YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. január 18. szerda, 13:41


TomyMU írta: Sziasztok! A minap arra lettem figyelmes, hogy vmi nagyon kopácsol, kalapál a motortérben. Hívtam is egyből a szerelőm mert megijedtem, hogy nem e a lánc az, de azt mondta, hogy valószínű hidrotőke lesz, és ha hangossabb lesz a hang majd akkor hozzányúlunk. Egyébként hideg motornál még nem is csinálja, csak ha felmelegszik, illetve csak álló motornál hallani, gázadásra normálisan gyorsul stb. És még azt is észrevettem, hogy azóta fogyott egy kis motorolaj is. ( Mióta nálam van 1dl-t se kellett utána tölteni, és mindig a gyári BMW olajat tettem bele) Segítségeteket előre is köszönöm.

Csináltam egy videót is:
A link neve


nekem ugyanilyen a hangja, 4,5 éves korától 62ezer km-től, amikor is vettem. azóta mentem kemény 45ezer km is vele, de semmi nem változott. olajat nekem nem eszik. a hang állandó.
mondjuk nekem 18ezernél valamit csináltak a valvetronic-kal, lehet a motort cserélték, vagy a vezérlőjét, nem tudom, de ezzel kapcsolatos.
egyébként itt írtam erről, hogy mi van a dolog hátterében: első komment.
VALVETRONIC szelepvezérlés

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2017. január 12. csütörtök, 13:08


TomyMU írta: Sziasztok! A minap arra lettem figyelmes, hogy vmi nagyon kopácsol, kalapál a motortérben. Hívtam is egyből a szerelőm mert megijedtem, hogy nem e a lánc az, de azt mondta, hogy valószínű hidrotőke lesz, és ha hangossabb lesz a hang majd akkor hozzányúlunk. Egyébként hideg motornál még nem is csinálja, csak ha felmelegszik, illetve csak álló motornál hallani, gázadásra normálisan gyorsul stb. És még azt is észrevettem, hogy azóta fogyott egy kis motorolaj is. ( Mióta nálam van 1dl-t se kellett utána tölteni, és mindig a gyári BMW olajat tettem bele) Segítségeteket előre is köszönöm.

Csináltam egy videót is:


A link neve




Fordítva van az olajbetöltő sapka rápattintva.
Egyáltalán nem vészes a hangja, bár lehet kellene csinálnom egy vidit nekem is az öreg Nyóc szelepes hangjáról, valami csodásan finoman duruzsol, zenemuzsika füleimnek.

gulyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 2005

státusz gulyi

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2017. január 12. csütörtök, 12:36


TomyMU írta: Sziasztok! A minap arra lettem figyelmes, hogy vmi nagyon kopácsol, kalapál a motortérben. Hívtam is egyből a szerelőm mert megijedtem, hogy nem e a lánc az, de azt mondta, hogy valószínű hidrotőke lesz, és ha hangossabb lesz a hang majd akkor hozzányúlunk. Egyébként hideg motornál még nem is csinálja, csak ha felmelegszik, illetve csak álló motornál hallani, gázadásra normálisan gyorsul stb. És még azt is észrevettem, hogy azóta fogyott egy kis motorolaj is. ( Mióta nálam van 1dl-t se kellett utána tölteni, és mindig a gyári BMW olajat tettem bele) Segítségeteket előre is köszönöm.

