YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17589

Elküldve: 2013. június 25. kedd, 21:21


hil írta:
YELLOW írta:
szotakdavid írta:
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:

nem érted hawer! a lényeg, hogy honnan tudod, hogy mindegyiket a BMW adja hozzá? erre irányult a cimkenyomtatási irományom... persze ez minden olajra elmondható.


Szia Y!
Nem okoskodni akarok, de ha már tudnak gyártani dobozt, címkét, akkor gondolom a vonalkóddal is megbirkóznak.
A GM olaj az a Dexoz vagy milyen nevű nem is rossz olaj, BMW LL04 minősítése van. Nejem Corsájában nagyon jól használható.
hil



igaz. én még jót most először tőled hallok a GM olajról...


Csatlakozom Hil véleményéhez Opelba tökéletes a GM olaj.


faternak H astrába Castrol Professional Longtec 0w-30-ak voltak rendelve (GM minősítéses). az utolsó alkalommal, már nem német vonalkódos volt, hanem asszem olasz nem akartam visszaküldetni, hát belement. mostanában rosszalkodott az autó, ezért végül hivatalos Opel szervízbe is elkerült, ahol ugye mint már írtam, azt mondták dízel olaj van benne, mert olyan fekete. nem az olajtól lesz fekete, hanem az üzemtől, mármint a dízel üzemű motortól lesz sötétebb az olaj. na mindegy. én még nem néztem meg, de legközelebb Eneos megy az Opelba. mondjuk a fogyasztása megnőtt, a rángatástól, valószínű keverékképzés miatt. mostanában sokat ment hosszútávot, gyanakodom sok volt a kipuf rendszerben a kondenzvíz, mert hosszú ideje csak dolgozni vagy horgászni járt fater. a GM olaj minőségéről opel fanatikusok nyilatkoztak.

Szia Yellow!
Igen, valóban nem volt jó hírük a GM olajoknak.....régebben! Magam is Opeles voltam és megtapasztaltam azokat. Viszont megjelent a Dexos fullsynt olaj, azok már hibátlanok. Magam részéről az a véleményem, hogy az olaj téma rendesen túl van lihegve. Nem rossz a BMW olaj, most Xado van benne, de semmi különbséget nem érzek a BMW olajhoz képest.

Az olajnak meg pont az az egyik dolga többek között, hogy kimossa a mocskot, ne engedje leülepedni, tehát joga, sőt kötelessége elszíneződni. Itt most benzin motorra gondolok, mert a dízelben az olaj színe pár Km után olyan mint a kátrány.

De igazából szinte teljesen felesleges itt akármiről is vitázni, mert úgyis falra hányt borsó az egész. Korábban ki lett tárgyalva az utólagos Xenon vele együtt az ezért járó rendőri basztatás, a napokban meg valaki pont Xenon lámpákat akart venni, természetesen a legggagyibb fajtát, amire pont Te válaszoltál is. Meg valaki áradozott a nevesincs gumiról, kapott is választ, majd megvette az intések ellenére, aztán nemrég írta, hogy szar az egész. Itt a mindenki a maga kárán okul működik vajon? Én is kérdeztem az N42 motorról, igazából érdemben nekem senki nem válaszolt. Akkor minek az egész.....
hil



ha érdemben nem válaszólt senki... (N42) én leírtam neked privátban is amit tudok, Te jöttél az elelnkezőjével. akkor minek írjak bármit is? vagy miért érdekel. nem akarlak én meggyőzni, a Te dolgod.
érdemben válaszolni senki nem fog, mert a szervizek nagyrészében is tök hülyék vannak, bármilyen márkéról is legyen szó. kevés olyan ember van, mint pl a Miki, aki full expert, mert a nagyrészének csak munka, amúgy nem érdekli. max pár dolgot tapasztalatból megjegyez.
van itt sok tapasztalat, de egy hibának több ola is lehet, lehet valakinek ez valakinek más volt rá a megoldás. és iylenkor jön a vita.
igen mindenki a maga kárán. tudom mi az oalj szerepe, de nekünk 32ezer km van az autóban, abban mi rakódhatna le? nagyon semmi. valóban nem tudom az új GM olaj milyen, de mert nem is foglalkozok vele, a régi dologról ítélem meg. ez lehet az én hibám.
igazából ezzel az utolsó kommenteddel nem is értem mire akartál célozni...

