autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2008

státusz Gyula74

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2016. szeptember 13. kedd, 22:30


Bero írta:
Gyula74 írta:
YELLOW írta:
Gyula74 írta:
YELLOW írta:
Gyula74 írta: Sziasztok!
2008 316i E90 vásároltam diagnosztikai hibákkal,jeladók cseréje volt a tünet,most derült ki h motor vezérlő azaz computer hibás,a fő kábelen zárlat lett ami a computerben azt okozza h nem irányítja a vezérlő tengely jeladóját és a motor abszolút rosszul működik, az volna a kérdésem,hogy computer lehet e javitani,lehet hasznaltan venni ill.azt újra kell progmazozni és be szerelni ill.ezekkel kapcsolatos mindrn dolog érdekelne! A szervíz röviden arra készített fel hogy ez súlyos pénz és sok hetekbe kerül..!!
Köszi előre is a választ!


a vezérlő nem írányítja a jeladót. a jeladó jelet küld a vezérlőnek, ami alapján a vezérlő vezéreli a befecskendezést.
lett volna tudni mik a hibakódok, és azt nem univerzális diaggal kiolvasni.
gyanítom a jeladókat mérni akarta az okos szerelő, és ugye ha minden igaz itt már nem induktív jeladók vannak, hanem Hall szenzoros, amit ha induktívos módszerrel már, könnyen tönkre lehet tenni, és akár a vezérlőt is. bár szerintem a vezérlőt védik ez ellen.
én ezt feltételezem.
nem tudom egy másik vezérlő mennyi lehet, ha valóban az a hiba, de mindenképp valami oylan szakihoz vidd, aki főként BMW-re van specializálódva, mert a többi csak kárt tesz.
valaki hátha okosabban ki tud egészíteni, javítani.


Köszönöm a válaszod, igaz sokat nem értettem belőle..,a szervíz azt mondta egy zárlat lett a homlokfal cseréje miatt a főkábel kötegben ami megy a vezérlőre,először kb 8hibakod volt pl.főtengely jeladó, vezérmű jeladó, légtömeg mérő,a ķábeleknél meg szűntették a zárlatot ezzel egy hibakod kivételével minden megszűnt! A motor lassú erőtlen, menetközben hirtelen érezhető át vált és hangos erős csörgésbe megy át, a computere azt írja most h vezérmű jeladó hiba,de ezt kicserélték és a hibát írja most is!! A szerviz azt mondja h a zárlat miatt a vezérlőből nem jön az az "5votos" áram ami a vez.tengely jeladónak kell! Így mindezt össze vetve az a felállás h computer hibás!


no ezért mondom én mindig, hogy a legrészletesebben kell a hibát leírni, mert köröket spórolhatunk meg vele.
5votos áram? az jó lehet. na ezért mondom, hogy én iylen kijeelntések után nem vagyok biztos abban, az a szerviz tudja-e miről is bszél, vagy csak le akarnak húzni.
javaslom BMW spec szaki felkeresését, mert azzal előrébb leszel, mint ezekkel úgy gondolom.

Ismét Köszi a választ, nyilván van benne valami h nem profi szinten vannak az elektromos dolgokban... és találgatás van..
Abban tudsz segíteni aki erre szakosodott, Név cim vagy telszámmal?


Helyileg merre vagy?


Móron lakom, és Sz.fehérvàron van szervizben azautó.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2008

státusz Gyula74

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2016. szeptember 13. kedd, 22:28


Bero írta:
Gyula74 írta:
YELLOW írta:
Gyula74 írta:
YELLOW írta:
Gyula74 írta: Sziasztok!
2008 316i E90 vásároltam diagnosztikai hibákkal,jeladók cseréje volt a tünet,most derült ki h motor vezérlő azaz computer hibás,a fő kábelen zárlat lett ami a computerben azt okozza h nem irányítja a vezérlő tengely jeladóját és a motor abszolút rosszul működik, az volna a kérdésem,hogy computer lehet e javitani,lehet hasznaltan venni ill.azt újra kell progmazozni és be szerelni ill.ezekkel kapcsolatos mindrn dolog érdekelne! A szervíz röviden arra készített fel hogy ez súlyos pénz és sok hetekbe kerül..!!
Köszi előre is a választ!