Csináltam egy videót is:


A link neve



Szia
Ne ijedj meg, ez természetes kopogó hang,ha pici gázt adsz, rögtön abba hagyja. Azt mondták nekem is, hogy ez a lánc feszítő patron hangja. Most nullás az én motorom is és ugyan így kopog meleg alapjáraton. /N46B18A/


TomyMU
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz TomyMU

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 77

Elküldve: 2017. január 12. csütörtök, 11:26


Sziasztok! A minap arra lettem figyelmes, hogy vmi nagyon kopácsol, kalapál a motortérben. Hívtam is egyből a szerelőm mert megijedtem, hogy nem e a lánc az, de azt mondta, hogy valószínű hidrotőke lesz, és ha hangossabb lesz a hang majd akkor hozzányúlunk. Egyébként hideg motornál még nem is csinálja, csak ha felmelegszik, illetve csak álló motornál hallani, gázadásra normálisan gyorsul stb. És még azt is észrevettem, hogy azóta fogyott egy kis motorolaj is. ( Mióta nálam van 1dl-t se kellett utána tölteni, és mindig a gyári BMW olajat tettem bele) Segítségeteket előre is köszönöm.

Csináltam egy videót is:


A link neve




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. január 12. csütörtök, 11:26

juhaszadika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E92
Kivitel: Coupe
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz juhaszadika

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2017. január 12. csütörtök, 07:55


Sziasztok. Mitől lehet, hogy lenullázta magát estéről reggelre az óra, átl. fogy. mérő,km számláló? Ja és mellé bedobta a sárga szervíz lámpát!?
Köszönóm a segítséget!

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2005

státusz Andante2

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2017. január 07. szombat, 11:14


Tano írta:
Andante2 írta: Sziasztok ! A segítségeteket szeretnem kérni a lenti hiba jelenségek kapcsán :
- indítás : csak megfelelő izzítás után indul , 3./4 Indításra az utóbbi napokban
- zaj : furcsa , korábbiakban nem jelentkező "sziszegés"
- menet közben : 1500-2000 fordulatig tökéletes intenzitás és menettulajdonságok , viszont minden fokozatban (1-6) 2000 fölött az erő elszáll , és az autó sebességét nem tudom 120 fölé vinni totális padlógáz esetén sem ( tempomattal sem tudja a sebességet tartani emelkedőn 120 km/h környékén ).
- feltűnően magas fogyasztás az korábbiakhoz képest
E60 manual 25D

Előre is köszönöm a segítséget !


Az indítással kapcsolatban nézesd meg az izzítórendszert.
A másik dolog úgy tűnik, mintha nem lenne meg a töltőnyomás. Érdemes gépre dugni és megnézni mennyit tölt, illetve átnézni a csöveket mind a kipuff oldalon mind a turbó utáni szakaszon.


Köszönöm !


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2017. január 07. szombat, 09:38


Andante2 írta: Sziasztok ! A segítségeteket szeretnem kérni a lenti hiba jelenségek kapcsán :
- indítás : csak megfelelő izzítás után indul , 3./4 Indításra az utóbbi napokban
- zaj : furcsa , korábbiakban nem jelentkező "sziszegés"
- menet közben : 1500-2000 fordulatig tökéletes intenzitás és menettulajdonságok , viszont minden fokozatban (1-6) 2000 fölött az erő elszáll , és az autó sebességét nem tudom 120 fölé vinni totális padlógáz esetén sem ( tempomattal sem tudja a sebességet tartani emelkedőn 120 km/h környékén ).
- feltűnően magas fogyasztás az korábbiakhoz képest
E60 manual 25D

Előre is köszönöm a segítséget !


Az indítással kapcsolatban nézesd meg az izzítórendszert.
A másik dolog úgy tűnik, mintha nem lenne meg a töltőnyomás. Érdemes gépre dugni és megnézni mennyit tölt, illetve átnézni a csöveket mind a kipuff oldalon mind a turbó utáni szakaszon.


autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2005

státusz Andante2

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2017. január 06. péntek, 22:45


Sziasztok ! A segítségeteket szeretnem kérni a lenti hiba jelenségek kapcsán :
- indítás : csak megfelelő izzítás után indul , 3./4 Indításra az utóbbi napokban
- zaj : furcsa , korábbiakban nem jelentkező "sziszegés"
- menet közben : 1500-2000 fordulatig tökéletes intenzitás és menettulajdonságok , viszont minden fokozatban (1-6) 2000 fölött az erő elszáll , és az autó sebességét nem tudom 120 fölé vinni totális padlógáz esetén sem ( tempomattal sem tudja a sebességet tartani emelkedőn 120 km/h környékén ).
- feltűnően magas fogyasztás az korábbiakhoz képest
E60 manual 25D

Előre is köszönöm a segítséget !

