autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz patrik1987

Újonc

Elismertség: 25% (3 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2012. május 21. hétfő, 19:12


Megtaláltam a verdám baját!

Én kértem még segittséget,hogy mindig vissza engedte a motorolajat!
Cseréltem már olajszivattyuba megtartó szelepet,nem jött be!
Cseréltem láncfeszittő patront,nem jött be!
Tedtem bele gyári olajszűröt+5w40-es castrol olajat nem jött be!
Cseréltem olajszűrő házat mivel van benne egy visszacsapó szelep és hogy álittólag az enged vissza,de nem az vólt!
Most szereztem egy olajszivattyút,1 napos meló volt, kicseréltem,és JO LETT!
Meg volt kopva az olajszivattyú és valószinű hogy nem tudott indittáskor egyből vákumot csinálni,és késöbb vedte fel az olajat!
Nekem ez volt a problémám,remélem tudok ezzel valakinek segitteni!
Nekem közel 180000ft-ba volt mire rájöttem mi a baja!

Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2012. május 16. szerda, 20:49


BarG írta:
hancurozo írta:
BarG írta: Ültél Te már taxiban?!
Szinte el sem hagyja a fordulatszámmérő az alapjáratot, és mégis millió km-eket elmennek motorhiba nélkül. Nem adnak tőgázt, csak kihasználják, hogy a tervező úgy összerakta a kocsit, hogy akár alapjáraton is lehessen közlekedni vele 6.-ban. Valamelyik topikon volt téma pár napja, hogy fel lehet gyorsítani egy dízelt egyesével kapcsolgatva a fokozatokat, óvatosan, a gázpedált nem is érintve.
Továbbra is fenntartom, hogy egyoldalú a cikk.
A vezérműtengelyen semmiféle terhelésváltozást nem okoz, ha tőgázt nyomsz, vagy motorfékezel.


Ültem taxiban. Melyik autók mennek el millió km-t?
Igen valóban fel lehet kapcsolgatni, mert az a hülye elektronika gázt ad ha az alapjárati fordulat alá akar esni a fordulat
A vezérműtengelyen nincs? Akkor a hidrotőkékben sem változik az olajnyomás? Ha kisebb az olajnyomás biztos, hogy marad a szelephézag?
Én inkább abban a fordulatszám tartományban használom, amire tervezték. Ez is olyan téma, mint az olaj, az adalék, stb. Mindenki (én is!!! ) a saját igazáról próbálja meggyőzni a másikat.


Hogy melyik autók mennek millió km-t? Dízel SDI, TDI Skodák, CDI Mercik, mondjuk BMW taxit még nem túl sokat láttam, még Münchenben sem, pedig erre direkt kíváncsi voltam. Na vajon miért?!
Persze hogy a saját igazamat hajtogatom, ha nem így lenne, nem beszélgetnénk. Mondjuk én kifejezetten örülök, hogy Te tudod, hogy milyen fordulatra tervezték a géped motorját, mert nekem ezt így közvetlenül nem mondta senki. Én csak abból indulok ki, hogy a tartomány egyik végén van az alapjárat, a másikon meg a piros tartomány. Ebből azt a merész következtetést vontam le, hogy ezek között akár használhatom is az autómat. Azt nem tudom, hogy Te hogyan ugrod át a tiltott tartományt?
Szerény véleményem szerint vannak autók, amik úgy vannak méretezve, hogy elviseljék az alacsonyabb fordulaton ébredő nagyobb nyomatékokat, más autók meg nem így vannak méretezve. Az én 3d-m 1500 ford/percen már produkálja a 410 Nm-t, az új 3d-k meg akár 560Nm-t is tudnak, tervezés kérdése az egész. Néztem az új 2d főtengelyt, hát igen hurka egy konstrukció - nem véletlenül heverészik néhány a fűben.


Sziasztok!

