autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2004

státusz joyt3ch

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2019. október 24. csütörtök, 18:06


Sziasztok!
Alany egy e60 530d 218ps, hidegen kéken füstöl, enyhén, gázadásra brutális kék füst jön a kipufogóból, melegen teljesen eltűnik, olaj nem vagy csak minimálisan fogy, a turbó 20k kmel ezelőtt felújítva.

https://i.imgur.com/J13kAsP.png

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2019. október 06. vasárnap, 15:45


muszka93 írta:
YELLOW írta:
muszka93 írta: Sziasztok!
Lenne nekem egy olyan problémám, hogy mikor az autom 2-3napot áll és azután beindítom akkor erőteljes ráz,remeg a motor mind addig míg felnem veszi a megfelelő alapjárati fordulatot. Ez kb 1percig tart ez a probléma. Esetleg valaki találkozott már ilyen problémával.
(BMW e46 320i)


2-3 napos állás után próbáld meg azt, hogy többször adsz gyújtást. minden gyújtás ráadásnál vársz vele egy 5 másodpercet. majd csak a 3. után indíts rá. ha így nem csinálja,a hogy írom, akkor pumpában egy szelep engedi vissza az üzemanyagot. akkor cserés lest, sajnos csak egyben megy a pumpával, ha jól tudom.


Ahogy leírtad úgy csináltam meg és így a hiba már nem áll fent. Letudnád nekem írni, hogy pontosan melyik szelepre is gondoltál?


ez az üzemanyag szivattyúban van benne. azt hiszem külön nem javítható, csak komplett csere.
pont írtam egy másik helyre, hogy nekem 3 nap alatt nem engedte el a nyomást a pumpa.
még annyit tudsz csinálni, hogy megnézed a tank meddig van amikor ezt csinálja, és akkor addig nem hagyod kiürülni. pl ha negyed alatt csinálja, akkor a felett legyen mindig az üzemanyagszint. ezt is érdemes kipróbálni, hogy pl fél tankkal, vagy teli tankkal, 2-3 nap állás után egy gyújtásra és indításra csinálja-e. ha igen, akkor az a pumpa haldoklik.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz muszka93

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2019. október 06. vasárnap, 11:19


YELLOW írta:
muszka93 írta: Sziasztok!
Lenne nekem egy olyan problémám, hogy mikor az autom 2-3napot áll és azután beindítom akkor erőteljes ráz,remeg a motor mind addig míg felnem veszi a megfelelő alapjárati fordulatot. Ez kb 1percig tart ez a probléma. Esetleg valaki találkozott már ilyen problémával.
(BMW e46 320i)


2-3 napos állás után próbáld meg azt, hogy többször adsz gyújtást. minden gyújtás ráadásnál vársz vele egy 5 másodpercet. majd csak a 3. után indíts rá. ha így nem csinálja,a hogy írom, akkor pumpában egy szelep engedi vissza az üzemanyagot. akkor cserés lest, sajnos csak egyben megy a pumpával, ha jól tudom.


Ahogy leírtad úgy csináltam meg és így a hiba már nem áll fent. Letudnád nekem írni, hogy pontosan melyik szelepre is gondoltál?

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2019. június 03. hétfő, 22:47


muszka93 írta: Sziasztok!
Lenne nekem egy olyan problémám, hogy mikor az autom 2-3napot áll és azután beindítom akkor erőteljes ráz,remeg a motor mind addig míg felnem veszi a megfelelő alapjárati fordulatot. Ez kb 1percig tart ez a probléma. Esetleg valaki találkozott már ilyen problémával.
(BMW e46 320i)


Valószínűleg kihagy egy henger, nekem ugyan ez volt 2-3 nap állás után. Trafó volt a hibás.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2019. május 28. kedd, 22:33


muszka93 írta: Sziasztok!
Lenne nekem egy olyan problémám, hogy mikor az autom 2-3napot áll és azután beindítom akkor erőteljes ráz,remeg a motor mind addig míg felnem veszi a megfelelő alapjárati fordulatot. Ez kb 1percig tart ez a probléma. Esetleg valaki találkozott már ilyen problémával.
(BMW e46 320i)


2-3 napos állás után próbáld meg azt, hogy többször adsz gyújtást. minden gyújtás ráadásnál vársz vele egy 5 másodpercet. majd csak a 3. után indíts rá. ha így nem csinálja,a hogy írom, akkor pumpában egy szelep engedi vissza az üzemanyagot. akkor cserés lest, sajnos csak egyben megy a pumpával, ha jól tudom.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2002

státusz muszka93

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2019. május 28. kedd, 12:37


Sziasztok!
Lenne nekem egy olyan problémám, hogy mikor az autom 2-3napot áll és azután beindítom akkor erőteljes ráz,remeg a motor mind addig míg felnem veszi a megfelelő alapjárati fordulatot. Ez kb 1percig tart ez a probléma. Esetleg valaki találkozott már ilyen problémával.
(BMW e46 320i)

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2004

státusz joyt3ch

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2019. január 06. vasárnap, 20:26


Sziasztok!