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. június 25. kedd, 19:51


YELLOW írta:
szotakdavid írta:
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:

nem érted hawer! a lényeg, hogy honnan tudod, hogy mindegyiket a BMW adja hozzá? erre irányult a cimkenyomtatási irományom... persze ez minden olajra elmondható.


Szia Y!
Nem okoskodni akarok, de ha már tudnak gyártani dobozt, címkét, akkor gondolom a vonalkóddal is megbirkóznak.
A GM olaj az a Dexoz vagy milyen nevű nem is rossz olaj, BMW LL04 minősítése van. Nejem Corsájában nagyon jól használható.
hil



igaz. én még jót most először tőled hallok a GM olajról...


Csatlakozom Hil véleményéhez Opelba tökéletes a GM olaj.


faternak H astrába Castrol Professional Longtec 0w-30-ak voltak rendelve (GM minősítéses). az utolsó alkalommal, már nem német vonalkódos volt, hanem asszem olasz nem akartam visszaküldetni, hát belement. mostanában rosszalkodott az autó, ezért végül hivatalos Opel szervízbe is elkerült, ahol ugye mint már írtam, azt mondták dízel olaj van benne, mert olyan fekete. nem az olajtól lesz fekete, hanem az üzemtől, mármint a dízel üzemű motortól lesz sötétebb az olaj. na mindegy. én még nem néztem meg, de legközelebb Eneos megy az Opelba. mondjuk a fogyasztása megnőtt, a rángatástól, valószínű keverékképzés miatt. mostanában sokat ment hosszútávot, gyanakodom sok volt a kipuf rendszerben a kondenzvíz, mert hosszú ideje csak dolgozni vagy horgászni járt fater. a GM olaj minőségéről opel fanatikusok nyilatkoztak.

Szia Yellow!
Igen, valóban nem volt jó hírük a GM olajoknak.....régebben! Magam is Opeles voltam és megtapasztaltam azokat. Viszont megjelent a Dexos fullsynt olaj, azok már hibátlanok. Magam részéről az a véleményem, hogy az olaj téma rendesen túl van lihegve. Nem rossz a BMW olaj, most Xado van benne, de semmi különbséget nem érzek a BMW olajhoz képest.

Az olajnak meg pont az az egyik dolga többek között, hogy kimossa a mocskot, ne engedje leülepedni, tehát joga, sőt kötelessége elszíneződni. Itt most benzin motorra gondolok, mert a dízelben az olaj színe pár Km után olyan mint a kátrány.

De igazából szinte teljesen felesleges itt akármiről is vitázni, mert úgyis falra hányt borsó az egész. Korábban ki lett tárgyalva az utólagos Xenon vele együtt az ezért járó rendőri basztatás, a napokban meg valaki pont Xenon lámpákat akart venni, természetesen a legggagyibb fajtát, amire pont Te válaszoltál is. Meg valaki áradozott a nevesincs gumiról, kapott is választ, majd megvette az intések ellenére, aztán nemrég írta, hogy szar az egész. Itt a mindenki a maga kárán okul működik vajon? Én is kérdeztem az N42 motorról, igazából érdemben nekem senki nem válaszolt. Akkor minek az egész.....
hil









Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. június 25. kedd, 19:58

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17589

Elküldve: 2013. június 25. kedd, 19:34


szotakdavid írta:
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:

nem érted hawer! a lényeg, hogy honnan tudod, hogy mindegyiket a BMW adja hozzá? erre irányult a cimkenyomtatási irományom... persze ez minden olajra elmondható.


Szia Y!
Nem okoskodni akarok, de ha már tudnak gyártani dobozt, címkét, akkor gondolom a vonalkóddal is megbirkóznak.
A GM olaj az a Dexoz vagy milyen nevű nem is rossz olaj, BMW LL04 minősítése van. Nejem Corsájában nagyon jól használható.
hil



igaz. én még jót most először tőled hallok a GM olajról...