En is szeretnek hozzaszolni, hatha tudok segiteni: altalanossagban elmondhato, hogy a motorok üzemi tartomanya (ahol a motort "illik" hasznalni) a maximalis nyomatektol a maximalis teljestimenyig terjedö fordulatszamtartomany. Ide is szokatak altalaban a motorokat tervezni. A maximalis nyomatek kette osztja a nyomatekgörbet, meghozza az instabil es a stabil szakaszra. Itt termeszetesen lehet jatszani, hogy milyen fordulaton legyen a maximalis nyomatek (hova hangoljak a motort), ettöl függöen kell majd pl. sokat valtogatni vagy sem. Raadasul a legkisebb fajlagos fogyasztas (forditottan aranyos a hatasfokkal) is altalaban a maximalis nyomatek környeken helyezkedik el, tehat ez lenne a motornak az idealis munkapontja.

Mi a Deutznal többnyire maximalis terheles mellett teszteljük a motorokat: konstans fordulatszamokon (1000 1/min, a maximalis nyomatek fordulatszaman es a maximalis fordulatszamon) illetve van egy u.n. füreszfog-teszt is, amikor a motor 1000 1/min es a maximalis fordulatszam között ingazik fel-le 2000 oran keresztül. Az 1000 1/min fordulatszam onnan jön, hogy ettöl a fordulatszamotol lehet a motor teljes terhelesen, alatta a vezerlöelektronika nem engedi a teljes dozis befecskendezeset, hiaba nyomja a soför kollega padloig a gazpedalt.

A Mercedes taxi kerdes kemeny dio, de eppen tegnap voltam üzleti uton Münchenben es sokat taxiztunk is (6x, mindegyik Mercedes E-Klasse volt), aminek folyaman rakerdeztem, hogy miert nincs Audi vagy BMW taxi. Meglepö valaszt kaptam: a Mercedes mar nagyon regen felismerte, hogy a taxizas egy biztos es eleg nagy piac, ezert letrehozott meghatarozott szeriakban egy u.n. taxi kivitelt. Ez azt jelenti, hogy a vasarlo csak azt tudja kivalasztani, hogy milyen kategorias legyen az uj taxija, de se a motoron, se a felszereltsegen (sem kivülröl, sem belülröl), se a szinen, semmin sem tud valtoztatni. Ennek csereben borzasztoan kedvezö (a taxis soförnönel, akinel megkerdeztem, meg a VW Passat-nal is kedvezöbb) feltetelekkel kinalja az autokat nagy (ha jol emlekszem 3 ev km-megkötes nelküli) extragaranciakkal külön taxisok reszere. Azt azonban tudni kell, hogy az adott taxis valtozat müszakilag semmiben sem különbözik a nem taxis kiviteltöl, 100% ugyanaz a technika es anyagminöseg. Tehat ez a Mercedes taxi kerdes egy idöben es nagyon jol kigondolt piachoditas volt meg regebben, aminek következteben jelenleg Nemetorszagban szinte monopol helyzetet teremtett maganak a Mercedes marketingosztalya. Ügyes huzas volt, el kell ismerni.

Remelem tudtam valamit segiteni!
Szemy

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. május 16. szerda, 20:19


BarG írta: Hogy melyik autók mennek millió km-t? Dízel SDI, TDI Skodák, CDI Mercik, mondjuk BMW taxit még nem túl sokat láttam, még Münchenben sem, pedig erre direkt kíváncsi voltam. Na vajon miért?!
Persze hogy a saját igazamat hajtogatom, ha nem így lenne, nem beszélgetnénk. Mondjuk én kifejezetten örülök, hogy Te tudod, hogy milyen fordulatra tervezték a géped motorját, mert nekem ezt így közvetlenül nem mondta senki. Én csak abból indulok ki, hogy a tartomány egyik végén van az alapjárat, a másikon meg a piros tartomány. Ebből azt a merész következtetést vontam le, hogy ezek között akár használhatom is az autómat. Azt nem tudom, hogy Te hogyan ugrod át a tiltott tartományt?
Szerény véleményem szerint vannak autók, amik úgy vannak méretezve, hogy elviseljék az alacsonyabb fordulaton ébredő nagyobb nyomatékokat, más autók meg nem így vannak méretezve. Az én 3d-m 1500 ford/percen már produkálja a 410 Nm-t, az új 3d-k meg akár 560Nm-t is tudnak, tervezés kérdése az egész. Néztem az új 2d főtengelyt, hát igen hurka egy konstrukció - nem véletlenül heverészik néhány a fűben.


