státusz funkilaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. december 17. hétfő, 21:40


BarG írta:
funkilaci írta:
BarG írta:
funkilaci írta:
Tano írta:
funkilaci írta: Sziasztok!

A rail nyomás továbbra is alacsony az autómban ezt irja ki a randszer.1szer indul 1szer nem.Full megbizhatatlan.
Már voltam BMW szervizben is,persze ott mindig indult nem találtak hibát.
Vki találkozott ilyennel?

Köszi


Erre két okot tudok elképzelni. Vagy a rail szenzor rosszalkodik, vagy ami szerintem valószínűbb az üzaszivattyúd haldoklik. Olyan helyre vigyed el, ahol rá is mérnek műszerrel mindkettőre, nem csak diagra dugják. Ezen az simán nem segít.



Az üz.szivattyú BMW szervizben be lett mérve és múködik, igy ők is a szenzor hibájára gyanakodtak.
A szenzort kicserélték(pár 1000ftos dolog) de azóta már 1szer ujra elöfördult h nem indult...
Örülök h Te rögtön ezeket irtad mert tényleg ilyesmi lehet a bibi....más vmi ötleted?

1 jó kis cikk a Rail nyomásrendszerről és hibáiról...

http://autotechnika.hu/uploads.../22-25.pdf




Ez az egyik leggecibb hibafajta.
Üzemanyagszivattyú - melyik is? Mert van belőle 3 db, ami hibás tud lenni.
Szenzor, ezt elvileg cserélték.
Railnyomás szabályzó is lehet rossz.
Túl sok résolajad is lehet valamelyik csúcsnál ....

Szóval még az elején vagy a hibafeltárásnak.


Ahogy mondod...full gáz hibafajta...ellenségemnek sem kivánom
Railnyomás szabályzót(70E.HUF) cserélték 3 hete...kb 1,5 hétig ment aztán ujra nem indulgatott....aztán jött ez a szenzorcsere
Ha vmelyik porlasztó lenne hibás akkor ugytudom az a teljesitményen is érezhető lenne...nos itt a teljesitménnyel semmi baj...már ha 1szer beindul az autó.
A tank fölötti( a hátsó ülés alatti) üzemanyagszivattyú lett bemérve és müködött.




Már ne haragudj, de ha a railnyomás alacsony, akkor ott a TELJESÍTMÉNNYEL GONDNAK KELL LENNIE. Hiszen nem tud annyi üzemanyag bemenni, amennyinek kéne.
A Tiédben nincs még egy köztes szivattyú, a tanki szivattyú és a nagynyomású között? Mert az is szokott dögleni. Én mostanában cseréltem, sajna beugrottam egy netes vásárlásba, a kapott szivarttyú működik, de zajos, nem hiszem, hogy hosszú életű lesz. Amilyen szerencsém van, a gari 1 év után fog dögrovásra menni.

Azt nem értem, a szerelők miért nem egyszerre néznek meg minden lehetőséget, rohadtul útálom - én is! - hogy 1 probléma miatt 3-szor kell visszamennni.


Nem haragszom!Hidd el amikor beindul az autó ugy gyorsul mint fénykorában...még azt sem mondhatom h kisebb mértékú teljesitményvisszaesés érzékelhető mert az sem lenne igaz.
A múszerre rátéve és a railnyomáshibát kiütve az autó indul és a railnyomás újra megfelelő értéket mutat....menetközben ugy gyorsul ahogy annakelötte...

Ezt a köztes szivattyut nem tudom..majd utána kérdezek...
Várom az ötleteket...




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. december 18. kedd, 13:21

SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2012. december 17. hétfő, 21:29


Nos urak, meglett a hiba.
A generátoromnak van ilyen visító hangja, némi amperszaggal megspékelve.
Érdekelne, valaki tud-e bontott, vagy felújított generátort.
Nem szeretnék így nekimenni az ünnepeknek.