Csatlakozom Hil véleményéhez Opelba tökéletes a GM olaj.


faternak H astrába Castrol Professional Longtec 0w-30-ak voltak rendelve (GM minősítéses). az utolsó alkalommal, már nem német vonalkódos volt, hanem asszem olasz nem akartam visszaküldetni, hát belement. mostanában rosszalkodott az autó, ezért végül hivatalos Opel szervízbe is elkerült, ahol ugye mint már írtam, azt mondták dízel olaj van benne, mert olyan fekete. nem az olajtól lesz fekete, hanem az üzemtől, mármint a dízel üzemű motortól lesz sötétebb az olaj. na mindegy. én még nem néztem meg, de legközelebb Eneos megy az Opelba. mondjuk a fogyasztása megnőtt, a rángatástól, valószínű keverékképzés miatt. mostanában sokat ment hosszútávot, gyanakodom sok volt a kipuf rendszerben a kondenzvíz, mert hosszú ideje csak dolgozni vagy horgászni járt fater. a GM olaj minőségéről opel fanatikusok nyilatkoztak.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. június 25. kedd, 19:15


YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:

nem érted hawer! a lényeg, hogy honnan tudod, hogy mindegyiket a BMW adja hozzá? erre irányult a cimkenyomtatási irományom... persze ez minden olajra elmondható.


Szia Y!
Nem okoskodni akarok, de ha már tudnak gyártani dobozt, címkét, akkor gondolom a vonalkóddal is megbirkóznak.
A GM olaj az a Dexoz vagy milyen nevű nem is rossz olaj, BMW LL04 minősítése van. Nejem Corsájában nagyon jól használható.
hil



igaz. én még jót most először tőled hallok a GM olajról...


Csatlakozom Hil véleményéhez Opelba tökéletes a GM olaj.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17589

Elküldve: 2013. június 25. kedd, 18:51


hil írta:
YELLOW írta:

nem érted hawer! a lényeg, hogy honnan tudod, hogy mindegyiket a BMW adja hozzá? erre irányult a cimkenyomtatási irományom... persze ez minden olajra elmondható.


Szia Y!
Nem okoskodni akarok, de ha már tudnak gyártani dobozt, címkét, akkor gondolom a vonalkóddal is megbirkóznak.
A GM olaj az a Dexoz vagy milyen nevű nem is rossz olaj, BMW LL04 minősítése van. Nejem Corsájában nagyon jól használható.
hil



igaz. én még jót most először tőled hallok a GM olajról...

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. június 25. kedd, 18:03


YELLOW írta:

nem érted hawer! a lényeg, hogy honnan tudod, hogy mindegyiket a BMW adja hozzá? erre irányult a cimkenyomtatási irományom... persze ez minden olajra elmondható.


Szia Y!
Nem okoskodni akarok, de ha már tudnak gyártani dobozt, címkét, akkor gondolom a vonalkóddal is megbirkóznak.
A GM olaj az a Dexoz vagy milyen nevű nem is rossz olaj, BMW LL04 minősítése van. Nejem Corsájában nagyon jól használható.
hil



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17589

Elküldve: 2013. június 25. kedd, 09:57


ember84 írta:
YELLOW írta:
jlaci74 írta:

Örök téma ez a gyári olajat igen vagy sem...
Senkivel nem akarok vitatkozni a témában, még csak befolyásolni sem akarok senkit csak leírom a véleményem , tapasztalatom.
Több mint 15 éve foglalkozok alkatrésszel és kenőanyagokkal is.
A gyári olajat azért lehet sok helyen venni mert igény van rá és azért olcsó mert verseny van a piacon. Ilyen egyszerű. Hamisítványt még nem láttam, szerintem azok terjesztik a rémhírt akik csak viszonylag drágábban tudják adni, így meg kell magyarázni, hogy a konkurencia miért olcsóbb...
Egyébként saját , családi és ügyfélkörben a sokat emlegetett 5w30 került már X6 benzin turbotól a facelift 525d-ig sok autóba ( e46 320d, e39 525d-530d, stb... ), de soha sem volt semmilyen probléma.
Hogy milyen olaj van a flakonban ? Kit érdekel? Ha a BMW adta hozzá a logóját, nevét akkor biztos jó..., nem?
Kicsit túl van misztifikálva ez az egész...
Mondom a fentieket úgy, hogy tudok adni jó áron Mobilt, Aralt, Eneost, szinte bármit az ügyfeleimnek, ( 90%-ban mégis a gyárit választják...)


