autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2001

státusz dankoj

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2012. december 07. péntek, 18:14


anubisz írta:
dankoj írta:
anubisz írta:
dankoj írta:
anubisz írta:
dankoj írta:
anubisz írta:
dankoj írta:
vivaladiesel írta:
YELLOW írta:
dankoj írta:

igaz nem értek hozzá, de szerintem az még simán belefér!!
a fűtésem sem volt a legjobb! szerinted az ettől volt? én gondoltam rá hogy igen de nem tom!


ha kemény volt a cső, akkor lehet lehet a termosztát is rossz volt, nem nyitott ki a nagy kör, és mondjuk attól lett hengerfejes. plussz túl levegős volt, meg kipuff gáz került a hűtővízbe....


Ezek a mai termosztátok, ha tönkremennek akkor inkább nyitva maradnak és nem zárva. (tehát nem főzi meg a motort)
A fűtésed meg a hengerfejesség miatt nem volt jó. Ennek az a oka, hogy a fűtőradiátor van legfelül...


Akkor végre ha készen lesz az autó akkor már lesz fűtésem ha jól gondolom!? De a vízhőfokom az ideális volt mindig csak néha észrevettem mintha kicsit ingadozna! Akkor is a termosztát rossz lehet?


Azt , hogy vetted észre ? már a kicsi ingadozást. Mivel csak 74-75 fok alatt kezd billenni a mutató, 75, és kb 100 között végig középen áll. Én tudom, mert nekem számszerűen kijelzi egy műszer menet közben. Tehát 94 fokról 74 alá kell csökkennie, hogy észrevedd a mutatón. Már, ha esetleg nem te is műszerrel méred. Az meg már nem kicsi esés, üzem meleg motornál.


Nem tom de nem műszeres és mégis a mutatót látni lehetett, le fel ingadozni néha nem nagy tartományban!


Akkor cserélj termosztátot, mert ha a mutató is megbillen, akkor már 74 fok alatt van, és az rengeteg. Ha automata 2 van benne, és lehet azt is kell cserélni.


rendben köszönöm a segítséget csak már végre legyen itthon az autó!!
Akkor ettől nem volt fűtésem se!! Egyszer jól fűtött egyszer szinte semmit sem!!?


Azt nem tudom, de a termosztátod az szar, nyitva van szinte teljesen, nehezen melegszik fel, és ugye nem szabályoz, így visszahűl a kocsi, főleg ilyenkor télen venni észre egyből. Nekem is volt ilyen, de fűtés volt a kocsiba. Az a hengerfej hibád miatt lehetett, ahogy írták. Gondolom levegős lett a rendszer.


amit irtál mind igaz lehet!4 Csak hát az én autom kb: 10 perc alatt olyan üzemin volt mint a huzat!Remélem egyszer élvezhetem is aBMW-t amit vettem !!!


Ez egy hőre táguló szar, lehet neked lezár reggelre, csak bizonyos hőfok felett kezd szarul dolgozni. De rossz az biztos, mástól nem ingadozik a hőfok ennyire.


Köszönöm a választ csak jó lesz az autó egyszer!!!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 07. péntek, 18:08


dankoj írta:
anubisz írta:
dankoj írta:
anubisz írta:
dankoj írta:
anubisz írta:
dankoj írta:
vivaladiesel írta:
YELLOW írta:
dankoj írta:

igaz nem értek hozzá, de szerintem az még simán belefér!!
a fűtésem sem volt a legjobb! szerinted az ettől volt? én gondoltam rá hogy igen de nem tom!


ha kemény volt a cső, akkor lehet lehet a termosztát is rossz volt, nem nyitott ki a nagy kör, és mondjuk attól lett hengerfejes. plussz túl levegős volt, meg kipuff gáz került a hűtővízbe....


Ezek a mai termosztátok, ha tönkremennek akkor inkább nyitva maradnak és nem zárva. (tehát nem főzi meg a motort)
A fűtésed meg a hengerfejesség miatt nem volt jó. Ennek az a oka, hogy a fűtőradiátor van legfelül...


