autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz szajmon

Újonc

Elismertség: 20% (3 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2013. március 12. kedd, 19:23


BalaBMW írta:
szajmon írta: Sziasztok!

Február elején lettem BMW tulajdonos, egy 2004-es 320d személyében.
Az előző tulaj, akitől vettem számlával tudta bizonyítani az olajcserét, valamint a szerelővel is történt telefonos beszélgetés, aki megerősítette ennek tényét. A csere óta 8000 km-t ment az autó de hogy teljesen nyugodtan tudjak aludni szeretném lecserélni én is rövidesen az olajat szűrőkkel, meg minden olyannal együtt, amit ilyenkor még kell.
Végigolvasva ezt a témát, csak elbizonytalanodtam az olajválasztást illetően, mivel annyi mindent írtatok, hogy nem egyszerű eldönteni most mi is a jó.....
A kérdésem mégis az lenne, hogy szerintetek milyen olajat kéne bele önteni, illetve azt az olajat honnan kellene beszereznem? Nem azt mondom, hogy az ár nem számít, de azért nem fogok pl. 5000k-val kevesebbet adni olajért, hogy utána meg többel kössem be.
Jelenleg a számla és a motortérbe tett kis biléta szerint is gyári BMW 5W-30-as olaj van benne
Előre is köszi!


Amióta megvan az autó csak gyári 5w30 megy bele M-attila-tól! 15.000-ként cserélem és egy csepp nem fogy el a 2 csere között!


Köszönöm szépen az információkat és ajánlásokat. Fel is vettem a kapcsolatot az illetékessel...

BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2013. március 12. kedd, 14:43


szajmon írta: Sziasztok!

Február elején lettem BMW tulajdonos, egy 2004-es 320d személyében.
Az előző tulaj, akitől vettem számlával tudta bizonyítani az olajcserét, valamint a szerelővel is történt telefonos beszélgetés, aki megerősítette ennek tényét. A csere óta 8000 km-t ment az autó de hogy teljesen nyugodtan tudjak aludni szeretném lecserélni én is rövidesen az olajat szűrőkkel, meg minden olyannal együtt, amit ilyenkor még kell.
Végigolvasva ezt a témát, csak elbizonytalanodtam az olajválasztást illetően, mivel annyi mindent írtatok, hogy nem egyszerű eldönteni most mi is a jó.....
A kérdésem mégis az lenne, hogy szerintetek milyen olajat kéne bele önteni, illetve azt az olajat honnan kellene beszereznem? Nem azt mondom, hogy az ár nem számít, de azért nem fogok pl. 5000k-val kevesebbet adni olajért, hogy utána meg többel kössem be.
Jelenleg a számla és a motortérbe tett kis biléta szerint is gyári BMW 5W-30-as olaj van benne
Előre is köszi!


Amióta megvan az autó csak gyári 5w30 megy bele M-attila-tól! 15.000-ként cserélem és egy csepp nem fogy el a 2 csere között!

ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2013. március 12. kedd, 13:59


HGabor írta:
szajmon írta: Sziasztok!

Február elején lettem BMW tulajdonos, egy 2004-es 320d személyében.
Az előző tulaj, akitől vettem számlával tudta bizonyítani az olajcserét, valamint a szerelővel is történt telefonos beszélgetés, aki megerősítette ennek tényét. A csere óta 8000 km-t ment az autó de hogy teljesen nyugodtan tudjak aludni szeretném lecserélni én is rövidesen az olajat szűrőkkel, meg minden olyannal együtt, amit ilyenkor még kell.
Végigolvasva ezt a témát, csak elbizonytalanodtam az olajválasztást illetően, mivel annyi mindent írtatok, hogy nem egyszerű eldönteni most mi is a jó.....
A kérdésem mégis az lenne, hogy szerintetek milyen olajat kéne bele önteni, illetve azt az olajat honnan kellene beszereznem? Nem azt mondom, hogy az ár nem számít, de azért nem fogok pl. 5000k-val kevesebbet adni olajért, hogy utána meg többel kössem be.
Jelenleg a számla és a motortérbe tett kis biléta szerint is gyári BMW 5W-30-as olaj van benne
Előre is köszi!