értem amit írsz...
azért választják, mert ilyen egyszerűen gondolják, ahogy leírtad, mert ott a BMW logo. tudod menniyből tartana csinálnom egy hunoil flakonra BMW logo-s olajcimkét? nem sokba.
számomra ez a BMW olaj olyan dolog, hogy el lehet mondani, ki lehet hazsnáltautós odllaonrakni a képet a gyári olajról, meg leírni, hogy csak gyári BMW alkatrészekkel javítva, stb. BMW szervízbe amit láttam Castrolt tettek bele. miért nem a BMW dobozost akkor? igen valószínű abban is castrol van, de marketing miatt, akkor csak az lenne a jobb lássa a tulaj a törődést. vagy húzzak párhuzamot az egetverően szar GM olajjal? pedig attól én is jobbnak tartom.
amúgy amennyit én jrok még hunoilt is bele lehetne tölteni, ha elég bevállalós lennék
amúgy ha átlag felhazsnáló lennék nulla technikai érzékkel, valszeg én is gyári BMW olajat vennék.


Minek venni BMW-t,ha bolondok tervezik,és szar olajat adnak hozzá?


nem érted hawer! a lényeg, hogy honnan tudod, hogy mindegyiket a BMW adja hozzá? erre irányult a cimkenyomtatási irományom... persze ez minden olajra elmondható.


ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2013. június 24. hétfő, 22:40


jlaci74 írta:
YELLOW írta:
Atesz írta:
YELLOW írta:
Atesz írta:
YELLOW írta:
Atesz írta: Sziasztok.

Lenne egy kérdésem. Olajcsere és szűrőcserék előtt állok. Szerintetek melyik a legideálisabb? Olajból a gyári BMW 5W-30-ast tettem bele tavaly, szűrők pedig összes Knecht márkájú. Van ennél jobb olaj, illetve szűrő a kocsi számára? E46 320d 150HP a típus. Várom a véleményeket, illetve tapasztalatokat!

Peace mindenkinek!


szűrőkben teljesen jó a Knecht, vagy Mahle, végülis ugyanaz. olajból meg csak vita szokott lenni, ha neked eddig jó volt, akkor vedd bele ugyanazt. nyárra jó az 5w-30, de télre én 0w-30-at tennék bele, ha nem sok a km, és nem eszi az olajat.


Akkor a szűrők maradnak, meg az olaj is. Hát a km az 210.000, de nem igazán eszi az olajat. És mi a tapasztalat az internetes áruházakkal?Gondolok én az olajborze.hu-ra?Mennyire megbízhatóak?


én máshonnan rendelek. nekem sokszor van gondom de eddig bármi volt megoldódott, engesztelés képen bort kaptam (antialkesz vagyok), amúgy gond nincs vele. 2 oldallal volt dolgom, mindkettővel volt gond, de megoldották. én a formula3000-ről rendelek, ők úgy reklámozzák magukat, hogy csak eredeti termék, közvetlen a gyártótól. bár voltak már kétségeim ezzel kapcsolatban, azt becseréltettem igaz fater autójába való olajjal volt gond. vagy épp rendelési mizéria, megjöttek a visszaigazoló e-mail-ek, mindegyik, igaz nem sorban aztán várok itthon olaj meg sehol... végülis minden meglett.


Szabad megkérdeznem te milyen olajat használsz?


