Elküldve: 2010. december 20. hétfő, 14:37
Látom már határozottan állsz neki a dolgoknak. Amit azonban ajánlani tudok: cseréld le az autószerelődet. Egyik 10W-40-es olaj sem tudja azokat a specifikációkat, melyet az M47N-hez előírtak. Nincs olyan magyarázat, amely szerint ez az olaj megfelel a te autódnak.
Persze most mondhatnád, hogy mentem vele x kilométert és nem vettem észre semmit, sőt az olaj sem fogy az autóból. Az idő sajnos ellened dolgozik és elöbb-utóbb tönkreteszi a motorod, ami persze valószínűleg már a következő tulajnál fog lecsapódni valamilyen formában, mondjuk idő elött tönkremegy valami: például a turbo. Hangsúlyozom olyan autókba melybe 10W-40-et írtak elő ott ez az olaj nyugodtan használható, tehát nem az olaj a hibás ha nem olyan helyre kerül, amibe való.
A neten millió olajválasztó létezik, szinte mindegyik olajgyártó neve alatt. Ha bármelyiket megnézed, egyik sem fog 10W-40-et ajánlani az autódba, pont azért mert egyáltalán nem oda való.
Kapásból két olajválasztó:
http://www.olyslager-lubricant...x?Lang=ger
http://www.olyslager-lubricant...nguage.asp
Amit ezek kidobnak azokat nyugodtan használhatod.
Ami pedig a sűrű/nemsűrű eszi/nemeszi dolgot illeti, így akár pakurával is járhatnánk, milyen szépen jártak vele a gőzmozdonyok a 60-as években.
Egy szónak is száz a vége, tégy amit akarsz, arra hallgatsz akire akarsz, de én lecserélném azt a 10W-40-et valami olyanra amire kell.
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. december 20. hétfő, 14:56