Akkor végre ha készen lesz az autó akkor már lesz fűtésem ha jól gondolom!? De a vízhőfokom az ideális volt mindig csak néha észrevettem mintha kicsit ingadozna! Akkor is a termosztát rossz lehet?


Azt , hogy vetted észre ? már a kicsi ingadozást. Mivel csak 74-75 fok alatt kezd billenni a mutató, 75, és kb 100 között végig középen áll. Én tudom, mert nekem számszerűen kijelzi egy műszer menet közben. Tehát 94 fokról 74 alá kell csökkennie, hogy észrevedd a mutatón. Már, ha esetleg nem te is műszerrel méred. Az meg már nem kicsi esés, üzem meleg motornál.


Nem tom de nem műszeres és mégis a mutatót látni lehetett, le fel ingadozni néha nem nagy tartományban!


Akkor cserélj termosztátot, mert ha a mutató is megbillen, akkor már 74 fok alatt van, és az rengeteg. Ha automata 2 van benne, és lehet azt is kell cserélni.


rendben köszönöm a segítséget csak már végre legyen itthon az autó!!
Akkor ettől nem volt fűtésem se!! Egyszer jól fűtött egyszer szinte semmit sem!!?


Azt nem tudom, de a termosztátod az szar, nyitva van szinte teljesen, nehezen melegszik fel, és ugye nem szabályoz, így visszahűl a kocsi, főleg ilyenkor télen venni észre egyből. Nekem is volt ilyen, de fűtés volt a kocsiba. Az a hengerfej hibád miatt lehetett, ahogy írták. Gondolom levegős lett a rendszer.


amit irtál mind igaz lehet!4 Csak hát az én autom kb: 10 perc alatt olyan üzemin volt mint a huzat!Remélem egyszer élvezhetem is aBMW-t amit vettem !!!


Ez egy hőre táguló szar, lehet neked lezár reggelre, csak bizonyos hőfok felett kezd szarul dolgozni. De rossz az biztos, mástól nem ingadozik a hőfok ennyire.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2001

státusz dankoj

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2012. december 07. péntek, 18:07


dankoj írta:
anubisz írta:
dankoj írta:
anubisz írta:
dankoj írta:
anubisz írta:
dankoj írta:
vivaladiesel írta:
YELLOW írta:
dankoj írta:

igaz nem értek hozzá, de szerintem az még simán belefér!!
a fűtésem sem volt a legjobb! szerinted az ettől volt? én gondoltam rá hogy igen de nem tom!


ha kemény volt a cső, akkor lehet lehet a termosztát is rossz volt, nem nyitott ki a nagy kör, és mondjuk attól lett hengerfejes. plussz túl levegős volt, meg kipuff gáz került a hűtővízbe....


Ezek a mai termosztátok, ha tönkremennek akkor inkább nyitva maradnak és nem zárva. (tehát nem főzi meg a motort)
A fűtésed meg a hengerfejesség miatt nem volt jó. Ennek az a oka, hogy a fűtőradiátor van legfelül...


Akkor végre ha készen lesz az autó akkor már lesz fűtésem ha jól gondolom!? De a vízhőfokom az ideális volt mindig csak néha észrevettem mintha kicsit ingadozna! Akkor is a termosztát rossz lehet?


Azt , hogy vetted észre ? már a kicsi ingadozást. Mivel csak 74-75 fok alatt kezd billenni a mutató, 75, és kb 100 között végig középen áll. Én tudom, mert nekem számszerűen kijelzi egy műszer menet közben. Tehát 94 fokról 74 alá kell csökkennie, hogy észrevedd a mutatón. Már, ha esetleg nem te is műszerrel méred. Az meg már nem kicsi esés, üzem meleg motornál.


Nem tom de nem műszeres és mégis a mutatót látni lehetett, le fel ingadozni néha nem nagy tartományban!


Akkor cserélj termosztátot, mert ha a mutató is megbillen, akkor már 74 fok alatt van, és az rengeteg. Ha automata 2 van benne, és lehet azt is kell cserélni.


rendben köszönöm a segítséget csak már végre legyen itthon az autó!!
Akkor ettől nem volt fűtésem se!! Egyszer jól fűtött egyszer szinte semmit sem!!?


