autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz Hunor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2013. február 25. hétfő, 15:53


Sziasztok! lenne egy kis gond az autómmal(E36 320i 97) mi okozhatja, hogy alapjáraton melegen fel villan az olajnyomás lámpa. Most cseréltem olajat és szűrőt.BMW 15-40-es olaj került bele! az autóban van 300e km-r.hidegen nem világít azonnal elalszik viszont ha le állítom és visszateszem a gyújtást az olajlámpa még legalább 20mp-ig nem gyullad ki.
köszönöm!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz cox

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2013. február 24. vasárnap, 13:25


jrtom írta:
YELLOW írta:
jrtom írta: 90-est ír ott is, de nem ugyan az a difi meg a váltó. Atf-et hoz váltóra, de az nem jó difibe.


nekem van BMW-s ismim, munkatársam. ő ATF olajat rak manuális váltóba, és a diffibe is. semmi gond nincs vele.


Lehet, hogy nincs semmi baja, de akkor se bele való. Akkor miért gyártanak difibe való olajat?


E46-os bmw manualis valtoba is atf dextron 3-as automata valto olaj jar,a diferencialba meg 75 w 140-es olaj,vigyazat sok helyen nem hallottak ilyen olajrol,ajanlom a castrolt,en is ezt hasznalom,figyeljetek ra,hogy a vonal kod 4-el kezdodjon,mert az nemet toltet,amugy a valton es difin azt irja a gyari programbaO NOT CHANGE OIL,ha csak mar nem volt cserelve es ki tudja mi lett bele ontve vagy ha hianyzik a szintbol.

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2013. február 24. vasárnap, 12:50


YELLOW írta:
jrtom írta: 90-est ír ott is, de nem ugyan az a difi meg a váltó. Atf-et hoz váltóra, de az nem jó difibe.


nekem van BMW-s ismim, munkatársam. ő ATF olajat rak manuális váltóba, és a diffibe is. semmi gond nincs vele.


Lehet, hogy nincs semmi baja, de akkor se bele való. Akkor miért gyártanak difibe való olajat?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2013. február 24. vasárnap, 09:05


Tano írta:
negativ0001 írta: ES honnan lehet megtudni, hogy a difiben LSD rendszer van?


A tiedben nem sperr vagy LSD difi van. Azt az M3-ba rakták. Szóval jó a 90-es olaj.


Akkor total megnyugodtam, koszi)



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2013. február 24. vasárnap, 08:37


negativ0001 írta: ES honnan lehet megtudni, hogy a difiben LSD rendszer van?


A tiedben nem sperr vagy LSD difi van. Azt az M3-ba rakták. Szóval jó a 90-es olaj.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2013. február 24. vasárnap, 08:12


ES honnan lehet megtudni, hogy a difiben LSD rendszer van?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. február 24. vasárnap, 07:11


jrtom írta: 90-est ír ott is, de nem ugyan az a difi meg a váltó. Atf-et hoz váltóra, de az nem jó difibe.


nekem van BMW-s ismim, munkatársam. ő ATF olajat rak manuális váltóba, és a diffibe is. semmi gond nincs vele.


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2013. február 23. szombat, 22:08


90-est ír ott is, de nem ugyan az a difi meg a váltó. Atf-et hoz váltóra, de az nem jó difibe.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2013. február 23. szombat, 21:57