Még mindig fennáll a hidegen kopogó motor problémám.
Csináltam egy videót a hangról: https://youtu.be/Jot3YsFoQrY
Amit tudni kell róla, hogy üzemmeleg motornál teljesen hangtalan eltűnik.
A porlasztók egyenkénti lehúzásával sem szűnik/csillapodik a hang.
Pörgetésre a fordulatszám függvényében ütemesen változik a hang, de nem kopog fel!
A kopogás inkább alulról hallatszik, a motor felett inkább csak dízelhangja van.

530D (218ps)


autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2004

státusz joyt3ch

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2018. december 18. kedd, 21:54


Megmértük, az összes henger 24-25bar.

joyt3ch írta: Lett foglalkozva a dologgal?
Motorhiba/kopást ki lehet zárni?
Kompresszió esetleg lett mérve?


Jani69 írta:
joyt3ch írta: Az autó automata váltós.

joyt3ch írta: Hosszas keresgélés után találtam egy nagyon jó videót, pont ilyen hangja van és ahogy mutatja alulról jön!

https://www.youtube.com/watch?v=j3SJzSlJJ34

Mire bemelegszik szépen eltűnik a hang, csak a halk duruzsolás marad, szinte rá lehet fogni, hogy üzemmelegen gyári hangja van, mégis tartok a legrosszabbtól


Cikka2 írta:
joyt3ch írta: Sziasztok!
Mi (mik) lehet(nek) szerintetek a fent leírt hiba okai?

Jelenség: hidegen indítva kopogó (mintha szelep/hidrotőke) hang hallatszik, de nem előről vagy felülről inkább a kerékjárat felől hallatszik leginkább, ahogy melegszik, egyre inkább halkul, üzemmelegen teljesen normális hangja lesz.
Azzal riogatnak, hogy lötyög a dugattyú, de nincs jelentős olajfogyásom illetve nincs füstje a kipufogónak.


Szia így elég nehéz találgatni mert nincs konkrét dolog a tulajdonunkban nem tudnál esetleg hangfelvételt csinálni vagy valami ilyesmit!
Viszont első tippem mivel alulról jön a hang ha kinyomod a kuplungot akkor is csinálja?








Szia! Az enyém is ugyan ilyen hangot ad hidegen,de már vagy 30.000 km-t mentem gond nélkül...






autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2004

státusz joyt3ch

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2018. december 18. kedd, 21:54


Megmértük, az összes henger 24-25bar.

joyt3ch írta: Lett foglalkozva a dologgal?
Motorhiba/kopást ki lehet zárni?
Kompresszió esetleg lett mérve?


Jani69 írta:
joyt3ch írta: Az autó automata váltós.

joyt3ch írta: Hosszas keresgélés után találtam egy nagyon jó videót, pont ilyen hangja van és ahogy mutatja alulról jön!

https://www.youtube.com/watch?v=j3SJzSlJJ34

Mire bemelegszik szépen eltűnik a hang, csak a halk duruzsolás marad, szinte rá lehet fogni, hogy üzemmelegen gyári hangja van, mégis tartok a legrosszabbtól


Cikka2 írta:
joyt3ch írta: Sziasztok!
Mi (mik) lehet(nek) szerintetek a fent leírt hiba okai?

Jelenség: hidegen indítva kopogó (mintha szelep/hidrotőke) hang hallatszik, de nem előről vagy felülről inkább a kerékjárat felől hallatszik leginkább, ahogy melegszik, egyre inkább halkul, üzemmelegen teljesen normális hangja lesz.
Azzal riogatnak, hogy lötyög a dugattyú, de nincs jelentős olajfogyásom illetve nincs füstje a kipufogónak.


Szia így elég nehéz találgatni mert nincs konkrét dolog a tulajdonunkban nem tudnál esetleg hangfelvételt csinálni vagy valami ilyesmit!
Viszont első tippem mivel alulról jön a hang ha kinyomod a kuplungot akkor is csinálja?