a vezérlő nem írányítja a jeladót. a jeladó jelet küld a vezérlőnek, ami alapján a vezérlő vezéreli a befecskendezést.
lett volna tudni mik a hibakódok, és azt nem univerzális diaggal kiolvasni.
gyanítom a jeladókat mérni akarta az okos szerelő, és ugye ha minden igaz itt már nem induktív jeladók vannak, hanem Hall szenzoros, amit ha induktívos módszerrel már, könnyen tönkre lehet tenni, és akár a vezérlőt is. bár szerintem a vezérlőt védik ez ellen.
én ezt feltételezem.
nem tudom egy másik vezérlő mennyi lehet, ha valóban az a hiba, de mindenképp valami oylan szakihoz vidd, aki főként BMW-re van specializálódva, mert a többi csak kárt tesz.
valaki hátha okosabban ki tud egészíteni, javítani.


Köszönöm a válaszod, igaz sokat nem értettem belőle..,a szervíz azt mondta egy zárlat lett a homlokfal cseréje miatt a főkábel kötegben ami megy a vezérlőre,először kb 8hibakod volt pl.főtengely jeladó, vezérmű jeladó, légtömeg mérő,a ķábeleknél meg szűntették a zárlatot ezzel egy hibakod kivételével minden megszűnt! A motor lassú erőtlen, menetközben hirtelen érezhető át vált és hangos erős csörgésbe megy át, a computere azt írja most h vezérmű jeladó hiba,de ezt kicserélték és a hibát írja most is!! A szerviz azt mondja h a zárlat miatt a vezérlőből nem jön az az "5votos" áram ami a vez.tengely jeladónak kell! Így mindezt össze vetve az a felállás h computer hibás!


no ezért mondom én mindig, hogy a legrészletesebben kell a hibát leírni, mert köröket spórolhatunk meg vele.
5votos áram? az jó lehet. na ezért mondom, hogy én iylen kijeelntések után nem vagyok biztos abban, az a szerviz tudja-e miről is bszél, vagy csak le akarnak húzni.
javaslom BMW spec szaki felkeresését, mert azzal előrébb leszel, mint ezekkel úgy gondolom.

Ismét Köszi a választ, nyilván van benne valami h nem profi szinten vannak az elektromos dolgokban... és találgatás van..
Abban tudsz segíteni aki erre szakosodott, Név cim vagy telszámmal?


Helyileg merre vagy?


Móron lakom, és Sz.fehérvàron van szervizben azautó.

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2016. szeptember 13. kedd, 07:32


Gyula74 írta:
YELLOW írta:
Gyula74 írta:
YELLOW írta:
Gyula74 írta: Sziasztok!
2008 316i E90 vásároltam diagnosztikai hibákkal,jeladók cseréje volt a tünet,most derült ki h motor vezérlő azaz computer hibás,a fő kábelen zárlat lett ami a computerben azt okozza h nem irányítja a vezérlő tengely jeladóját és a motor abszolút rosszul működik, az volna a kérdésem,hogy computer lehet e javitani,lehet hasznaltan venni ill.azt újra kell progmazozni és be szerelni ill.ezekkel kapcsolatos mindrn dolog érdekelne! A szervíz röviden arra készített fel hogy ez súlyos pénz és sok hetekbe kerül..!!
Köszi előre is a választ!


a vezérlő nem írányítja a jeladót. a jeladó jelet küld a vezérlőnek, ami alapján a vezérlő vezéreli a befecskendezést.
lett volna tudni mik a hibakódok, és azt nem univerzális diaggal kiolvasni.
gyanítom a jeladókat mérni akarta az okos szerelő, és ugye ha minden igaz itt már nem induktív jeladók vannak, hanem Hall szenzoros, amit ha induktívos módszerrel már, könnyen tönkre lehet tenni, és akár a vezérlőt is. bár szerintem a vezérlőt védik ez ellen.
én ezt feltételezem.
nem tudom egy másik vezérlő mennyi lehet, ha valóban az a hiba, de mindenképp valami oylan szakihoz vidd, aki főként BMW-re van specializálódva, mert a többi csak kárt tesz.
valaki hátha okosabban ki tud egészíteni, javítani.