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. november 21. hétfő, 10:42


VPT85 írta:
VPT85 írta:
Tano írta:
VPT85 írta: Először is a köszönöm a gyors választ! Most nézte meg az egyik szerelő diaggal(menet közben is). Semmi hibát nem talált. "Szerencsére" hétvége van és semmi szervíz nincs nyitva.... Holnap megyek egy szervízbe és ott is megnézetem reggel. Ha jeladó hiba akkor a diagnak nem kellene jeleznie? Milyen árban vannak az említett jeladók?

A jeladó árakat megnéztem. Már csak a kérdés az hogy a diagnak meg kellene-e mutatnia hogy melyikkel lehet gond?


Az a baj az ilyen elektronikai hibákkal, hogy sokszor nincs hibakód, de mégis rossz a jeladó. Kiszűrni is úgy lehet igazán, ha pont a hiba előfordulásakor van pontosan kimérve műszerrel a jelalak. Amíg nem hal meg teljesen a jeladó, addig csak bizonyos körülmények (pl. hőmérséklet, fordulat stb.) fennállásakor működik hibásan.


Akkor nem éri meg átvinni másik szerelőhöz amíg nem jelenik meg a hiba?
A jeladó meghibásodás okozhatja azt is hogy indításkor nem hallom az üzemanyag szivattyú zúgását (nem is indul az autó)?


Újra Sziasztok! Úgy néz ki, hogy a kerek fél éve belerakott MEAT&DORIA-HOFFER üzemanyag szivattyú adta meg magát. Ennyit ér az után gyártott alkatrész... szerencsére meg van még a számla így van rá garancia.


nem is hallottam még erről. ilyet nem is tennék be. amiről meg hallottam és tudom milyen azt se. azért részben az ár is utal a minőségre.
szerintem a legtöbb embernek van olyan ismerőse, aki vagy akinek van olyan ismerőse, aki tud alkatrész nagykerekből 20-50%-kal alkatrészt szerezni. úgy már a minőségi sem olyan drága.

VPT85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz VPT85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2016. november 21. hétfő, 10:37


VPT85 írta:
Tano írta:
VPT85 írta: Először is a köszönöm a gyors választ! Most nézte meg az egyik szerelő diaggal(menet közben is). Semmi hibát nem talált. "Szerencsére" hétvége van és semmi szervíz nincs nyitva.... Holnap megyek egy szervízbe és ott is megnézetem reggel. Ha jeladó hiba akkor a diagnak nem kellene jeleznie? Milyen árban vannak az említett jeladók?

A jeladó árakat megnéztem. Már csak a kérdés az hogy a diagnak meg kellene-e mutatnia hogy melyikkel lehet gond?


Az a baj az ilyen elektronikai hibákkal, hogy sokszor nincs hibakód, de mégis rossz a jeladó. Kiszűrni is úgy lehet igazán, ha pont a hiba előfordulásakor van pontosan kimérve műszerrel a jelalak. Amíg nem hal meg teljesen a jeladó, addig csak bizonyos körülmények (pl. hőmérséklet, fordulat stb.) fennállásakor működik hibásan.


Akkor nem éri meg átvinni másik szerelőhöz amíg nem jelenik meg a hiba?
A jeladó meghibásodás okozhatja azt is hogy indításkor nem hallom az üzemanyag szivattyú zúgását (nem is indul az autó)?


Újra Sziasztok! Úgy néz ki, hogy a kerek fél éve belerakott MEAT&DORIA-HOFFER üzemanyag szivattyú adta meg magát. Ennyit ér az után gyártott alkatrész... szerencsére meg van még a számla így van rá garancia.



