xmanez88
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530i
Évjárat: 2003

státusz xmanez88

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 87

Elküldve: 2013. május 04. szombat, 22:10


jlaci74 írta:
xmanez88 írta:
jlaci74 írta:
xmanez88 írta:
pneurob írta:
xmanez88 írta:
Szemy írta: Egy baratom hasonlo problemaval szembesült 3-4 honappal ezelött egy 2004-es 320i kapcsan. Eddig 4000 euro környeken van a javitasi költseg (mivel Nemetorszagban el es dolgozik), es annyit sikerült elerni, hogy a motor a tömiteseken keresztül mar nem nyomja ki az olajat, mert mar szinte mindegyik cserelve lett (szelepfedeltömites, szelepszarszimeringek, fötengelyszimeringek, olajdeknitömites, stb.). Viszont hosszu tavu utakon tovabbra is fogy az olaj, Stuttgart-Debrecen-Stuttgart utvonal alatt tovabbra is több, mint 1 liter olajat megeszik. Annyit sikerült megallapitanunk, hogy motorolajfogyas föleg üzemmeleg motor eseteben lep fel (hosszu tavu utakon). Tudom nem a legjobb összehasonlitasi alap, de azert több a semminel.

Remelem, hogy Te nem jarsz igy!
Szemy


érdekes amit írsz, akkor ezek szerint a nagyon hozzáértő szakemberek se tudják neki megállapítani, hogy mi lehet a baj? lehet, hogy nálam is fennáll az üzemmeleg motor esete, mert múlt héten egy pörgős, sietős út után jelentkezett a nagy fogyás.





Egy nagyon jó szakember sem tudja megmondani mi a konkrét hiba elmondásra és ránézésre, esetleg tippelgethet. Ha meg van bontva a motor, akkor már igen. Nem én csináltam, hanem egy szervizpartnerünk, aki a motorokban nagyon profi. Az olajcsere biztosan nem segít.





hát igen, csak szemy fúrumtárs ugye leírta, hogy már szinte mindent kicseréltek neki, és ennek ellenére is eszi az olajat hosszú úton, ezért kérdeztem tőle, úgy, hogy gondolom neki akkor már szét szedték a kocsit, nem csak ránézésre tippelgettek, és ennek ellenére sem lett tökéletes.
Nekem mondjuk a kuplunggal nincs semmi baj, szerintem annak a 600 ezer forintnak nagy részét tette ki a kuplung, egyébként annak az illetőnek ezek után jó lett?



Nem érted? Ha eszi a motor az olajat, ki kell venni, szét kell borítani, kell rá egy új kuplung lendkerékkel és jó lesz... Fél milláért...
A lényeg, hogy olajat csak megbízható forrásból! Mert aki olcsóbb az hamisítványt árul...


nézd, én nem vagyok autószerelő, viszont az autószerelők nagy részében sem bízom, a sok rossz tapasztalat miatt, ezért érdeklődöm itt a fórumon, és nem vitatkozni akarok, de azt tényleg nem értem, ha eszi az olajat akkor miért kuplungot kell cserélni? és ha te tudod, tényleg elmagyarázhatnád, mert érdekel, legalább annyival is okosabb leszek, éa nem tud megvezetni egy szerelő sem, és előre is köszönöm!
egyébként én nem is írtam, hogy olcsón vettem bele olajat, úgyhogy azt nem tudom kinek szántad. az enyémbe original BMW van.



Nem értetted , mert nem is neked szólt.
Egy tök értelmetlen, semmitmondó hozzászólásnak szólt, ami nem tőled származik.
Ki a fenét érdekel, hogy egy v8-ba kuplung-lendkerékkel egy motorjavítás 6 kiló volt?
Hogy jön ez a motorolaj topicba, olajfogyasztás témához?

Hogy témánál maradjunk, egy benzines rendellenesen magas olajfogyasztásának feltárását nem úgy kezdik, hogy motor ki és szét...
Létezik kompresszió mérés, nyomásveszteség mérés, szelepszár szimering csere, olajszeparátor csere, stb ... Persze ezt egy laikusnak nem kell tudni, de ne is riasszuk már el őket irreális javítási költségekkel.