Azt nem tudom, de a termosztátod az szar, nyitva van szinte teljesen, nehezen melegszik fel, és ugye nem szabályoz, így visszahűl a kocsi, főleg ilyenkor télen venni észre egyből. Nekem is volt ilyen, de fűtés volt a kocsiba. Az a hengerfej hibád miatt lehetett, ahogy írták. Gondolom levegős lett a rendszer.


amit irtál mind igaz lehet!4 Csak hát az én autom kb: 10 perc alatt olyan üzemin volt mint a huzat!Remélem egyszer élvezhetem is aBMW-t amit vettem !!!


De az is lehet hogy csak öt perc sem volt állva!!!
Egy baj van kb 2 hétig hajtottam a BMW -t és mégis szerelem egy Golf4 után pedig az sem rossz!!!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2001

státusz dankoj

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2012. december 07. péntek, 18:04


anubisz írta:
dankoj írta:
anubisz írta:
dankoj írta:
anubisz írta:
dankoj írta:
vivaladiesel írta:
YELLOW írta:
dankoj írta:

igaz nem értek hozzá, de szerintem az még simán belefér!!
a fűtésem sem volt a legjobb! szerinted az ettől volt? én gondoltam rá hogy igen de nem tom!


ha kemény volt a cső, akkor lehet lehet a termosztát is rossz volt, nem nyitott ki a nagy kör, és mondjuk attól lett hengerfejes. plussz túl levegős volt, meg kipuff gáz került a hűtővízbe....


Ezek a mai termosztátok, ha tönkremennek akkor inkább nyitva maradnak és nem zárva. (tehát nem főzi meg a motort)
A fűtésed meg a hengerfejesség miatt nem volt jó. Ennek az a oka, hogy a fűtőradiátor van legfelül...


Akkor végre ha készen lesz az autó akkor már lesz fűtésem ha jól gondolom!? De a vízhőfokom az ideális volt mindig csak néha észrevettem mintha kicsit ingadozna! Akkor is a termosztát rossz lehet?


Azt , hogy vetted észre ? már a kicsi ingadozást. Mivel csak 74-75 fok alatt kezd billenni a mutató, 75, és kb 100 között végig középen áll. Én tudom, mert nekem számszerűen kijelzi egy műszer menet közben. Tehát 94 fokról 74 alá kell csökkennie, hogy észrevedd a mutatón. Már, ha esetleg nem te is műszerrel méred. Az meg már nem kicsi esés, üzem meleg motornál.


Nem tom de nem műszeres és mégis a mutatót látni lehetett, le fel ingadozni néha nem nagy tartományban!


Akkor cserélj termosztátot, mert ha a mutató is megbillen, akkor már 74 fok alatt van, és az rengeteg. Ha automata 2 van benne, és lehet azt is kell cserélni.


rendben köszönöm a segítséget csak már végre legyen itthon az autó!!
Akkor ettől nem volt fűtésem se!! Egyszer jól fűtött egyszer szinte semmit sem!!?


Azt nem tudom, de a termosztátod az szar, nyitva van szinte teljesen, nehezen melegszik fel, és ugye nem szabályoz, így visszahűl a kocsi, főleg ilyenkor télen venni észre egyből. Nekem is volt ilyen, de fűtés volt a kocsiba. Az a hengerfej hibád miatt lehetett, ahogy írták. Gondolom levegős lett a rendszer.


amit irtál mind igaz lehet!4 Csak hát az én autom kb: 10 perc alatt olyan üzemin volt mint a huzat!Remélem egyszer élvezhetem is aBMW-t amit vettem !!!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 07. péntek, 18:00


dankoj írta:
anubisz írta:
dankoj írta:
anubisz írta:
dankoj írta:
vivaladiesel írta:
YELLOW írta:
dankoj írta:

igaz nem értek hozzá, de szerintem az még simán belefér!!
a fűtésem sem volt a legjobb! szerinted az ettől volt? én gondoltam rá hogy igen de nem tom!


ha kemény volt a cső, akkor lehet lehet a termosztát is rossz volt, nem nyitott ki a nagy kör, és mondjuk attól lett hengerfejes. plussz túl levegős volt, meg kipuff gáz került a hűtővízbe....


