státusz funkilaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. december 09. vasárnap, 15:36


laci320d írta: Szia, Én a magasnyomású pumpára tippelek, nem régen egy traktor common rail motorjával jártunk így!Ott is alacsony rail nyomást írt ki végig lett cserélve minden, és sajnos a pumpa maradt a legvégégre és az volt a ludas. Bár ne az legyen nálad.
funkilaci írta:
jrtom írta: Az üzemanyagpumpának milyen hangja van, egyáltalán megy amikor rárakod a gyújtást?
Arra gondolok ami az üza. szűrőnél van.

Én nem emlékszem h bármi hang jönne onnan de nem is figyeltem az elmult 3 évben uh. tőlem lehet...


Az üzemanyagszivattyú is szét lett szedve és működik tehát az sem lehet a baj.
DE amit most olvastam a Common Rail motorokról az nem túl kecsegtető.
Ha kiirja hogy a rettegett "Rail nyomás túl alacsony" kódot ott ezerféle baj lehet.
Nagynyomású szivattyú,IMV szelep,vagy tömitetlen a rendszer ami persze a porlasztókra is értendő.
"megfelelõ
felszereltség és rendszerismeret
hiányában esélyünk sincs a commonrail
rendszer elemeinek és összessé-
gének megfelelõ diagnosztika elvégz
ésére. A durva hibákat egyszerû
módszerekkel ki tudjuk szûrni, de a
rendszer igazi mélydiagnosztikájához
(pl. porlasztóvizsgálat) megfelelõ (igen
drága) felszereltség szükséges"
Azt hiszem irány a BMW szakszervíz...

funkilaci írta:
paci87 írta:
funkilaci írta: HAlI!

2004 320D

A műszer 1 hibakódot adott ki miszerint alacsony a Rail nyomás.
Amint ezt a hibakódot kitöröljük máris indul az autó szépen jár.
Tehát akusaru vagy a hibakód kitörlése után indul az autó.

Vélemény,ötletek?
Szia! "Indításkor történő lassú nyomásépülés" hibakódnál a nyomásszabályzó szelep a railcsövön a leggyakoribb ok (néha megragad), ha emiatt letilt a motor. Érdemes próbából kicserélni, mielőtt megrendeled. Ha levegős, vagy kevés az üzemanyag, akkor nem szokott tiltani.



Ez a nyomásszabályozó szelep 2 hete lett kicserélve tehát jó nyomon jártunk. Ment is 2 hétig de most újra előjött ugyanaz a probléma,nem indul és kiirja h a Rail nyomás alacsony.
MI lehet a következő lépés?










státusz funkilaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. december 09. vasárnap, 15:33


paci87 írta:
funkilaci írta:
Ez a nyomásszabályozó szelep 2 hete lett kicserélve tehát jó nyomon jártunk. Ment is 2 hétig de most újra előjött ugyanaz a probléma,nem indul és kiirja h a Rail nyomás alacsony.
MI lehet a következő lépés?
Én a porlasztót kizárnám, mert azt mondod szépen jár. Az elő tápszivattyú sem egy rossz ötlet, de attól még beindulna, csak lassabban, nagy tempónál pedig kis teljesítményt éreznél. Pl. ha cserélsz egy üzemanyagszűrőt és levegős lesz, akkor is beindul az autó, csak lehet tekerni kell egy percig. Új szelepet tettél bele, vagy bontottat? Én már jártam úgy, hogy a bontottal is majdnem ugyan azt csinálta. Érdekes, hogy ment 2 hetet hiba nélkül. Ha a szelep új, akkor a nyomásszenzor a railcső másik oldalán is megér egy próbát (mert az vezérli a szelepet), vagy a nagynyomású szivattyún a mennyiség szabályzó. Ilyenkor jól jön, ha van kéznél egy ugyan ilyen motor, ami jól működik... Indításkor nézzetek diaggal nagynyomást, hogy milyen gyorsan emelkedik. Egy-két másodperc után 200bar felett kell lennie. Ugyanezt nézzétek meg akkor amikor már indul is. A nyomászsabályzó nyitási értéke 13% körül szokott lenni nekem álló motornál, ha ettől jóval nagyobb, 30% és ilyesmi, akkor amiatt már lehet kicsi a nyomás.






Új nyomásszabályzot tettünk bele és ezzel ment alig 2 hetet..