Szia! Az enyém is ugyan ilyen hangot ad hidegen,de már vagy 30.000 km-t mentem gond nélkül...






autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2004

státusz joyt3ch

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2018. december 18. kedd, 21:54


Megmértük, az összes henger 24-25bar.

joyt3ch írta: Lett foglalkozva a dologgal?
Motorhiba/kopást ki lehet zárni?
Kompresszió esetleg lett mérve?


Jani69 írta:
joyt3ch írta: Az autó automata váltós.

joyt3ch írta: Hosszas keresgélés után találtam egy nagyon jó videót, pont ilyen hangja van és ahogy mutatja alulról jön!

https://www.youtube.com/watch?v=j3SJzSlJJ34

Mire bemelegszik szépen eltűnik a hang, csak a halk duruzsolás marad, szinte rá lehet fogni, hogy üzemmelegen gyári hangja van, mégis tartok a legrosszabbtól


Cikka2 írta:
joyt3ch írta: Sziasztok!
Mi (mik) lehet(nek) szerintetek a fent leírt hiba okai?

Jelenség: hidegen indítva kopogó (mintha szelep/hidrotőke) hang hallatszik, de nem előről vagy felülről inkább a kerékjárat felől hallatszik leginkább, ahogy melegszik, egyre inkább halkul, üzemmelegen teljesen normális hangja lesz.
Azzal riogatnak, hogy lötyög a dugattyú, de nincs jelentős olajfogyásom illetve nincs füstje a kipufogónak.


Szia így elég nehéz találgatni mert nincs konkrét dolog a tulajdonunkban nem tudnál esetleg hangfelvételt csinálni vagy valami ilyesmit!
Viszont első tippem mivel alulról jön a hang ha kinyomod a kuplungot akkor is csinálja?








Szia! Az enyém is ugyan ilyen hangot ad hidegen,de már vagy 30.000 km-t mentem gond nélkül...






autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2004

státusz joyt3ch

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2018. december 11. kedd, 20:50


Lett foglalkozva a dologgal?
Motorhiba/kopást ki lehet zárni?
Kompresszió esetleg lett mérve?


Jani69 írta:
joyt3ch írta: Az autó automata váltós.

joyt3ch írta: Hosszas keresgélés után találtam egy nagyon jó videót, pont ilyen hangja van és ahogy mutatja alulról jön!

https://www.youtube.com/watch?v=j3SJzSlJJ34

Mire bemelegszik szépen eltűnik a hang, csak a halk duruzsolás marad, szinte rá lehet fogni, hogy üzemmelegen gyári hangja van, mégis tartok a legrosszabbtól


Cikka2 írta:
joyt3ch írta: Sziasztok!
Mi (mik) lehet(nek) szerintetek a fent leírt hiba okai?

Jelenség: hidegen indítva kopogó (mintha szelep/hidrotőke) hang hallatszik, de nem előről vagy felülről inkább a kerékjárat felől hallatszik leginkább, ahogy melegszik, egyre inkább halkul, üzemmelegen teljesen normális hangja lesz.
Azzal riogatnak, hogy lötyög a dugattyú, de nincs jelentős olajfogyásom illetve nincs füstje a kipufogónak.


Szia így elég nehéz találgatni mert nincs konkrét dolog a tulajdonunkban nem tudnál esetleg hangfelvételt csinálni vagy valami ilyesmit!
Viszont első tippem mivel alulról jön a hang ha kinyomod a kuplungot akkor is csinálja?








Szia! Az enyém is ugyan ilyen hangot ad hidegen,de már vagy 30.000 km-t mentem gond nélkül...




Jani69
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz Jani69

Törzsvendég

Elismertség: 3% (4 pont) | Hozzászólások: 106

Elküldve: 2018. december 08. szombat, 22:36


joyt3ch írta: Az autó automata váltós.

joyt3ch írta: Hosszas keresgélés után találtam egy nagyon jó videót, pont ilyen hangja van és ahogy mutatja alulról jön!

https://www.youtube.com/watch?v=j3SJzSlJJ34

Mire bemelegszik szépen eltűnik a hang, csak a halk duruzsolás marad, szinte rá lehet fogni, hogy üzemmelegen gyári hangja van, mégis tartok a legrosszabbtól


Cikka2 írta:
joyt3ch írta: Sziasztok!
Mi (mik) lehet(nek) szerintetek a fent leírt hiba okai?