Ezek a mai termosztátok, ha tönkremennek akkor inkább nyitva maradnak és nem zárva. (tehát nem főzi meg a motort)
A fűtésed meg a hengerfejesség miatt nem volt jó. Ennek az a oka, hogy a fűtőradiátor van legfelül...


Akkor végre ha készen lesz az autó akkor már lesz fűtésem ha jól gondolom!? De a vízhőfokom az ideális volt mindig csak néha észrevettem mintha kicsit ingadozna! Akkor is a termosztát rossz lehet?


Azt , hogy vetted észre ? már a kicsi ingadozást. Mivel csak 74-75 fok alatt kezd billenni a mutató, 75, és kb 100 között végig középen áll. Én tudom, mert nekem számszerűen kijelzi egy műszer menet közben. Tehát 94 fokról 74 alá kell csökkennie, hogy észrevedd a mutatón. Már, ha esetleg nem te is műszerrel méred. Az meg már nem kicsi esés, üzem meleg motornál.


Nem tom de nem műszeres és mégis a mutatót látni lehetett, le fel ingadozni néha nem nagy tartományban!


Akkor cserélj termosztátot, mert ha a mutató is megbillen, akkor már 74 fok alatt van, és az rengeteg. Ha automata 2 van benne, és lehet azt is kell cserélni.


rendben köszönöm a segítséget csak már végre legyen itthon az autó!!
Akkor ettől nem volt fűtésem se!! Egyszer jól fűtött egyszer szinte semmit sem!!?


Azt nem tudom, de a termosztátod az szar, nyitva van szinte teljesen, nehezen melegszik fel, és ugye nem szabályoz, így visszahűl a kocsi, főleg ilyenkor télen venni észre egyből. Nekem is volt ilyen, de fűtés volt a kocsiba. Az a hengerfej hibád miatt lehetett, ahogy írták. Gondolom levegős lett a rendszer.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2001

státusz dankoj

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2012. december 07. péntek, 17:55


anubisz írta:
dankoj írta:
anubisz írta:
dankoj írta:
vivaladiesel írta:
YELLOW írta:
dankoj írta:

igaz nem értek hozzá, de szerintem az még simán belefér!!
a fűtésem sem volt a legjobb! szerinted az ettől volt? én gondoltam rá hogy igen de nem tom!


ha kemény volt a cső, akkor lehet lehet a termosztát is rossz volt, nem nyitott ki a nagy kör, és mondjuk attól lett hengerfejes. plussz túl levegős volt, meg kipuff gáz került a hűtővízbe....


Ezek a mai termosztátok, ha tönkremennek akkor inkább nyitva maradnak és nem zárva. (tehát nem főzi meg a motort)
A fűtésed meg a hengerfejesség miatt nem volt jó. Ennek az a oka, hogy a fűtőradiátor van legfelül...


Akkor végre ha készen lesz az autó akkor már lesz fűtésem ha jól gondolom!? De a vízhőfokom az ideális volt mindig csak néha észrevettem mintha kicsit ingadozna! Akkor is a termosztát rossz lehet?


Azt , hogy vetted észre ? már a kicsi ingadozást. Mivel csak 74-75 fok alatt kezd billenni a mutató, 75, és kb 100 között végig középen áll. Én tudom, mert nekem számszerűen kijelzi egy műszer menet közben. Tehát 94 fokról 74 alá kell csökkennie, hogy észrevedd a mutatón. Már, ha esetleg nem te is műszerrel méred. Az meg már nem kicsi esés, üzem meleg motornál.


Nem tom de nem műszeres és mégis a mutatót látni lehetett, le fel ingadozni néha nem nagy tartományban!