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz laci320d

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (7 pont) | Hozzászólások: 332

Elküldve: 2012. december 09. vasárnap, 12:58


Szia, Én a magasnyomású pumpára tippelek, nem régen egy traktor common rail motorjával jártunk így!Ott is alacsony rail nyomást írt ki végig lett cserélve minden, és sajnos a pumpa maradt a legvégégre és az volt a ludas. Bár ne az legyen nálad.
funkilaci írta:
jrtom írta: Az üzemanyagpumpának milyen hangja van, egyáltalán megy amikor rárakod a gyújtást?
Arra gondolok ami az üza. szűrőnél van.

Az üzemanyagszivattyú is szét lett szedve és működik tehát az sem lehet a baj.
DE amit most olvastam a Common Rail motorokról az nem túl kecsegtető.
Ha kiirja hogy a rettegett "Rail nyomás túl alacsony" kódot ott ezerféle baj lehet.
Nagynyomású szivattyú,IMV szelep,vagy tömitetlen a rendszer ami persze a porlasztókra is értendő.
"megfelelõ
felszereltség és rendszerismeret
hiányában esélyünk sincs a commonrail
rendszer elemeinek és összessé-
gének megfelelõ diagnosztika elvégz
ésére. A durva hibákat egyszerû
módszerekkel ki tudjuk szûrni, de a
rendszer igazi mélydiagnosztikájához
(pl. porlasztóvizsgálat) megfelelõ (igen
drága) felszereltség szükséges"
Azt hiszem irány a BMW szakszervíz...

funkilaci írta:
paci87 írta:
funkilaci írta: HAlI!

2004 320D

A műszer 1 hibakódot adott ki miszerint alacsony a Rail nyomás.
Amint ezt a hibakódot kitöröljük máris indul az autó szépen jár.
Tehát akusaru vagy a hibakód kitörlése után indul az autó.

Vélemény,ötletek?
Szia! "Indításkor történő lassú nyomásépülés" hibakódnál a nyomásszabályzó szelep a railcsövön a leggyakoribb ok (néha megragad), ha emiatt letilt a motor. Érdemes próbából kicserélni, mielőtt megrendeled. Ha levegős, vagy kevés az üzemanyag, akkor nem szokott tiltani.



Ez a nyomásszabályozó szelep 2 hete lett kicserélve tehát jó nyomon jártunk. Ment is 2 hétig de most újra előjött ugyanaz a probléma,nem indul és kiirja h a Rail nyomás alacsony.
MI lehet a következő lépés?








paci87
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2002

státusz paci87

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2012. december 09. vasárnap, 12:44


funkilaci írta:
Ez a nyomásszabályozó szelep 2 hete lett kicserélve tehát jó nyomon jártunk. Ment is 2 hétig de most újra előjött ugyanaz a probléma,nem indul és kiirja h a Rail nyomás alacsony.
MI lehet a következő lépés?
Én a porlasztót kizárnám, mert azt mondod szépen jár. Az elő tápszivattyú sem egy rossz ötlet, de attól még beindulna, csak lassabban, nagy tempónál pedig kis teljesítményt éreznél. Pl. ha cserélsz egy üzemanyagszűrőt és levegős lesz, akkor is beindul az autó, csak lehet tekerni kell egy percig. Új szelepet tettél bele, vagy bontottat? Én már jártam úgy, hogy a bontottal is majdnem ugyan azt csinálta. Érdekes, hogy ment 2 hetet hiba nélkül. Ha a szelep új, akkor a nyomásszenzor a railcső másik oldalán is megér egy próbát (mert az vezérli a szelepet), vagy a nagynyomású szivattyún a mennyiség szabályzó. Ilyenkor jól jön, ha van kéznél egy ugyan ilyen motor, ami jól működik... Indításkor nézzetek diaggal nagynyomást, hogy milyen gyorsan emelkedik. Egy-két másodperc után 200bar felett kell lennie. Ugyanezt nézzétek meg akkor amikor már indul is. A nyomászsabályzó nyitási értéke 13% körül szokott lenni nekem álló motornál, ha ettől jóval nagyobb, 30% és ilyesmi, akkor amiatt már lehet kicsi a nyomás.







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. december 09. vasárnap, 12:47

státusz funkilaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. december 09. vasárnap, 11:50


jrtom írta: Az üzemanyagpumpának milyen hangja van, egyáltalán megy amikor rárakod a gyújtást?
Arra gondolok ami az üza. szűrőnél van.

