gampetibor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gampetibor

BMWfanatic

Elismertség: 2% (18 pont) | Hozzászólások: 710

Elküldve: 2013. május 06. hétfő, 20:40


hil írta: Sziasztok!
Előre bocsátom: nem értek hozzá és ezért kérdezek, nem is vitaindítónak szánom felvetésemet! Nézegettem több helyen is a Xado olajok leírásait. Mindenhol nagyon jókat írnak, de hát a számok türelmesek, a papír meg sokat elbír. Nekem az ütött szöget a fejemben, hogy azt írták, fém-kerámia szemcséket tartalmaz az olaj, ami beépül a fémekbe, mint például a henger fala. Na most ez valóban így is működik, vagy ez csak az álom??? Mert én úgy gondolom, ha az olajban lebeg valami akár mikroszkópikus méretű kerámia, vagy akár más, az nem épül be sehová, csak koptató hatást fejt ki. Legalábbis korábbi tanulmányaim szerint ennek kell történnie, vagy hülye volt minden tanárom? Mint írtam, a papír mindent elvisel, ezért lenne jó tudni a tutit. Gondoltam, hogy kipróbálom mégis ezt a Xadot, de ettől most mégis inkább tartózkodnék az elolvasott rengeteg leírás és reklámszagú dolog miatt. Ha tud valaki ebben segíteni, azt nagyon megköszönném!

Persze tudom a végkifejletben lévő rákos beteg is hisz mindenféle csodaszerben, szed is mindent bőszen, végül mégis meghal.

Előre is köszi, és ne értsetek félre, nem ócsárolom a Xadot, csak biztosat szeretnék tudni.

bye: hil


Hali! Azt hiszem én az elsők közt voltam akik használni kezdték a xado termékeket. Én nem emlékszem hogy lebegne benne valami fém vagy kerámia csak valami katalizátor ami szénfeldúsulást eredményez és ettől keményedik fel a fal vagy valami ilyesmi. Én sem értek hozzá és nem is érdekel hogy képez e fémkerámia felületet. Egy dolog biztos: a motor könnyedebben indul, egyenletesebben jár, reggel télen a hidegben régen picit szóltak a hidrotőkék - ez is megszűnt. Nekem ez számít a többit leszarom... A váltóm is simább lett az adalék után. A motormosó pedig soha nem látott retket oldott fel, olyan olaj jött le mint egy 100 éves dízel kombájnból. Engem ezek a dolgok meggyőztek. Ennyi. Ja és nincs olajkereskedésem se! Csak leírtam a tapasztalataimat mert sokan kérdezték. Az emberek mindíg is félnek az ismeretlentől ami természetes, én bevállaltam, engem meggyőzött. /Így jártam a nankang gumival is. Fikázza mindenki ( pedig soha nem használta tehát alaptalanul ) nálam 18-as méretben hibátlanul teljesít! /
Gondolom majd most jól megkapom, hogy ezeket csak azért mondom, hogy magamat nyugtassam meg mert olajkereskedésem van stb... de nem baj, mindenki azt gondol és vesz meg amit jónak lát!


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. május 06. hétfő, 20:47

xmanez88
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530i
Évjárat: 2003

státusz xmanez88

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 87

Elküldve: 2013. május 06. hétfő, 20:36


YELLOW írta:
xmanez88 írta:
m_attila írta:
YELLOW írta:
m_attila írta:

Az M54 es motorcsalád olajfogyasztási kedvét nem feltétlenül egy x fajta olaj fogja elvenni
sajnos...


és az M54 és korábbi M52 miért olajfalósak? valamelyik topic-ba pont írtam (lehet pont ide), hogy legtöbben ezekből panaszkodnak autópályás haladáskor olajfogyasztásra. én pl ezért nem vettem 2.2-es, mivel FL-ben csak ez volt már, mert ezt hallottam már anno is. vagy egyáltalán orvosolható valahogy az olajzaba?


