BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2012. október 05. péntek, 22:49


YELLOW írta:
tomiho-ho írta: Sziasztok tudnátok segiteni tuning box-on gondolkodok van valakinek tapasztalata vele kapcsolatba?fogyasztás terén érdeklödnék illetve a motorra valo hatása érdekelne?

KÖSZÖNÖM


szerintem hagyd a pitsába.... (persze akinek van és nem meri beismerni magának, az ellenkezni fog)


Osztom Yellow véleményét! A tuning box a chip tuning legalja...


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. október 05. péntek, 21:02


tomiho-ho írta: Sziasztok tudnátok segiteni tuning box-on gondolkodok van valakinek tapasztalata vele kapcsolatba?fogyasztás terén érdeklödnék illetve a motorra valo hatása érdekelne?

KÖSZÖNÖM


szerintem hagyd a pitsába.... (persze akinek van és nem meri beismerni magának, az ellenkezni fog)

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz tomiho-ho

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2012. október 05. péntek, 21:00


Sziasztok tudnátok segiteni tuning box-on gondolkodok van valakinek tapasztalata vele kapcsolatba?fogyasztás terén érdeklödnék illetve a motorra valo hatása érdekelne?

KÖSZÖNÖM

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz nagysmiklos

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2012. szeptember 30. vasárnap, 09:46


Koszonom szepen! Akkor azzal kezdunk! ha valakinek van egyeb otlete, vagy mar atment rajta ez a problema es megosztana velem, nagyon halas lennek erte.

jrtom írta: Szerintem nézzétek meg a hardytárcsát milyen állapotban van.

nagysmiklos írta: Sziasztok!

Én is nagyon hasonló tünettel küzdök. Mindegyik sebesség váltásnál megtörténik. Ahogy benyomom a kuplungot még nem történik semmi. Amikor viszont behúzom a váltókart az épp szükséges sebességi fokozatba: Valahol alattam, mint ha előre - hátra bemozdulna valami. Utána amikor már átváltottam a sebességi fokozatot és felengedem a kuplungot, ismét valami mozdul alattam előre - hátra egyett! Elég ijesztő jelenség!!! Ti is ezt tapasztaljátok? Mi a fene lehet ez?






jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. szeptember 29. szombat, 20:53


Szerintem nézzétek meg a hardytárcsát milyen állapotban van.

nagysmiklos írta: Sziasztok!

Én is nagyon hasonló tünettel küzdök. Mindegyik sebesség váltásnál megtörténik. Ahogy benyomom a kuplungot még nem történik semmi. Amikor viszont behúzom a váltókart az épp szükséges sebességi fokozatba: Valahol alattam, mint ha előre - hátra bemozdulna valami. Utána amikor már átváltottam a sebességi fokozatot és felengedem a kuplungot, ismét valami mozdul alattam előre - hátra egyett! Elég ijesztő jelenség!!! Ti is ezt tapasztaljátok? Mi a fene lehet ez?




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz nagysmiklos

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2012. szeptember 29. szombat, 14:41


Sziasztok!

Én is nagyon hasonló tünettel küzdök. Mindegyik sebesség váltásnál megtörténik. Ahogy benyomom a kuplungot még nem történik semmi. Amikor viszont behúzom a váltókart az épp szükséges sebességi fokozatba: Valahol alattam, mint ha előre - hátra bemozdulna valami. Utána amikor már átváltottam a sebességi fokozatot és felengedem a kuplungot, ismét valami mozdul alattam előre - hátra egyett! Elég ijesztő jelenség!!! Ti is ezt tapasztaljátok? Mi a fene lehet ez?

bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. szeptember 28. péntek, 00:54


karesch írta: Sziasztok!

Teljesen új tagként szeretnék segítséget kérni. Egy E46 320d-m van, 2002-es 181.000 km-rel. Hátramenetben és egyesben a kuplung felengedése közben remeg az autó. Utánanéztem itt és külföldi fórumokban, és többféle lehetséges indokot is találtam (váltócsapágy, lendkerék, stb.), de egyik sem tűnt egyértelműnek a leírás alapján. A lendkerék mint ok ellen szól, hogy nem tapasztalok furcsa hangot az autó indításakor/leállításakor.

Volt valakinek hasonló problémája, vagy tapasztalata?

Köszönettel,


Nekem is van egy pont ugyanilyen jelenségem.. kiegészíteném azzal, hogy ha rükvercbe kihúzatom majd lelépek a gázról lehúzott ablaknál van valami fura hang..
De nekem egyesbe nem mindig csinálja, csak amikor épp kedve van..
Mi lehet ez?




