Elküldve: 2012. december 17. hétfő, 21:40
BarG írta:funkilaci írta:BarG írta:funkilaci írta:Tano írta:funkilaci írta: Sziasztok!
A rail nyomás továbbra is alacsony az autómban ezt irja ki a randszer.1szer indul 1szer nem.Full megbizhatatlan.
Már voltam BMW szervizben is,persze ott mindig indult nem találtak hibát.
Vki találkozott ilyennel?
Köszi
Erre két okot tudok elképzelni. Vagy a rail szenzor rosszalkodik, vagy ami szerintem valószínűbb az üzaszivattyúd haldoklik. Olyan helyre vigyed el, ahol rá is mérnek műszerrel mindkettőre, nem csak diagra dugják. Ezen az simán nem segít.
Az üz.szivattyú BMW szervizben be lett mérve és múködik, igy ők is a szenzor hibájára gyanakodtak.
A szenzort kicserélték(pár 1000ftos dolog) de azóta már 1szer ujra elöfördult h nem indult...
Örülök h Te rögtön ezeket irtad mert tényleg ilyesmi lehet a bibi....más vmi ötleted?
1 jó kis cikk a Rail nyomásrendszerről és hibáiról...
http://autotechnika.hu/uploads.../22-25.pdf
Ez az egyik leggecibb hibafajta.
Üzemanyagszivattyú - melyik is? Mert van belőle 3 db, ami hibás tud lenni.
Szenzor, ezt elvileg cserélték.
Railnyomás szabályzó is lehet rossz.
Túl sok résolajad is lehet valamelyik csúcsnál ....
Szóval még az elején vagy a hibafeltárásnak.
Ahogy mondod...full gáz hibafajta...ellenségemnek sem kivánom
Railnyomás szabályzót(70E.HUF) cserélték 3 hete...kb 1,5 hétig ment aztán ujra nem indulgatott....aztán jött ez a szenzorcsere
Ha vmelyik porlasztó lenne hibás akkor ugytudom az a teljesitményen is érezhető lenne...nos itt a teljesitménnyel semmi baj...már ha 1szer beindul az autó.
A tank fölötti( a hátsó ülés alatti) üzemanyagszivattyú lett bemérve és müködött.
Már ne haragudj, de ha a railnyomás alacsony, akkor ott a TELJESÍTMÉNNYEL GONDNAK KELL LENNIE. Hiszen nem tud annyi üzemanyag bemenni, amennyinek kéne.
A Tiédben nincs még egy köztes szivattyú, a tanki szivattyú és a nagynyomású között? Mert az is szokott dögleni. Én mostanában cseréltem, sajna beugrottam egy netes vásárlásba, a kapott szivarttyú működik, de zajos, nem hiszem, hogy hosszú életű lesz. Amilyen szerencsém van, a gari 1 év után fog dögrovásra menni.
Azt nem értem, a szerelők miért nem egyszerre néznek meg minden lehetőséget, rohadtul útálom - én is! - hogy 1 probléma miatt 3-szor kell visszamennni.
Nem haragszom!Hidd el amikor beindul az autó ugy gyorsul mint fénykorában...még azt sem mondhatom h kisebb mértékú teljesitményvisszaesés érzékelhető mert az sem lenne igaz.
A múszerre rátéve és a railnyomáshibát kiütve az autó indul és a railnyomás újra megfelelő értéket mutat....menetközben ugy gyorsul ahogy annakelötte...
Ezt a köztes szivattyut nem tudom..majd utána kérdezek...
Várom az ötleteket...
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. december 18. kedd, 13:21