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz rioka92

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2016. november 20. vasárnap, 16:26


viktor írta:
rioka92 írta: Halihó!!

Mi lehet a baj?? 320D 136LE Padlógáznál 2-3 ezres fordulat között ingadozik a fordulat veszít az erejéből 4-5 be lehet a legjobban érezni... légtömegmérő kicserélve..

Válaszokat segítséget előre köszi!!!


Indítás után rögtön csinálja vagy később?


Folyamatosan hidegen,(bár ritkán padlózom ilyenkor) melegen... és csak padlógáznál 1-2 másodpercre elmegy az erő.. Háromnegyed gáz álláson nem jelentkezik

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2009

státusz viktor

Fórumlakó

Elismertség: 14% (33 pont) | Hozzászólások: 228

Elküldve: 2016. november 20. vasárnap, 16:08


rioka92 írta: Halihó!!

Mi lehet a baj?? 320D 136LE Padlógáznál 2-3 ezres fordulat között ingadozik a fordulat veszít az erejéből 4-5 be lehet a legjobban érezni... légtömegmérő kicserélve..

Válaszokat segítséget előre köszi!!!


Indítás után rögtön csinálja vagy később?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz rioka92

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2016. november 20. vasárnap, 15:38


Halihó!!

Mi lehet a baj?? 320D 136LE Padlógáznál 2-3 ezres fordulat között ingadozik a fordulat veszít az erejéből 4-5 be lehet a legjobban érezni... légtömegmérő kicserélve..

Válaszokat segítséget előre köszi!!!

VPT85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz VPT85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2016. november 20. vasárnap, 09:53


Tano írta:
VPT85 írta: Először is a köszönöm a gyors választ! Most nézte meg az egyik szerelő diaggal(menet közben is). Semmi hibát nem talált. "Szerencsére" hétvége van és semmi szervíz nincs nyitva.... Holnap megyek egy szervízbe és ott is megnézetem reggel. Ha jeladó hiba akkor a diagnak nem kellene jeleznie? Milyen árban vannak az említett jeladók?

A jeladó árakat megnéztem. Már csak a kérdés az hogy a diagnak meg kellene-e mutatnia hogy melyikkel lehet gond?


Az a baj az ilyen elektronikai hibákkal, hogy sokszor nincs hibakód, de mégis rossz a jeladó. Kiszűrni is úgy lehet igazán, ha pont a hiba előfordulásakor van pontosan kimérve műszerrel a jelalak. Amíg nem hal meg teljesen a jeladó, addig csak bizonyos körülmények (pl. hőmérséklet, fordulat stb.) fennállásakor működik hibásan.


Akkor nem éri meg átvinni másik szerelőhöz amíg nem jelenik meg a hiba?
A jeladó meghibásodás okozhatja azt is hogy indításkor nem hallom az üzemanyag szivattyú zúgását (nem is indul az autó)?


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. november 20. vasárnap, 10:23

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. november 20. vasárnap, 09:46


VPT85 írta: Először is a köszönöm a gyors választ! Most nézte meg az egyik szerelő diaggal(menet közben is). Semmi hibát nem talált. "Szerencsére" hétvége van és semmi szervíz nincs nyitva.... Holnap megyek egy szervízbe és ott is megnézetem reggel. Ha jeladó hiba akkor a diagnak nem kellene jeleznie? Milyen árban vannak az említett jeladók?

A jeladó árakat megnéztem. Már csak a kérdés az hogy a diagnak meg kellene-e mutatnia hogy melyikkel lehet gond?


Az a baj az ilyen elektronikai hibákkal, hogy sokszor nincs hibakód, de mégis rossz a jeladó. Kiszűrni is úgy lehet igazán, ha pont a hiba előfordulásakor van pontosan kimérve műszerrel a jelalak. Amíg nem hal meg teljesen a jeladó, addig csak bizonyos körülmények (pl. hőmérséklet, fordulat stb.) fennállásakor működik hibásan.