BMW olajjal nem lőhetsz mellé. Sok ismerőssel innen vesszük évek óta: www.autoteka2000.hu

Szűrőkből és a Mann Filtert preferálom.


M_Attilatol vettem olajat szűrőket...5w30 és knecht

HGabor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 328Ci
Évjárat: 1999

státusz HGabor

Újonc

Elismertség: 4% (3 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2013. március 12. kedd, 12:33


szajmon írta: Sziasztok!

Február elején lettem BMW tulajdonos, egy 2004-es 320d személyében.
Az előző tulaj, akitől vettem számlával tudta bizonyítani az olajcserét, valamint a szerelővel is történt telefonos beszélgetés, aki megerősítette ennek tényét. A csere óta 8000 km-t ment az autó de hogy teljesen nyugodtan tudjak aludni szeretném lecserélni én is rövidesen az olajat szűrőkkel, meg minden olyannal együtt, amit ilyenkor még kell.
Végigolvasva ezt a témát, csak elbizonytalanodtam az olajválasztást illetően, mivel annyi mindent írtatok, hogy nem egyszerű eldönteni most mi is a jó.....
A kérdésem mégis az lenne, hogy szerintetek milyen olajat kéne bele önteni, illetve azt az olajat honnan kellene beszereznem? Nem azt mondom, hogy az ár nem számít, de azért nem fogok pl. 5000k-val kevesebbet adni olajért, hogy utána meg többel kössem be.
Jelenleg a számla és a motortérbe tett kis biléta szerint is gyári BMW 5W-30-as olaj van benne
Előre is köszi!


BMW olajjal nem lőhetsz mellé. Sok ismerőssel innen vesszük évek óta: www.autoteka2000.hu

Szűrőkből és a Mann Filtert preferálom.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz szajmon

Újonc

Elismertség: 20% (3 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2013. március 12. kedd, 12:06


Sziasztok!

Február elején lettem BMW tulajdonos, egy 2004-es 320d személyében.
Az előző tulaj, akitől vettem számlával tudta bizonyítani az olajcserét, valamint a szerelővel is történt telefonos beszélgetés, aki megerősítette ennek tényét. A csere óta 8000 km-t ment az autó de hogy teljesen nyugodtan tudjak aludni szeretném lecserélni én is rövidesen az olajat szűrőkkel, meg minden olyannal együtt, amit ilyenkor még kell.
Végigolvasva ezt a témát, csak elbizonytalanodtam az olajválasztást illetően, mivel annyi mindent írtatok, hogy nem egyszerű eldönteni most mi is a jó.....
A kérdésem mégis az lenne, hogy szerintetek milyen olajat kéne bele önteni, illetve azt az olajat honnan kellene beszereznem? Nem azt mondom, hogy az ár nem számít, de azért nem fogok pl. 5000k-val kevesebbet adni olajért, hogy utána meg többel kössem be.
Jelenleg a számla és a motortérbe tett kis biléta szerint is gyári BMW 5W-30-as olaj van benne
Előre is köszi!

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz Hunor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2013. február 28. csütörtök, 22:03


Hunor írta:
Padre323i írta:
Hunor írta: most az hogy 15 -ös az olaj az hidegen okozna problémát de pont hogy melegen van gond!ott meg igazából mindegy hogy 5-10 vagy 15.(BMW olajról beszélünk) nem gondolom hogy egy közel 300 e km-es autóba 5-ős olajat kéne tennem! az lett volna a kérdésem hogy esetleg találkozott e már valaki hasonló dologgal. mert hogy semmi hangja nincs a motornak amikor világít a lámpa a hidrotőkék sem szólnak és alulról sem jönnek csúnya hangok egyszóval gyári hangja van.