Jelenség: hidegen indítva kopogó (mintha szelep/hidrotőke) hang hallatszik, de nem előről vagy felülről inkább a kerékjárat felől hallatszik leginkább, ahogy melegszik, egyre inkább halkul, üzemmelegen teljesen normális hangja lesz.
Azzal riogatnak, hogy lötyög a dugattyú, de nincs jelentős olajfogyásom illetve nincs füstje a kipufogónak.


Szia így elég nehéz találgatni mert nincs konkrét dolog a tulajdonunkban nem tudnál esetleg hangfelvételt csinálni vagy valami ilyesmit!
Viszont első tippem mivel alulról jön a hang ha kinyomod a kuplungot akkor is csinálja?








Szia! Az enyém is ugyan ilyen hangot ad hidegen,de már vagy 30.000 km-t mentem gond nélkül...

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2004

státusz joyt3ch

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2018. december 08. szombat, 12:50


Az autó automata váltós.

joyt3ch írta: Hosszas keresgélés után találtam egy nagyon jó videót, pont ilyen hangja van és ahogy mutatja alulról jön!

https://www.youtube.com/watch?v=j3SJzSlJJ34

Mire bemelegszik szépen eltűnik a hang, csak a halk duruzsolás marad, szinte rá lehet fogni, hogy üzemmelegen gyári hangja van, mégis tartok a legrosszabbtól


Cikka2 írta:
joyt3ch írta: Sziasztok!
Mi (mik) lehet(nek) szerintetek a fent leírt hiba okai?

Jelenség: hidegen indítva kopogó (mintha szelep/hidrotőke) hang hallatszik, de nem előről vagy felülről inkább a kerékjárat felől hallatszik leginkább, ahogy melegszik, egyre inkább halkul, üzemmelegen teljesen normális hangja lesz.
Azzal riogatnak, hogy lötyög a dugattyú, de nincs jelentős olajfogyásom illetve nincs füstje a kipufogónak.


Szia így elég nehéz találgatni mert nincs konkrét dolog a tulajdonunkban nem tudnál esetleg hangfelvételt csinálni vagy valami ilyesmit!
Viszont első tippem mivel alulról jön a hang ha kinyomod a kuplungot akkor is csinálja?








autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2004

státusz joyt3ch

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2018. december 07. péntek, 22:22


Hosszas keresgélés után találtam egy nagyon jó videót, pont ilyen hangja van és ahogy mutatja alulról jön!

https://www.youtube.com/watch?v=j3SJzSlJJ34

Mire bemelegszik szépen eltűnik a hang, csak a halk duruzsolás marad, szinte rá lehet fogni, hogy üzemmelegen gyári hangja van, mégis tartok a legrosszabbtól


Cikka2 írta:
joyt3ch írta: Sziasztok!
Mi (mik) lehet(nek) szerintetek a fent leírt hiba okai?

Jelenség: hidegen indítva kopogó (mintha szelep/hidrotőke) hang hallatszik, de nem előről vagy felülről inkább a kerékjárat felől hallatszik leginkább, ahogy melegszik, egyre inkább halkul, üzemmelegen teljesen normális hangja lesz.
Azzal riogatnak, hogy lötyög a dugattyú, de nincs jelentős olajfogyásom illetve nincs füstje a kipufogónak.


Szia így elég nehéz találgatni mert nincs konkrét dolog a tulajdonunkban nem tudnál esetleg hangfelvételt csinálni vagy valami ilyesmit!
Viszont első tippem mivel alulról jön a hang ha kinyomod a kuplungot akkor is csinálja?






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. december 07. péntek, 22:22

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2001

státusz Cikka2

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2018. december 04. kedd, 22:18


joyt3ch írta: Sziasztok!
Mi (mik) lehet(nek) szerintetek a fent leírt hiba okai?

Jelenség: hidegen indítva kopogó (mintha szelep/hidrotőke) hang hallatszik, de nem előről vagy felülről inkább a kerékjárat felől hallatszik leginkább, ahogy melegszik, egyre inkább halkul, üzemmelegen teljesen normális hangja lesz.
Azzal riogatnak, hogy lötyög a dugattyú, de nincs jelentős olajfogyásom illetve nincs füstje a kipufogónak.


Szia így elég nehéz találgatni mert nincs konkrét dolog a tulajdonunkban nem tudnál esetleg hangfelvételt csinálni vagy valami ilyesmit!
Viszont első tippem mivel alulról jön a hang ha kinyomod a kuplungot akkor is csinálja?