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. szeptember 28. péntek, 00:56


valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. szeptember 27. csütörtök, 21:12


ignasow írta:
valter320d írta:
ignasow írta:
vivaladiesel írta:
karesch írta: Sziasztok!

Teljesen új tagként szeretnék segítséget kérni. Egy E46 320d-m van, 2002-es 181.000 km-rel. Hátramenetben és egyesben a kuplung felengedése közben remeg az autó. Utánanéztem itt és külföldi fórumokban, és többféle lehetséges indokot is találtam (váltócsapágy, lendkerék, stb.), de egyik sem tűnt egyértelműnek a leírás alapján. A lendkerék mint ok ellen szól, hogy nem tapasztalok furcsa hangot az autó indításakor/leállításakor.

Volt valakinek hasonló problémája, vagy tapasztalata?

Köszönettel,


Ha alapjáraton is rázza a kasznit + leállításkor is akkor motortartó bak csere.
Ha nem akkor elképzelhető, hogy el van kopva a kuplungtárcsa?!

Motortartó bakból csak minőségit vegyél mert a gagyi nem lesz tartós...


CSáó! Nekem induláskor csinálta ugyanezt, Hardy tárcsa volt a ludas a kardánnál alul! egy tizesből megvolt a csere.

Szia nekem is ugyanezt csinálja,mi végigzongoráztuk a hardy cserélve van az nem lehet,alapjáraton nem rázza az autót nem motortartó,nem csattog dübben leállításkor,nem lendkerék.....csak mikor elindulsz és terhelés éri.Kuplungszett valszinü hogy meglazultak a szegecsek a tárcsán,vagy hajlottak a villák a szerkezeten,az is lehet hogy hullámos a nyomólap.

Még egy valami lehet sztem, a váltó végében a csapágy, egyszer volt szerencsém ilyet látni, de nyomozni kell inkábbmint mindent újra cseréljen az ember


Ha szétszeded már látni fogod mi a probléma ha megvan kérlek ird meg privátba mert engem is érdekel.
Mert még erröl a csapágyról nem is hallotam,nekem néha csinál olyat hogy kettesbe húzatom és ki....sza sebességböl nem mindig csak ha alsó tartományból húzatom 2ben


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. szeptember 27. csütörtök, 21:14

ignasow
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz ignasow

Törzsvendég

Elismertség: 6% (9 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2012. szeptember 27. csütörtök, 21:10


valter320d írta:
ignasow írta:
vivaladiesel írta:
karesch írta: Sziasztok!

Teljesen új tagként szeretnék segítséget kérni. Egy E46 320d-m van, 2002-es 181.000 km-rel. Hátramenetben és egyesben a kuplung felengedése közben remeg az autó. Utánanéztem itt és külföldi fórumokban, és többféle lehetséges indokot is találtam (váltócsapágy, lendkerék, stb.), de egyik sem tűnt egyértelműnek a leírás alapján. A lendkerék mint ok ellen szól, hogy nem tapasztalok furcsa hangot az autó indításakor/leállításakor.

Volt valakinek hasonló problémája, vagy tapasztalata?

Köszönettel,


Ha alapjáraton is rázza a kasznit + leállításkor is akkor motortartó bak csere.
Ha nem akkor elképzelhető, hogy el van kopva a kuplungtárcsa?!

Motortartó bakból csak minőségit vegyél mert a gagyi nem lesz tartós...


CSáó! Nekem induláskor csinálta ugyanezt, Hardy tárcsa volt a ludas a kardánnál alul! egy tizesből megvolt a csere.

Szia nekem is ugyanezt csinálja,mi végigzongoráztuk a hardy cserélve van az nem lehet,alapjáraton nem rázza az autót nem motortartó,nem csattog dübben leállításkor,nem lendkerék.....csak mikor elindulsz és terhelés éri.Kuplungszett valszinü hogy meglazultak a szegecsek a tárcsán,vagy hajlottak a villák a szerkezeten,az is lehet hogy hullámos a nyomólap.

Még egy valami lehet sztem, a váltó végében a csapágy, egyszer volt szerencsém ilyet látni, de nyomozni kell inkábbmint mindent újra cseréljen az ember


valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. szeptember 27. csütörtök, 20:56


ignasow írta:
vivaladiesel írta:
karesch írta: Sziasztok!

