autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz liga86

Újonc

Elismertség: 6% (2 pont) | Hozzászólások: 33

Elküldve: 2017. február 27. hétfő, 14:25


Babuci1987 írta: Hali Mindenki !

A következő lenne a kérdésem ! Van nekem egy 2000 évjáratú 320 d e46 touringom manuális váltóval következőt produkálja , nyugottan megyek vele egy 90-es tempút majd amikopr előzni szeretneék / kis gázt adok / akkor a fordulat szám mérőm 2000- ről felpörög 2300 -ra ott megtartja a fordulatot a kocsi addig gyorsul majd utánna vissza esik a fordulat és folyamatosan gyorsul tovább / olyan mintha automata lenne / és közben egy nagyon csúnya morgó rázkódó hang jön ki belőle hátsó tájékról valamint középről !!

Ez mi lehet ???

MIlán

szerintem kuplung lesz a ludas ( csere esedékes) és olyan mint ha a kerék pörögne ki de persze nem pörög az ki csak a kuplung csúszik




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. február 27. hétfő, 14:26

Babuci1987
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Babuci1987

Újonc

Elismertség: 9% (1 pont) | Hozzászólások: 11

Elküldve: 2017. február 27. hétfő, 06:53


Hali Mindenki !

A következő lenne a kérdésem ! Van nekem egy 2000 évjáratú 320 d e46 touringom manuális váltóval következőt produkálja , nyugottan megyek vele egy 90-es tempút majd amikopr előzni szeretneék / kis gázt adok / akkor a fordulat szám mérőm 2000- ről felpörög 2300 -ra ott megtartja a fordulatot a kocsi addig gyorsul majd utánna vissza esik a fordulat és folyamatosan gyorsul tovább / olyan mintha automata lenne / és közben egy nagyon csúnya morgó rázkódó hang jön ki belőle hátsó tájékról valamint középről !!

Ez mi lehet ???

MIlán

státusz Adi01

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 229

Elküldve: 2017. február 20. hétfő, 19:21


Laza írta:
Adi01 írta: Sziasztok!
Következő a gondom. 2002 320d 150LE
Hidegen vagy melegen teljesen mindegy de nyilván melegen szoktam ha lepadlózom az autót és eléri a 3-4 ezres fordulatot egy ilyen kávédaráló hang jön a motortér felől. Kb. úgy hallom felülről a műszerfal "mögül" jön a hang.
Csináltam videót is.
videó elején és legvégén hallani azt a daráló hangot
Egy tippet kaptam, hogy valószínűleg a turbónak a tengelye zöröghet be.
Szerintetek?



Ne nyomd annyira a gázt, akkor a kipörgésgátló sem szól majd be !


Jo de annak mas a hangja.
Meg ha nem nyomom neki akkor nincs ugy hangja.
Inkabb kikapcsolom

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2017. február 20. hétfő, 18:42


Sziasztok!
Láttam ilyet,hogy kormánymű porvédőket kábelkötegelővel teszenk fel!Mennyire kókány ez bilincs helyett?Kinek mi a véleménye?

Laza
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2005

státusz Laza

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2017. február 20. hétfő, 13:36


Adi01 írta: Sziasztok!
Következő a gondom. 2002 320d 150LE
Hidegen vagy melegen teljesen mindegy de nyilván melegen szoktam ha lepadlózom az autót és eléri a 3-4 ezres fordulatot egy ilyen kávédaráló hang jön a motortér felől. Kb. úgy hallom felülről a műszerfal "mögül" jön a hang.
Csináltam videót is.
videó elején és legvégén hallani azt a daráló hangot
Egy tippet kaptam, hogy valószínűleg a turbónak a tengelye zöröghet be.
Szerintetek?



Ne nyomd annyira a gázt, akkor a kipörgésgátló sem szól majd be !


Laza
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2005

státusz Laza

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2017. február 20. hétfő, 13:34


CsAttila írta: Sziasztok !
Szinte megoldhatatlan problémával küzdök.... ( hozzáértő BMW szerelő hiányában)

Van egy csodálatos 2001-es E39 benzines BMW-m egy éve vagyok tuljadonosa... azóta folyamatosan ugyan azt produkálja .... az autószerelőm megoldása hogy kiüti a hibakódot "majd máskor megnézzük mert sok minden lehet vele..." most itt tartok.
Probléma: : - motor hibakód sárgán világít ( Többnyire 1,2, 6 hengert ír ki illetve hogy valahol levegőt kap a rendszer...) Legtöbbször akkor kezdi ha alapjáraton megy kb 5 percet az autó (melegítem a ház előtt a gyermekeim végett) De van hogy hosszú úton is belöki a jelzést. Nagy ritkán elalszik majd vissza...
-gyertya lett cserélve azóta jobban megy de a jel beugrott ismét.
Az autó jól megy talán alapjáraton rázkodik egy kicsit hidegen...