én 10ezer +/-2ezer km-ként cserélek, nekem ez 2 év
először 5w-50 Aral Megatronic-ot raktam bele, ez iylen még tuningbuzis korszakom volt, sportos olajat akartam (castrol edge sport kizárt volt). aztán 2 x Castrol Professional Powerflow 0w-30 BMW LL-04-es olaj ment bele, a második még most is benne van, kb 1-2 hónapig. mivel ebben a formában ez az olaj már nem létezik, így többet Castrolt nem teszek bele, nem írom le miért párszor már megtettem. megvan a következő olaj, ami Aral SuperTronic 0w-40 BMW LL-04 specifikációval is. Az Aral is BP csoport tag, akár a Castrol, de ezt csak németben gyártják, ezért döntöttem e mellett. valószínű legközelebb az Eneos olaj fog jönni. Nagyon sok jó tapasztalat van róla, pl V8-as bömci blokk, castrolt ette (10w-40) az eneos 5w-30, vagy 5w-40-et meg nem. csendesebb a motor. van neki spéci olaja, igaz drágább jóval Sustina névre hallgat. ez kb olyan lehet mint az általam hazsnált castrol-lok. még Mobil 1-nek van néhány olaja, amit beletennék egy BMW-be. itt mindneki tudja, hogy BMW dobozos olajat meg sosem tennék bele, számomra (bár már megírták, hogy castrol) nem tisztázott az eredete, túl sokan árulják ahhoz képest. ezért is írtam, ha neked bevállt, akkor használd, nem foglak lebeszélni róla, meg senkit most már.


Örök téma ez a gyári olajat igen vagy sem...
Senkivel nem akarok vitatkozni a témában, még csak befolyásolni sem akarok senkit csak leírom a véleményem , tapasztalatom.
Több mint 15 éve foglalkozok alkatrésszel és kenőanyagokkal is.
A gyári olajat azért lehet sok helyen venni mert igény van rá és azért olcsó mert verseny van a piacon. Ilyen egyszerű. Hamisítványt még nem láttam, szerintem azok terjesztik a rémhírt akik csak viszonylag drágábban tudják adni, így meg kell magyarázni, hogy a konkurencia miért olcsóbb...
Egyébként saját , családi és ügyfélkörben a sokat emlegetett 5w30 került már X6 benzin turbotól a facelift 525d-ig sok autóba ( e46 320d, e39 525d-530d, stb... ), de soha sem volt semmilyen probléma.
Hogy milyen olaj van a flakonban ? Kit érdekel? Ha a BMW adta hozzá a logóját, nevét akkor biztos jó..., nem?
Kicsit túl van misztifikálva ez az egész...
Mondom a fentieket úgy, hogy tudok adni jó áron Mobilt, Aralt, Eneost, szinte bármit az ügyfeleimnek, ( 90%-ban mégis a gyárit választják...)






autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. június 24. hétfő, 18:11


YELLOW írta:
jlaci74 írta:

Örök téma ez a gyári olajat igen vagy sem...
Senkivel nem akarok vitatkozni a témában, még csak befolyásolni sem akarok senkit csak leírom a véleményem , tapasztalatom.
Több mint 15 éve foglalkozok alkatrésszel és kenőanyagokkal is.
A gyári olajat azért lehet sok helyen venni mert igény van rá és azért olcsó mert verseny van a piacon. Ilyen egyszerű. Hamisítványt még nem láttam, szerintem azok terjesztik a rémhírt akik csak viszonylag drágábban tudják adni, így meg kell magyarázni, hogy a konkurencia miért olcsóbb...
Egyébként saját , családi és ügyfélkörben a sokat emlegetett 5w30 került már X6 benzin turbotól a facelift 525d-ig sok autóba ( e46 320d, e39 525d-530d, stb... ), de soha sem volt semmilyen probléma.
Hogy milyen olaj van a flakonban ? Kit érdekel? Ha a BMW adta hozzá a logóját, nevét akkor biztos jó..., nem?
Kicsit túl van misztifikálva ez az egész...
Mondom a fentieket úgy, hogy tudok adni jó áron Mobilt, Aralt, Eneost, szinte bármit az ügyfeleimnek, ( 90%-ban mégis a gyárit választják...)


