borigabi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz borigabi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2011. március 02. szerda, 21:01



Hamarosan aktuaálissá vélik az olajcsere kérdés...
Szerintetek milyen olajat rakjak m52b20-ba?
Van vkinek tapasztalata a Castrol Edge 0w-30-ról v néztem még Bmw gyári olajat 0w-30 Longlife-ot?
Előre is köszi

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2011. január 24. hétfő, 22:59



Jó éjt...


Sziasztok

Én is bmw alkatrészekkel foglalkozom immár 3 éve.
Engedjétek meg, hogy néhány sort írják, ezzel kezdeményezve a téma lezárását.
1. Gyári alkatrésznek az minősül, ami bmw dobozban (általában fehér)érkezik és tartalmazza a 11 karakteres bmw cikkszámot, ezen kívül minden más alkatrész utángyártott.
2. Az utángyártott alkatrészek világa sem túl bonyolult. Vannak gyárak akik elsődleges azaz o.e. beszállítói a bmw nek. Azaz ha kiveszünk egy olajszűrőt egy 320d ből a bmw logó mellett egy Knecht márkajelzést fogunk találni, ha egy levegőszűrőt akkor MANN márkajelzést, ha egy "olajnyomás szenzort" akkor pedig HELLA-t , ha egy vízhűtőt BEHR-t ...stb még sorolhatnám itt oldalakon keresztül, melyik alkatrészt ki gyártotta annó egy bmwnek. Ha nagyon szakszerű tájékoztatást kívánunk adni akkor ezt is tudnunk kell.
Ezek a gyárak gyártanak különböző minőségben, és pontossággal alkatrészeket. Ez azt jelenti, hogy pl egy bmw dobozos ékszíjtárcsa nem véletlenül kerül 80-100 ezer forintba, pedig mint tudjuk a CORTECO gyártotta a bmw nek, de CORTECO-ban ez fele annyi, csak azért mert minimális minőségi hiba lépett fel a gyártás során, és már nem kerülhetett bmw dobozba. Így keletkeznek a kiköszörült gyári bmw cikkszámos ékszíjtárcsák Corteco dobozban. ÉS Én ezt nevezném gyári beszállító termékének. Ezen felül amik mégtöbb méreteltéréssel, minőségi kifogással rendelkeznek, azokat a termékeket, most maradjunk az ékszíjtárcsáknál, a gyár (aki egyébként bmw beszállító) eladja csomagoló cégeknek, akik nem gyártanak csak csomagolnak, saját dobozukban, ilyen pl a Vaico, Meyle, Ruville..stb, sajnos rengeteg ilyen márka van. Ők legtöbbször nyomott árakon értékesítik a prémiumhoz képest. Nagyjából így működik a piac.
3. Nekünk kereskedőknek az a feladatunk, hogy ebben a világban korrekt tájékoztatást adjunk egy vásárlónak. Ha a vevő megérzi, hogy egyszer is becsaptuk, soha többet nem fog tőlünk vásárolni. Természetesen lehet árulni nem o.e. beszállítói termékeket, mert erre is van kereslet, bár én azt látom, hogy egyre ritkábban, ---de erről korrektül tájékoztatni kell az vásárlót.
Nyilván egy gyári bmw e46 első betét nem kerülhet pl 8ezer forintba..
Az ügyfél korrekt tájékoztatása mindig a kereskedő feladata.

3. A garancia érvényesítése mindig szakszerű beszereléshez kötött. DE NEM MÁRKASZERVÍZHEZ.
Ha egy gyári bmw alkatrészt értékesítünk,és probléma adódik vele, a garanciális ügyintézés feltétele, hogy ezt a hibát bmw márkaszerviz állapítsa meg, a beszerelést elvégezheti független javító is, de csak hivatalos (számlaképes) műhely. Ez így működik Magyarországon és egész Európában.

Tisztelettel:

M_Attila

javaslom a téma lezárását


[/quote]

[/quote]







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2011. január 24. hétfő, 23:01

autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2003

státusz pneurob

Fórumlakó

Elismertség: 7% (17 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2011. január 24. hétfő, 22:56


Szia Attila, teljesen egyetértek veled, köszönöm amit leírtál, tényleg így működnek a dolgok. Van viszont egy apró megjegyzésem. A Schmiedmann már 16 éve ezen az ingoványon lavírozva szűri ki és forgalmazza a minőségi BMW alkatrészeket, nem kis sikerrel, hisz ezalatt az idő alatt Európa legnagyobb BMW alkatrész kereskedőjévé nőtte ki magát. Magyarországon még az Unix, a Láng stb. a divat, de hamarosan vagy valamikor eljön az az idő, amikor márkaspecifikus kereskedőktől fogják az alkatrészek zömét vásárolni.
Ezzel a témát én is lezártnak tekintem, jó éjt mindenkinek.