Akkor cserélj termosztátot, mert ha a mutató is megbillen, akkor már 74 fok alatt van, és az rengeteg. Ha automata 2 van benne, és lehet azt is kell cserélni.


rendben köszönöm a segítséget csak már végre legyen itthon az autó!!
Akkor ettől nem volt fűtésem se!! Egyszer jól fűtött egyszer szinte semmit sem!!?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 07. péntek, 17:21


dankoj írta:
anubisz írta:
dankoj írta:
vivaladiesel írta:
YELLOW írta:
dankoj írta:

igaz nem értek hozzá, de szerintem az még simán belefér!!
a fűtésem sem volt a legjobb! szerinted az ettől volt? én gondoltam rá hogy igen de nem tom!


ha kemény volt a cső, akkor lehet lehet a termosztát is rossz volt, nem nyitott ki a nagy kör, és mondjuk attól lett hengerfejes. plussz túl levegős volt, meg kipuff gáz került a hűtővízbe....


Ezek a mai termosztátok, ha tönkremennek akkor inkább nyitva maradnak és nem zárva. (tehát nem főzi meg a motort)
A fűtésed meg a hengerfejesség miatt nem volt jó. Ennek az a oka, hogy a fűtőradiátor van legfelül...


Akkor végre ha készen lesz az autó akkor már lesz fűtésem ha jól gondolom!? De a vízhőfokom az ideális volt mindig csak néha észrevettem mintha kicsit ingadozna! Akkor is a termosztát rossz lehet?


Azt , hogy vetted észre ? már a kicsi ingadozást. Mivel csak 74-75 fok alatt kezd billenni a mutató, 75, és kb 100 között végig középen áll. Én tudom, mert nekem számszerűen kijelzi egy műszer menet közben. Tehát 94 fokról 74 alá kell csökkennie, hogy észrevedd a mutatón. Már, ha esetleg nem te is műszerrel méred. Az meg már nem kicsi esés, üzem meleg motornál.


Nem tom de nem műszeres és mégis a mutatót látni lehetett, le fel ingadozni néha nem nagy tartományban!


Akkor cserélj termosztátot, mert ha a mutató is megbillen, akkor már 74 fok alatt van, és az rengeteg. Ha automata 2 van benne, és lehet azt is kell cserélni.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2001

státusz dankoj

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2012. december 07. péntek, 17:05


anubisz írta:
dankoj írta:
vivaladiesel írta:
YELLOW írta:
dankoj írta:

igaz nem értek hozzá, de szerintem az még simán belefér!!
a fűtésem sem volt a legjobb! szerinted az ettől volt? én gondoltam rá hogy igen de nem tom!


ha kemény volt a cső, akkor lehet lehet a termosztát is rossz volt, nem nyitott ki a nagy kör, és mondjuk attól lett hengerfejes. plussz túl levegős volt, meg kipuff gáz került a hűtővízbe....


Ezek a mai termosztátok, ha tönkremennek akkor inkább nyitva maradnak és nem zárva. (tehát nem főzi meg a motort)
A fűtésed meg a hengerfejesség miatt nem volt jó. Ennek az a oka, hogy a fűtőradiátor van legfelül...


Akkor végre ha készen lesz az autó akkor már lesz fűtésem ha jól gondolom!? De a vízhőfokom az ideális volt mindig csak néha észrevettem mintha kicsit ingadozna! Akkor is a termosztát rossz lehet?


Azt , hogy vetted észre ? már a kicsi ingadozást. Mivel csak 74-75 fok alatt kezd billenni a mutató, 75, és kb 100 között végig középen áll. Én tudom, mert nekem számszerűen kijelzi egy műszer menet közben. Tehát 94 fokról 74 alá kell csökkennie, hogy észrevedd a mutatón. Már, ha esetleg nem te is műszerrel méred. Az meg már nem kicsi esés, üzem meleg motornál.


Nem tom de nem műszeres és mégis a mutatót látni lehetett, le fel ingadozni néha nem nagy tartományban!


anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 06. csütörtök, 14:49


dankoj írta:
vivaladiesel írta:
YELLOW írta:
dankoj írta:

igaz nem értek hozzá, de szerintem az még simán belefér!!
a fűtésem sem volt a legjobb! szerinted az ettől volt? én gondoltam rá hogy igen de nem tom!


ha kemény volt a cső, akkor lehet lehet a termosztát is rossz volt, nem nyitott ki a nagy kör, és mondjuk attól lett hengerfejes. plussz túl levegős volt, meg kipuff gáz került a hűtővízbe....


