- autója adatai
- Széria: 5
- Típus: E60
- Kivitel: Sedan
- Modell: 530i
- Évjárat: 2003
Elküldve: 2013. május 04. szombat, 22:10
jlaci74 írta:xmanez88 írta:jlaci74 írta:xmanez88 írta:pneurob írta:xmanez88 írta:Szemy írta: Egy baratom hasonlo problemaval szembesült 3-4 honappal ezelött egy 2004-es 320i kapcsan. Eddig 4000 euro környeken van a javitasi költseg (mivel Nemetorszagban el es dolgozik), es annyit sikerült elerni, hogy a motor a tömiteseken keresztül mar nem nyomja ki az olajat, mert mar szinte mindegyik cserelve lett (szelepfedeltömites, szelepszarszimeringek, fötengelyszimeringek, olajdeknitömites, stb.). Viszont hosszu tavu utakon tovabbra is fogy az olaj, Stuttgart-Debrecen-Stuttgart utvonal alatt tovabbra is több, mint 1 liter olajat megeszik. Annyit sikerült megallapitanunk, hogy motorolajfogyas föleg üzemmeleg motor eseteben lep fel (hosszu tavu utakon). Tudom nem a legjobb összehasonlitasi alap, de azert több a semminel.
Remelem, hogy Te nem jarsz igy!
Szemy
érdekes amit írsz, akkor ezek szerint a nagyon hozzáértő szakemberek se tudják neki megállapítani, hogy mi lehet a baj? lehet, hogy nálam is fennáll az üzemmeleg motor esete, mert múlt héten egy pörgős, sietős út után jelentkezett a nagy fogyás.
Egy nagyon jó szakember sem tudja megmondani mi a konkrét hiba elmondásra és ránézésre, esetleg tippelgethet. Ha meg van bontva a motor, akkor már igen. Nem én csináltam, hanem egy szervizpartnerünk, aki a motorokban nagyon profi. Az olajcsere biztosan nem segít.
hát igen, csak szemy fúrumtárs ugye leírta, hogy már szinte mindent kicseréltek neki, és ennek ellenére is eszi az olajat hosszú úton, ezért kérdeztem tőle, úgy, hogy gondolom neki akkor már szét szedték a kocsit, nem csak ránézésre tippelgettek, és ennek ellenére sem lett tökéletes.
Nekem mondjuk a kuplunggal nincs semmi baj, szerintem annak a 600 ezer forintnak nagy részét tette ki a kuplung, egyébként annak az illetőnek ezek után jó lett?
Nem érted? Ha eszi a motor az olajat, ki kell venni, szét kell borítani, kell rá egy új kuplung lendkerékkel és jó lesz... Fél milláért...
A lényeg, hogy olajat csak megbízható forrásból! Mert aki olcsóbb az hamisítványt árul...
nézd, én nem vagyok autószerelő, viszont az autószerelők nagy részében sem bízom, a sok rossz tapasztalat miatt, ezért érdeklődöm itt a fórumon, és nem vitatkozni akarok, de azt tényleg nem értem, ha eszi az olajat akkor miért kuplungot kell cserélni? és ha te tudod, tényleg elmagyarázhatnád, mert érdekel, legalább annyival is okosabb leszek, éa nem tud megvezetni egy szerelő sem, és előre is köszönöm!
egyébként én nem is írtam, hogy olcsón vettem bele olajat, úgyhogy azt nem tudom kinek szántad. az enyémbe original BMW van.
Nem értetted , mert nem is neked szólt.
Egy tök értelmetlen, semmitmondó hozzászólásnak szólt, ami nem tőled származik.
Ki a fenét érdekel, hogy egy v8-ba kuplung-lendkerékkel egy motorjavítás 6 kiló volt?
Hogy jön ez a motorolaj topicba, olajfogyasztás témához?
Hogy témánál maradjunk, egy benzines rendellenesen magas olajfogyasztásának feltárását nem úgy kezdik, hogy motor ki és szét...
Létezik kompresszió mérés, nyomásveszteség mérés, szelepszár szimering csere, olajszeparátor csere, stb ... Persze ezt egy laikusnak nem kell tudni, de ne is riasszuk már el őket irreális javítási költségekkel.
áhááá, így már mindjárt más, megmondom őszintén, kétélű dolog ez a fórumozás is, sokszor félve kérdez az ember dolgokat, mert ki tudja, hogy amit kap, az fedi-e a valóságot, én is megijedtem például most,mert igaz, hogy mindig azt kapom, hogy akinek BMW-jw van, legyen pénze javításra is, 600 ezrem mégse lenne rá mostanában, az biztos.
Témához visszatérve, örülök ezeknek a tippeknek, mert hamarosan egy tényleg hozzáértőhöz kerül az autó, és akkor így van remény, hogy tud rajta olyan dolgokat cserélni, ami nem kerül egy vagyonba, és talán még van esély arra is, hogy sokkal jobb legyen az autó. egyébként ezeket a gondokat mi okozza?természetes ez egy 200 ezret futott ilyen autónál?