értem amit írsz...
azért választják, mert ilyen egyszerűen gondolják, ahogy leírtad, mert ott a BMW logo. tudod menniyből tartana csinálnom egy hunoil flakonra BMW logo-s olajcimkét? nem sokba.
számomra ez a BMW olaj olyan dolog, hogy el lehet mondani, ki lehet hazsnáltautós odllaonrakni a képet a gyári olajról, meg leírni, hogy csak gyári BMW alkatrészekkel javítva, stb. BMW szervízbe amit láttam Castrolt tettek bele. miért nem a BMW dobozost akkor? igen valószínű abban is castrol van, de marketing miatt, akkor csak az lenne a jobb lássa a tulaj a törődést. vagy húzzak párhuzamot az egetverően szar GM olajjal? pedig attól én is jobbnak tartom.
amúgy amennyit én jrok még hunoilt is bele lehetne tölteni, ha elég bevállalós lennék
amúgy ha átlag felhazsnáló lennék nulla technikai érzékkel, valszeg én is gyári BMW olajat vennék.


Minek venni BMW-t,ha bolondok tervezik,és szar olajat adnak hozzá?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17589

Elküldve: 2013. június 23. vasárnap, 23:03


jlaci74 írta:

Örök téma ez a gyári olajat igen vagy sem...
Senkivel nem akarok vitatkozni a témában, még csak befolyásolni sem akarok senkit csak leírom a véleményem , tapasztalatom.
Több mint 15 éve foglalkozok alkatrésszel és kenőanyagokkal is.
A gyári olajat azért lehet sok helyen venni mert igény van rá és azért olcsó mert verseny van a piacon. Ilyen egyszerű. Hamisítványt még nem láttam, szerintem azok terjesztik a rémhírt akik csak viszonylag drágábban tudják adni, így meg kell magyarázni, hogy a konkurencia miért olcsóbb...
Egyébként saját , családi és ügyfélkörben a sokat emlegetett 5w30 került már X6 benzin turbotól a facelift 525d-ig sok autóba ( e46 320d, e39 525d-530d, stb... ), de soha sem volt semmilyen probléma.
Hogy milyen olaj van a flakonban ? Kit érdekel? Ha a BMW adta hozzá a logóját, nevét akkor biztos jó..., nem?
Kicsit túl van misztifikálva ez az egész...
Mondom a fentieket úgy, hogy tudok adni jó áron Mobilt, Aralt, Eneost, szinte bármit az ügyfeleimnek, ( 90%-ban mégis a gyárit választják...)


értem amit írsz...
azért választják, mert ilyen egyszerűen gondolják, ahogy leírtad, mert ott a BMW logo. tudod menniyből tartana csinálnom egy hunoil flakonra BMW logo-s olajcimkét? nem sokba.
számomra ez a BMW olaj olyan dolog, hogy el lehet mondani, ki lehet hazsnáltautós odllaonrakni a képet a gyári olajról, meg leírni, hogy csak gyári BMW alkatrészekkel javítva, stb. BMW szervízbe amit láttam Castrolt tettek bele. miért nem a BMW dobozost akkor? igen valószínű abban is castrol van, de marketing miatt, akkor csak az lenne a jobb lássa a tulaj a törődést. vagy húzzak párhuzamot az egetverően szar GM olajjal? pedig attól én is jobbnak tartom.
amúgy amennyit én jrok még hunoilt is bele lehetne tölteni, ha elég bevállalós lennék
amúgy ha átlag felhazsnáló lennék nulla technikai érzékkel, valszeg én is gyári BMW olajat vennék.

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. június 23. vasárnap, 22:52


YELLOW írta:
Atesz írta:
YELLOW írta:
Atesz írta:
YELLOW írta:
Atesz írta: Sziasztok.

Lenne egy kérdésem. Olajcsere és szűrőcserék előtt állok. Szerintetek melyik a legideálisabb? Olajból a gyári BMW 5W-30-ast tettem bele tavaly, szűrők pedig összes Knecht márkájú. Van ennél jobb olaj, illetve szűrő a kocsi számára? E46 320d 150HP a típus. Várom a véleményeket, illetve tapasztalatokat!