Köszönöm a válaszod, igaz sokat nem értettem belőle..,a szervíz azt mondta egy zárlat lett a homlokfal cseréje miatt a főkábel kötegben ami megy a vezérlőre,először kb 8hibakod volt pl.főtengely jeladó, vezérmű jeladó, légtömeg mérő,a ķábeleknél meg szűntették a zárlatot ezzel egy hibakod kivételével minden megszűnt! A motor lassú erőtlen, menetközben hirtelen érezhető át vált és hangos erős csörgésbe megy át, a computere azt írja most h vezérmű jeladó hiba,de ezt kicserélték és a hibát írja most is!! A szerviz azt mondja h a zárlat miatt a vezérlőből nem jön az az "5votos" áram ami a vez.tengely jeladónak kell! Így mindezt össze vetve az a felállás h computer hibás!


no ezért mondom én mindig, hogy a legrészletesebben kell a hibát leírni, mert köröket spórolhatunk meg vele.
5votos áram? az jó lehet. na ezért mondom, hogy én iylen kijeelntések után nem vagyok biztos abban, az a szerviz tudja-e miről is bszél, vagy csak le akarnak húzni.
javaslom BMW spec szaki felkeresését, mert azzal előrébb leszel, mint ezekkel úgy gondolom.

Ismét Köszi a választ, nyilván van benne valami h nem profi szinten vannak az elektromos dolgokban... és találgatás van..
Abban tudsz segíteni aki erre szakosodott, Név cim vagy telszámmal?


Helyileg merre vagy?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2008

státusz Gyula74

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2016. szeptember 13. kedd, 07:19


YELLOW írta:
Gyula74 írta:
YELLOW írta:
Gyula74 írta: Sziasztok!
2008 316i E90 vásároltam diagnosztikai hibákkal,jeladók cseréje volt a tünet,most derült ki h motor vezérlő azaz computer hibás,a fő kábelen zárlat lett ami a computerben azt okozza h nem irányítja a vezérlő tengely jeladóját és a motor abszolút rosszul működik, az volna a kérdésem,hogy computer lehet e javitani,lehet hasznaltan venni ill.azt újra kell progmazozni és be szerelni ill.ezekkel kapcsolatos mindrn dolog érdekelne! A szervíz röviden arra készített fel hogy ez súlyos pénz és sok hetekbe kerül..!!
Köszi előre is a választ!


a vezérlő nem írányítja a jeladót. a jeladó jelet küld a vezérlőnek, ami alapján a vezérlő vezéreli a befecskendezést.
lett volna tudni mik a hibakódok, és azt nem univerzális diaggal kiolvasni.
gyanítom a jeladókat mérni akarta az okos szerelő, és ugye ha minden igaz itt már nem induktív jeladók vannak, hanem Hall szenzoros, amit ha induktívos módszerrel már, könnyen tönkre lehet tenni, és akár a vezérlőt is. bár szerintem a vezérlőt védik ez ellen.
én ezt feltételezem.
nem tudom egy másik vezérlő mennyi lehet, ha valóban az a hiba, de mindenképp valami oylan szakihoz vidd, aki főként BMW-re van specializálódva, mert a többi csak kárt tesz.
valaki hátha okosabban ki tud egészíteni, javítani.