m_attila írta: Sziasztok

Én is bmw alkatrészekkel foglalkozom immár 3 éve.
Engedjétek meg, hogy néhány sort írják, ezzel kezdeményezve a téma lezárását.
1. Gyári alkatrésznek az minősül, ami bmw dobozban (általában fehér)érkezik és tartalmazza a 11 karakteres bmw cikkszámot, ezen kívül minden más alkatrész utángyártott.
2. Az utángyártott alkatrészek világa sem túl bonyolult. Vannak gyárak akik elsődleges azaz o.e. beszállítói a bmw nek. Azaz ha kiveszünk egy olajszűrőt egy 320d ből a bmw logó mellett egy Knecht márkajelzést fogunk találni, ha egy levegőszűrőt akkor MANN márkajelzést, ha egy "olajnyomás szenzort" akkor pedig HELLA-t , ha egy vízhűtőt BEHR-t ...stb még sorolhatnám itt oldalakon keresztül, melyik alkatrészt ki gyártotta annó egy bmwnek. Ha nagyon szakszerű tájékoztatást kívánunk adni akkor ezt is tudnunk kell.
Ezek a gyárak gyártanak különböző minőségben, és pontossággal alkatrészeket. Ez azt jelenti, hogy pl egy bmw dobozos ékszíjtárcsa nem véletlenül kerül 80-100 ezer forintba, pedig mint tudjuk a CORTECO gyártotta a bmw nek, de CORTECO-ban ez fele annyi, csak azért mert minimális minőségi hiba lépett fel a gyártás során, és már nem kerülhetett bmw dobozba. Így keletkeznek a kiköszörült gyári bmw cikkszámos ékszíjtárcsák Corteco dobozban. ÉS Én ezt nevezném gyári beszállító termékének. Ezen felül amik mégtöbb méreteltéréssel, minőségi kifogással rendelkeznek, azokat a termékeket, most maradjunk az ékszíjtárcsáknál, a gyár (aki egyébként bmw beszállító) eladja csomagoló cégeknek, akik nem gyártanak csak csomagolnak, saját dobozukban, ilyen pl a Vaico, Meyle, Ruville..stb, sajnos rengeteg ilyen márka van. Ők legtöbbször nyomott árakon értékesítik a prémiumhoz képest. Nagyjából így működik a piac.
3. Nekünk kereskedőknek az a feladatunk, hogy ebben a világban korrekt tájékoztatást adjunk egy vásárlónak. Ha a vevő megérzi, hogy egyszer is becsaptuk, soha többet nem fog tőlünk vásárolni. Természetesen lehet árulni nem o.e. beszállítói termékeket, mert erre is van kereslet, bár én azt látom, hogy egyre ritkábban, ---de erről korrektül tájékoztatni kell az vásárlót.
Nyilván egy gyári bmw e46 első betét nem kerülhet pl 8ezer forintba..
Az ügyfél korrekt tájékoztatása mindig a kereskedő feladata.

3. A garancia érvényesítése mindig szakszerű beszereléshez kötött. DE NEM MÁRKASZERVÍZHEZ.
Ha egy gyári bmw alkatrészt értékesítünk,és probléma adódik vele, a garanciális ügyintézés feltétele, hogy ezt a hibát bmw márkaszerviz állapítsa meg, a beszerelést elvégezheti független javító is, de csak hivatalos (számlaképes) műhely. Ez így működik Magyarországon és egész Európában.

Tisztelettel:

M_Attila

javaslom a téma lezárását






hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. január 24. hétfő, 22:53


m_attila írta: Sziasztok

Én is bmw alkatrészekkel foglalkozom immár 3 éve.
Engedjétek meg, hogy néhány sort írják, ezzel kezdeményezve a téma lezárását.
1. Gyári alkatrésznek az minősül, ami bmw dobozban (általában fehér)érkezik és tartalmazza a 11 karakteres bmw cikkszámot, ezen kívül minden más alkatrész utángyártott.
2. Az utángyártott alkatrészek világa sem túl bonyolult. Vannak gyárak akik elsődleges azaz o.e. beszállítói a bmw nek. Azaz ha kiveszünk egy olajszűrőt egy 320d ből a bmw logó mellett egy Knecht márkajelzést fogunk találni, ha egy levegőszűrőt akkor MANN márkajelzést, ha egy "olajnyomás szenzort" akkor pedig HELLA-t , ha egy vízhűtőt BEHR-t ...stb még sorolhatnám itt oldalakon keresztül, melyik alkatrészt ki gyártotta annó egy bmwnek. Ha nagyon szakszerű tájékoztatást kívánunk adni akkor ezt is tudnunk kell.
Ezek a gyárak gyártanak különböző minőségben, és pontossággal alkatrészeket. Ez azt jelenti, hogy pl egy bmw dobozos ékszíjtárcsa nem véletlenül kerül 80-100 ezer forintba, pedig mint tudjuk a CORTECO gyártotta a bmw nek, de CORTECO-ban ez fele annyi, csak azért mert minimális minőségi hiba lépett fel a gyártás során, és már nem kerülhetett bmw dobozba. Így keletkeznek a kiköszörült gyári bmw cikkszámos ékszíjtárcsák Corteco dobozban. ÉS Én ezt nevezném gyári beszállító termékének. Ezen felül amik mégtöbb méreteltéréssel, minőségi kifogással rendelkeznek, azokat a termékeket, most maradjunk az ékszíjtárcsáknál, a gyár (aki egyébként bmw beszállító) eladja csomagoló cégeknek, akik nem gyártanak csak csomagolnak, saját dobozukban, ilyen pl a Vaico, Meyle, Ruville..stb, sajnos rengeteg ilyen márka van. Ők legtöbbször nyomott árakon értékesítik a prémiumhoz képest. Nagyjából így működik a piac.
3. Nekünk kereskedőknek az a feladatunk, hogy ebben a világban korrekt tájékoztatást adjunk egy vásárlónak. Ha a vevő megérzi, hogy egyszer is becsaptuk, soha többet nem fog tőlünk vásárolni. Természetesen lehet árulni nem o.e. beszállítói termékeket, mert erre is van kereslet, bár én azt látom, hogy egyre ritkábban, ---de erről korrektül tájékoztatni kell az vásárlót.
Nyilván egy gyári bmw e46 első betét nem kerülhet pl 8ezer forintba..
Az ügyfél korrekt tájékoztatása mindig a kereskedő feladata.

3. A garancia érvényesítése mindig szakszerű beszereléshez kötött. DE NEM MÁRKASZERVÍZHEZ.
Ha egy gyári bmw alkatrészt értékesítünk,és probléma adódik vele, a garanciális ügyintézés feltétele, hogy ezt a hibát bmw márkaszerviz állapítsa meg, a beszerelést elvégezheti független javító is, de csak hivatalos (számlaképes) műhely. Ez így működik Magyarországon és egész Európában.

Tisztelettel:

M_Attila

javaslom a téma lezárását



Na ez szép és kerek válasz volt befejezésként, érdemes lenne eltenni valahová, hogy később is elő lehessen venni, okulásként, hogy mitől is gyári a gyári!



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. január 24. hétfő, 22:40


pneurob írta:

Az igazság az, hogy nem abból indulok ki, hogy retek a vevő, de hála istennek ilyennel még nem találkoztam, a BMW-sek általában nagyon normálisak. A másik az, hogy minden eladott alkatrész azonnal újra van rendelve(kivéve az egyedileg rendelt ritkaságszámba menő alkatrészek). Úgy veszem ki a szavaidból, hogy téged már párszor megszívattak, ezért vagy ilyen bizalmatlan. Semelyik szervizben nem nézik jó szemmel a hozott alkatrészt, mert ilyenkor ugrik a 20-30% haszon. Ha meg elolvasod a szállítási feltételeinket, vállaljuk, hogy minden indoklás nélkül 8 napos belül visszavásároljuk az alkatrészt( természetesen itt is az egyedileg rendeltek kivételével). De még ilyet sem kért senki.


Igazából nem szivattak meg sehol, mert nem hagytam és azért nem mert bizalmatlan voltam velük. Más autó, más szerviz volt az. NT Autó, Polltom mindig korrekt volt (ha nagyobb dolgokat kellett csinálni)
Mindazokat korábban azért írtam, hogy tisztázva legyen a gari kérdése, de nagyon nem mondtál rá igent, csak éreztetted.
Akkor ismét: megveszem az alkatrészt, én beteszem, az gari időn belül megpusztul, gariban cserélitek????? A válasz digitális lehet: igen/nem

A "retek vevő"-n mit értesz? Retket vásárol?
Hú jól eltértünk már az eredeti témától, majd jön Robinson osztszéjjelcsapitten!