Rosszul gondolod,abba a motorba még 500-nál is 5-10-es olaj a belevaló.
Próbálj bele egy másik gombát,nemrég ugyanez volt egy 530d-vel,a csere megoldotta a problémát.Továbbra is fenntartom,hogy cseréld le azt az ásványi "mézet".


Köszönöm segítséget! remélem ennyivel megúszom


Úgy néz ki a dolog hogy gomba probléma van mert rátettem egy olajnyomás mérő műszert. Hidegen emelt alapjáraton 3,8 majd amikor beállt alapjáratra visszament 0,8-ra és ott maradt nem ment lejjebb. fordulaton pedig 4,5-nél szabályzott le.

Köszönöm a segítséget!

zoley88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz zoley88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2013. február 27. szerda, 14:02


BarG írta:
Hunor írta: most az hogy 15 -ös az olaj az hidegen okozna problémát de pont hogy melegen van gond!ott meg igazából mindegy hogy 5-10 vagy 15.(BMW olajról beszélünk) nem gondolom hogy egy közel 300 e km-es autóba 5-ős olajat kéne tennem! az lett volna a kérdésem hogy esetleg találkozott e már valaki hasonló dologgal. mert hogy semmi hangja nincs a motornak amikor világít a lámpa a hidrotőkék sem szólnak és alulról sem jönnek csúnya hangok egyszóval gyári hangja van.


Ha az elődeid is ilyen gagyi olajat töltöttek a vasba, akkor tuti nem fogsz örülni a számlának. Olajszivattyú kopás, cspágyak, de akár a főtengely is áldozat lehet.

Az "öreg az autóm, minek tegyek bele minőségi olajat" gondolatsor sokszor előkerült már itt is, olyanoktól, akik nem akartak költeni a gépre, de ez az út nem előre visz, hanem a műhelybe, alkatrészeket csereberélni.

pont ez gyorsítja fel a tönkremenetelt. a hidegoldali vastagítás pedig pont egy pofon az egésznek mivel hidegindításkor koptat, melegen meg már nem számít a gyári olajak, így a "BMW" is, sajnos újrahasznosított, nem véletlen egy ezressel olcsóbb literje, mint egy Liqui Moly 4100 TT pl... meg amúgyis csak full szintetikusat szabad.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. február 27. szerda, 14:04


autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz Hunor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2013. február 27. szerda, 09:29


YELLOW írta:




autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz Hunor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2013. február 27. szerda, 09:28


Padre323i írta:
Hunor írta: most az hogy 15 -ös az olaj az hidegen okozna problémát de pont hogy melegen van gond!ott meg igazából mindegy hogy 5-10 vagy 15.(BMW olajról beszélünk) nem gondolom hogy egy közel 300 e km-es autóba 5-ős olajat kéne tennem! az lett volna a kérdésem hogy esetleg találkozott e már valaki hasonló dologgal. mert hogy semmi hangja nincs a motornak amikor világít a lámpa a hidrotőkék sem szólnak és alulról sem jönnek csúnya hangok egyszóval gyári hangja van.


Rosszul gondolod,abba a motorba még 500-nál is 5-10-es olaj a belevaló.
Próbálj bele egy másik gombát,nemrég ugyanez volt egy 530d-vel,a csere megoldotta a problémát.Továbbra is fenntartom,hogy cseréld le azt az ásványi "mézet".


Köszönöm segítséget! remélem ennyivel megúszom


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. február 26. kedd, 21:11




Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2013. február 26. kedd, 19:55


Hunor írta: most az hogy 15 -ös az olaj az hidegen okozna problémát de pont hogy melegen van gond!ott meg igazából mindegy hogy 5-10 vagy 15.(BMW olajról beszélünk) nem gondolom hogy egy közel 300 e km-es autóba 5-ős olajat kéne tennem! az lett volna a kérdésem hogy esetleg találkozott e már valaki hasonló dologgal. mert hogy semmi hangja nincs a motornak amikor világít a lámpa a hidrotőkék sem szólnak és alulról sem jönnek csúnya hangok egyszóval gyári hangja van.