áhááá, így már mindjárt más, megmondom őszintén, kétélű dolog ez a fórumozás is, sokszor félve kérdez az ember dolgokat, mert ki tudja, hogy amit kap, az fedi-e a valóságot, én is megijedtem például most,mert igaz, hogy mindig azt kapom, hogy akinek BMW-jw van, legyen pénze javításra is, 600 ezrem mégse lenne rá mostanában, az biztos.

Témához visszatérve, örülök ezeknek a tippeknek, mert hamarosan egy tényleg hozzáértőhöz kerül az autó, és akkor így van remény, hogy tud rajta olyan dolgokat cserélni, ami nem kerül egy vagyonba, és talán még van esély arra is, hogy sokkal jobb legyen az autó. egyébként ezeket a gondokat mi okozza?természetes ez egy 200 ezret futott ilyen autónál?



BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. május 04. szombat, 22:02


Szemy írta: Egy baratom hasonlo problemaval szembesült 3-4 honappal ezelött egy 2004-es 320i kapcsan. Eddig 4000 euro környeken van a javitasi költseg (mivel Nemetorszagban el es dolgozik), es annyit sikerült elerni, hogy a motor a tömiteseken keresztül mar nem nyomja ki az olajat, mert mar szinte mindegyik cserelve lett (szelepfedeltömites, szelepszarszimeringek, fötengelyszimeringek, olajdeknitömites, stb.). Viszont hosszu tavu utakon tovabbra is fogy az olaj, Stuttgart-Debrecen-Stuttgart utvonal alatt tovabbra is több, mint 1 liter olajat megeszik. Annyit sikerült megallapitanunk, hogy motorolajfogyas föleg üzemmeleg motor eseteben lep fel (hosszu tavu utakon). Tudom nem a legjobb összehasonlitasi alap, de azert több a semminel.

Remelem, hogy Te nem jarsz igy!
Szemy


4000€ azért szép! Abból kijön egy újdonatúj blokk, dugókkal, gyűrűkkel, a motor nagyja, néhány apróságot kell a régiről átszerelni. Ha az előbb említett összegért csak néhány tömítéscserét kapott az illető, akkor ott jól lehúzták ingét-gatyáját.

Egyébként árulok motorolajat, 20e Ft/liter áron. Privátban lehet érdeklődni!



xmanez88
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530i
Évjárat: 2003

státusz xmanez88

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 87

Elküldve: 2013. május 04. szombat, 22:01


szotakdavid írta:
jlaci74 írta:
Nem érted? Ha eszi a motor az olajat, ki kell venni, szét kell borítani, kell rá egy új kuplung lendkerékkel és jó lesz... Fél milláért...
A lényeg, hogy olajat csak megbízható forrásból! Mert aki olcsóbb az hamisítványt árul...


Azért mi előtt kivenném szétborítani a motort cserélnék olajlecspató szelepet,pont egy barátom is ezzel küzd 2.2-es motorjával..eszi az olajat Neki jövőhéten cseréljük.Egy próbát megér.Egy szerelő barátom aki 15 éve Bmw-zik úgy fogalmazott 10-ből 8-szor megoldja a problémát.


köszönöm a tippet, ebből látszik, hogy egy azonos problémára sokan sokféle tapasztalattal rendelkeznek. tehát olajlecsapató szelep? felírom ezt is és jelzem a szerelőmnek. remélhetőleg tudni fogja.



státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. május 04. szombat, 22:00


xmanez88 írta:
jlaci74 írta:
xmanez88 írta:
pneurob írta:
xmanez88 írta:
Szemy írta: Egy baratom hasonlo problemaval szembesült 3-4 honappal ezelött egy 2004-es 320i kapcsan. Eddig 4000 euro környeken van a javitasi költseg (mivel Nemetorszagban el es dolgozik), es annyit sikerült elerni, hogy a motor a tömiteseken keresztül mar nem nyomja ki az olajat, mert mar szinte mindegyik cserelve lett (szelepfedeltömites, szelepszarszimeringek, fötengelyszimeringek, olajdeknitömites, stb.). Viszont hosszu tavu utakon tovabbra is fogy az olaj, Stuttgart-Debrecen-Stuttgart utvonal alatt tovabbra is több, mint 1 liter olajat megeszik. Annyit sikerült megallapitanunk, hogy motorolajfogyas föleg üzemmeleg motor eseteben lep fel (hosszu tavu utakon). Tudom nem a legjobb összehasonlitasi alap, de azert több a semminel.

Remelem, hogy Te nem jarsz igy!
Szemy


érdekes amit írsz, akkor ezek szerint a nagyon hozzáértő szakemberek se tudják neki megállapítani, hogy mi lehet a baj? lehet, hogy nálam is fennáll az üzemmeleg motor esete, mert múlt héten egy pörgős, sietős út után jelentkezett a nagy fogyás.





Egy nagyon jó szakember sem tudja megmondani mi a konkrét hiba elmondásra és ránézésre, esetleg tippelgethet. Ha meg van bontva a motor, akkor már igen. Nem én csináltam, hanem egy szervizpartnerünk, aki a motorokban nagyon profi. Az olajcsere biztosan nem segít.





hát igen, csak szemy fúrumtárs ugye leírta, hogy már szinte mindent kicseréltek neki, és ennek ellenére is eszi az olajat hosszú úton, ezért kérdeztem tőle, úgy, hogy gondolom neki akkor már szét szedték a kocsit, nem csak ránézésre tippelgettek, és ennek ellenére sem lett tökéletes.
Nekem mondjuk a kuplunggal nincs semmi baj, szerintem annak a 600 ezer forintnak nagy részét tette ki a kuplung, egyébként annak az illetőnek ezek után jó lett?



Nem érted? Ha eszi a motor az olajat, ki kell venni, szét kell borítani, kell rá egy új kuplung lendkerékkel és jó lesz... Fél milláért...
A lényeg, hogy olajat csak megbízható forrásból! Mert aki olcsóbb az hamisítványt árul...


nézd, én nem vagyok autószerelő, viszont az autószerelők nagy részében sem bízom, a sok rossz tapasztalat miatt, ezért érdeklődöm itt a fórumon, és nem vitatkozni akarok, de azt tényleg nem értem, ha eszi az olajat akkor miért kuplungot kell cserélni? és ha te tudod, tényleg elmagyarázhatnád, mert érdekel, legalább annyival is okosabb leszek, éa nem tud megvezetni egy szerelő sem, és előre is köszönöm!
egyébként én nem is írtam, hogy olcsón vettem bele olajat, úgyhogy azt nem tudom kinek szántad. az enyémbe original BMW van.



Nem értetted , mert nem is neked szólt.
Egy tök értelmetlen, semmitmondó hozzászólásnak szólt, ami nem tőled származik.
Ki a fenét érdekel, hogy egy v8-ba kuplung-lendkerékkel egy motorjavítás 6 kiló volt?
Hogy jön ez a motorolaj topicba, olajfogyasztás témához?

Hogy témánál maradjunk, egy benzines rendellenesen magas olajfogyasztásának feltárását nem úgy kezdik, hogy motor ki és szét...
Létezik kompresszió mérés, nyomásveszteség mérés, szelepszár szimering csere, olajszeparátor csere, stb ... Persze ezt egy laikusnak nem kell tudni, de ne is riasszuk már el őket irreális javítási költségekkel.






szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. május 04. szombat, 21:58


jlaci74 írta:
Nem érted? Ha eszi a motor az olajat, ki kell venni, szét kell borítani, kell rá egy új kuplung lendkerékkel és jó lesz... Fél milláért...
A lényeg, hogy olajat csak megbízható forrásból! Mert aki olcsóbb az hamisítványt árul...