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. január 24. hétfő, 22:47

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2011. január 24. hétfő, 22:33


Sziasztok

Én is bmw alkatrészekkel foglalkozom immár 3 éve.
Engedjétek meg, hogy néhány sort írják, ezzel kezdeményezve a téma lezárását.
1. Gyári alkatrésznek az minősül, ami bmw dobozban (általában fehér)érkezik és tartalmazza a 11 karakteres bmw cikkszámot, ezen kívül minden más alkatrész utángyártott.
2. Az utángyártott alkatrészek világa sem túl bonyolult. Vannak gyárak akik elsődleges azaz o.e. beszállítói a bmw nek. Azaz ha kiveszünk egy olajszűrőt egy 320d ből a bmw logó mellett egy Knecht márkajelzést fogunk találni, ha egy levegőszűrőt akkor MANN márkajelzést, ha egy "olajnyomás szenzort" akkor pedig HELLA-t , ha egy vízhűtőt BEHR-t ...stb még sorolhatnám itt oldalakon keresztül, melyik alkatrészt ki gyártotta annó egy bmwnek. Ha nagyon szakszerű tájékoztatást kívánunk adni akkor ezt is tudnunk kell.
Ezek a gyárak gyártanak különböző minőségben, és pontossággal alkatrészeket. Ez azt jelenti, hogy pl egy bmw dobozos ékszíjtárcsa nem véletlenül kerül 80-100 ezer forintba, pedig mint tudjuk a CORTECO gyártotta a bmw nek, de CORTECO-ban ez fele annyi, csak azért mert minimális minőségi hiba lépett fel a gyártás során, és már nem kerülhetett bmw dobozba. Így keletkeznek a kiköszörült gyári bmw cikkszámos ékszíjtárcsák Corteco dobozban. ÉS Én ezt nevezném gyári beszállító termékének. Ezen felül amik mégtöbb méreteltéréssel, minőségi kifogással rendelkeznek, azokat a termékeket, most maradjunk az ékszíjtárcsáknál, a gyár (aki egyébként bmw beszállító) eladja csomagoló cégeknek, akik nem gyártanak csak csomagolnak, saját dobozukban, ilyen pl a Vaico, Meyle, Ruville..stb, sajnos rengeteg ilyen márka van. Ők legtöbbször nyomott árakon értékesítik a prémiumhoz képest. Nagyjából így működik a piac.
3. Nekünk kereskedőknek az a feladatunk, hogy ebben a világban korrekt tájékoztatást adjunk egy vásárlónak. Ha a vevő megérzi, hogy egyszer is becsaptuk, soha többet nem fog tőlünk vásárolni. Természetesen lehet árulni nem o.e. beszállítói termékeket, mert erre is van kereslet, bár én azt látom, hogy egyre ritkábban, ---de erről korrektül tájékoztatni kell az vásárlót.
Nyilván egy gyári bmw e46 első betét nem kerülhet pl 8ezer forintba..
Az ügyfél korrekt tájékoztatása mindig a kereskedő feladata.

3. A garancia érvényesítése mindig szakszerű beszereléshez kötött. DE NEM MÁRKASZERVÍZHEZ.
Ha egy gyári bmw alkatrészt értékesítünk,és probléma adódik vele, a garanciális ügyintézés feltétele, hogy ezt a hibát bmw márkaszerviz állapítsa meg, a beszerelést elvégezheti független javító is, de csak hivatalos (számlaképes) műhely. Ez így működik Magyarországon és egész Európában.

Tisztelettel:

M_Attila

javaslom a téma lezárását




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. január 24. hétfő, 22:34

autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2003

státusz pneurob

Fórumlakó

Elismertség: 7% (17 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2011. január 24. hétfő, 22:23


hil írta:
pneurob írta: ]

Természetesen igen, gari is van, de nem a beépítésre, hanem az alkatrészre. Ez a márkaszervizes beépítés gari arra van kitalálva, hogy jogilag tisztázza magát az eladó és, hogy jól keressen a hivatalos szerviz. Mint mindenhol, nálunk is volt probléma néhányszor, de másnapra szó nélkül küldtük a cserealkatrészt, nem kértünk szervizkönyvet, stb. Tényleg ilyen csak elvétve fordul elő, de idáig minden vevőnk, még a problémás is elégedetten zárta az üzletet.