jrtom írta:
negativ0001 írta:
jrtom írta:
negativ0001 írta: MA megvolt a nagy XAdo mazo ekson. Motorolaj lecserelve, de elotte Vitaflush beleteve es ugy mentem 50 km-t, aztan leeresztve es Xado 5w-40 SM kerult bele. Lebontottam az egesz generator hazat, a spanolot es a szervo pompat ahoz, hogy hozza jussak az olajszuro haz csavarjaihoz. Igy kicsereltem az O gyurut, ami total meg volt kemenyedve es nem tomitett ezert omlott az olaj.
Valtobol is leengedtem az olajat, pedig sarga cimkes, ez allitolag lifetime. Na, de en nem hiszek a lifetime olajakban. A szaga teljesen mas volt, mint a jellegzetes valto szag.
A difibol is lecsereltem, na ennek valtoolaj szaga volt.
Mindkettobe Xado szintetikus 75w-90 GL 3/4/5 olaj kerult es az AMC Maximum Transmission
( http://xado.us/new-product-in-xado-e-store-amc )
revitalizalobol 10-10 ml.
Ezutan beszeltem a szerelommel s mondta, hogy nem szabadott volna lecserelni az olajat, mert ami benne volt az szpecialis lifetime es inkabb csak az adalekot kellett volna beletegyem, na meg a difibe nem 75-90 olaj jar, hanem 75w-140 , mert nagyobb a hoterheles es a 90es olajjal tul fog hevulni es a szimeringeket megsuti s majd folyni fog.
Na erre varjak gombot.
Volt erre meg precedens?


Nem tettél semmi rosszat a váltóolajcserével, ez az örökélet olaj egy blabla.
A difibe meg tényleg 140-es megy, az sokkal büdösebb is.


ja ja, most keresgelek a netten es latom, hogy 90est irnak, meg 140est is, utobbit az LSD (limited slip differential) tipusu difikbe, amiket allitolag 2002 (facelift) utan csinaltak, de meg nem vagyok meggyozodve....



Én is úgylátom, hogy jó a 90-es is, de nem ugyan az mint ami a váltóba megy.

A castrol oldalán van egy tipusválasztó, ott a sperr difihez hozza a 140-est, de szerintem a simába mind a kettő jó akkor, csak ugye az mégse váltóolaj.


en itt neztem
http://www.redlineoil.com/news_article.aspx?id=13


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2013. február 23. szombat, 21:46


negativ0001 írta:
jrtom írta:
negativ0001 írta: MA megvolt a nagy XAdo mazo ekson. Motorolaj lecserelve, de elotte Vitaflush beleteve es ugy mentem 50 km-t, aztan leeresztve es Xado 5w-40 SM kerult bele. Lebontottam az egesz generator hazat, a spanolot es a szervo pompat ahoz, hogy hozza jussak az olajszuro haz csavarjaihoz. Igy kicsereltem az O gyurut, ami total meg volt kemenyedve es nem tomitett ezert omlott az olaj.
Valtobol is leengedtem az olajat, pedig sarga cimkes, ez allitolag lifetime. Na, de en nem hiszek a lifetime olajakban. A szaga teljesen mas volt, mint a jellegzetes valto szag.
A difibol is lecsereltem, na ennek valtoolaj szaga volt.
Mindkettobe Xado szintetikus 75w-90 GL 3/4/5 olaj kerult es az AMC Maximum Transmission
( http://xado.us/new-product-in-xado-e-store-amc )
revitalizalobol 10-10 ml.
Ezutan beszeltem a szerelommel s mondta, hogy nem szabadott volna lecserelni az olajat, mert ami benne volt az szpecialis lifetime es inkabb csak az adalekot kellett volna beletegyem, na meg a difibe nem 75-90 olaj jar, hanem 75w-140 , mert nagyobb a hoterheles es a 90es olajjal tul fog hevulni es a szimeringeket megsuti s majd folyni fog.
Na erre varjak gombot.
Volt erre meg precedens?


Nem tettél semmi rosszat a váltóolajcserével, ez az örökélet olaj egy blabla.
A difibe meg tényleg 140-es megy, az sokkal büdösebb is.


ja ja, most keresgelek a netten es latom, hogy 90est irnak, meg 140est is, utobbit az LSD (limited slip differential) tipusu difikbe, amiket allitolag 2002 (facelift) utan csinaltak, de meg nem vagyok meggyozodve....



Én is úgylátom, hogy jó a 90-es is, de nem ugyan az mint ami a váltóba megy.

A castrol oldalán van egy tipusválasztó, ott a sperr difihez hozza a 140-est, de szerintem a simába mind a kettő jó akkor, csak ugye az mégse váltóolaj.



Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. február 23. szombat, 21:49

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2013. február 23. szombat, 21:42


jrtom írta:
negativ0001 írta: MA megvolt a nagy XAdo mazo ekson. Motorolaj lecserelve, de elotte Vitaflush beleteve es ugy mentem 50 km-t, aztan leeresztve es Xado 5w-40 SM kerult bele. Lebontottam az egesz generator hazat, a spanolot es a szervo pompat ahoz, hogy hozza jussak az olajszuro haz csavarjaihoz. Igy kicsereltem az O gyurut, ami total meg volt kemenyedve es nem tomitett ezert omlott az olaj.
Valtobol is leengedtem az olajat, pedig sarga cimkes, ez allitolag lifetime. Na, de en nem hiszek a lifetime olajakban. A szaga teljesen mas volt, mint a jellegzetes valto szag.
A difibol is lecsereltem, na ennek valtoolaj szaga volt.
Mindkettobe Xado szintetikus 75w-90 GL 3/4/5 olaj kerult es az AMC Maximum Transmission
( http://xado.us/new-product-in-xado-e-store-amc )
revitalizalobol 10-10 ml.
Ezutan beszeltem a szerelommel s mondta, hogy nem szabadott volna lecserelni az olajat, mert ami benne volt az szpecialis lifetime es inkabb csak az adalekot kellett volna beletegyem, na meg a difibe nem 75-90 olaj jar, hanem 75w-140 , mert nagyobb a hoterheles es a 90es olajjal tul fog hevulni es a szimeringeket megsuti s majd folyni fog.
Na erre varjak gombot.
Volt erre meg precedens?


Nem tettél semmi rosszat a váltóolajcserével, ez az örökélet olaj egy blabla.
A difibe meg tényleg 140-es megy, az sokkal büdösebb is.


ja ja, most keresgelek a netten es latom, hogy 90est irnak, meg 140est is, utobbit az LSD (limited slip differential) tipusu difikbe, amiket allitolag 2002 (facelift) utan csinaltak, de meg nem vagyok meggyozodve....



jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2013. február 23. szombat, 21:37


negativ0001 írta: MA megvolt a nagy XAdo mazo ekson. Motorolaj lecserelve, de elotte Vitaflush beleteve es ugy mentem 50 km-t, aztan leeresztve es Xado 5w-40 SM kerult bele. Lebontottam az egesz generator hazat, a spanolot es a szervo pompat ahoz, hogy hozza jussak az olajszuro haz csavarjaihoz. Igy kicsereltem az O gyurut, ami total meg volt kemenyedve es nem tomitett ezert omlott az olaj.
Valtobol is leengedtem az olajat, pedig sarga cimkes, ez allitolag lifetime. Na, de en nem hiszek a lifetime olajakban. A szaga teljesen mas volt, mint a jellegzetes valto szag.
A difibol is lecsereltem, na ennek valtoolaj szaga volt.
Mindkettobe Xado szintetikus 75w-90 GL 3/4/5 olaj kerult es az AMC Maximum Transmission
( http://xado.us/new-product-in-xado-e-store-amc )
revitalizalobol 10-10 ml.
Ezutan beszeltem a szerelommel s mondta, hogy nem szabadott volna lecserelni az olajat, mert ami benne volt az szpecialis lifetime es inkabb csak az adalekot kellett volna beletegyem, na meg a difibe nem 75-90 olaj jar, hanem 75w-140 , mert nagyobb a hoterheles es a 90es olajjal tul fog hevulni es a szimeringeket megsuti s majd folyni fog.
Na erre varjak gombot.
Volt erre meg precedens?