Azért mielőtt kivenném szétborítani a motort cserélnék olajlecspató szelepet,pont egy barátom is ezzel küzd 2.2-es motorjával..eszi az olajat Neki jövőhéten cseréljük.Egy próbát megér.Egy szerelő barátom aki 15 éve Bmw-zik úgy fogalmazott 10-ből 8-szor megoldja a problémát.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. május 04. szombat, 22:04

xmanez88
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530i
Évjárat: 2003

státusz xmanez88

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 87

Elküldve: 2013. május 04. szombat, 21:40


jlaci74 írta:
xmanez88 írta:
pneurob írta:
xmanez88 írta:
Szemy írta: Egy baratom hasonlo problemaval szembesült 3-4 honappal ezelött egy 2004-es 320i kapcsan. Eddig 4000 euro környeken van a javitasi költseg (mivel Nemetorszagban el es dolgozik), es annyit sikerült elerni, hogy a motor a tömiteseken keresztül mar nem nyomja ki az olajat, mert mar szinte mindegyik cserelve lett (szelepfedeltömites, szelepszarszimeringek, fötengelyszimeringek, olajdeknitömites, stb.). Viszont hosszu tavu utakon tovabbra is fogy az olaj, Stuttgart-Debrecen-Stuttgart utvonal alatt tovabbra is több, mint 1 liter olajat megeszik. Annyit sikerült megallapitanunk, hogy motorolajfogyas föleg üzemmeleg motor eseteben lep fel (hosszu tavu utakon). Tudom nem a legjobb összehasonlitasi alap, de azert több a semminel.

Remelem, hogy Te nem jarsz igy!
Szemy


érdekes amit írsz, akkor ezek szerint a nagyon hozzáértő szakemberek se tudják neki megállapítani, hogy mi lehet a baj? lehet, hogy nálam is fennáll az üzemmeleg motor esete, mert múlt héten egy pörgős, sietős út után jelentkezett a nagy fogyás.





Egy nagyon jó szakember sem tudja megmondani mi a konkrét hiba elmondásra és ránézésre, esetleg tippelgethet. Ha meg van bontva a motor, akkor már igen. Nem én csináltam, hanem egy szervizpartnerünk, aki a motorokban nagyon profi. Az olajcsere biztosan nem segít.





hát igen, csak szemy fúrumtárs ugye leírta, hogy már szinte mindent kicseréltek neki, és ennek ellenére is eszi az olajat hosszú úton, ezért kérdeztem tőle, úgy, hogy gondolom neki akkor már szét szedték a kocsit, nem csak ránézésre tippelgettek, és ennek ellenére sem lett tökéletes.
Nekem mondjuk a kuplunggal nincs semmi baj, szerintem annak a 600 ezer forintnak nagy részét tette ki a kuplung, egyébként annak az illetőnek ezek után jó lett?



Nem érted? Ha eszi a motor az olajat, ki kell venni, szét kell borítani, kell rá egy új kuplung lendkerékkel és jó lesz... Fél milláért...
A lényeg, hogy olajat csak megbízható forrásból! Mert aki olcsóbb az hamisítványt árul...


nézd, én nem vagyok autószerelő, viszont az autószerelők nagy részében sem bízom, a sok rossz tapasztalat miatt, ezért érdeklődöm itt a fórumon, és nem vitatkozni akarok, de azt tényleg nem értem, ha eszi az olajat akkor miért kuplungot kell cserélni? és ha te tudod, tényleg elmagyarázhatnád, mert érdekel, legalább annyival is okosabb leszek, éa nem tud megvezetni egy szerelő sem, és előre is köszönöm!
egyébként én nem is írtam, hogy olcsón vettem bele olajat, úgyhogy azt nem tudom kinek szántad. az enyémbe original BMW van.