Köszönöm a válaszod, igaz sokat nem értettem belőle..,a szervíz azt mondta egy zárlat lett a homlokfal cseréje miatt a főkábel kötegben ami megy a vezérlőre,először kb 8hibakod volt pl.főtengely jeladó, vezérmű jeladó, légtömeg mérő,a ķábeleknél meg szűntették a zárlatot ezzel egy hibakod kivételével minden megszűnt! A motor lassú erőtlen, menetközben hirtelen érezhető át vált és hangos erős csörgésbe megy át, a computere azt írja most h vezérmű jeladó hiba,de ezt kicserélték és a hibát írja most is!! A szerviz azt mondja h a zárlat miatt a vezérlőből nem jön az az "5votos" áram ami a vez.tengely jeladónak kell! Így mindezt össze vetve az a felállás h computer hibás!


no ezért mondom én mindig, hogy a legrészletesebben kell a hibát leírni, mert köröket spórolhatunk meg vele.
5votos áram? az jó lehet. na ezért mondom, hogy én iylen kijeelntések után nem vagyok biztos abban, az a szerviz tudja-e miről is bszél, vagy csak le akarnak húzni.
javaslom BMW spec szaki felkeresését, mert azzal előrébb leszel, mint ezekkel úgy gondolom.

Ismét Köszi a választ, nyilván van benne valami h nem profi szinten vannak az elektromos dolgokban... és találgatás van..
Abban tudsz segíteni aki erre szakosodott, Név cim vagy telszámmal?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. szeptember 12. hétfő, 22:23


Gyula74 írta:
YELLOW írta:
Gyula74 írta: Sziasztok!
2008 316i E90 vásároltam diagnosztikai hibákkal,jeladók cseréje volt a tünet,most derült ki h motor vezérlő azaz computer hibás,a fő kábelen zárlat lett ami a computerben azt okozza h nem irányítja a vezérlő tengely jeladóját és a motor abszolút rosszul működik, az volna a kérdésem,hogy computer lehet e javitani,lehet hasznaltan venni ill.azt újra kell progmazozni és be szerelni ill.ezekkel kapcsolatos mindrn dolog érdekelne! A szervíz röviden arra készített fel hogy ez súlyos pénz és sok hetekbe kerül..!!
Köszi előre is a választ!


a vezérlő nem írányítja a jeladót. a jeladó jelet küld a vezérlőnek, ami alapján a vezérlő vezéreli a befecskendezést.
lett volna tudni mik a hibakódok, és azt nem univerzális diaggal kiolvasni.
gyanítom a jeladókat mérni akarta az okos szerelő, és ugye ha minden igaz itt már nem induktív jeladók vannak, hanem Hall szenzoros, amit ha induktívos módszerrel már, könnyen tönkre lehet tenni, és akár a vezérlőt is. bár szerintem a vezérlőt védik ez ellen.
én ezt feltételezem.
nem tudom egy másik vezérlő mennyi lehet, ha valóban az a hiba, de mindenképp valami oylan szakihoz vidd, aki főként BMW-re van specializálódva, mert a többi csak kárt tesz.
valaki hátha okosabban ki tud egészíteni, javítani.


Köszönöm a válaszod, igaz sokat nem értettem belőle..,a szervíz azt mondta egy zárlat lett a homlokfal cseréje miatt a főkábel kötegben ami megy a vezérlőre,először kb 8hibakod volt pl.főtengely jeladó, vezérmű jeladó, légtömeg mérő,a ķábeleknél meg szűntették a zárlatot ezzel egy hibakod kivételével minden megszűnt! A motor lassú erőtlen, menetközben hirtelen érezhető át vált és hangos erős csörgésbe megy át, a computere azt írja most h vezérmű jeladó hiba,de ezt kicserélték és a hibát írja most is!! A szerviz azt mondja h a zárlat miatt a vezérlőből nem jön az az "5votos" áram ami a vez.tengely jeladónak kell! Így mindezt össze vetve az a felállás h computer hibás!