Peace mindenkinek!


szűrőkben teljesen jó a Knecht, vagy Mahle, végülis ugyanaz. olajból meg csak vita szokott lenni, ha neked eddig jó volt, akkor vedd bele ugyanazt. nyárra jó az 5w-30, de télre én 0w-30-at tennék bele, ha nem sok a km, és nem eszi az olajat.


Akkor a szűrők maradnak, meg az olaj is. Hát a km az 210.000, de nem igazán eszi az olajat. És mi a tapasztalat az internetes áruházakkal?Gondolok én az olajborze.hu-ra?Mennyire megbízhatóak?


én máshonnan rendelek. nekem sokszor van gondom de eddig bármi volt megoldódott, engesztelés képen bort kaptam (antialkesz vagyok), amúgy gond nincs vele. 2 oldallal volt dolgom, mindkettővel volt gond, de megoldották. én a formula3000-ről rendelek, ők úgy reklámozzák magukat, hogy csak eredeti termék, közvetlen a gyártótól. bár voltak már kétségeim ezzel kapcsolatban, azt becseréltettem igaz fater autójába való olajjal volt gond. vagy épp rendelési mizéria, megjöttek a visszaigazoló e-mail-ek, mindegyik, igaz nem sorban aztán várok itthon olaj meg sehol... végülis minden meglett.


Szabad megkérdeznem te milyen olajat használsz?


én 10ezer +/-2ezer km-ként cserélek, nekem ez 2 év
először 5w-50 Aral Megatronic-ot raktam bele, ez iylen még tuningbuzis korszakom volt, sportos olajat akartam (castrol edge sport kizárt volt). aztán 2 x Castrol Professional Powerflow 0w-30 BMW LL-04-es olaj ment bele, a második még most is benne van, kb 1-2 hónapig. mivel ebben a formában ez az olaj már nem létezik, így többet Castrolt nem teszek bele, nem írom le miért párszor már megtettem. megvan a következő olaj, ami Aral SuperTronic 0w-40 BMW LL-04 specifikációval is. Az Aral is BP csoport tag, akár a Castrol, de ezt csak németben gyártják, ezért döntöttem e mellett. valószínű legközelebb az Eneos olaj fog jönni. Nagyon sok jó tapasztalat van róla, pl V8-as bömci blokk, castrolt ette (10w-40) az eneos 5w-30, vagy 5w-40-et meg nem. csendesebb a motor. van neki spéci olaja, igaz drágább jóval Sustina névre hallgat. ez kb olyan lehet mint az általam hazsnált castrol-lok. még Mobil 1-nek van néhány olaja, amit beletennék egy BMW-be. itt mindneki tudja, hogy BMW dobozos olajat meg sosem tennék bele, számomra (bár már megírták, hogy castrol) nem tisztázott az eredete, túl sokan árulják ahhoz képest. ezért is írtam, ha neked bevállt, akkor használd, nem foglak lebeszélni róla, meg senkit most már.


Örök téma ez a gyári olajat igen vagy sem...
Senkivel nem akarok vitatkozni a témában, még csak befolyásolni sem akarok senkit csak leírom a véleményem , tapasztalatom.
Több mint 15 éve foglalkozok alkatrésszel és kenőanyagokkal is.
A gyári olajat azért lehet sok helyen venni mert igény van rá és azért olcsó mert verseny van a piacon. Ilyen egyszerű. Hamisítványt még nem láttam, szerintem azok terjesztik a rémhírt akik csak viszonylag drágábban tudják adni, így meg kell magyarázni, hogy a konkurencia miért olcsóbb...
Egyébként saját , családi és ügyfélkörben a sokat emlegetett 5w30 került már X6 benzin turbotól a facelift 525d-ig sok autóba ( e46 320d, e39 525d-530d, stb... ), de soha sem volt semmilyen probléma.
Hogy milyen olaj van a flakonban ? Kit érdekel? Ha a BMW adta hozzá a logóját, nevét akkor biztos jó..., nem?
Kicsit túl van misztifikálva ez az egész...
Mondom a fentieket úgy, hogy tudok adni jó áron Mobilt, Aralt, Eneost, szinte bármit az ügyfeleimnek, ( 90%-ban mégis a gyárit választják...)


jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2013. június 23. vasárnap, 20:23


Atesz írta:
Na fasza. Azért köszönöm. Nagyon sokat segítettél! Melyik a legjobb diag program? A DIS, INPA vagy a NCS?