Rosszul gondolod,abba a motorba még 500-nál is 5-10-es olaj a belevaló.
Próbálj bele egy másik gombát,nemrég ugyanez volt egy 530d-vel,a csere megoldotta a problémát.Továbbra is fenntartom,hogy cseréld le azt az ásványi "mézet".



BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. február 26. kedd, 18:54


Hunor írta: most az hogy 15 -ös az olaj az hidegen okozna problémát de pont hogy melegen van gond!ott meg igazából mindegy hogy 5-10 vagy 15.(BMW olajról beszélünk) nem gondolom hogy egy közel 300 e km-es autóba 5-ős olajat kéne tennem! az lett volna a kérdésem hogy esetleg találkozott e már valaki hasonló dologgal. mert hogy semmi hangja nincs a motornak amikor világít a lámpa a hidrotőkék sem szólnak és alulról sem jönnek csúnya hangok egyszóval gyári hangja van.


Ha az elődeid is ilyen gagyi olajat töltöttek a vasba, akkor tuti nem fogsz örülni a számlának. Olajszivattyú kopás, cspágyak, de akár a főtengely is áldozat lehet.

Az "öreg az autóm, minek tegyek bele minőségi olajat" gondolatsor sokszor előkerült már itt is, olyanoktól, akik nem akartak költeni a gépre, de ez az út nem előre visz, hanem a műhelybe, alkatrészeket csereberélni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz Hunor

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2013. február 26. kedd, 14:32


most az hogy 15 -ös az olaj az hidegen okozna problémát de pont hogy melegen van gond!ott meg igazából mindegy hogy 5-10 vagy 15.(BMW olajról beszélünk) nem gondolom hogy egy közel 300 e km-es autóba 5-ős olajat kéne tennem! az lett volna a kérdésem hogy esetleg találkozott e már valaki hasonló dologgal. mert hogy semmi hangja nincs a motornak amikor világít a lámpa a hidrotőkék sem szólnak és alulról sem jönnek csúnya hangok egyszóval gyári hangja van.

Padre323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Padre323i

Fórumlakó

Elismertség: 2% (8 pont) | Hozzászólások: 282

Elküldve: 2013. február 25. hétfő, 18:56


Hunor írta: Sziasztok! lenne egy kis gond az autómmal(E36 320i 97) mi okozhatja, hogy alapjáraton melegen fel villan az olajnyomás lámpa. Most cseréltem olajat és szűrőt.BMW 15-40-es olaj került bele! az autóban van 300e km-r.hidegen nem világít azonnal elalszik viszont ha le állítom és visszateszem a gyújtást az olajlámpa még legalább 20mp-ig nem gyullad ki.
köszönöm!


Nem akarlak megsérteni,de ezt az olajat egyedül sikerült kitalálnod,vagy valaki még segített is benne?Gyorsan ereszd le,nem ebbe való,főleg egy 24 szelepes motorba nem!5W-10W-40 a belevaló.Utoljára ilyet a Zsigulimba és a Kamazomba öntöttem.
Az olajnyomás prolémád jó esetben egy gomba cserével megoldódik,ha nem,akkor sajnos zsebbenyúlós történet lesz.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. február 25. hétfő, 18:57

gampetibor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gampetibor

BMWfanatic

Elismertség: 2% (18 pont) | Hozzászólások: 710

Elküldve: 2013. február 25. hétfő, 18:10


Hunor írta: Sziasztok! lenne egy kis gond az autómmal(E36 320i 97) mi okozhatja, hogy alapjáraton melegen fel villan az olajnyomás lámpa. Most cseréltem olajat és szűrőt.BMW 15-40-es olaj került bele! az autóban van 300e km-r.hidegen nem világít azonnal elalszik viszont ha le állítom és visszateszem a gyújtást az olajlámpa még legalább 20mp-ig nem gyullad ki.
köszönöm!


15w 40 már teherautóba való... Ha nem eszi az olajat szerintem felesleges bele ilyen bar lehet a jelenseghez semmi koze.