no ezért mondom én mindig, hogy a legrészletesebben kell a hibát leírni, mert köröket spórolhatunk meg vele.
5votos áram? az jó lehet. na ezért mondom, hogy én iylen kijeelntések után nem vagyok biztos abban, az a szerviz tudja-e miről is bszél, vagy csak le akarnak húzni.
javaslom BMW spec szaki felkeresését, mert azzal előrébb leszel, mint ezekkel úgy gondolom.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2008

státusz Gyula74

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2016. szeptember 12. hétfő, 22:03


YELLOW írta:
Gyula74 írta: Sziasztok!
2008 316i E90 vásároltam diagnosztikai hibákkal,jeladók cseréje volt a tünet,most derült ki h motor vezérlő azaz computer hibás,a fő kábelen zárlat lett ami a computerben azt okozza h nem irányítja a vezérlő tengely jeladóját és a motor abszolút rosszul működik, az volna a kérdésem,hogy computer lehet e javitani,lehet hasznaltan venni ill.azt újra kell progmazozni és be szerelni ill.ezekkel kapcsolatos mindrn dolog érdekelne! A szervíz röviden arra készített fel hogy ez súlyos pénz és sok hetekbe kerül..!!
Köszi előre is a választ!


a vezérlő nem írányítja a jeladót. a jeladó jelet küld a vezérlőnek, ami alapján a vezérlő vezéreli a befecskendezést.
lett volna tudni mik a hibakódok, és azt nem univerzális diaggal kiolvasni.
gyanítom a jeladókat mérni akarta az okos szerelő, és ugye ha minden igaz itt már nem induktív jeladók vannak, hanem Hall szenzoros, amit ha induktívos módszerrel már, könnyen tönkre lehet tenni, és akár a vezérlőt is. bár szerintem a vezérlőt védik ez ellen.
én ezt feltételezem.
nem tudom egy másik vezérlő mennyi lehet, ha valóban az a hiba, de mindenképp valami oylan szakihoz vidd, aki főként BMW-re van specializálódva, mert a többi csak kárt tesz.
valaki hátha okosabban ki tud egészíteni, javítani.


Köszönöm a válaszod, igaz sokat nem értettem belőle..,a szervíz azt mondta egy zárlat lett a homlokfal cseréje miatt a főkábel kötegben ami megy a vezérlőre,először kb 8hibakod volt pl.főtengely jeladó, vezérmű jeladó, légtömeg mérő,a ķábeleknél meg szűntették a zárlatot ezzel egy hibakod kivételével minden megszűnt! A motor lassú erőtlen, menetközben hirtelen érezhető át vált és hangos erős csörgésbe megy át, a computere azt írja most h vezérmű jeladó hiba,de ezt kicserélték és a hibát írja most is!! A szerviz azt mondja h a zárlat miatt a vezérlőből nem jön az az "5votos" áram ami a vez.tengely jeladónak kell! Így mindezt össze vetve az a felállás h computer hibás!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2008

státusz Gyula74

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2016. szeptember 12. hétfő, 22:01










Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2016. szeptember 12. hétfő, 22:09


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. szeptember 12. hétfő, 21:29


Gyula74 írta: Sziasztok!
2008 316i E90 vásároltam diagnosztikai hibákkal,jeladók cseréje volt a tünet,most derült ki h motor vezérlő azaz computer hibás,a fő kábelen zárlat lett ami a computerben azt okozza h nem irányítja a vezérlő tengely jeladóját és a motor abszolút rosszul működik, az volna a kérdésem,hogy computer lehet e javitani,lehet hasznaltan venni ill.azt újra kell progmazozni és be szerelni ill.ezekkel kapcsolatos mindrn dolog érdekelne! A szervíz röviden arra készített fel hogy ez súlyos pénz és sok hetekbe kerül..!!
Köszi előre is a választ!