Üdv:Toma

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. december 17. hétfő, 21:28


funkilaci írta:
BarG írta:
funkilaci írta:
Tano írta:
funkilaci írta: Sziasztok!

A rail nyomás továbbra is alacsony az autómban ezt irja ki a randszer.1szer indul 1szer nem.Full megbizhatatlan.
Már voltam BMW szervizben is,persze ott mindig indult nem találtak hibát.
Vki találkozott ilyennel?

Köszi


Erre két okot tudok elképzelni. Vagy a rail szenzor rosszalkodik, vagy ami szerintem valószínűbb az üzaszivattyúd haldoklik. Olyan helyre vigyed el, ahol rá is mérnek műszerrel mindkettőre, nem csak diagra dugják. Ezen az simán nem segít.



Az üz.szivattyú BMW szervizben be lett mérve és múködik, igy ők is a szenzor hibájára gyanakodtak.
A szenzort kicserélték(pár 1000ftos dolog) de azóta már 1szer ujra elöfördult h nem indult...
Örülök h Te rögtön ezeket irtad mert tényleg ilyesmi lehet a bibi....más vmi ötleted?

1 jó kis cikk a Rail nyomásrendszerről és hibáiról...

http://autotechnika.hu/uploads.../22-25.pdf




Ez az egyik leggecibb hibafajta.
Üzemanyagszivattyú - melyik is? Mert van belőle 3 db, ami hibás tud lenni.
Szenzor, ezt elvileg cserélték.
Railnyomás szabályzó is lehet rossz.
Túl sok résolajad is lehet valamelyik csúcsnál ....

Szóval még az elején vagy a hibafeltárásnak.


Ahogy mondod...full gáz hibafajta...ellenségemnek sem kivánom
Railnyomás szabályzót(70E.HUF) cserélték 3 hete...kb 1,5 hétig ment aztán ujra nem indulgatott....aztán jött ez a szenzorcsere
Ha vmelyik porlasztó lenne hibás akkor ugytudom az a teljesitményen is érezhető lenne...nos itt a teljesitménnyel semmi baj...már ha 1szer beindul az autó.
A tank fölötti( a hátsó ülés alatti) üzemanyagszivattyú lett bemérve és müködött.




Már ne haragudj, de ha a railnyomás alacsony, akkor ott a TELJESÍTMÉNNYEL GONDNAK KELL LENNIE. Hiszen nem tud annyi üzemanyag bemenni, amennyinek kéne.
A Tiédben nincs még egy köztes szivattyú, a tanki szivattyú és a nagynyomású között? Mert az is szokott dögleni. Én mostanában cseréltem, sajna beugrottam egy netes vásárlásba, a kapott szivarttyú működik, de zajos, nem hiszem, hogy hosszú életű lesz. Amilyen szerencsém van, a gari 1 év után fog dögrovásra menni.

Azt nem értem, a szerelők miért nem egyszerre néznek meg minden lehetőséget, rohadtul útálom - én is! - hogy 1 probléma miatt 3-szor kell visszamennni.

státusz funkilaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. december 17. hétfő, 21:16


BarG írta:
funkilaci írta:
Tano írta:
funkilaci írta: Sziasztok!

A rail nyomás továbbra is alacsony az autómban ezt irja ki a randszer.1szer indul 1szer nem.Full megbizhatatlan.
Már voltam BMW szervizben is,persze ott mindig indult nem találtak hibát.
Vki találkozott ilyennel?

Köszi


Erre két okot tudok elképzelni. Vagy a rail szenzor rosszalkodik, vagy ami szerintem valószínűbb az üzaszivattyúd haldoklik. Olyan helyre vigyed el, ahol rá is mérnek műszerrel mindkettőre, nem csak diagra dugják. Ezen az simán nem segít.



Az üz.szivattyú BMW szervizben be lett mérve és múködik, igy ők is a szenzor hibájára gyanakodtak.
A szenzort kicserélték(pár 1000ftos dolog) de azóta már 1szer ujra elöfördult h nem indult...
Örülök h Te rögtön ezeket irtad mert tényleg ilyesmi lehet a bibi....más vmi ötleted?

