figyeltem az elmult 3 évben uh. tőlem lehet...
Az üzemanyagszivattyú is szét lett szedve és működik tehát az sem lehet a baj.
DE amit most olvastam a Common Rail motorokról az nem túl kecsegtető.
Ha kiirja hogy a rettegett "Rail nyomás túl alacsony" kódot ott ezerféle baj lehet.
Nagynyomású szivattyú,IMV szelep,vagy tömitetlen a rendszer ami persze a porlasztókra is értendő.
"megfelelõ
felszereltség és rendszerismeret
hiányában esélyünk sincs a commonrail
rendszer elemeinek és összessé-
gének megfelelõ diagnosztika elvégz
ésére. A durva hibákat egyszerû
módszerekkel ki tudjuk szûrni, de a
rendszer igazi mélydiagnosztikájához
(pl. porlasztóvizsgálat) megfelelõ (igen
drága) felszereltség szükséges"
Azt hiszem irány a BMW szakszervíz...funkilaci írta:paci87 írta:funkilaci írta: HAlI!Szia! "Indításkor történő lassú nyomásépülés" hibakódnál a nyomásszabályzó szelep a railcsövön a leggyakoribb ok (néha megragad), ha emiatt letilt a motor. Érdemes próbából kicserélni, mielőtt megrendeled. Ha levegős, vagy kevés az üzemanyag, akkor nem szokott tiltani.
2004 320D
A műszer 1 hibakódot adott ki miszerint alacsony a Rail nyomás.
Amint ezt a hibakódot kitöröljük máris indul az autó szépen jár.
Tehát akusaru vagy a hibakód kitörlése után indul az autó.
Vélemény,ötletek?
Ez a nyomásszabályozó szelep 2 hete lett kicserélve tehát jó nyomon jártunk. Ment is 2 hétig de most újra előjött ugyanaz a probléma,nem indul és kiirja h a Rail nyomás alacsony.
MI lehet a következő lépés?