a vezérlő nem írányítja a jeladót. a jeladó jelet küld a vezérlőnek, ami alapján a vezérlő vezéreli a befecskendezést.
lett volna tudni mik a hibakódok, és azt nem univerzális diaggal kiolvasni.
gyanítom a jeladókat mérni akarta az okos szerelő, és ugye ha minden igaz itt már nem induktív jeladók vannak, hanem Hall szenzoros, amit ha induktívos módszerrel már, könnyen tönkre lehet tenni, és akár a vezérlőt is. bár szerintem a vezérlőt védik ez ellen.
én ezt feltételezem.
nem tudom egy másik vezérlő mennyi lehet, ha valóban az a hiba, de mindenképp valami oylan szakihoz vidd, aki főként BMW-re van specializálódva, mert a többi csak kárt tesz.
valaki hátha okosabban ki tud egészíteni, javítani.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz gueszka

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2016. szeptember 12. hétfő, 19:23


Sziasztok,

Idén vásároltam egy E90 LCI 100kw N47D20C, manuál váltós bmw-t. 200Ekm-vel.
Van egy parajelenség, amit az autó produkál, emiatt nemsokára viszem is szerelőhöz, mert úgyis esedékes már az olajcsere... De érdekelne a véleményetek, hogy mi lehet az, mi okozhatja.

A probléma: az autó, időnként, részterhelésen (tehát nem padlógáznál) kb 1800-as fordulattól rángat/torpan piciket egészen 2400-ig utána teljesen megszűnik, de pont 2400-tól és mindíg. Ilyenkor a fordulatszámmérő és a fogyasztásmérő piciket ugrál...
Az adott rpm-em sávon kívül semmi, alapjárat nem ingadozik. Nagyon ritkán előfordul hogy mielőtt meglódúlna ránt, de nagyon ritkán. Van, hogy nem jön elő ez a probléma, nem csinálja, az esetek 30%-ban.

Vásárlás után a kötelező olajcserén kívül volt:
- kettőstömegű és kuplung csere,
- vezérlés teljes cseréje (márkaszervízben)
- Illetve, a szívóoldal takarítása (nem emlékszem, hogy EGR is...)
Diag:
- Befecskendezők be lettek mérve, nincs velük gond.
- Egyedül a részecskeszűrőt dobta hibának a comp, de nem a fedélzeti, ezt most szeretném majd orvosoltatni.
- Az autó amúgy nem füstöl, nekem érzésre húz rendesen... (Már amennyire egy 18dezső húzhat)...
- olajat egy centit sem eszik


video a jelenségről, hallani lehet inkább (nem forgalmas helyen vettem fel): https://www.youtube.com/watch?v=nHLrTP328KY


Elnézést a hosszadalmas leírásért.
Köszönöm ha elolvastátok,
G





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. szeptember 13. kedd, 13:37

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2008

státusz Gyula74

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2016. szeptember 12. hétfő, 19:10


Sziasztok!
2008 316i E90 vásároltam diagnosztikai hibákkal,jeladók cseréje volt a tünet,most derült ki h motor vezérlő azaz computer hibás,a fő kábelen zárlat lett ami a computerben azt okozza h nem irányítja a vezérlő tengely jeladóját és a motor abszolút rosszul működik, az volna a kérdésem,hogy computer lehet e javitani,lehet hasznaltan venni ill.azt újra kell progmazozni és be szerelni ill.ezekkel kapcsolatos mindrn dolog érdekelne! A szervíz röviden arra készített fel hogy ez súlyos pénz és sok hetekbe kerül..!!
Köszi előre is a választ!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. szeptember 11. vasárnap, 10:52


ChrisRas írta: Sziasztok!
Mostanában tűnt fel a jelenség. Hidegen melegen, gyorsításkor enyhe csörgő, zörgő hangot hallok. Finoman gurulva nem hallani. Legalább is nem tűnt fel. Csak gázadáskor jelentkezik.Pontosan nem tudom beazonosítani de a váltó előtt valahol. Tehát motor környéke. Lehet csak egy valami görgő vagy hőterelő lemez, de nekem láncparám van. Vanos cserélve lett nemrég. De lánchoz nem nyúltak. Ami ismert hiba az egy gyújtótrafó az egyes hengeren. Más egyébről nem tudok. Mennyire hallható a haldokló lánc? Nem volt még ilyen probléma egyik autómnál sem. Lövésem sincs milyen egy lánc csörgés bmw módra. Pláne ha csak kialakulóban van. Egyenlőre kifutottam a keretből, vásárlás után felemésztett kb 400 ezret eddig. De nem tudom mennyire égető a jelenlegi probléma. Kezdjek hamut szórni a fejemre? Vagy van még időm? Tippek?