Nagyon zavar ez az egész mivel nagyon makulátlan autóról van szó...

Köszönöm !!!


Légtömegmérő lett nézve? Gyuktótrafók?


autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 520i
Évjárat: 2001

státusz CsAttila

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2017. február 20. hétfő, 10:29


Sziasztok !
Szinte megoldhatatlan problémával küzdök.... ( hozzáértő BMW szerelő hiányában)

Van egy csodálatos 2001-es E39 benzines BMW-m egy éve vagyok tuljadonosa... azóta folyamatosan ugyan azt produkálja .... az autószerelőm megoldása hogy kiüti a hibakódot "majd máskor megnézzük mert sok minden lehet vele..." most itt tartok.
Probléma: : - motor hibakód sárgán világít ( Többnyire 1,2, 6 hengert ír ki illetve hogy valahol levegőt kap a rendszer...) Legtöbbször akkor kezdi ha alapjáraton megy kb 5 percet az autó (melegítem a ház előtt a gyermekeim végett) De van hogy hosszú úton is belöki a jelzést. Nagy ritkán elalszik majd vissza...
-gyertya lett cserélve azóta jobban megy de a jel beugrott ismét.
Az autó jól megy talán alapjáraton rázkodik egy kicsit hidegen...

Nagyon zavar ez az egész mivel nagyon makulátlan autóról van szó...

Köszönöm !!!


státusz Adi01

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 229

Elküldve: 2017. február 19. vasárnap, 23:16


Sziasztok!
Következő a gondom. 2002 320d 150LE
Hidegen vagy melegen teljesen mindegy de nyilván melegen szoktam ha lepadlózom az autót és eléri a 3-4 ezres fordulatot egy ilyen kávédaráló hang jön a motortér felől. Kb. úgy hallom felülről a műszerfal "mögül" jön a hang.
Csináltam videót is.
videó elején és legvégén hallani azt a daráló hangot
Egy tippet kaptam, hogy valószínűleg a turbónak a tengelye zöröghet be.
Szerintetek?

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2017. február 18. szombat, 19:01


fricsi75 írta: Sziasztok !
318i nehezen indul meleg motornál mi lehet a hiba oka ? Aku új , üzemanyag szivattyú új gyertyák jók , hibakód nincs ! Csak üzem melegen 5 perc állás után 5-6-odik inditásra indul , hideg motornál 1-2ra . Sok szerelő látta de csak találgat mindenki és lehúz anyagilag idegileg .
Ha valaki tudna értelmes dolgot , vagy hasonlót tapasztalt és megtalálta a hibát kérem irjon . Köszönöm

Szia,
emlékeim szerint lehet vezérműtengely jeladó és nem szokta hibának beírni, diaggal lehet, nem találsz hibát
bye: hil



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. február 18. szombat, 09:29


fricsi75 írta: Sziasztok !
318i nehezen indul meleg motornál mi lehet a hiba oka ? Aku új , üzemanyag szivattyú új gyertyák jók , hibakód nincs ! Csak üzem melegen 5 perc állás után 5-6-odik inditásra indul , hideg motornál 1-2ra . Sok szerelő látta de csak találgat mindenki és lehúz anyagilag idegileg .
Ha valaki tudna értelmes dolgot , vagy hasonlót tapasztalt és megtalálta a hibát kérem irjon . Köszönöm


BMW spec. hibakódolvasó volt használva?
hőfok szenzorokat kell megnézni, milyen jelet küldenek be. a légtömegmérő is milyen hőfokot mutat a levegőnek.
esetleg annak csatiját érdemes lehúzni, és úgy próbálni indítani. (vigyázz, mert utána be fogja írni hibának, ha eddig nem volt benne)

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz fricsi75

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2017. február 18. szombat, 00:15


Sziasztok !
318i nehezen indul meleg motornál mi lehet a hiba oka ? Aku új , üzemanyag szivattyú új gyertyák jók , hibakód nincs ! Csak üzem melegen 5 perc állás után 5-6-odik inditásra indul , hideg motornál 1-2ra . Sok szerelő látta de csak találgat mindenki és lehúz anyagilag idegileg .
Ha valaki tudna értelmes dolgot , vagy hasonlót tapasztalt és megtalálta a hibát kérem irjon . Köszönöm