Orvosolható megbontással


érdekelne a te véleményed is, mert most ebben a témában mindenkit meghallgatok, nekem is M54 van... írod a megbontást... ha megbontásra kerül, akkor mit "kell" rajta orvosolni a te tudomásod szerint?



szerintem hívd fel, nem véletlen nem írta le szerintem... szakmai titok, ami nem baj. vagy privátban kérdezd meg.


rendben, látod erre nem is gondoltam, lehet, hogy van aki itt próbál szakmai titkokhoz jutni...



xmanez88
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530i
Évjárat: 2003

státusz xmanez88

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 87

Elküldve: 2013. május 06. hétfő, 20:35


YELLOW írta:
xmanez88 írta: miért yellow neked tényleg csak olyan kevés van a kocsidban? csak keveset mész vele?


keveset megyek vele. leginkább helyben mozgok, mellé buszozok, meg van fater kocsija is.
6 év alatt 30ezer körül mentem. igen joggal merül fel a kérdés, hogy így hogy mondok bármiről is véleményt.


és új kora óta nálad van? mondjuk látszik a képeken, hogy nagy becsben tartott példány
faterodé is BMW?
a véleményekkel kapcsolatban pedig, szerintem abból is sok infót gyűjtesz, gondolom én, hogy sok ember sok problémáját elolvasod.




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. május 06. hétfő, 20:28


xmanez88 írta:
m_attila írta:
YELLOW írta:
m_attila írta:

Az M54 es motorcsalád olajfogyasztási kedvét nem feltétlenül egy x fajta olaj fogja elvenni
sajnos...


és az M54 és korábbi M52 miért olajfalósak? valamelyik topic-ba pont írtam (lehet pont ide), hogy legtöbben ezekből panaszkodnak autópályás haladáskor olajfogyasztásra. én pl ezért nem vettem 2.2-es, mivel FL-ben csak ez volt már, mert ezt hallottam már anno is. vagy egyáltalán orvosolható valahogy az olajzaba?


Orvosolható megbontással


érdekelne a te véleményed is, mert most ebben a témában mindenkit meghallgatok, nekem is M54 van... írod a megbontást... ha megbontásra kerül, akkor mit "kell" rajta orvosolni a te tudomásod szerint?



szerintem hívd fel, nem véletlen nem írta le szerintem... szakmai titok, ami nem baj. vagy privátban kérdezd meg.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. május 06. hétfő, 20:26


xmanez88 írta: miért yellow neked tényleg csak olyan kevés van a kocsidban? csak keveset mész vele?


keveset megyek vele. leginkább helyben mozgok, mellé buszozok, meg van fater kocsija is.
6 év alatt 30ezer körül mentem. igen joggal merül fel a kérdés, hogy így hogy mondok bármiről is véleményt.

xmanez88
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530i
Évjárat: 2003

státusz xmanez88

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 87

Elküldve: 2013. május 06. hétfő, 20:25


m_attila írta:
YELLOW írta:
m_attila írta:

Az M54 es motorcsalád olajfogyasztási kedvét nem feltétlenül egy x fajta olaj fogja elvenni
sajnos...


és az M54 és korábbi M52 miért olajfalósak? valamelyik topic-ba pont írtam (lehet pont ide), hogy legtöbben ezekből panaszkodnak autópályás haladáskor olajfogyasztásra. én pl ezért nem vettem 2.2-es, mivel FL-ben csak ez volt már, mert ezt hallottam már anno is. vagy egyáltalán orvosolható valahogy az olajzaba?


Orvosolható megbontással


érdekelne a te véleményed is, mert most ebben a témában mindenkit meghallgatok, nekem is M54 van... írod a megbontást... ha megbontásra kerül, akkor mit "kell" rajta orvosolni a te tudomásod szerint?



xmanez88
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530i
Évjárat: 2003

státusz xmanez88

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 87

Elküldve: 2013. május 06. hétfő, 20:23


miért yellow neked tényleg csak olyan kevés van a kocsidban? csak keveset mész vele?