Olvass vissza az OBD diagos topicba választ kapsz sok kérdésedre.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17589

Elküldve: 2013. június 23. vasárnap, 20:07


Atesz írta:
YELLOW írta:
Atesz írta: Van egy probléma a kocsival, amit semmilyen hiba visszajelző, semmi nem jelez, huzamosabb tempomat használat után (sokat járok pályán) mikor kikapcsolom, olyan mintha a kocsi nem akarna húzni. Például lelassítok, visszaváltok 5.-be, aztán mikor újra gyorsítani szeretnék, megáll pl 120-nál a km óra akárhogy nyomom a gázpedált. Aztán lelassítok visszakapcsolok 4.-be elkezd pörögni, dob egy koromfröccsöt és mintha semmi baja nem lenne ugyanúgy megy tovább. Ez lehet az olaj baja? Gondolom én nem elég finom, ilyesmi?


nem hiszem. néha rakoncátlankodhat a tempomat. egy akksi levétel, majd vissza segíthet rajta. de mivel neked turbós és dízeles, a hibák nagy tárháza okozhat ilyet. már ha hiba egyáltalán.


Na fasza. Azért köszönöm. Nagyon sokat segítettél! Melyik a legjobb diag program? A DIS, INPA vagy a NCS?


mindegyik jó, de mindegyik más-más területen. az egyik inkább hibaolvasásra, cuccok lelelenőrzésére, a másik meg programozásra.

Atesz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Atesz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 71

Elküldve: 2013. június 23. vasárnap, 20:05


YELLOW írta:
Atesz írta: Van egy probléma a kocsival, amit semmilyen hiba visszajelző, semmi nem jelez, huzamosabb tempomat használat után (sokat járok pályán) mikor kikapcsolom, olyan mintha a kocsi nem akarna húzni. Például lelassítok, visszaváltok 5.-be, aztán mikor újra gyorsítani szeretnék, megáll pl 120-nál a km óra akárhogy nyomom a gázpedált. Aztán lelassítok visszakapcsolok 4.-be elkezd pörögni, dob egy koromfröccsöt és mintha semmi baja nem lenne ugyanúgy megy tovább. Ez lehet az olaj baja? Gondolom én nem elég finom, ilyesmi?


nem hiszem. néha rakoncátlankodhat a tempomat. egy akksi levétel, majd vissza segíthet rajta. de mivel neked turbós és dízeles, a hibák nagy tárháza okozhat ilyet. már ha hiba egyáltalán.


Na fasza. Azért köszönöm. Nagyon sokat segítettél! Melyik a legjobb diag program? A DIS, INPA vagy a NCS?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17589

Elküldve: 2013. június 23. vasárnap, 20:03


Atesz írta: Van egy probléma a kocsival, amit semmilyen hiba visszajelző, semmi nem jelez, huzamosabb tempomat használat után (sokat járok pályán) mikor kikapcsolom, olyan mintha a kocsi nem akarna húzni. Például lelassítok, visszaváltok 5.-be, aztán mikor újra gyorsítani szeretnék, megáll pl 120-nál a km óra akárhogy nyomom a gázpedált. Aztán lelassítok visszakapcsolok 4.-be elkezd pörögni, dob egy koromfröccsöt és mintha semmi baja nem lenne ugyanúgy megy tovább. Ez lehet az olaj baja? Gondolom én nem elég finom, ilyesmi?


nem hiszem. néha rakoncátlankodhat a tempomat. egy akksi levétel, majd vissza segíthet rajta. de mivel neked turbós és dízeles, a hibák nagy tárháza okozhat ilyet. már ha hiba egyáltalán.