Ezek a mai termosztátok, ha tönkremennek akkor inkább nyitva maradnak és nem zárva. (tehát nem főzi meg a motort)
A fűtésed meg a hengerfejesség miatt nem volt jó. Ennek az a oka, hogy a fűtőradiátor van legfelül...


Akkor végre ha készen lesz az autó akkor már lesz fűtésem ha jól gondolom!? De a vízhőfokom az ideális volt mindig csak néha észrevettem mintha kicsit ingadozna! Akkor is a termosztát rossz lehet?


Azt , hogy vetted észre ? már a kicsi ingadozást. Mivel csak 74-75 fok alatt kezd billenni a mutató, 75, és kb 100 között végig középen áll. Én tudom, mert nekem számszerűen kijelzi egy műszer menet közben. Tehát 94 fokról 74 alá kell csökkennie, hogy észrevedd a mutatón. Már, ha esetleg nem te is műszerrel méred. Az meg már nem kicsi esés, üzem meleg motornál.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2001

státusz dankoj

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2012. december 06. csütörtök, 10:28


vivaladiesel írta:
YELLOW írta:
dankoj írta:

igaz nem értek hozzá, de szerintem az még simán belefér!!
a fűtésem sem volt a legjobb! szerinted az ettől volt? én gondoltam rá hogy igen de nem tom!


ha kemény volt a cső, akkor lehet lehet a termosztát is rossz volt, nem nyitott ki a nagy kör, és mondjuk attól lett hengerfejes. plussz túl levegős volt, meg kipuff gáz került a hűtővízbe....


Ezek a mai termosztátok, ha tönkremennek akkor inkább nyitva maradnak és nem zárva. (tehát nem főzi meg a motort)
A fűtésed meg a hengerfejesség miatt nem volt jó. Ennek az a oka, hogy a fűtőradiátor van legfelül...


Akkor végre ha készen lesz az autó akkor már lesz fűtésem ha jól gondolom!? De a vízhőfokom az ideális volt mindig csak néha észrevettem mintha kicsit ingadozna! Akkor is a termosztát rossz lehet?

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. december 06. csütörtök, 10:13


YELLOW írta:
dankoj írta:

igaz nem értek hozzá, de szerintem az még simán belefér!!
a fűtésem sem volt a legjobb! szerinted az ettől volt? én gondoltam rá hogy igen de nem tom!


ha kemény volt a cső, akkor lehet lehet a termosztát is rossz volt, nem nyitott ki a nagy kör, és mondjuk attól lett hengerfejes. plussz túl levegős volt, meg kipuff gáz került a hűtővízbe....


Ezek a mai termosztátok, ha tönkremennek akkor inkább nyitva maradnak és nem zárva. (tehát nem főzi meg a motort)
A fűtésed meg a hengerfejesség miatt nem volt jó. Ennek az a oka, hogy a fűtőradiátor van legfelül...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. december 06. csütörtök, 09:51


dankoj írta:

igaz nem értek hozzá, de szerintem az még simán belefér!!
a fűtésem sem volt a legjobb! szerinted az ettől volt? én gondoltam rá hogy igen de nem tom!


ha kemény volt a cső, akkor lehet lehet a termosztát is rossz volt, nem nyitott ki a nagy kör, és mondjuk attól lett hengerfejes. plussz túl levegős volt, meg kipuff gáz került a hűtővízbe....

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2001

státusz dankoj

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2012. december 06. csütörtök, 09:48


YELLOW írta:
dankoj írta:
YELLOW írta:
dankoj írta:
YELLOW írta:
dankoj írta:
Sziasztok! Csak azért írok ide az én E46 os 1.6 os Bmw-m most lett hengerfejes és azt úgy vettem észre, hogy a kipufogó óriási gőzt vágott kb. 10 km. megtételéig, magasabb fordulaton meg pláne,illetve a hűtővizem fogyott. De sem az olaj sem a víz nem volt trutyis!