Az üzemanyagszivattyú is szét lett szedve és működik tehát az sem lehet a baj.
DE amit most olvastam a Common Rail motorokról az nem túl kecsegtető.
Ha kiirja hogy a rettegett "Rail nyomás túl alacsony" kódot ott ezerféle baj lehet.
Nagynyomású szivattyú,IMV szelep,vagy tömitetlen a rendszer ami persze a porlasztókra is értendő.
"megfelelõ
felszereltség és rendszerismeret
hiányában esélyünk sincs a commonrail
rendszer elemeinek és összessé-
gének megfelelõ diagnosztika elvégz
ésére. A durva hibákat egyszerû
módszerekkel ki tudjuk szûrni, de a
rendszer igazi mélydiagnosztikájához
(pl. porlasztóvizsgálat) megfelelõ (igen
drága) felszereltség szükséges"
Azt hiszem irány a BMW szakszervíz...

funkilaci írta:
paci87 írta:
funkilaci írta: HAlI!

2004 320D

A műszer 1 hibakódot adott ki miszerint alacsony a Rail nyomás.
Amint ezt a hibakódot kitöröljük máris indul az autó szépen jár.
Tehát akusaru vagy a hibakód kitörlése után indul az autó.

Vélemény,ötletek?
Szia! "Indításkor történő lassú nyomásépülés" hibakódnál a nyomásszabályzó szelep a railcsövön a leggyakoribb ok (néha megragad), ha emiatt letilt a motor. Érdemes próbából kicserélni, mielőtt megrendeled. Ha levegős, vagy kevés az üzemanyag, akkor nem szokott tiltani.



Ez a nyomásszabályozó szelep 2 hete lett kicserélve tehát jó nyomon jártunk. Ment is 2 hétig de most újra előjött ugyanaz a probléma,nem indul és kiirja h a Rail nyomás alacsony.
MI lehet a következő lépés?






jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. december 09. vasárnap, 11:32


Az üzemanyagpumpának milyen hangja van, egyáltalán megy amikor rárakod a gyújtást?
Arra gondolok ami az üza. szűrőnél van.

funkilaci írta:
paci87 írta:
funkilaci írta: HAlI!

2004 320D

A műszer 1 hibakódot adott ki miszerint alacsony a Rail nyomás.
Amint ezt a hibakódot kitöröljük máris indul az autó szépen jár.
Tehát akusaru vagy a hibakód kitörlése után indul az autó.

Vélemény,ötletek?
Szia! "Indításkor történő lassú nyomásépülés" hibakódnál a nyomásszabályzó szelep a railcsövön a leggyakoribb ok (néha megragad), ha emiatt letilt a motor. Érdemes próbából kicserélni, mielőtt megrendeled. Ha levegős, vagy kevés az üzemanyag, akkor nem szokott tiltani.



Ez a nyomásszabályozó szelep 2 hete lett kicserélve tehát jó nyomon jártunk. Ment is 2 hétig de most újra előjött ugyanaz a probléma,nem indul és kiirja h a Rail nyomás alacsony.
MI lehet a következő lépés?




státusz funkilaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. december 09. vasárnap, 10:47


paci87 írta:
funkilaci írta: HAlI!

2004 320D

A műszer 1 hibakódot adott ki miszerint alacsony a Rail nyomás.
Amint ezt a hibakódot kitöröljük máris indul az autó szépen jár.
Tehát akusaru vagy a hibakód kitörlése után indul az autó.

Vélemény,ötletek?
Szia! "Indításkor történő lassú nyomásépülés" hibakódnál a nyomásszabályzó szelep a railcsövön a leggyakoribb ok (néha megragad), ha emiatt letilt a motor. Érdemes próbából kicserélni, mielőtt megrendeled. Ha levegős, vagy kevés az üzemanyag, akkor nem szokott tiltani.



