Elküldve: 2011. január 23. vasárnap, 17:20
Bizony ezek a kis kontakt hibák sok pénzt el visznek,hol itt hol ott jelez vissza,szerelőre meg költi a pénzt az ember.
Bár nem ide tartozik,de okulás képen.
Élőszőr csak azt éreztem,hogy néha le kapcsolt a tempomatom,utána ki világított minden ami fékkel kapcsolatos, DSC ,abs, stb..gondoltam valami jeladó, de hagytam,utána már olyat csinált hogy kis szűk kanyarba,néha egyedesbe,aktiválta magát a DSC volt hogy 30 al mentem kanyarodtam és be fékezte a kocsit,sokszor éreztem hogy menet közbe fogja a fék a kocsit úgy alig megy.Be be fog a fék,néha ujjibb hiba jelző világítások. Hát van egy mágnes kapcsoló a fékpedál mögött az szált el,és az összes fék rendszer hibát az generálta,és a legdurvább, hogy sokszor fékezést jelzett, holott nem is értem a pedálhoz,és fékezett is az autó. Még szerencse hogy nem 120 al mentem.
Az egész fékrendszert meg bolondította.
Nekem a sárga, még csak félig van a szint a nívó pálcán, már kezd vissza jelezni,mikor le állítom a kocsit. Általában ha hosszabb utat megyek. Nekem a bmw szervizbe azt mondták igen az olajszint érzékelő szokott szarakodni,régebben nekem is azt cserélték,ilyen jellegű hiba miatt.Mondjuk inkább előbb jelezzen,mint soha
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. január 23. vasárnap, 17:25