Ha jól értem: megveszem az alkatrészt Tőletek. Én beszerelem. 1 éven belül gatterra megy, azt kiveszem és visszaküldöm Nektek a megőrzött számlával, mire Ti másnap postázzátok a csere darabot. Mert válaszodból ez jön le. Szép is ezt így leírva látni, de valóban így van???
Aztán jön a gond: most egy db van belőle raktáron. A régi rosszat nem tettem el, amíg beszerzitek a csere darabot, addig ronggyal bedugózom az olajteknő alját, esetleg futómű alkatrésznél seprőnyelet drótozok be féltengely helyett és úgy autózok??
A még rosszabb:ember márkaszervízben cserélteti (nem biztos, hogy jó szemmel néznek a hozott alkatrészes emberre). Kicserélteti, emelt (esetleg)munkadíj a hozott alkatrész miatt. Aztán megpusztul, ismét szervizben kicserélteti (de mire is) és itt már két szerelési költsége volt az új még nincs betéve. Akkor ez most valóban olcsóbb???





Az igazság az, hogy nem abból indulok ki, hogy retek a vevő, de hála istennek ilyennel még nem találkoztam, a BMW-sek általában nagyon normálisak. A másik az, hogy minden eladott alkatrész azonnal újra van rendelve(kivéve az egyedileg rendelt ritkaságszámba menő alkatrészek). Úgy veszem ki a szavaidból, hogy téged már párszor megszívattak, ezért vagy ilyen bizalmatlan. Semelyik szervizben nem nézik jó szemmel a hozott alkatrészt, mert ilyenkor ugrik a 20-30% haszon. Ha meg elolvasod a szállítási feltételeinket, vállaljuk, hogy minden indoklás nélkül 8 napos belül visszavásároljuk az alkatrészt( természetesen itt is az egyedileg rendeltek kivételével). De még ilyet sem kért senki.




hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. január 24. hétfő, 22:06


pneurob írta: ]

Természetesen igen, gari is van, de nem a beépítésre, hanem az alkatrészre. Ez a márkaszervizes beépítés gari arra van kitalálva, hogy jogilag tisztázza magát az eladó és, hogy jól keressen a hivatalos szerviz. Mint mindenhol, nálunk is volt probléma néhányszor, de másnapra szó nélkül küldtük a cserealkatrészt, nem kértünk szervizkönyvet, stb. Tényleg ilyen csak elvétve fordul elő, de idáig minden vevőnk, még a problémás is elégedetten zárta az üzletet.


Ha jól értem: megveszem az alkatrészt Tőletek. Én beszerelem. 1 éven belül gatterra megy, azt kiveszem és visszaküldöm Nektek a megőrzött számlával, mire Ti másnap postázzátok a csere darabot. Mert válaszodból ez jön le. Szép is ezt így leírva látni, de valóban így van???
Aztán jön a gond: most egy db van belőle raktáron. A régi rosszat nem tettem el, amíg beszerzitek a csere darabot, addig ronggyal bedugózom az olajteknő alját, esetleg futómű alkatrésznél seprőnyelet drótozok be féltengely helyett és úgy autózok??
A még rosszabb:ember márkaszervízben cserélteti (nem biztos, hogy jó szemmel néznek a hozott alkatrészes emberre). Kicserélteti, emelt (esetleg)munkadíj a hozott alkatrész miatt. Aztán megpusztul, ismét szervizben kicserélteti (de mire is) és itt már két szerelési költsége volt az új még nincs betéve. Akkor ez most valóban olcsóbb???





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. január 24. hétfő, 22:06

autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2003

státusz pneurob

Fórumlakó

Elismertség: 7% (17 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2011. január 24. hétfő, 21:56


hil írta:
pneurob írta:

Én 23 éve foglalkozom ipari gépekkel és alkatrészekkel és inkább a felsőbb, drágább régiót megcélozva. 99,9%-ban nem is volt minőségi problémám. Nagyon jól tudom mit jelent a minőség és ismerem azt a mondást is jól, hogy "az vásárol drágán, aki olcsón vásárol". Lassan egy éve, hogy elkezdtem a BMW alkatrészekkel foglalkozni, csupán azért, mert a márkaszervizben le akartak húzni néhány alkatrésszel elég rendesen. Így akadtam rá a Schmiedmannra. Nagyon sok dologban nagyon jók az árak, de közel sem mindenben, az igazi utángyártottakkal nem tudunk és nem is akarunk versenyezni. A Schmiemann a BMW alkatrészek terén Európában piacvezető, gondolom, ha gagyit árulna, nem így lenne, sőt lehet, hogy már nem is létezne. De 15 éve a piacon van, töretlenül fejlődik, pár évente raktárat kell cserélni vagy bővítenie a megnövekedett igények miatt. Ez szerintem nem rövidtávra utal.