Ez a nyomásszabályozó szelep 2 hete lett kicserélve tehát jó nyomon jártunk. Ment is 2 hétig de most újra előjött ugyanaz a probléma,nem indul és kiirja h a Rail nyomás alacsony.
MI lehet a következő lépés?



xlzx
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz xlzx

BMWfanatic

Elismertség: 3% (13 pont) | Hozzászólások: 408

Elküldve: 2012. december 08. szombat, 14:05


orszi írta: Halihó!
Kérdezem mi lehet az oka hogy a bal oldali első ülésnél deréktámaszt nem tudom leengedni és a kapcsoló visszintes hátsó részét megnyomva hallom, hogy kattog valami talán a szelep de nem lesz a dudor kissebb mig a jobb oldalinál ez funkció működik és fel tudom fujni és le is tudom engedni.Nem régen vettem a gépet 2005-ös touring és még csak most ismerkedem vele ha valaki tud segíteni megköszönöm.



ki van ülve az ülésed és kilyukadt a gerinctámaszod..nálam ugyanez van

paci87
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2002

státusz paci87

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2012. december 08. szombat, 13:34


funkilaci írta: HAlI!

2004 320D

A műszer 1 hibakódot adott ki miszerint alacsony a Rail nyomás.
Amint ezt a hibakódot kitöröljük máris indul az autó szépen jár.
Tehát akusaru vagy a hibakód kitörlése után indul az autó.

Vélemény,ötletek?
Szia! "Indításkor történő lassú nyomásépülés" hibakódnál a nyomásszabályzó szelep a railcsövön a leggyakoribb ok (néha megragad), ha emiatt letilt a motor. Érdemes próbából kicserélni, mielőtt megrendeled. Ha levegős, vagy kevés az üzemanyag, akkor nem szokott tiltani.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz orszi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2012. december 08. szombat, 13:16


Halihó!
Kérdezem mi lehet az oka hogy a bal oldali első ülésnél deréktámaszt nem tudom leengedni és a kapcsoló visszintes hátsó részét megnyomva hallom, hogy kattog valami talán a szelep de nem lesz a dudor kissebb mig a jobb oldalinál ez funkció működik és fel tudom fujni és le is tudom engedni.Nem régen vettem a gépet 2005-ös touring és még csak most ismerkedem vele ha valaki tud segíteni megköszönöm.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. december 08. szombat, 13:17

státusz funkilaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. december 08. szombat, 12:57


HAlI!

2004 320D

A műszer 1 hibakódot adott ki miszerint alacsony a Rail nyomás.
Amint ezt a hibakódot kitöröljük máris indul az autó szépen jár.
Tehát akusaru vagy a hibakód kitörlése után indul az autó.

Vélemény,ötletek?


státusz funkilaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. december 07. péntek, 14:09


anubisz írta:
funkilaci írta:
pomzi írta:
funkilaci írta:
Tano írta:
funkilaci írta: Sziasztok!

BMW 320D 2004es évjárat.
Néha nem indul be.Forgatja a motort de nem indul.Majd leveszem az aksisarut visszarakom és aztán újra indul.Egyszer indul az autó egyszer nem.Pár hete csinálja minden előzmény nélkül.

Találkozott vki már ilyen jelenséggel?
Mi lehet a baj?

Kösz


Jellemzően üzemanyag ellátási probléma, üzaszivattyú hibája szokott ilyet produkálni. Aztán később teljesen behal. Nézesd meg egy szervízben, akkor több kiderül.


Azt már megnézettem szervizben de minden rendben vele.
Lehet vmi elektromos hibakód?Mivel ha leveszem az aksisarut és visszateszem utána ujra indul...több napig is....aztán 1szercsak megint nem indul....az auto menetteljesitményével sincs semmi gond...

What is it?:


Izzítással esetleg vmi probléma?


1 hete cseréltük ki mind a 4 izzitógyertyát újakra..



ez csak egy gyermeteg tanács, én akkor nézetném meg amikor nem indül megint, ne vedd le a sarut, hanem akkor kéne tesztelni, üzemanyagnyomást, meg mindent, tudom így nem egyszerű mert lehet ki kell hívni szerelőt, vagy bevitetni, de ha lappangó hiba, hiába mértek néztek mindent, lehet akkor minden stimmel és nem mutat semmit. Ugye azt se lehet hogy elviszed a szervizbe és autózzanak vele 2,3 napig mire előjön a hiba, mikor oda viszed akkor meg minden jó, mivel a kocsival mész oda. Beindítják, leállítják párszor, ha nem dobja a hibát ennyi. Ha semmi hibát nem ír be, csak akkor érdemes nézni ha fenn áll a hiba, szerintem, esetleg élő adattal. stb..