hi,
ha lánc probléma lenne, az akkor hallható jobban, amikor fordulatról elveszed a gázt.
ugye amikor gázt adsz, akkor befeszül a lánc, nem szokás hangja lenni neki, hanem amikor elengeded a gázt, vagy alapjáraton.
azt nézd meg, hogy üresben állva, ha gázt adsz neki, akkor is hallani-e. ha nem akkor a hatás környékén keletkezik valami.
ha álló helyben is hallani, akkor is érdemes alámenni, valakit megkérni nyomja a gázt és védőlemezeket megfogni, kipuff tartót, stb, ami mozoghat.

ChrisRas
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 323Ci
Évjárat: 1999

státusz ChrisRas

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 32

Elküldve: 2016. szeptember 11. vasárnap, 10:34


Sziasztok!
Mostanában tűnt fel a jelenség. Hidegen melegen, gyorsításkor enyhe csörgő, zörgő hangot hallok. Finoman gurulva nem hallani. Legalább is nem tűnt fel. Csak gázadáskor jelentkezik.Pontosan nem tudom beazonosítani de a váltó előtt valahol. Tehát motor környéke. Lehet csak egy valami görgő vagy hőterelő lemez, de nekem láncparám van. Vanos cserélve lett nemrég. De lánchoz nem nyúltak. Ami ismert hiba az egy gyújtótrafó az egyes hengeren. Más egyébről nem tudok. Mennyire hallható a haldokló lánc? Nem volt még ilyen probléma egyik autómnál sem. Lövésem sincs milyen egy lánc csörgés bmw módra. Pláne ha csak kialakulóban van. Egyenlőre kifutottam a keretből, vásárlás után felemésztett kb 400 ezret eddig. De nem tudom mennyire égető a jelenlegi probléma. Kezdjek hamut szórni a fejemre? Vagy van még időm? Tippek?




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. szeptember 11. vasárnap, 10:36

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. szeptember 07. szerda, 19:59


wiq írta:
lantika írta:
bikemano írta:
Bero írta:
bikemano írta: Hello!

Valójában nem azt kérdem, hogy mi lehet a baj, hanem inkább azt, hogy mit tegyek ellene
Szóval arról lenne szó, hogy van egy E46 320D Chiptuning-al ellátott autóm, ami barátaim és néhány járókelő szerint nagyon füstöl (Én a tükörben nem látok füstöt!). Tudom valamien szinten ez normális ebben a hejzetben, de mégis azért mit kell átnézetnem, mi okozhatja ezt ha még se lenne normális? Illetve ha normális mit lehetne tenni, a tilzot füst ellen???
Részecskeszűrőt semmi esetre sem szeretnék rá szerelni! Azt is monták, hogy üzemhőmérsékleten néha 3-4 sebességbe lépjek oda neki 3000 fordulatig és utánna anyira nem fog, más valakinek ötlet, tapasztalat vagy bármi vélemény?

Külön köszönet minden válaszért előre is!


Egy gyári BMW diagnosztikával kezdenék


Persze az a biztos, de a közelemben nincs márkaszerviz és az elég kölcséges is lenne most, bár lehet arra szorulok, de gondoltam valaki ir valami hasznos tippet vagy megnyugtat, hogy nem egy vagyon lesz a javitás ha arra kerül a sor, bár tudom igy forumon keresztül senki nem tud biztosat mondani de mégis kb. mi jöhet szoba ilyen esetben, erre lettem volna kiváncsi


" de mégis kb. mi jöhet szoba ilyen esetben" valami a motorterben. Es mär is leszükitettem neked a hiba helyet az auto meretehez kepest kb 20%-ra.