Öntsünk tiszta vizet a pohárba, ne barchobázzunk tovább: Te most a Schmiedmann
vagy???
A garira akkor is igaz amit írtam, de ezt miért nem veritek nagydobra?



Természetesen igen, gari is van, de nem a beépítésre, hanem az alkatrészre. Ez a márkaszervizes beépítés gari arra van kitalálva, hogy jogilag tisztázza magát az eladó és, hogy jól keressen a hivatalos szerviz. Mint mindenhol, nálunk is volt probléma néhányszor, de másnapra szó nélkül küldtük a cserealkatrészt, nem kértünk szervizkönyvet, stb. Tényleg ilyen csak elvétve fordul elő, de idáig minden vevőnk, még a problémás is elégedetten zárta az üzletet.



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. január 24. hétfő, 21:45


pneurob írta:

Én 23 éve foglalkozom ipari gépekkel és alkatrészekkel és inkább a felsőbb, drágább régiót megcélozva. 99,9%-ban nem is volt minőségi problémám. Nagyon jól tudom mit jelent a minőség és ismerem azt a mondást is jól, hogy "az vásárol drágán, aki olcsón vásárol". Lassan egy éve, hogy elkezdtem a BMW alkatrészekkel foglalkozni, csupán azért, mert a márkaszervizben le akartak húzni néhány alkatrésszel elég rendesen. Így akadtam rá a Schmiedmannra. Nagyon sok dologban nagyon jók az árak, de közel sem mindenben, az igazi utángyártottakkal nem tudunk és nem is akarunk versenyezni. A Schmiemann a BMW alkatrészek terén Európában piacvezető, gondolom, ha gagyit árulna, nem így lenne, sőt lehet, hogy már nem is létezne. De 15 éve a piacon van, töretlenül fejlődik, pár évente raktárat kell cserélni vagy bővítenie a megnövekedett igények miatt. Ez szerintem nem rövidtávra utal.

Öntsünk tiszta vizet a pohárba, ne barchobázzunk tovább: Te most a Schmiedmann
vagy???
A garira akkor is igaz amit írtam, de ezt miért nem veritek nagydobra? Az első bejelentkezés nálam úgy jött le, hogy főleg gyári alkatrészekkel foglalkozik, meg gyári beszállítói termékekkel. Erre rengeteg gagyi is látható. Mi változhatott azóta: eltelt kb fél év, gazdasági válság, hülyébbek (hülyébbnek tartottak) a vásárlók?







Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2011. január 24. hétfő, 21:51

autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2003

státusz pneurob

Fórumlakó

Elismertség: 7% (17 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2011. január 24. hétfő, 21:23


hil írta:
pneurob írta:

Nem tudom, Te mibe nyúltál bele. 9000Ft-ért nincs Meyle még az Ebay-en se, még az én beszerzési áram is több ennél. Ráadásul minden Meyle alkatrészre nálunk 1 év garancia van. Lehet, hogy amit vettél ál Meyle volt. Kínából 10 db felett meg lehet rendelni nevenincs érzékelőt 15 dollárért, rá egy jónevű matrica, aztán Ebay-en 45 dollárért el lehet adni. Na ez normális helyeken nem így működik. Eredeti, OE minőség, utángyártott kérdése: http://www.schmiedmann.com/ ezen a linken minden alkatrésznél fel van tüntetve, hogy eredeti-e vagy nem eredeti, de OE minőség vagy esetleg utángyártott. Minden alkatrész rendelhető eredeti gyáriban is, a megrendelő pénztárcájától függően. Persze van utángyártott is, de a fék, futómű, motor, váltó szűrők és hasonló funkcionális alkatrészeknél nincsenek ilyenek. Lámpáknál, tuningalkatrészeknél, dizájnelemeknél stb. már találhatsz szép számban. Ha van még kérdés szívesen válaszolok.