1 jó kis cikk a Rail nyomásrendszerről és hibáiról...

http://autotechnika.hu/uploads.../22-25.pdf




Ez az egyik leggecibb hibafajta.
Üzemanyagszivattyú - melyik is? Mert van belőle 3 db, ami hibás tud lenni.
Szenzor, ezt elvileg cserélték.
Railnyomás szabályzó is lehet rossz.
Túl sok résolajad is lehet valamelyik csúcsnál ....

Szóval még az elején vagy a hibafeltárásnak.


Ahogy mondod...full gáz hibafajta...ellenségemnek sem kivánom
Railnyomás szabályzót(70E.HUF) cserélték 3 hete...kb 1,5 hétig ment aztán ujra nem indulgatott....aztán jött ez a szenzorcsere
Ha vmelyik porlasztó lenne hibás akkor ugytudom az a teljesitményen is érezhető lenne...nos itt a teljesitménnyel semmi baj...már ha 1szer beindul az autó.
A tank fölötti( a hátsó ülés alatti) üzemanyagszivattyú lett bemérve és müködött.




BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. december 17. hétfő, 21:08


funkilaci írta:
Tano írta:
funkilaci írta: Sziasztok!

A rail nyomás továbbra is alacsony az autómban ezt irja ki a randszer.1szer indul 1szer nem.Full megbizhatatlan.
Már voltam BMW szervizben is,persze ott mindig indult nem találtak hibát.
Vki találkozott ilyennel?

Köszi


Erre két okot tudok elképzelni. Vagy a rail szenzor rosszalkodik, vagy ami szerintem valószínűbb az üzaszivattyúd haldoklik. Olyan helyre vigyed el, ahol rá is mérnek műszerrel mindkettőre, nem csak diagra dugják. Ezen az simán nem segít.



Az üz.szivattyú BMW szervizben be lett mérve és múködik, igy ők is a szenzor hibájára gyanakodtak.
A szenzort kicserélték(pár 1000ftos dolog) de azóta már 1szer ujra elöfördult h nem indult...
Örülök h Te rögtön ezeket irtad mert tényleg ilyesmi lehet a bibi....más vmi ötleted?

1 jó kis cikk a Rail nyomásrendszerről és hibáiról...

http://autotechnika.hu/uploads.../22-25.pdf




Ez az egyik leggecibb hibafajta.
Üzemanyagszivattyú - melyik is? Mert van belőle 3 db, ami hibás tud lenni.
Szenzor, ezt elvileg cserélték.
Railnyomás szabályzó is lehet rossz.
Túl sok résolajad is lehet valamelyik csúcsnál ....

Szóval még az elején vagy a hibafeltárásnak.

státusz funkilaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. december 17. hétfő, 20:32


Tano írta:
funkilaci írta: Sziasztok!

A rail nyomás továbbra is alacsony az autómban ezt irja ki a randszer.1szer indul 1szer nem.Full megbizhatatlan.
Már voltam BMW szervizben is,persze ott mindig indult nem találtak hibát.
Vki találkozott ilyennel?

Köszi


Erre két okot tudok elképzelni. Vagy a rail szenzor rosszalkodik, vagy ami szerintem valószínűbb az üzaszivattyúd haldoklik. Olyan helyre vigyed el, ahol rá is mérnek műszerrel mindkettőre, nem csak diagra dugják. Ezen az simán nem segít.



Az üz.szivattyú BMW szervizben be lett mérve és múködik, igy ők is a szenzor hibájára gyanakodtak.
A szenzort kicserélték(pár 1000ftos dolog) de azóta már 1szer ujra elöfördult h nem indult...
Örülök h Te rögtön ezeket irtad mert tényleg ilyesmi lehet a bibi....más vmi ötleted?