xmanez88
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530i
Évjárat: 2003

státusz xmanez88

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 87

Elküldve: 2013. május 04. szombat, 21:35


YELLOW írta:
Szemy írta: Egy baratom hasonlo problemaval szembesült 3-4 honappal ezelött egy 2004-es 320i kapcsan. Eddig 4000 euro környeken van a javitasi költseg (mivel Nemetorszagban el es dolgozik), es annyit sikerült elerni, hogy a motor a tömiteseken keresztül mar nem nyomja ki az olajat, mert mar szinte mindegyik cserelve lett (szelepfedeltömites, szelepszarszimeringek, fötengelyszimeringek, olajdeknitömites, stb.). Viszont hosszu tavu utakon tovabbra is fogy az olaj, Stuttgart-Debrecen-Stuttgart utvonal alatt tovabbra is több, mint 1 liter olajat megeszik. Annyit sikerült megallapitanunk, hogy motorolajfogyas föleg üzemmeleg motor eseteben lep fel (hosszu tavu utakon). Tudom nem a legjobb összehasonlitasi alap, de azert több a semminel.

Remelem, hogy Te nem jarsz igy!
Szemy


amúgy a legtöbb M52 blokk ilyen. de az M54 2.2-ről is ezt mondják. szinte mindenki arra panaszkodik, hogy autópályás utakon eszi az olajat. mondjuk leginkább a 2ezres és a 2.2-esek panaszkodnak erre.


az enyém M54 306 S3 erről nem hallottál valamit?




státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. május 04. szombat, 21:31


xmanez88 írta:
pneurob írta:
xmanez88 írta:
Szemy írta: Egy baratom hasonlo problemaval szembesült 3-4 honappal ezelött egy 2004-es 320i kapcsan. Eddig 4000 euro környeken van a javitasi költseg (mivel Nemetorszagban el es dolgozik), es annyit sikerült elerni, hogy a motor a tömiteseken keresztül mar nem nyomja ki az olajat, mert mar szinte mindegyik cserelve lett (szelepfedeltömites, szelepszarszimeringek, fötengelyszimeringek, olajdeknitömites, stb.). Viszont hosszu tavu utakon tovabbra is fogy az olaj, Stuttgart-Debrecen-Stuttgart utvonal alatt tovabbra is több, mint 1 liter olajat megeszik. Annyit sikerült megallapitanunk, hogy motorolajfogyas föleg üzemmeleg motor eseteben lep fel (hosszu tavu utakon). Tudom nem a legjobb összehasonlitasi alap, de azert több a semminel.

Remelem, hogy Te nem jarsz igy!
Szemy


érdekes amit írsz, akkor ezek szerint a nagyon hozzáértő szakemberek se tudják neki megállapítani, hogy mi lehet a baj? lehet, hogy nálam is fennáll az üzemmeleg motor esete, mert múlt héten egy pörgős, sietős út után jelentkezett a nagy fogyás.





Egy nagyon jó szakember sem tudja megmondani mi a konkrét hiba elmondásra és ránézésre, esetleg tippelgethet. Ha meg van bontva a motor, akkor már igen. Nem én csináltam, hanem egy szervizpartnerünk, aki a motorokban nagyon profi. Az olajcsere biztosan nem segít.





hát igen, csak szemy fúrumtárs ugye leírta, hogy már szinte mindent kicseréltek neki, és ennek ellenére is eszi az olajat hosszú úton, ezért kérdeztem tőle, úgy, hogy gondolom neki akkor már szét szedték a kocsit, nem csak ránézésre tippelgettek, és ennek ellenére sem lett tökéletes.
Nekem mondjuk a kuplunggal nincs semmi baj, szerintem annak a 600 ezer forintnak nagy részét tette ki a kuplung, egyébként annak az illetőnek ezek után jó lett?