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. február 10. péntek, 22:08


Laza írta:
hobo28 írta:
juhaszadika írta: Sziasztok. Mitől lehet, hogy lenullázta magát estéről reggelre az óra, átl. fogy. mérő,km számláló? Ja és mellé bedobta a sárga szervíz lámpát!?
Köszönóm a segítséget!


szia,nekem is az autóm reggelre lenulláza úgyan azt mind neked.
Vettem bele új akksit de akkor is.
Te rájöttél hogy mitől van?köszi


Valami szívja az akksit. Jellemzően a süni csinálhatja, de lehet bármi más is, ami nem hagyja elaludni ("vagy ébresztgeti")az autót. Nekem 10 napot volt az autóm Nyíregyen, nem jöttek rá hogy mi...


ahhoz, hogy kiresetelje a műszerfalat, nagyon le kellene merítani az akksit.
akksi saruk nincsennek fellazúlva? vagy az óracsoportba menő kábel kilazúlva?
ha van hibalámpa nem ártana kiolvasni a tárolót. a sarun van egy piropatron is, baleset esetén, lehet az kontakt hibázik.

Laza
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2005

státusz Laza

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 37

Elküldve: 2017. február 10. péntek, 21:59


hobo28 írta:
juhaszadika írta: Sziasztok. Mitől lehet, hogy lenullázta magát estéről reggelre az óra, átl. fogy. mérő,km számláló? Ja és mellé bedobta a sárga szervíz lámpát!?
Köszönóm a segítséget!


szia,nekem is az autóm reggelre lenulláza úgyan azt mind neked.
Vettem bele új akksit de akkor is.
Te rájöttél hogy mitől van?köszi


Valami szívja az akksit. Jellemzően a süni csinálhatja, de lehet bármi más is, ami nem hagyja elaludni ("vagy ébresztgeti")az autót. Nekem 10 napot volt az autóm Nyíregyen, nem jöttek rá hogy mi...




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. február 10. péntek, 22:00

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 118d
Évjárat: 2007

státusz hobo28

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2017. február 10. péntek, 20:51


juhaszadika írta: Sziasztok. Mitől lehet, hogy lenullázta magát estéről reggelre az óra, átl. fogy. mérő,km számláló? Ja és mellé bedobta a sárga szervíz lámpát!?
Köszönóm a segítséget!


szia,nekem is az autóm reggelre lenulláza úgyan azt mind neked.
Vettem bele új akksit de akkor is.
Te rájöttél hogy mitől van?köszi

TomyMU
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz TomyMU

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 77

Elküldve: 2017. január 18. szerda, 20:21


YELLOW írta:
TomyMU írta: Sziasztok! A minap arra lettem figyelmes, hogy vmi nagyon kopácsol, kalapál a motortérben. Hívtam is egyből a szerelőm mert megijedtem, hogy nem e a lánc az, de azt mondta, hogy valószínű hidrotőke lesz, és ha hangossabb lesz a hang majd akkor hozzányúlunk. Egyébként hideg motornál még nem is csinálja, csak ha felmelegszik, illetve csak álló motornál hallani, gázadásra normálisan gyorsul stb. És még azt is észrevettem, hogy azóta fogyott egy kis motorolaj is. ( Mióta nálam van 1dl-t se kellett utána tölteni, és mindig a gyári BMW olajat tettem bele) Segítségeteket előre is köszönöm.

Csináltam egy videót is:
A link neve


nekem ugyanilyen a hangja, 4,5 éves korától 62ezer km-től, amikor is vettem. azóta mentem kemény 45ezer km is vele, de semmi nem változott. olajat nekem nem eszik. a hang állandó.
mondjuk nekem 18ezernél valamit csináltak a valvetronic-kal, lehet a motort cserélték, vagy a vezérlőjét, nem tudom, de ezzel kapcsolatos.
egyébként itt írtam erről, hogy mi van a dolog hátterében: első komment.
VALVETRONIC szelepvezérlés



Köszönöm a tájékoztatást, elolvastam minden szavát az írásodnak. Nem aggódok végülis, csak érdekelt a dolog. Egyébként nekem is szervízkönyves a gép, de a fránya német betartotta a 25 ezres csereperiódust amit a BMW ír, 20 ezer alatt sosem volt olaj cserélve benne....nekem 1 éve van meg és már nyáron jön a 3.