1 jó kis cikk a Rail nyomásrendszerről és hibáiról...

http://autotechnika.hu/uploads.../22-25.pdf




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. december 17. hétfő, 20:59

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2012. december 17. hétfő, 20:24


funkilaci írta: Sziasztok!

A rail nyomás továbbra is alacsony az autómban ezt irja ki a randszer.1szer indul 1szer nem.Full megbizhatatlan.
Már voltam BMW szervizben is,persze ott mindig indult nem találtak hibát.
Vki találkozott ilyennel?

Köszi


Erre két okot tudok elképzelni. Vagy a rail szenzor rosszalkodik, vagy ami szerintem valószínűbb az üzaszivattyúd haldoklik. Olyan helyre vigyed el, ahol rá is mérnek műszerrel mindkettőre, nem csak diagra dugják. Ezen az simán nem segít.


státusz funkilaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. december 17. hétfő, 19:11


Sziasztok!

A rail nyomás továbbra is alacsony az autómban ezt irja ki a randszer.1szer indul 1szer nem.Full megbizhatatlan.
Már voltam BMW szervizben is,persze ott mindig indult nem találtak hibát.
Vki találkozott ilyennel?

Köszi


mrdani
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2001

státusz mrdani

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2012. december 17. hétfő, 18:51


YELLOW írta:
mrdani írta: Hali mindenkinek!
Olyan problémám lenne, hogy egyik napról a másikra nehezen indul a kocsi.
4-5x-ös indításra beindul és olyan hangja van egy dbig, mint a simsonak vagy egy robogónak ilyen pattogó pöfékelő hangja.Önindítót cseréltem.Egyre bosszantóbb mert úgy járok aksit tölteni mostanság, mint kenyérért a boltba. Azt leszögezném hogy az aksi jó mert a sok indítgatás miatt szívja le az aksit a kocsi.
Kérdés hogy most mit tegyek?


valószínű az iylen hirtelen halál gyújtótrafó gond lesz. nem indul el valamelyik hengered. csináld azt amikor beindult a motor, akkor sorban kezd el lehúzni a gyertyáról a trafót, vagy ha csatos a trafó, akkor csatlakoztasd le róla a kábelet. ahol nem fogsz változást tapasztalni a lehúzáskor (nem változik mega rosszhoz képest a motor járása) annál a hengernél lesz rossz valami. miután egyet lehúztál, azt dugd is vissza, aztán menj a következőre.


Na szerelő kipucolt mindent, de nem tudja most se beindítani.így a gyújtó trafot nem tudjuk leellenőrizni.mikor a szerelőhöz vittük próbáltuk behúzatni de semmi eredménye nem volt csak pöfög meg durrog.Ismerős a motorvezérlő elektronikát mondta, mer hogy a 10évnél öregebb autokba az megy tönkre leghamarabb.5let? javaslat?
Ha nagy nehezen beindítottam régen a pufogás abbamaradt pár percre és ment rendesen, de rángat 1/2/3asba


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. december 17. hétfő, 19:06

E46CoupeAdam
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2004

státusz E46CoupeAdam

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2012. december 17. hétfő, 18:40


BarG írta:
SirToma írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
SirToma írta: Sziasztok!

Olyan gondom lenne, hogy picit mintha huhogna a kocsi,értem ez alatt, hogy alapjáraton is hallani egy picit, de ahogy gázt adok, intenzívebb lesz.
Elég párás a levegő, amiatt változhat a hangja?
Lelazult csövet én nem láttam, este megyek a szerelőmhöz 7re, remélem nincs semmi gond....
A turbóm 1 éves, olajcsere 15 ezrenként, minden 2. alkalommal karterszűrő is.
Turbó cserekor pucoltuk a cooler hűtőt, és a csöveket is.Egr is tisztítva, remélem valami cső lecsúszás, vagy valami "apróbb" hiba.Szét vet az ideg tőle!
Inpa-val ránéztem, nincs bejegyzett hiba.