Nem érted? Ha eszi a motor az olajat, ki kell venni, szét kell borítani, kell rá egy új kuplung lendkerékkel és jó lesz... Fél milláért...
A lényeg, hogy olajat csak megbízható forrásból! Mert aki olcsóbb az hamisítványt árul...

xmanez88
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530i
Évjárat: 2003

státusz xmanez88

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 87

Elküldve: 2013. május 04. szombat, 21:22


pneurob írta:
xmanez88 írta:
Szemy írta: Egy baratom hasonlo problemaval szembesült 3-4 honappal ezelött egy 2004-es 320i kapcsan. Eddig 4000 euro környeken van a javitasi költseg (mivel Nemetorszagban el es dolgozik), es annyit sikerült elerni, hogy a motor a tömiteseken keresztül mar nem nyomja ki az olajat, mert mar szinte mindegyik cserelve lett (szelepfedeltömites, szelepszarszimeringek, fötengelyszimeringek, olajdeknitömites, stb.). Viszont hosszu tavu utakon tovabbra is fogy az olaj, Stuttgart-Debrecen-Stuttgart utvonal alatt tovabbra is több, mint 1 liter olajat megeszik. Annyit sikerült megallapitanunk, hogy motorolajfogyas föleg üzemmeleg motor eseteben lep fel (hosszu tavu utakon). Tudom nem a legjobb összehasonlitasi alap, de azert több a semminel.

Remelem, hogy Te nem jarsz igy!
Szemy


érdekes amit írsz, akkor ezek szerint a nagyon hozzáértő szakemberek se tudják neki megállapítani, hogy mi lehet a baj? lehet, hogy nálam is fennáll az üzemmeleg motor esete, mert múlt héten egy pörgős, sietős út után jelentkezett a nagy fogyás.





Egy nagyon jó szakember sem tudja megmondani mi a konkrét hiba elmondásra és ránézésre, esetleg tippelgethet. Ha meg van bontva a motor, akkor már igen. Nem én csináltam, hanem egy szervizpartnerünk, aki a motorokban nagyon profi. Az olajcsere biztosan nem segít.





hát igen, csak szemy fúrumtárs ugye leírta, hogy már szinte mindent kicseréltek neki, és ennek ellenére is eszi az olajat hosszú úton, ezért kérdeztem tőle, úgy, hogy gondolom neki akkor már szét szedték a kocsit, nem csak ránézésre tippelgettek, és ennek ellenére sem lett tökéletes.
Nekem mondjuk a kuplunggal nincs semmi baj, szerintem annak a 600 ezer forintnak nagy részét tette ki a kuplung, egyébként annak az illetőnek ezek után jó lett?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. május 04. szombat, 19:56


Szemy írta: Egy baratom hasonlo problemaval szembesült 3-4 honappal ezelött egy 2004-es 320i kapcsan. Eddig 4000 euro környeken van a javitasi költseg (mivel Nemetorszagban el es dolgozik), es annyit sikerült elerni, hogy a motor a tömiteseken keresztül mar nem nyomja ki az olajat, mert mar szinte mindegyik cserelve lett (szelepfedeltömites, szelepszarszimeringek, fötengelyszimeringek, olajdeknitömites, stb.). Viszont hosszu tavu utakon tovabbra is fogy az olaj, Stuttgart-Debrecen-Stuttgart utvonal alatt tovabbra is több, mint 1 liter olajat megeszik. Annyit sikerült megallapitanunk, hogy motorolajfogyas föleg üzemmeleg motor eseteben lep fel (hosszu tavu utakon). Tudom nem a legjobb összehasonlitasi alap, de azert több a semminel.

Remelem, hogy Te nem jarsz igy!
Szemy


amúgy a legtöbb M52 blokk ilyen. de az M54 2.2-ről is ezt mondják. szinte mindenki arra panaszkodik, hogy autópályás utakon eszi az olajat. mondjuk leginkább a 2ezres és a 2.2-esek panaszkodnak erre.

autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2003

státusz pneurob

Fórumlakó

Elismertség: 7% (17 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2013. május 04. szombat, 18:49


xmanez88 írta:
Szemy írta: Egy baratom hasonlo problemaval szembesült 3-4 honappal ezelött egy 2004-es 320i kapcsan. Eddig 4000 euro környeken van a javitasi költseg (mivel Nemetorszagban el es dolgozik), es annyit sikerült elerni, hogy a motor a tömiteseken keresztül mar nem nyomja ki az olajat, mert mar szinte mindegyik cserelve lett (szelepfedeltömites, szelepszarszimeringek, fötengelyszimeringek, olajdeknitömites, stb.). Viszont hosszu tavu utakon tovabbra is fogy az olaj, Stuttgart-Debrecen-Stuttgart utvonal alatt tovabbra is több, mint 1 liter olajat megeszik. Annyit sikerült megallapitanunk, hogy motorolajfogyas föleg üzemmeleg motor eseteben lep fel (hosszu tavu utakon). Tudom nem a legjobb összehasonlitasi alap, de azert több a semminel.

Remelem, hogy Te nem jarsz igy!
Szemy


érdekes amit írsz, akkor ezek szerint a nagyon hozzáértő szakemberek se tudják neki megállapítani, hogy mi lehet a baj? lehet, hogy nálam is fennáll az üzemmeleg motor esete, mert múlt héten egy pörgős, sietős út után jelentkezett a nagy fogyás.





Egy nagyon jó szakember sem tudja megmondani mi a konkrét hiba elmondásra és ránézésre, esetleg tippelgethet. Ha meg van bontva a motor, akkor már igen. Nem én csináltam, hanem egy szervizpartnerünk, aki a motorokban nagyon profi. Az olajcsere biztosan nem segít.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. május 04. szombat, 18:52

xmanez88
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530i
Évjárat: 2003

státusz xmanez88

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 87

Elküldve: 2013. május 04. szombat, 18:15


Szemy írta: Egy baratom hasonlo problemaval szembesült 3-4 honappal ezelött egy 2004-es 320i kapcsan. Eddig 4000 euro környeken van a javitasi költseg (mivel Nemetorszagban el es dolgozik), es annyit sikerült elerni, hogy a motor a tömiteseken keresztül mar nem nyomja ki az olajat, mert mar szinte mindegyik cserelve lett (szelepfedeltömites, szelepszarszimeringek, fötengelyszimeringek, olajdeknitömites, stb.). Viszont hosszu tavu utakon tovabbra is fogy az olaj, Stuttgart-Debrecen-Stuttgart utvonal alatt tovabbra is több, mint 1 liter olajat megeszik. Annyit sikerült megallapitanunk, hogy motorolajfogyas föleg üzemmeleg motor eseteben lep fel (hosszu tavu utakon). Tudom nem a legjobb összehasonlitasi alap, de azert több a semminel.

Remelem, hogy Te nem jarsz igy!
Szemy


érdekes amit írsz, akkor ezek szerint a nagyon hozzáértő szakemberek se tudják neki megállapítani, hogy mi lehet a baj? lehet, hogy nálam is fennáll az üzemmeleg motor esete, mert múlt héten egy pörgős, sietős út után jelentkezett a nagy fogyás.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. május 04. szombat, 18:15

xmanez88
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530i
Évjárat: 2003

státusz xmanez88

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 87

Elküldve: 2013. május 04. szombat, 18:13


pneurob írta:
xmanez88 írta:
pneurob írta:
xmanez88 írta: Sziasztok!

Most én is küzdök némi olajfogyasztási/olajfogyási gondokkal.
Szelepfedél tőmítést kellett cserélni, mert az szét volt menve, most még állítólag az olajszűrőház alól folyik valahonnan az olaj, sajnos ehhez kevésbé értek, de még kb 2 hét mire remélhetőleg hozzáértő kezek közé kerül, mert aki ért hozzá ahhoz elég nehéz "időpontot" szerezni. Valakinek van valami korábbi tapasztalata? Előzetes "ötletek" szerint a motor elég sok olajat meg eszik, de ezt egyenlőre kevésbé hiszem el, mivel az aljában folyamatosan gyűlik össze a friss olaj. nem lesz egyszerű ennek a végére járni. 1000 km se mentem vele és fél litert hozzá kellett öntenem




Lehet, hogy mélyebben bele kell nyúlni a zsebedbe, mert ez a mutatvány ott kezdődik, hogy ki kell venni a motort, meg le a hengerfejet. Aztán minden tömítést cserélni, ami meg lett bontva + szelepszár szimmering.



igen, hallottam már ilyen verziót is, egyébként 207.000 km van benne most. (nem csak az órában, ebben ennyi van, de ez egy másik fórum témája lenne, nem akarom hosszasan bizonygatni) egyébként mit jelent az a "mélyebben" bele kell nyúlni? a szelepszár szimmering mennyibe kerülhet?