Nem tettél semmi rosszat a váltóolajcserével, ez az örökélet olaj egy blabla.
A difibe meg tényleg 140-es megy, az sokkal büdösebb is.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2013. február 23. szombat, 21:08


MA megvolt a nagy XAdo mazo ekson. Motorolaj lecserelve, de elotte Vitaflush beleteve es ugy mentem 50 km-t, aztan leeresztve es Xado 5w-40 SM kerult bele. Lebontottam az egesz generator hazat, a spanolot es a szervo pompat ahoz, hogy hozza jussak az olajszuro haz csavarjaihoz. Igy kicsereltem az O gyurut, ami total meg volt kemenyedve es nem tomitett ezert omlott az olaj.
Valtobol is leengedtem az olajat, pedig sarga cimkes, ez allitolag lifetime. Na, de en nem hiszek a lifetime olajakban. A szaga teljesen mas volt, mint a jellegzetes valto szag.
A difibol is lecsereltem, na ennek valtoolaj szaga volt.
Mindkettobe Xado szintetikus 75w-90 GL 3/4/5 olaj kerult es az AMC Maximum Transmission
( http://xado.us/new-product-in-xado-e-store-amc )
revitalizalobol 10-10 ml.
Ezutan beszeltem a szerelommel s mondta, hogy nem szabadott volna lecserelni az olajat, mert ami benne volt az szpecialis lifetime es inkabb csak az adalekot kellett volna beletegyem, na meg a difibe nem 75-90 olaj jar, hanem 75w-140 , mert nagyobb a hoterheles es a 90es olajjal tul fog hevulni es a szimeringeket megsuti s majd folyni fog.
Na erre varjak gombot.
Volt erre meg precedens?

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. február 23. szombat, 14:19


YELLOW írta:

azzal még egyet is értek bár egy kettő jól teljesít, csak azokat még sosem láttam itthon árusítva.
én inkább reggel eszméltem rá, vagyis tűnt fel jobban, 12 órás íccakai meló után, hogy az orosz olajakat mind jóra hozta ki... és ez nekem már gyanús lett. az elején beparáztam, de már nemis nagyon izgat


Sziasztok!
Igen, mindenkinek saját maga felé hajlik a keze, ez pedig egy orosz teszt volt talán. Én Xado nevű olajat nem tennék az autómban, egyszerűen csak azért, mert nem tetszik a neve. Van ez így......



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. február 23. szombat, 14:09


gampetibor írta:
YELLOW írta:
hil írta:
BarG írta:

Az egyes olajtípusok elemzésébe direkt nem mentem bele, mert pl az általad is emlegetett Motul olajok, amiket előszeretettel használnak versenyzésre, igen leszerepeltek. Jó kérdés, hogy miért? Tehát ez a vizsgálat ugyan mond valamit, de csak ez alapján ne döntsünk egy olaj minőségéről.


Sziasztok!
Előre bocsátom: biztosan nem értek hozzá! De szerintem ezek a "vizsgálatok" semmire nem alkalmasak, illetve csak arra, hogy látszódjon, hogy 300 fok /1 óra után mi lesz az olajból. A BMW olajok sem túl jók a jelen "teszt" szerint.



azzal még egyet is értek bár egy kettő jól teljesít, csak azokat még sosem láttam itthon árusítva.
én inkább reggel eszméltem rá, vagyis tűnt fel jobban, 12 órás íccakai meló után, hogy az orosz olajakat mind jóra hozta ki... és ez nekem már gyanús lett. az elején beparáztam, de már nemis nagyon izgat


Drága Yellow barátom, neked mindig minden gyanus és mindenhol összeesküvéseket látsz mindenben ez nem újdonság! Kicsit lehet sokat agyalsz nem?


mielőtt megvédenéd az általad már beletett Xado-t nem arra az orosz olajra gondoltam hanem amin a felirat is orosz és eddig sosem hallottam róla. hasonlat kedvéért az a gondalat jutott eszembe, hogy a 4x4 rendszerek gyártói a saját tesztpályájukon mindig jók, de a másikén nem képesek teljesíteni. értsd hazafias túlbuzgóság. mindenkijé szar, csak a a milyenké a nagy oroszországé a jó. (nálunk is elófordul)
mint amikor mindenbe az egész teremtésbe már egyes nagy magyarok a magyarságot látják bele. náha elszoktam mosolyodni.