Üdv.
Adódhat tömìtetlensègből (csövek, intercooler). Rosszabb esetben porlasztâsi kèp hibábòl, vagy a turbó hibájából.


Vagy egyszerüen a chiptuning hibäsan ätirja a keveresi aränyt...

státusz wiq

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 32

Elküldve: 2016. szeptember 07. szerda, 19:14


lantika írta:
bikemano írta:
Bero írta:
bikemano írta: Hello!

Valójában nem azt kérdem, hogy mi lehet a baj, hanem inkább azt, hogy mit tegyek ellene
Szóval arról lenne szó, hogy van egy E46 320D Chiptuning-al ellátott autóm, ami barátaim és néhány járókelő szerint nagyon füstöl (Én a tükörben nem látok füstöt!). Tudom valamien szinten ez normális ebben a hejzetben, de mégis azért mit kell átnézetnem, mi okozhatja ezt ha még se lenne normális? Illetve ha normális mit lehetne tenni, a tilzot füst ellen???
Részecskeszűrőt semmi esetre sem szeretnék rá szerelni! Azt is monták, hogy üzemhőmérsékleten néha 3-4 sebességbe lépjek oda neki 3000 fordulatig és utánna anyira nem fog, más valakinek ötlet, tapasztalat vagy bármi vélemény?

Külön köszönet minden válaszért előre is!


Egy gyári BMW diagnosztikával kezdenék


Persze az a biztos, de a közelemben nincs márkaszerviz és az elég kölcséges is lenne most, bár lehet arra szorulok, de gondoltam valaki ir valami hasznos tippet vagy megnyugtat, hogy nem egy vagyon lesz a javitás ha arra kerül a sor, bár tudom igy forumon keresztül senki nem tud biztosat mondani de mégis kb. mi jöhet szoba ilyen esetben, erre lettem volna kiváncsi


" de mégis kb. mi jöhet szoba ilyen esetben" valami a motorterben. Es mär is leszükitettem neked a hiba helyet az auto meretehez kepest kb 20%-ra.


Üdv.
Adódhat tömìtetlensègből (csövek, intercooler). Rosszabb esetben porlasztâsi kèp hibábòl, vagy a turbó hibájából.


lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. szeptember 07. szerda, 18:32


bikemano írta:
Bero írta:
bikemano írta: Hello!

Valójában nem azt kérdem, hogy mi lehet a baj, hanem inkább azt, hogy mit tegyek ellene
Szóval arról lenne szó, hogy van egy E46 320D Chiptuning-al ellátott autóm, ami barátaim és néhány járókelő szerint nagyon füstöl (Én a tükörben nem látok füstöt!). Tudom valamien szinten ez normális ebben a hejzetben, de mégis azért mit kell átnézetnem, mi okozhatja ezt ha még se lenne normális? Illetve ha normális mit lehetne tenni, a tilzot füst ellen???
Részecskeszűrőt semmi esetre sem szeretnék rá szerelni! Azt is monták, hogy üzemhőmérsékleten néha 3-4 sebességbe lépjek oda neki 3000 fordulatig és utánna anyira nem fog, más valakinek ötlet, tapasztalat vagy bármi vélemény?

Külön köszönet minden válaszért előre is!


Egy gyári BMW diagnosztikával kezdenék


Persze az a biztos, de a közelemben nincs márkaszerviz és az elég kölcséges is lenne most, bár lehet arra szorulok, de gondoltam valaki ir valami hasznos tippet vagy megnyugtat, hogy nem egy vagyon lesz a javitás ha arra kerül a sor, bár tudom igy forumon keresztül senki nem tud biztosat mondani de mégis kb. mi jöhet szoba ilyen esetben, erre lettem volna kiváncsi


" de mégis kb. mi jöhet szoba ilyen esetben" valami a motorterben. Es mär is leszükitettem neked a hiba helyet az auto meretehez kepest kb 20%-ra.