Nem igazán kérdeztem, csupán tényeket és tapasztalataimat írtam meg. Haragban nem akarok lenni itt senkivel, de. fújhatom az egy éves garit, ha magam szerelem be, vagy szervizben számla nélkül. Ezt miért nem írjátok ki, felhivva a figyelmet arra, hogy a gari csak akkor érvényes, ha számlával igazoltan hivatalos szervizben történik az ügylet. A korrektséghez ez is hozzá tartozna, mert sokan nem gondolják, hogy ez így működik! Én megszoktam, hogy mindenből kettőt veszek, ezért van többek között két egyforma karórám (300 000Ft/db áron), autóból is mindjárt kettőt akartam venni, csak nem volt két egyforma színű.......
Nem gondolnám, hogy a Meteor kinai gagyi olajszenzort adott volna el másfél éve 12500Ft áron (40% kedvezményemmel)
Gondolj bele: ha hosszú távban gondolkozol, mégéri átb...ni a tudatlan vevőket? Egyszer-kétszer lehet, hogy fog Nálad vásárolni, aztán fordul máshoz. Ne érts félre, és harag nélkül mindezt!



Én 23 éve foglalkozom ipari gépekkel és alkatrészekkel és inkább a felsőbb, drágább régiót megcélozva. 99,9%-ban nem is volt minőségi problémám. Nagyon jól tudom mit jelent a minőség és ismerem azt a mondást is jól, hogy "az vásárol drágán, aki olcsón vásárol". Lassan egy éve, hogy elkezdtem a BMW alkatrészekkel foglalkozni, csupán azért, mert a márkaszervizben le akartak húzni néhány alkatrésszel elég rendesen. Így akadtam rá a Schmiedmannra. Nagyon sok dologban nagyon jók az árak, de közel sem mindenben, az igazi utángyártottakkal nem tudunk és nem is akarunk versenyezni. A Schmiemann a BMW alkatrészek terén Európában piacvezető, gondolom, ha gagyit árulna, nem így lenne, sőt lehet, hogy már nem is létezne. De 15 éve a piacon van, töretlenül fejlődik, pár évente raktárat kell cserélni vagy bővítenie a megnövekedett igények miatt. Ez szerintem nem rövidtávra utal.


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. január 24. hétfő, 20:59


pneurob írta:

Nem tudom, Te mibe nyúltál bele. 9000Ft-ért nincs Meyle még az Ebay-en se, még az én beszerzési áram is több ennél. Ráadásul minden Meyle alkatrészre nálunk 1 év garancia van. Lehet, hogy amit vettél ál Meyle volt. Kínából 10 db felett meg lehet rendelni nevenincs érzékelőt 15 dollárért, rá egy jónevű matrica, aztán Ebay-en 45 dollárért el lehet adni. Na ez normális helyeken nem így működik. Eredeti, OE minőség, utángyártott kérdése: http://www.schmiedmann.com/ ezen a linken minden alkatrésznél fel van tüntetve, hogy eredeti-e vagy nem eredeti, de OE minőség vagy esetleg utángyártott. Minden alkatrész rendelhető eredeti gyáriban is, a megrendelő pénztárcájától függően. Persze van utángyártott is, de a fék, futómű, motor, váltó szűrők és hasonló funkcionális alkatrészeknél nincsenek ilyenek. Lámpáknál, tuningalkatrészeknél, dizájnelemeknél stb. már találhatsz szép számban. Ha van még kérdés szívesen válaszolok.

Nem igazán kérdeztem, csupán tényeket és tapasztalataimat írtam meg. Haragban nem akarok lenni itt senkivel, de. fújhatom az egy éves garit, ha magam szerelem be, vagy szervizben számla nélkül. Ezt miért nem írjátok ki, felhivva a figyelmet arra, hogy a gari csak akkor érvényes, ha számlával igazoltan hivatalos szervizben történik az ügylet. A korrektséghez ez is hozzá tartozna, mert sokan nem gondolják, hogy ez így működik! Én megszoktam, hogy mindenből kettőt veszek, ezért van többek között két egyforma karórám (300 000Ft/db áron), autóból is mindjárt kettőt akartam venni, csak nem volt két egyforma színű.......
Nem gondolnám, hogy a Meteor kinai gagyi olajszenzort adott volna el másfél éve 12500Ft áron (40% kedvezményemmel)
Gondolj bele: ha hosszú távban gondolkozol, mégéri átb...ni a tudatlan vevőket? Egyszer-kétszer lehet, hogy fog Nálad vásárolni, aztán fordul máshoz. Ne érts félre, és harag nélkül mindezt!

Ja: és gondolhatod, itt általában sokan maguk szerelik az autójukat, tehát gari az alkatrészre nincs!