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. május 06. hétfő, 20:02


Sziasztok!
Előre bocsátom: nem értek hozzá és ezért kérdezek, nem is vitaindítónak szánom felvetésemet! Nézegettem több helyen is a Xado olajok leírásait. Mindenhol nagyon jókat írnak, de hát a számok türelmesek, a papír meg sokat elbír. Nekem az ütött szöget a fejemben, hogy azt írták, fém-kerámia szemcséket tartalmaz az olaj, ami beépül a fémekbe, mint például a henger fala. Na most ez valóban így is működik, vagy ez csak az álom??? Mert én úgy gondolom, ha az olajban lebeg valami akár mikroszkópikus méretű kerámia, vagy akár más, az nem épül be sehová, csak koptató hatást fejt ki. Legalábbis korábbi tanulmányaim szerint ennek kell történnie, vagy hülye volt minden tanárom? Mint írtam, a papír mindent elvisel, ezért lenne jó tudni a tutit. Gondoltam, hogy kipróbálom mégis ezt a Xadot, de ettől most mégis inkább tartózkodnék az elolvasott rengeteg leírás és reklámszagú dolog miatt. Ha tud valaki ebben segíteni, azt nagyon megköszönném!

Persze tudom a végkifejletben lévő rákos beteg is hisz mindenféle csodaszerben, szed is mindent bőszen, végül mégis meghal.

Előre is köszi, és ne értsetek félre, nem ócsárolom a Xadot, csak biztosat szeretnék tudni.

bye: hil


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. május 06. hétfő, 13:32


negativ0001 írta:
xmanez88 írta:
YELLOW írta:
zoliika írta:
Ez egyébként viccesés nem kötöszködni akarok.Anno,mikor 2010 környékén ide regeltem leírtam a Prolong-os tapasztalataimat.Leugattak egy páran kiröhögtek bla-bla.Gondolom azért ,mert rajtam kívül valószínű senki nem próbálta itt a fórumon.A hozzászólásokban javarészt kiemelve kifejtette mindenki ,hogy semmilyen féle-fajta adalékot nem szabad tenni a motorolajba,nemhogy olajcsere előtt "blokkmosást" végzünk Xadóval!Most ahogy olvasgatom ezeket a Xado-s ódákat csak annyi az észrevételem,hogy 3 év alatt gyorsan megváltozott 1-2 ember véleménye.Most ez melyik szindróma?-az egy bolond százat csinál?
-valakinek sok van raktáron és marketing stratégiája bejött,hogy mindenki ráharapott?
-vagy 3 év alatt úgy alakultak a dolgok-események,hogy nyitotabbak lettek a fórumtársak?
Nem filozofálni akarok csak érdekes!


jogos. az adalékkal én sem értek egyet, se olaj, sem üzemanyag. viszont a mosót lehet én is kipróbálom, így 100ezerhez közelítvén, illetve a következőnél is, aztán szerintem egy köv 100ezerig semmi megint.
elvileg minden olaj, üzemanyag tartalmazza azokat az adalékokat, amiket kell.
az olajakban benne vannak azok a detergensek is, amik pont a motorblokk tisztulásáért felelősek. akiknél lerakódik valami, az azért lehet, mert korábban valamikor egyszer vagy többször szar olaj lett beletéve, esetleg többet mentek az olajjal, mint kellett volna, stb.


igazad van, ha sokan csak fele annyira "izgulnának" az olaj minősége miatt, és a csereperiódus betartása miatt, mint mi itt a fórumon lévő BMW-sek, akkor de szép is lenne a világ és ha vennénk egy használt autót, nyugodt szívvel tudhatnánk, hogy megadták neki, ami jár.. de sajnos ez csak álom. hiába teszünk meg mindent, ha előttünk úgymond, magasról tett rá az előző tulaj. és sokszor az ember ennek issza a levét. jó, aki újan vesz autót, az más tészta



xmanez88: egyik szindroma sem, egyszeruen sokkal jobb es mas a XAdo, mint a Metabond, vagy Prolong, amik csak sima olajadalekok. A xado, nem olajadalek.

yellow: minel hamarabb csinalod meg a mosast annal jobb, de utana tegyel ugyan ilyen olajat, csak hogy lassuk mi a velmenyed, na aztan ne adj Isten meg a 1Stage-t is kiprobalnad.