Nemrég volt egy 540i V8 160.000km-rel, hasonlóan mint a tiéd, neki 600e forintba fájt a dolog, igaz kapott komplett kuplungot is lendkerékkel együtt. Ami nagyon fontos, olajcsere nem computer szerint, hanem 20 ezrenként és csak biztonságos forrásból.



és te csináltad meg neki? amúgy előfordulhat, hogy egy azonnali olajcsere is segítene valamit a problémámon?



autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2003

státusz pneurob

Fórumlakó

Elismertség: 7% (17 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2013. május 04. szombat, 18:08


xmanez88 írta:
pneurob írta:
xmanez88 írta: Sziasztok!

Most én is küzdök némi olajfogyasztási/olajfogyási gondokkal.
Szelepfedél tőmítést kellett cserélni, mert az szét volt menve, most még állítólag az olajszűrőház alól folyik valahonnan az olaj, sajnos ehhez kevésbé értek, de még kb 2 hét mire remélhetőleg hozzáértő kezek közé kerül, mert aki ért hozzá ahhoz elég nehéz "időpontot" szerezni. Valakinek van valami korábbi tapasztalata? Előzetes "ötletek" szerint a motor elég sok olajat meg eszik, de ezt egyenlőre kevésbé hiszem el, mivel az aljában folyamatosan gyűlik össze a friss olaj. nem lesz egyszerű ennek a végére járni. 1000 km se mentem vele és fél litert hozzá kellett öntenem




Lehet, hogy mélyebben bele kell nyúlni a zsebedbe, mert ez a mutatvány ott kezdődik, hogy ki kell venni a motort, meg le a hengerfejet. Aztán minden tömítést cserélni, ami meg lett bontva + szelepszár szimmering.



igen, hallottam már ilyen verziót is, egyébként 207.000 km van benne most. (nem csak az órában, ebben ennyi van, de ez egy másik fórum témája lenne, nem akarom hosszasan bizonygatni) egyébként mit jelent az a "mélyebben" bele kell nyúlni? a szelepszár szimmering mennyibe kerülhet?



Nemrég volt egy 540i V8 160.000km-rel, hasonlóan mint a tiéd, neki 600e forintba fájt a dolog, igaz kapott komplett kuplungot is lendkerékkel együtt. Ami nagyon fontos, olajcsere nem computer szerint, hanem 20 ezrenként és csak biztonságos forrásból.



Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2013. május 04. szombat, 17:28


Egy baratom hasonlo problemaval szembesült 3-4 honappal ezelött egy 2004-es 320i kapcsan. Eddig 4000 euro környeken van a javitasi költseg (mivel Nemetorszagban el es dolgozik), es annyit sikerült elerni, hogy a motor a tömiteseken keresztül mar nem nyomja ki az olajat, mert mar szinte mindegyik cserelve lett (szelepfedeltömites, szelepszarszimeringek, fötengelyszimeringek, olajdeknitömites, stb.). Viszont hosszu tavu utakon tovabbra is fogy az olaj, Stuttgart-Debrecen-Stuttgart utvonal alatt tovabbra is több, mint 1 liter olajat megeszik. Annyit sikerült megallapitanunk, hogy motorolajfogyas föleg üzemmeleg motor eseteben lep fel (hosszu tavu utakon). Tudom nem a legjobb összehasonlitasi alap, de azert több a semminel.

Remelem, hogy Te nem jarsz igy!
Szemy