Teljesen új tagként szeretnék segítséget kérni. Egy E46 320d-m van, 2002-es 181.000 km-rel. Hátramenetben és egyesben a kuplung felengedése közben remeg az autó. Utánanéztem itt és külföldi fórumokban, és többféle lehetséges indokot is találtam (váltócsapágy, lendkerék, stb.), de egyik sem tűnt egyértelműnek a leírás alapján. A lendkerék mint ok ellen szól, hogy nem tapasztalok furcsa hangot az autó indításakor/leállításakor.

Volt valakinek hasonló problémája, vagy tapasztalata?

Köszönettel,


Ha alapjáraton is rázza a kasznit + leállításkor is akkor motortartó bak csere.
Ha nem akkor elképzelhető, hogy el van kopva a kuplungtárcsa?!

Motortartó bakból csak minőségit vegyél mert a gagyi nem lesz tartós...


CSáó! Nekem induláskor csinálta ugyanezt, Hardy tárcsa volt a ludas a kardánnál alul! egy tizesből megvolt a csere.

Szia nekem is ugyanezt csinálja,mi végigzongoráztuk a hardy cserélve van az nem lehet,alapjáraton nem rázza az autót nem motortartó,nem csattog dübben leállításkor,nem lendkerék.....csak mikor elindulsz és terhelés éri.Kuplungszett valszinü hogy meglazultak a szegecsek a tárcsán,vagy hajlottak a villák a szerkezeten,az is lehet hogy hullámos a nyomólap.


ignasow
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz ignasow

Törzsvendég

Elismertség: 6% (9 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2012. szeptember 27. csütörtök, 19:43


vivaladiesel írta:
karesch írta: Sziasztok!

Teljesen új tagként szeretnék segítséget kérni. Egy E46 320d-m van, 2002-es 181.000 km-rel. Hátramenetben és egyesben a kuplung felengedése közben remeg az autó. Utánanéztem itt és külföldi fórumokban, és többféle lehetséges indokot is találtam (váltócsapágy, lendkerék, stb.), de egyik sem tűnt egyértelműnek a leírás alapján. A lendkerék mint ok ellen szól, hogy nem tapasztalok furcsa hangot az autó indításakor/leállításakor.

Volt valakinek hasonló problémája, vagy tapasztalata?

Köszönettel,


Ha alapjáraton is rázza a kasznit + leállításkor is akkor motortartó bak csere.
Ha nem akkor elképzelhető, hogy el van kopva a kuplungtárcsa?!

Motortartó bakból csak minőségit vegyél mert a gagyi nem lesz tartós...


CSáó! Nekem induláskor csinálta ugyanezt, Hardy tárcsa volt a ludas a kardánnál alul! egy tizesből megvolt a csere.

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. szeptember 27. csütörtök, 17:15


karesch írta: Sziasztok!

Teljesen új tagként szeretnék segítséget kérni. Egy E46 320d-m van, 2002-es 181.000 km-rel. Hátramenetben és egyesben a kuplung felengedése közben remeg az autó. Utánanéztem itt és külföldi fórumokban, és többféle lehetséges indokot is találtam (váltócsapágy, lendkerék, stb.), de egyik sem tűnt egyértelműnek a leírás alapján. A lendkerék mint ok ellen szól, hogy nem tapasztalok furcsa hangot az autó indításakor/leállításakor.

Volt valakinek hasonló problémája, vagy tapasztalata?

Köszönettel,


Ha alapjáraton is rázza a kasznit + leállításkor is akkor motortartó bak csere.
Ha nem akkor elképzelhető, hogy el van kopva a kuplungtárcsa?!

Motortartó bakból csak minőségit vegyél mert a gagyi nem lesz tartós...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz karesch

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2012. szeptember 27. csütörtök, 16:39


Sziasztok!

Teljesen új tagként szeretnék segítséget kérni. Egy E46 320d-m van, 2002-es 181.000 km-rel. Hátramenetben és egyesben a kuplung felengedése közben remeg az autó. Utánanéztem itt és külföldi fórumokban, és többféle lehetséges indokot is találtam (váltócsapágy, lendkerék, stb.), de egyik sem tűnt egyértelműnek a leírás alapján. A lendkerék mint ok ellen szól, hogy nem tapasztalok furcsa hangot az autó indításakor/leállításakor.

Volt valakinek hasonló problémája, vagy tapasztalata?