zoliika: hat jo lenne, ha mindneki ennyire izgulna, de mivel nem igy van en eppen ezert adok meg minden jot a gepnek , minel hamarabb.



motorolaj már meg van, de nem szadó

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2013. május 06. hétfő, 13:27


xmanez88 írta:
YELLOW írta:
zoliika írta:
Ez egyébként viccesés nem kötöszködni akarok.Anno,mikor 2010 környékén ide regeltem leírtam a Prolong-os tapasztalataimat.Leugattak egy páran kiröhögtek bla-bla.Gondolom azért ,mert rajtam kívül valószínű senki nem próbálta itt a fórumon.A hozzászólásokban javarészt kiemelve kifejtette mindenki ,hogy semmilyen féle-fajta adalékot nem szabad tenni a motorolajba,nemhogy olajcsere előtt "blokkmosást" végzünk Xadóval!Most ahogy olvasgatom ezeket a Xado-s ódákat csak annyi az észrevételem,hogy 3 év alatt gyorsan megváltozott 1-2 ember véleménye.Most ez melyik szindróma?-az egy bolond százat csinál?
-valakinek sok van raktáron és marketing stratégiája bejött,hogy mindenki ráharapott?
-vagy 3 év alatt úgy alakultak a dolgok-események,hogy nyitotabbak lettek a fórumtársak?
Nem filozofálni akarok csak érdekes!


jogos. az adalékkal én sem értek egyet, se olaj, sem üzemanyag. viszont a mosót lehet én is kipróbálom, így 100ezerhez közelítvén, illetve a következőnél is, aztán szerintem egy köv 100ezerig semmi megint.
elvileg minden olaj, üzemanyag tartalmazza azokat az adalékokat, amiket kell.
az olajakban benne vannak azok a detergensek is, amik pont a motorblokk tisztulásáért felelősek. akiknél lerakódik valami, az azért lehet, mert korábban valamikor egyszer vagy többször szar olaj lett beletéve, esetleg többet mentek az olajjal, mint kellett volna, stb.


igazad van, ha sokan csak fele annyira "izgulnának" az olaj minősége miatt, és a csereperiódus betartása miatt, mint mi itt a fórumon lévő BMW-sek, akkor de szép is lenne a világ és ha vennénk egy használt autót, nyugodt szívvel tudhatnánk, hogy megadták neki, ami jár.. de sajnos ez csak álom. hiába teszünk meg mindent, ha előttünk úgymond, magasról tett rá az előző tulaj. és sokszor az ember ennek issza a levét. jó, aki újan vesz autót, az más tészta



xmanez88: egyik szindroma sem, egyszeruen sokkal jobb es mas a XAdo, mint a Metabond, vagy Prolong, amik csak sima olajadalekok. A xado, nem olajadalek.

yellow: minel hamarabb csinalod meg a mosast annal jobb, de utana tegyel ugyan ilyen olajat, csak hogy lassuk mi a velmenyed, na aztan ne adj Isten meg a 1Stage-t is kiprobalnad.

zoliika: hat jo lenne, ha mindneki ennyire izgulna, de mivel nem igy van en eppen ezert adok meg minden jot a gepnek , minel hamarabb.



m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2013. május 06. hétfő, 09:01


YELLOW írta:
m_attila írta:

Az M54 es motorcsalád olajfogyasztási kedvét nem feltétlenül egy x fajta olaj fogja elvenni
sajnos...


és az M54 és korábbi M52 miért olajfalósak? valamelyik topic-ba pont írtam (lehet pont ide), hogy legtöbben ezekből panaszkodnak autópályás haladáskor olajfogyasztásra. én pl ezért nem vettem 2.2-es, mivel FL-ben csak ez volt már, mert ezt hallottam már anno is. vagy egyáltalán orvosolható valahogy az olajzaba?


Orvosolható megbontással


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. május 06. hétfő, 09:00


m_attila írta:

Az M54 es motorcsalád olajfogyasztási kedvét nem feltétlenül egy x fajta olaj fogja elvenni
sajnos...