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. január 24. hétfő, 21:17

autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2003

státusz pneurob

Fórumlakó

Elismertség: 7% (17 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2011. január 24. hétfő, 20:00


hil írta:
pneurob írta: Hát ha gond lett volna vele valamikor is, akkor 1000%, hogy a Schmiedmann leveszi a termékpalettájáról. Vacak, gagyit nem árulnak. Az első szempont a minőség, a második az ár. Tudom nagyon sok helyen nem így működnek a dolgok, de egy csak BMW-vel foglalkozó szakcég ezt nem engedheti meg magának.


Én úgy emlékszem, amikor a Schmiedmann itt megjelent, azt írták, csak eredeti BMW alkatrészekkel foglalkoznak (lehet, hogy rosszul emlékszem, vagy nem jól értelmeztem), erre most rendre jelennek meg a for use alkatrészek. Persze ez nem jelenti azt, hogy azok nem lehetnek jók! Ezzel a Meyle szenzorral megjártam és bevallom, bár szégyeltem eddig: 2x próbálkoztam vele, mindkettő élettartama 1 hónap körül volt. Most tessék röhögni rajtam, hogy ilyen hülye voltam kétszer egymás után is!!!





Nem tudom, Te mibe nyúltál bele. 9000Ft-ért nincs Meyle még az Ebay-en se, még az én beszerzési áram is több ennél. Ráadásul minden Meyle alkatrészre nálunk 1 év garancia van. Lehet, hogy amit vettél ál Meyle volt. Kínából 10 db felett meg lehet rendelni nevenincs érzékelőt 15 dollárért, rá egy jónevű matrica, aztán Ebay-en 45 dollárért el lehet adni. Na ez normális helyeken nem így működik. Eredeti, OE minőség, utángyártott kérdése: http://www.schmiedmann.com/ ezen a linken minden alkatrésznél fel van tüntetve, hogy eredeti-e vagy nem eredeti, de OE minőség vagy esetleg utángyártott. Minden alkatrész rendelhető eredeti gyáriban is, a megrendelő pénztárcájától függően. Persze van utángyártott is, de a fék, futómű, motor, váltó szűrők és hasonló funkcionális alkatrészeknél nincsenek ilyenek. Lámpáknál, tuningalkatrészeknél, dizájnelemeknél stb. már találhatsz szép számban. Ha van még kérdés szívesen válaszolok.


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2011. január 24. hétfő, 19:34


pneurob írta: Hát ha gond lett volna vele valamikor is, akkor 1000%, hogy a Schmiedmann leveszi a termékpalettájáról. Vacak, gagyit nem árulnak. Az első szempont a minőség, a második az ár. Tudom nagyon sok helyen nem így működnek a dolgok, de egy csak BMW-vel foglalkozó szakcég ezt nem engedheti meg magának.


Én úgy emlékszem, amikor a Schmiedmann itt megjelent, azt írták, csak eredeti BMW alkatrészekkel foglalkoznak (lehet, hogy rosszul emlékszem, vagy nem jól értelmeztem), erre most rendre jelennek meg a for use alkatrészek. Persze ez nem jelenti azt, hogy azok nem lehetnek jók! Ezzel a Meyle szenzorral megjártam és bevallom, bár szégyeltem eddig: 2x próbálkoztam vele, mindkettő élettartama 1 hónap körül volt. Most tessék röhögni rajtam, hogy ilyen hülye voltam kétszer egymás után is!!!





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2011. január 24. hétfő, 19:35

autója adatai
Széria: 7
Típus: E65
Kivitel: Sedan
Modell: 730d
Évjárat: 2003

státusz pneurob

Fórumlakó

Elismertség: 7% (17 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2011. január 24. hétfő, 19:27


Hát ha gond lett volna vele valamikor is, akkor 1000%, hogy a Schmiedmann leveszi a termékpalettájáról. Vacak, gagyit nem árulnak. Az első szempont a minőség, a második az ár. Tudom nagyon sok helyen nem így működnek a dolgok, de egy csak BMW-vel foglalkozó szakcég ezt nem engedheti meg magának.

m_attila írta: Bmw nek a Hella a beszállítója, a meyle olyannyira nem gyári , mint szűrőbe a Vaico...

m_attila



hil írta:
SirToma írta:

325 illetve 330d-t írja a linken.
Jó az enyémhez is?


Én azt nem biztos, hogy megvenném, az olcsó lehet, hogy drágább lesz! Saját tapasztalatomból írom ezt, alsőre én is olcsót vettem, Meyle volt Ebayról, aztán meg kellett venni a Hellát, az jó már 1 éve. Persze lehet, hogy én belenyúltam és Neked szerencséd lesz vele! Ha nem, emlékezz erre a levélre, hogy volt aki figyelmeztetett erre az apróságra!