Köszönettel,

czinege
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz czinege

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2012. szeptember 23. vasárnap, 13:44


batigol09 írta:
czinege írta:
batigol09 írta:
czinege írta:
batigol09 írta: Sziasztok! Ven egy olyan problémám, hogy ha alacsony fordulaton megyek az autóval (1500-1600) és autómata váltó 5. ben van, a sebesség ilyenkor kb 60 km/h, akkor elkezd berezonálni. Ez a rezonancia meg is marad egy kis időre , csak akkor nem, ha gázd adok és ugye kilép a tartományból, vagy pedig elveszem a gázról a lábam... És ahogy megfigyeltem inkább hidegen csinálja... Szerintetek? Automata váltóm lassan javításra fog szorulni?


szia!ugyan ez volt a problémám most csak nekem 120nál csinálta,a convertel megadta magát!vidd el váltoshoz,nehogy nagyobb problémád legyen!


köszi, neked mennyibe "fájt" a dolog? a váltót szét kell hozzà szedni ?


120ezer,igen szét kellett hozzá szedni!80ezer a felujitás +40ezer a munkadij!De még mindig jobb mint 2éve 350


Nálam teljesen "at - hoch" jelleggel csinélja, de mindíg 1500 as fordulaton, jellemzően ha "erőlködik az autó" azaz 5. ben kevés sebességnél ugyebár, de ma előfrdult h hallottam egy rövid időre, mikor talán 2 esből 3as váltott... egyébként az a fura h napokig nem hallom és egyszer csak jön. Vki azt mondta, h nem lock up -ol a váltó. Ez pontosan mit jelent? Mi történik ilyenkor? Mármint fizikailag. Mit tegyek? (olajcsere ezen nem javít? ) Érdemes most szétszedetnem a váltót, vagy járjak vele, míg meg nem "hal". (ha steptronicban vezetem természetesen nincs gond mert én nem teszem ben 5.be 60 km/h -ánál. ) S hova érdemes vinnnem a verdát? Hogy ne nagy lehúzás legyen? )
köszönöm szépen


helyileg merre vagy te?Én hajdusámsonba vittem az autot,nagyob korrekt szerelők,de az lehet neked messze van!Ha megvárod mig szétmegy a váltod az kb 300 ezer minimum,lehet hogy most nem nagy baja van,meguszod 50-60bol!Szerintem ugyan az a baj mint nálam,igy ahogy elmondtad,erős rezonancia bugás,ilyenkor a kardánod ráz!De van valami regenerálo folyadék a váltosoknál amit beleöntenek és elvileg 1ideig helyreteszi a váltot,nekem már nem segitett!probáld már ki,ha 110-120nál (állj be 1 fix sebességre) ugyan azt csinálja tuti a convertel lesz!!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1998

státusz batigol09

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2012. szeptember 22. szombat, 19:01


czinege írta:
batigol09 írta:
czinege írta:
batigol09 írta: Sziasztok! Ven egy olyan problémám, hogy ha alacsony fordulaton megyek az autóval (1500-1600) és autómata váltó 5. ben van, a sebesség ilyenkor kb 60 km/h, akkor elkezd berezonálni. Ez a rezonancia meg is marad egy kis időre , csak akkor nem, ha gázd adok és ugye kilép a tartományból, vagy pedig elveszem a gázról a lábam... És ahogy megfigyeltem inkább hidegen csinálja... Szerintetek? Automata váltóm lassan javításra fog szorulni?


szia!ugyan ez volt a problémám most csak nekem 120nál csinálta,a convertel megadta magát!vidd el váltoshoz,nehogy nagyobb problémád legyen!


köszi, neked mennyibe "fájt" a dolog? a váltót szét kell hozzà szedni ?


120ezer,igen szét kellett hozzá szedni!80ezer a felujitás +40ezer a munkadij!De még mindig jobb mint 2éve 350


Nálam teljesen "at - hoch" jelleggel csinélja, de mindíg 1500 as fordulaton, jellemzően ha "erőlködik az autó" azaz 5. ben kevés sebességnél ugyebár, de ma előfrdult h hallottam egy rövid időre, mikor talán 2 esből 3as váltott... egyébként az a fura h napokig nem hallom és egyszer csak jön. Vki azt mondta, h nem lock up -ol a váltó. Ez pontosan mit jelent? Mi történik ilyenkor? Mármint fizikailag. Mit tegyek? (olajcsere ezen nem javít? ) Érdemes most szétszedetnem a váltót, vagy járjak vele, míg meg nem "hal". (ha steptronicban vezetem természetesen nincs gond mert én nem teszem ben 5.be 60 km/h -ánál. ) S hova érdemes vinnnem a verdát? Hogy ne nagy lehúzás legyen? )
köszönöm szépen