és az M54 és korábbi M52 miért olajfalósak? valamelyik topic-ba pont írtam (lehet pont ide), hogy legtöbben ezekből panaszkodnak autópályás haladáskor olajfogyasztásra. én pl ezért nem vettem 2.2-es, mivel FL-ben csak ez volt már, mert ezt hallottam már anno is. vagy egyáltalán orvosolható valahogy az olajzaba?

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2013. május 06. hétfő, 08:39


xmanez88 írta:
YELLOW írta:
zoliika írta:
Ez egyébként viccesés nem kötöszködni akarok.Anno,mikor 2010 környékén ide regeltem leírtam a Prolong-os tapasztalataimat.Leugattak egy páran kiröhögtek bla-bla.Gondolom azért ,mert rajtam kívül valószínű senki nem próbálta itt a fórumon.A hozzászólásokban javarészt kiemelve kifejtette mindenki ,hogy semmilyen féle-fajta adalékot nem szabad tenni a motorolajba,nemhogy olajcsere előtt "blokkmosást" végzünk Xadóval!Most ahogy olvasgatom ezeket a Xado-s ódákat csak annyi az észrevételem,hogy 3 év alatt gyorsan megváltozott 1-2 ember véleménye.Most ez melyik szindróma?-az egy bolond százat csinál?
-valakinek sok van raktáron és marketing stratégiája bejött,hogy mindenki ráharapott?
-vagy 3 év alatt úgy alakultak a dolgok-események,hogy nyitotabbak lettek a fórumtársak?
Nem filozofálni akarok csak érdekes!


jogos. az adalékkal én sem értek egyet, se olaj, sem üzemanyag. viszont a mosót lehet én is kipróbálom, így 100ezerhez közelítvén, illetve a következőnél is, aztán szerintem egy köv 100ezerig semmi megint.
elvileg minden olaj, üzemanyag tartalmazza azokat az adalékokat, amiket kell.
az olajakban benne vannak azok a detergensek is, amik pont a motorblokk tisztulásáért felelősek. akiknél lerakódik valami, az azért lehet, mert korábban valamikor egyszer vagy többször szar olaj lett beletéve, esetleg többet mentek az olajjal, mint kellett volna, stb.


igazad van, ha sokan csak fele annyira "izgulnának" az olaj minősége miatt, és a csereperiódus betartása miatt, mint mi itt a fórumon lévő BMW-sek, akkor de szép is lenne a világ és ha vennénk egy használt autót, nyugodt szívvel tudhatnánk, hogy megadták neki, ami jár.. de sajnos ez csak álom. hiába teszünk meg mindent, ha előttünk úgymond, magasról tett rá az előző tulaj. és sokszor az ember ennek issza a levét. jó, aki újan vesz autót, az más tészta



Az M54 es motorcsalád olajfogyasztási kedvét nem feltétlenül egy x fajta olaj fogja elvenni
sajnos...


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. május 06. hétfő, 08:37


si3rrabravo írta:
YELLOW írta: 100ezerhez közelítvén, illetve a következőnél is, aztán szerintem egy köv 100ezerig semmi megint.


Szerintem a kovetkezo 100ezer km-t, ha 100 evig elnel, akkor sem tudnad beletenni abba az autoba. Lehet az kocsid elobb hullik rozsdas darabjaira, mint hogy atforduljon egy 200ezres hatart!

Just sayin...


hát én ezt tudom, kb 18 év múlva elérem a 200ezret (már ha minden marad így)

si3rrabravo
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2007

státusz si3rrabravo

Fórumlakó

Elismertség: 9% (26 pont) | Hozzászólások: 271

Elküldve: 2013. május 06. hétfő, 00:55


YELLOW írta: 100ezerhez közelítvén, illetve a következőnél is, aztán szerintem egy köv 100ezerig semmi megint.


Szerintem a kovetkezo 100ezer km-t, ha 100 evig elnel, akkor sem tudnad beletenni abba az autoba. Lehet az kocsid elobb hullik rozsdas darabjaira, mint hogy atforduljon egy 200ezres hatart!

Just sayin...