valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. január 02. szerda, 21:45


anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta: Ez mondjuk extrém körülmények között mivel az olaj az olajteknőben akár 140-160 C is elérheti henger paláston pedig a többszörösét is ha jobban átgondolod az a 400c lehetséges(extrém körülmények) között!


akkor mész 20 percet a BMW olajjal padlógázon, és beragad a dugattyú, mert iszappá lesz az olaj?


De nem mész 20 percet padlógázon mert nem vagy akkora állat!

Nem igazán tud 400c felmenni az olaj mert állandóan kering igy változik a hőmérséklet,ott ahol nagyobb az igénybevétel ott elérhet bizonyosan magasabb hőmérsékletet!De ott sem állandó!

Ezen gondolkodtál 2 percet, hogy ezt hozzátedd? Akkor minek a 400 fokos teszt? Én azt hittem nem kering az olaj.


Pont azért mert van egy pont a motorban ahol elérheti a 400c!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 02. szerda, 21:44


YELLOW írta:
anubisz írta: Elég szomorú, hogy elhiszitek a Precíz Németekről akik a világ legjobb Autóit, sportautóit gyártják, hogy olyan Olajat csomagoltatnak a márkajelhez, ami szutyok lesz egy ilyen főzőlapon 20 perc alatt.
Mikor úgy tesztelnek motorokat, hogy majdnem szétolvad a leömlő, és szutyok olajat árulnak hozzá,a logójukkal.


akkor ugyanúgy adott a korábbi írásom.
miért nem tudja senki, hogy a BMW dobozos olajban mely gyártó olaja van?
szerintem azért, mert mindig más. ahonnan olcsóbb. valószínű egyszer megvizsgálják az olajat, de menet közben?
és ez alapján bármely gyártó olaja lehet, lehet hunoil is


a megkövetelt normát biztos eléri, különben a Németek nem raknák bele, abban biztos vagyok.
A többi már csak legenda. Ha ilyen szar lenne a BMW olaj minden 4 BMW összefosná magát.Nem mennének 400,600 ezreket el.
Nem mondom, hogy csoda árú, na de kérem, azért a fele nem lesz ragacs, míg a másikba alig van valami, nem furcsa kicsit?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. január 02. szerda, 21:41


anubisz írta:
valter320d írta:
anubisz írta: Elég szomorú, hogy elhiszitek a Precíz Németekről akik a világ legjobb Autóit, sportautóit gyártják, hogy olyan Olajat csomagoltatnak a márkajelhez, ami szutyok lesz egy ilyen főzőlapon 20 perc alatt.
Mikor úgy tesztelnek motorokat, hogy majdnem szétolvad a leömlő, és szutyok olajat árulnak hozzá,a logójukkal.


Mint már mondta itt az egyik ember: Nem biztos hogy az van a dobozban amit veszel!
Te kedves anubisz biztos azt kapsz amit veszel?
Nem tudjuk igy csak arra hagyatkozhatunk amit látunk,és mindenki abban hisz amiben akar!


De a más olajos dobozba frankó van, az nem ragad össze, csak a BMW olaja
Menjünk egyenesen a gyártóhoz, a tartályhoz, onnan vegyünk olajat. Így már tényleg nem lehet akkor semmit megvenni, sehol a világon. Valahogy mégse sülnek be kupacszámra azok a fránya motorok, gondolom a 2 kerekűekbe is hamis olaj megy akkor, ami 18 ezret pörög, azok is olvadnak meg sorba
Lényeg, hogy a youtubon a frankó van. Én is csinálok ilyen videót, megszórom egy kis cukorral aztán minyá ragad 20 perc múlva. Csak úgy heccből.


valószínű nem véletlen lett a teszt megcsinálva... előtte lévő videokban főleg BMW motorok N46 (enyém utodja) van. ugyanaz a motor más olajjal, még a hangja is más. én most csak hang nélkül tudtam nézni, de a kommentekben erre utal. más-más olajjal megy.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 02. szerda, 21:40


valter320d írta:
anubisz írta:
valter320d írta: Ez mondjuk extrém körülmények között mivel az olaj az olajteknőben akár 140-160 C is elérheti henger paláston pedig a többszörösét is ha jobban átgondolod az a 400c lehetséges(extrém körülmények) között!


akkor mész 20 percet a BMW olajjal padlógázon, és beragad a dugattyú, mert iszappá lesz az olaj?


De nem mész 20 percet padlógázon mert nem vagy akkora állat!

Nem igazán tud 400c felmenni az olaj mert állandóan kering igy változik a hőmérséklet,ott ahol nagyobb az igénybevétel ott elérhet bizonyosan magasabb hőmérsékletet!De ott sem állandó!