Köszi nem rossz az ötlet...de tényleg nem találkozott senki ilyennel vagy vmi hasonló problémával?
Köszi!



anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 06. csütörtök, 17:23


funkilaci írta:
pomzi írta:
funkilaci írta:
Tano írta:
funkilaci írta: Sziasztok!

BMW 320D 2004es évjárat.
Néha nem indul be.Forgatja a motort de nem indul.Majd leveszem az aksisarut visszarakom és aztán újra indul.Egyszer indul az autó egyszer nem.Pár hete csinálja minden előzmény nélkül.

Találkozott vki már ilyen jelenséggel?
Mi lehet a baj?

Kösz


Jellemzően üzemanyag ellátási probléma, üzaszivattyú hibája szokott ilyet produkálni. Aztán később teljesen behal. Nézesd meg egy szervízben, akkor több kiderül.


Azt már megnézettem szervizben de minden rendben vele.
Lehet vmi elektromos hibakód?Mivel ha leveszem az aksisarut és visszateszem utána ujra indul...több napig is....aztán 1szercsak megint nem indul....az auto menetteljesitményével sincs semmi gond...

What is it?:


Izzítással esetleg vmi probléma?


1 hete cseréltük ki mind a 4 izzitógyertyát újakra..



ez csak egy gyermeteg tanács, én akkor nézetném meg amikor nem indül megint, ne vedd le a sarut, hanem akkor kéne tesztelni, üzemanyagnyomást, meg mindent, tudom így nem egyszerű mert lehet ki kell hívni szerelőt, vagy bevitetni, de ha lappangó hiba, hiába mértek néztek mindent, lehet akkor minden stimmel és nem mutat semmit. Ugye azt se lehet hogy elviszed a szervizbe és autózzanak vele 2,3 napig mire előjön a hiba, mikor oda viszed akkor meg minden jó, mivel a kocsival mész oda. Beindítják, leállítják párszor, ha nem dobja a hibát ennyi. Ha semmi hibát nem ír be, csak akkor érdemes nézni ha fenn áll a hiba, szerintem, esetleg élő adattal. stb..

státusz funkilaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. december 06. csütörtök, 17:09


pomzi írta:
funkilaci írta:
Tano írta:
funkilaci írta: Sziasztok!

BMW 320D 2004es évjárat.
Néha nem indul be.Forgatja a motort de nem indul.Majd leveszem az aksisarut visszarakom és aztán újra indul.Egyszer indul az autó egyszer nem.Pár hete csinálja minden előzmény nélkül.

Találkozott vki már ilyen jelenséggel?
Mi lehet a baj?

Kösz


Jellemzően üzemanyag ellátási probléma, üzaszivattyú hibája szokott ilyet produkálni. Aztán később teljesen behal. Nézesd meg egy szervízben, akkor több kiderül.


Azt már megnézettem szervizben de minden rendben vele.
Lehet vmi elektromos hibakód?Mivel ha leveszem az aksisarut és visszateszem utána ujra indul...több napig is....aztán 1szercsak megint nem indul....az auto menetteljesitményével sincs semmi gond...

What is it?:


Izzítással esetleg vmi probléma?


1 hete cseréltük ki mind a 4 izzitógyertyát újakra..



státusz funkilaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. december 06. csütörtök, 17:07


pomzi írta:
funkilaci írta:
Tano írta:
funkilaci írta: Sziasztok!

BMW 320D 2004es évjárat.
Néha nem indul be.Forgatja a motort de nem indul.Majd leveszem az aksisarut visszarakom és aztán újra indul.Egyszer indul az autó egyszer nem.Pár hete csinálja minden előzmény nélkül.

Találkozott vki már ilyen jelenséggel?
Mi lehet a baj?

Kösz


Jellemzően üzemanyag ellátási probléma, üzaszivattyú hibája szokott ilyet produkálni. Aztán később teljesen behal. Nézesd meg egy szervízben, akkor több kiderül.


Azt már megnézettem szervizben de minden rendben vele.
Lehet vmi elektromos hibakód?Mivel ha leveszem az aksisarut és visszateszem utána ujra indul...több napig is....aztán 1szercsak megint nem indul....az auto menetteljesitményével sincs semmi gond...

What is it?:


Izzítással esetleg vmi probléma?


1 hete cseréltük ki mind a 4 izzitógyertyát újakra...