Valaki találkozott már ilyennel?
Kocsi nem füstöl,szépen megy, bár nem mertem menni vele, csak nagyon light-osan.

Előre is köszi a hozzászólásokat!

üdv:Toma


minden bizonnyal egy éjjel elcsapott fülesbagoly utolsó jajj huhogásait hallod, ahogy az élet és halál között lebeg




Yellow, nem vígasztaltál meg, érdekel egy szép kitömött bagoly esetleg??




Nekem pont egy éve volt komolyabban megbontva a motor, akkor kapott öntvény leömlőt a régi húzott lemez gyári szar helyett. No, azóta nekem is huhog a bagoly a gépben. Nem tudom, hogy ez valami bajnak az előjele-e, vagy a megváltozott geometria okozza az eredetitől eltérő hangot. Engem is idegesített a dolog, ezért kb március óta ott figyel a csomagtartómban egy 0km-es turbó. Ami meg fel van szerelve, az hadd huhogjon, ha kínja lesz, megy a kukába. 30e km-t mentem a huhogóssal azóta és nem vagyok ideges.



Sziasztok!
Ne haragudjatok hogy ide rondítok a bajommal de Ti hátha tudjátok a válaszokat...
Egy olyan gondom van hogy a jobb hátsó lámpámban elszállt 4 LED, illetve a csomagtartómban sem ég a világítás és ha még ez sem lenne elég néha lezár a csomagtartó és nem tudom kinyitni csak kulccsal, belül pedig azt jelzi hogy nyitva a csomagtartó.... bocs ha összevissza írom...
Kérdésem az lenne hogy tudom orvosolni, illetve mi lehet a hiba esetleg ezek összefüggésben vannak-e egymással? Előre is köszönöm a segítséget Márkatársak


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. december 17. hétfő, 16:52


SirToma írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
SirToma írta: Sziasztok!

Olyan gondom lenne, hogy picit mintha huhogna a kocsi,értem ez alatt, hogy alapjáraton is hallani egy picit, de ahogy gázt adok, intenzívebb lesz.
Elég párás a levegő, amiatt változhat a hangja?
Lelazult csövet én nem láttam, este megyek a szerelőmhöz 7re, remélem nincs semmi gond....
A turbóm 1 éves, olajcsere 15 ezrenként, minden 2. alkalommal karterszűrő is.
Turbó cserekor pucoltuk a cooler hűtőt, és a csöveket is.Egr is tisztítva, remélem valami cső lecsúszás, vagy valami "apróbb" hiba.Szét vet az ideg tőle!
Inpa-val ránéztem, nincs bejegyzett hiba.

Valaki találkozott már ilyennel?
Kocsi nem füstöl,szépen megy, bár nem mertem menni vele, csak nagyon light-osan.

Előre is köszi a hozzászólásokat!

üdv:Toma


minden bizonnyal egy éjjel elcsapott fülesbagoly utolsó jajj huhogásait hallod, ahogy az élet és halál között lebeg




Yellow, nem vígasztaltál meg, érdekel egy szép kitömött bagoly esetleg??




Nekem pont egy éve volt komolyabban megbontva a motor, akkor kapott öntvény leömlőt a régi húzott lemez gyári szar helyett. No, azóta nekem is huhog a bagoly a gépben. Nem tudom, hogy ez valami bajnak az előjele-e, vagy a megváltozott geometria okozza az eredetitől eltérő hangot. Engem is idegesített a dolog, ezért kb március óta ott figyel a csomagtartómban egy 0km-es turbó. Ami meg fel van szerelve, az hadd huhogjon, ha kínja lesz, megy a kukába. 30e km-t mentem a huhogóssal azóta és nem vagyok ideges.

SirToma
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz SirToma

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 6% (19 pont) | Hozzászólások: 306

Elküldve: 2012. december 17. hétfő, 13:19


anubisz írta:
YELLOW írta:
SirToma írta: Sziasztok!