Ezen gondolkodtál 2 percet, hogy ezt hozzátedd? Akkor minek a 400 fokos teszt? Én azt hittem nem kering az olaj.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. január 02. szerda, 21:39


anubisz írta: Elég szomorú, hogy elhiszitek a Precíz Németekről akik a világ legjobb Autóit, sportautóit gyártják, hogy olyan Olajat csomagoltatnak a márkajelhez, ami szutyok lesz egy ilyen főzőlapon 20 perc alatt.
Mikor úgy tesztelnek motorokat, hogy majdnem szétolvad a leömlő, és szutyok olajat árulnak hozzá,a logójukkal.


akkor ugyanúgy adott a korábbi írásom.
miért nem tudja senki, hogy a BMW dobozos olajban mely gyártó olaja van?
szerintem azért, mert mindig más. ahonnan olcsóbb. valószínű egyszer megvizsgálják az olajat, de menet közben?
és ez alapján bármely gyártó olaja lehet, lehet hunoil is

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 02. szerda, 21:38


valter320d írta:
anubisz írta: Elég szomorú, hogy elhiszitek a Precíz Németekről akik a világ legjobb Autóit, sportautóit gyártják, hogy olyan Olajat csomagoltatnak a márkajelhez, ami szutyok lesz egy ilyen főzőlapon 20 perc alatt.
Mikor úgy tesztelnek motorokat, hogy majdnem szétolvad a leömlő, és szutyok olajat árulnak hozzá,a logójukkal.


Mint már mondta itt az egyik ember: Nem biztos hogy az van a dobozban amit veszel!
Te kedves anubisz biztos azt kapsz amit veszel?
Nem tudjuk igy csak arra hagyatkozhatunk amit látunk,és mindenki abban hisz amiben akar!


De a más olajos dobozba frankó van, az nem ragad össze, csak a BMW olaja
Menjünk egyenesen a gyártóhoz, a tartályhoz, onnan vegyünk olajat. Így már tényleg nem lehet akkor semmit megvenni, sehol a világon. Valahogy mégse sülnek be kupacszámra azok a fránya motorok, gondolom a 2 kerekűekbe is hamis olaj megy akkor, ami 18 ezret pörög, azok is olvadnak meg sorba
Lényeg, hogy a youtubon a frankó van. Én is csinálok ilyen videót, megszórom egy kis cukorral aztán minyá ragad 20 perc múlva. Csak úgy heccből.

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. január 02. szerda, 21:31


anubisz írta:
valter320d írta: Ez mondjuk extrém körülmények között mivel az olaj az olajteknőben akár 140-160 C is elérheti henger paláston pedig a többszörösét is ha jobban átgondolod az a 400c lehetséges(extrém körülmények) között!


akkor mész 20 percet a BMW olajjal padlógázon, és beragad a dugattyú, mert iszappá lesz az olaj?


De nem mész 20 percet padlógázon mert nem vagy akkora állat!

Nem igazán tud 400c felmenni az olaj mert állandóan kering igy változik a hőmérséklet,ott ahol nagyobb az igénybevétel ott elérhet bizonyosan magasabb hőmérsékletet!De ott sem állandó!


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. január 02. szerda, 21:34


valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. január 02. szerda, 21:30


anubisz írta: Elég szomorú, hogy elhiszitek a Precíz Németekről akik a világ legjobb Autóit, sportautóit gyártják, hogy olyan Olajat csomagoltatnak a márkajelhez, ami szutyok lesz egy ilyen főzőlapon 20 perc alatt.
Mikor úgy tesztelnek motorokat, hogy majdnem szétolvad a leömlő, és szutyok olajat árulnak hozzá,a logójukkal.


Mint már mondta itt az egyik ember: Nem biztos hogy az van a dobozban amit veszel!
Te kedves anubisz biztos azt kapsz amit veszel?
Nem tudjuk igy csak arra hagyatkozhatunk amit látunk,és mindenki abban hisz amiben akar!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 02. szerda, 21:26


valter320d írta: Ez mondjuk extrém körülmények között mivel az olaj az olajteknőben akár 140-160 C is elérheti henger paláston pedig a többszörösét is ha jobban átgondolod az a 400c lehetséges(extrém körülmények) között!


akkor mész 20 percet a BMW olajjal padlógázon, és beragad a dugattyú, mert iszappá lesz az olaj?

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 02. szerda, 21:25


Elég szomorú, hogy elhiszitek a Precíz Németekről akik a világ legjobb Autóit, sportautóit gyártják, hogy olyan Olajat csomagoltatnak a márkajelhez, ami szutyok lesz egy ilyen főzőlapon 20 perc alatt.
Mikor úgy tesztelnek motorokat, hogy majdnem szétolvad a leömlő, és szutyok olajat árulnak hozzá,a logójukkal.