és mennyire fogyott a hűtővized?


elég rendesen kellett öntögetni! pontos értéket nem tudok neked mondani de szépen kérte a vizet!


először is megkérnélek ne írj már bele az idézetbe. az utolsó "quote" rész után kezd el írni a mondókád....
hát csak meg tudod mondani, kb hány km-ként öntöttél hozzá és kb mennyit. látványos volt-e a víz fogyasztás.
néha nekem is kell utána tölteni, 1-2 decit, de nekem még szerintem mindig levegős aztán ahogy fogy ki belőle... illetve minimális vízfogyasztás van, főleg ha pörgetik a motort, valahol elengedi a nyomást.



ok nem írok de nem tudtam hogy így kellhttp://www.bmwfanatics.hu/foru...eny=97392#. 100 km fél liter víz! plussz a vízcsövek szinte betonkemények voltak.


hát az tényleg sok.... én általában tél előtt szoktam megnézni, és akkor öntök rá olyan 5-7ezer km-ként.


igaz nem értek hozzá, de szerintem az még simán belefér!!
a fűtésem sem volt a legjobb! szerinted az ettől volt? én gondoltam rá hogy igen de nem tom!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. december 06. csütörtök, 09:44


dankoj írta:
YELLOW írta:
dankoj írta:
YELLOW írta:
dankoj írta:
Sziasztok! Csak azért írok ide az én E46 os 1.6 os Bmw-m most lett hengerfejes és azt úgy vettem észre, hogy a kipufogó óriási gőzt vágott kb. 10 km. megtételéig, magasabb fordulaton meg pláne,illetve a hűtővizem fogyott. De sem az olaj sem a víz nem volt trutyis!


és mennyire fogyott a hűtővized?


elég rendesen kellett öntögetni! pontos értéket nem tudok neked mondani de szépen kérte a vizet!


először is megkérnélek ne írj már bele az idézetbe. az utolsó "quote" rész után kezd el írni a mondókád....
hát csak meg tudod mondani, kb hány km-ként öntöttél hozzá és kb mennyit. látványos volt-e a víz fogyasztás.
néha nekem is kell utána tölteni, 1-2 decit, de nekem még szerintem mindig levegős aztán ahogy fogy ki belőle... illetve minimális vízfogyasztás van, főleg ha pörgetik a motort, valahol elengedi a nyomást.



ok nem írok de nem tudtam hogy így kellhttp://www.bmwfanatics.hu/foru...eny=97392#. 100 km fél liter víz! plussz a vízcsövek szinte betonkemények voltak.


hát az tényleg sok.... én általában tél előtt szoktam megnézni, és akkor öntök rá olyan 5-7ezer km-ként.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2001

státusz dankoj

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2012. december 06. csütörtök, 09:42


YELLOW írta:
dankoj írta:
YELLOW írta:
dankoj írta:
Sziasztok! Csak azért írok ide az én E46 os 1.6 os Bmw-m most lett hengerfejes és azt úgy vettem észre, hogy a kipufogó óriási gőzt vágott kb. 10 km. megtételéig, magasabb fordulaton meg pláne,illetve a hűtővizem fogyott. De sem az olaj sem a víz nem volt trutyis!


és mennyire fogyott a hűtővized?


elég rendesen kellett öntögetni! pontos értéket nem tudok neked mondani de szépen kérte a vizet!


először is megkérnélek ne írj már bele az idézetbe. az utolsó "quote" rész után kezd el írni a mondókád....
hát csak meg tudod mondani, kb hány km-ként öntöttél hozzá és kb mennyit. látványos volt-e a víz fogyasztás.
néha nekem is kell utána tölteni, 1-2 decit, de nekem még szerintem mindig levegős aztán ahogy fogy ki belőle... illetve minimális vízfogyasztás van, főleg ha pörgetik a motort, valahol elengedi a nyomást.



ok nem írok de nem tudtam hogy így kellhttp://www.bmwfanatics.hu/foru...eny=97392#. 100 km fél liter víz! plussz a vízcsövek szinte betonkemények voltak.