Olyan gondom lenne, hogy picit mintha huhogna a kocsi,értem ez alatt, hogy alapjáraton is hallani egy picit, de ahogy gázt adok, intenzívebb lesz.
Elég párás a levegő, amiatt változhat a hangja?
Lelazult csövet én nem láttam, este megyek a szerelőmhöz 7re, remélem nincs semmi gond....
A turbóm 1 éves, olajcsere 15 ezrenként, minden 2. alkalommal karterszűrő is.
Turbó cserekor pucoltuk a cooler hűtőt, és a csöveket is.Egr is tisztítva, remélem valami cső lecsúszás, vagy valami "apróbb" hiba.Szét vet az ideg tőle!
Inpa-val ránéztem, nincs bejegyzett hiba.

Valaki találkozott már ilyennel?
Kocsi nem füstöl,szépen megy, bár nem mertem menni vele, csak nagyon light-osan.

Előre is köszi a hozzászólásokat!

üdv:Toma


minden bizonnyal egy éjjel elcsapott fülesbagoly utolsó jajj huhogásait hallod, ahogy az élet és halál között lebeg




Yellow, nem vígasztaltál meg, érdekel egy szép kitömött bagoly esetleg??




autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 523i
Évjárat: 1999

státusz alesi01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2012. december 17. hétfő, 13:19


anubisz írta:
alesi01 írta: hello mindenkinek

az auto 318tds 1996, a problémám ha 120km fellett próbálok haladni akkor egy idő után el kezd melegedni a víz, hideget fúj a fűtés és egy idő után olyan mint ha a turbo sem üzemelne. de ezek a hibák rögtön eltűnnek ha lassítok kb 80km-re és ha 120km alatt maradok nem jönnek elő. a munkám miatt sokat minden nap utazom autópályán, sokat álok fogalomban és se víz se turbo vagy akármi más hibát nem érzékelek. segítségeteket előre is koszonom


Biztos jól le van légtelenítve?


nem tudom , azóta van ez amióta hidegebb az idő

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 17. hétfő, 13:10


YELLOW írta:
SirToma írta: Sziasztok!

Olyan gondom lenne, hogy picit mintha huhogna a kocsi,értem ez alatt, hogy alapjáraton is hallani egy picit, de ahogy gázt adok, intenzívebb lesz.
Elég párás a levegő, amiatt változhat a hangja?
Lelazult csövet én nem láttam, este megyek a szerelőmhöz 7re, remélem nincs semmi gond....
A turbóm 1 éves, olajcsere 15 ezrenként, minden 2. alkalommal karterszűrő is.
Turbó cserekor pucoltuk a cooler hűtőt, és a csöveket is.Egr is tisztítva, remélem valami cső lecsúszás, vagy valami "apróbb" hiba.Szét vet az ideg tőle!
Inpa-val ránéztem, nincs bejegyzett hiba.

Valaki találkozott már ilyennel?
Kocsi nem füstöl,szépen megy, bár nem mertem menni vele, csak nagyon light-osan.

Előre is köszi a hozzászólásokat!

üdv:Toma


minden bizonnyal egy éjjel elcsapott fülesbagoly utolsó jajj huhogásait hallod, ahogy az élet és halál között lebeg




anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 17. hétfő, 13:09


alesi01 írta: hello mindenkinek

az auto 318tds 1996, a problémám ha 120km fellett próbálok haladni akkor egy idő után el kezd melegedni a víz, hideget fúj a fűtés és egy idő után olyan mint ha a turbo sem üzemelne. de ezek a hibák rögtön eltűnnek ha lassítok kb 80km-re és ha 120km alatt maradok nem jönnek elő. a munkám miatt sokat minden nap utazom autópályán, sokat álok fogalomban és se víz se turbo vagy akármi más hibát nem érzékelek. segítségeteket előre is koszonom


Biztos jól le van légtelenítve?