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2013. január 02. szerda, 21:22


Ez mondjuk extrém körülmények között mivel az olaj az olajteknőben akár 140-160 C is elérheti henger paláston pedig a többszörösét is ha jobban átgondolod az a 400c lehetséges(extrém körülmények) között!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. január 02. szerda, 21:17


anubisz írta: Hisztek még ilyen ruszki videóknak? A másik már majdnem szurok volt . Biztos szurkot palackoznak a BMW nek. Meg a 400 fok, aztán az minek, ennyi erővel 900 fokra is hevíthette volna. Lehet valami Audis rakta ki . Ezek a Németek biztos Vietnámba gyártatják a cukros olajat. Hátha besülnek a 20 millás M5 ök, stb 10 ezer után.
Érdemes a kommenteket is elolvasni, hányan hitték el.



a feltöltő csatornáján van több vidi. meg hengerfalak endoszkóppal nézve több márka és típus... durva

itt a BMW olaj a jobb, hiába jobban forr... bár most kitudja, lehet amelyik jobban kiülepszik abba több adalék lenne?


YouTube videó

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. január 02. szerda, 21:21

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2013. január 02. szerda, 21:11


de jó lenne, ha lenne több olajra hasonló teszt. amik vannak olajaim, azokkal a fagyasztósat gondoltam megcsinálom, de nem akar olyan hideg lenni. de lehet fagyasztóban megcsinálom.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. január 02. szerda, 21:10


Hisztek még ilyen ruszki videóknak? A másik már majdnem szurok volt . Biztos szurkot palackoznak a BMW nek. Meg a 400 fok, aztán az minek, ennyi erővel 900 fokra is hevíthette volna. Lehet valami Audis rakta ki . Ezek a Németek biztos Vietnámba gyártatják a cukros olajat. Hátha besülnek a 20 millás M5 ök, stb 10 ezer után.
Érdemes a kommenteket is elolvasni, hányan hitték el.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. január 02. szerda, 21:14

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2013. január 02. szerda, 21:02


YELLOW írta: ezután a videó után.... belinkelném a másik topic-ban írt szövegem. mondjuk ahogy nézem a Castrol hamarabb kezd el forrni. bár a 400 fok az tulzás, ha jól tudom ilyen nem lehetséges üzem közben


YELLOW írta:
csbalu írta:

Nem értem miért nem jó a gyári BMW olaj. Ha a BMW-nek jó nekünk miért nem jó? Ha a mérnökök akik rengeteg munkaórát beleöltek ebbe és figyelembe vették a motorok kopását, működését és az ahhoz passzoló motorolajat írták elő azt mondják hogy jó bele akkor miért kell spekulálgatni meg a Totalcaros cikkek alapján olajat választani (nem pont rátok gondolok). Én eddig minden autómba a gyári olajat tettem és semmi baj nem volt vele...


soha senki nem mondta, hogy ne vegyél bele. én speciel a saját véleményem mondom el, mit tennék bele és mit nem. összevetem az olvasotakkal (nem TC cikk), tapasztalatokkal, majd saját elképzeléseimmel, gondolataimmal.
kicsit valóban túl van lihegve, valszeg ha tudnám, hogy megvétel után max 5 évig tartom meg én is elszarnám lehet (bár nem valószínű), de nekem még innentől kezdve lehet még 10 évig meg lesz. valószínű én évi 5-7ezer km futással különbségeket nem veszek észre.

de BMW dobozos olaj. a BMW mint gyár olajat nem gyárt. akkor mi, mely cég terméke van a dobozban? ezt szerintem a jóisten sem tudjam. találgatni lehet, ha kiindulok a olajbetöltö sapkából, szervíz füzetből, akkor Castrol. Győrben 32 ezernél pl Mobil1-et apott a beragasztott matricán látszik. lehet akkor az van benne gyárilag?
azt tudjuk az olajakat honnan szerzik be, dobozban honnan érkezik. egy dolog a német cimke. egy hasonlatot hoznék. LIDL - olcsó, de hát ha a németek is megeszik, csak nem lehet szar - mondják sokan, pedig valami valóban ritka szar.
én nagyon örülnék, ha valaki mondana konkrétat, pl aki BMW gyárban dolgozik, vagy vanismerőse, hogy az mit mond. de eddig semmi konkrét nincs a kezembe. aoké más márkáknál is lehet az, hogy kitudja mi van benne, de a dobozon a gyártóról tudjuk gyárt olajat. illetve ha azt veszem alapul, hogy pl a gyári GM olaj mekkora egy fosh, akkor... nekem egyenlőre több szól ellene, mint mellette. valószínű nem a BMW gyárban cserpákolják nagy Castrolos hordóból és dobozolják gyári cikkszámmal.
én is másnak rendeltem már BMW dobozos olajat (Atitól), 25d-be, mert őt ez megnyugtatta, mármint a tulajt. nem is akartam lebeszélni, elmondtam mit tennék bele. ő választotta, én csak segítettem a beszerzésben.
az, hogy egy ofrgalmazó boltos mit mond, azt azért fogom fenntartással kezelni, mert úgyis azt mondja, amit a vásárló hallani szeretni, ezt így tanítják. itt van olyan bótos bármiért megyek, az ő kovsijában is az van, higyjem el nem rakna bele szart. neki is VMW-i vannak. na ilyenkor szoktam sarkon fordulni. majd bemegyek később, akkor másik márkára mondja.
szóval ez van a részemről.


A BMW olaj meg faszán odapörkölődött .....



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. január 02. szerda, 21:03