A 1500ford/perc az nem alapjárat. A motorok a hasznos (értsd ahol már a nyomaték 65% rendelkezésre áll) fordulatszám tartományban üzemelnek a leghatékonyabban (kivéve stabil motorok). Erre a tartományra méreteznek (túlbiztosítással). Ha 1700-nál elváltasz sem esik a fordulatod alapjáratra (feltéve, ha nem 2 fokozatot pakolsz, vagy keresed fél percig a fokozatot). Itt az alapjárat közeli alapjárat-1000 ford/perc közötti üzemelésről van szó. Nem ugrom át a "tiltott tartományt", csak nem váltok 1300 ford/percnél. Németeknél nem láttam 5 évesnél idősebb taxit a városokban. (az 50 km/h átlagsebességgel, napi 8 órában, az év minden napjában 5 év alatt 730000km. a céges taxik fiatalabbak. De lehet tévedek, vagy nem figyeltem)



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. május 16. szerda, 20:40

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. május 16. szerda, 19:59


BarG írta:
hancurozo írta:
BarG írta: Ültél Te már taxiban?!
Szinte el sem hagyja a fordulatszámmérő az alapjáratot, és mégis millió km-eket elmennek motorhiba nélkül. Nem adnak tőgázt, csak kihasználják, hogy a tervező úgy összerakta a kocsit, hogy akár alapjáraton is lehessen közlekedni vele 6.-ban. Valamelyik topikon volt téma pár napja, hogy fel lehet gyorsítani egy dízelt egyesével kapcsolgatva a fokozatokat, óvatosan, a gázpedált nem is érintve.
Továbbra is fenntartom, hogy egyoldalú a cikk.
A vezérműtengelyen semmiféle terhelésváltozást nem okoz, ha tőgázt nyomsz, vagy motorfékezel.


Ültem taxiban. Melyik autók mennek el millió km-t?
Igen valóban fel lehet kapcsolgatni, mert az a hülye elektronika gázt ad ha az alapjárati fordulat alá akar esni a fordulat
A vezérműtengelyen nincs? Akkor a hidrotőkékben sem változik az olajnyomás? Ha kisebb az olajnyomás biztos, hogy marad a szelephézag?
Én inkább abban a fordulatszám tartományban használom, amire tervezték. Ez is olyan téma, mint az olaj, az adalék, stb. Mindenki (én is!!! ) a saját igazáról próbálja meggyőzni a másikat.


Hogy melyik autók mennek millió km-t? Dízel SDI, TDI Skodák, CDI Mercik, mondjuk BMW taxit még nem túl sokat láttam, még Münchenben sem, pedig erre direkt kíváncsi voltam. Na vajon miért?!
Persze hogy a saját igazamat hajtogatom, ha nem így lenne, nem beszélgetnénk. Mondjuk én kifejezetten örülök, hogy Te tudod, hogy milyen fordulatra tervezték a géped motorját, mert nekem ezt így közvetlenül nem mondta senki. Én csak abból indulok ki, hogy a tartomány egyik végén van az alapjárat, a másikon meg a piros tartomány. Ebből azt a merész következtetést vontam le, hogy ezek között akár használhatom is az autómat. Azt nem tudom, hogy Te hogyan ugrod át a tiltott tartományt?
Szerény véleményem szerint vannak autók, amik úgy vannak méretezve, hogy elviseljék az alacsonyabb fordulaton ébredő nagyobb nyomatékokat, más autók meg nem így vannak méretezve. Az én 3d-m 1500 ford/percen már produkálja a 410 Nm-t, az új 3d-k meg akár 560Nm-t is tudnak, tervezés kérdése az egész. Néztem az új 2d főtengelyt, hát igen hurka egy konstrukció - nem véletlenül heverészik néhány a fűben.


azt elhiszem, hogy a japán autók nehezebben bírják a nyomatékot, nem véletlen kell pörgetni őket, eleve az áttételzés is olyan, hogy adott sebességben és fokozatban többet forognak. munkatárs SX4-ében pont emiatt kellett csiklócsapágyat cserélni a hajtókarnál. pedig alig vót benne km.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. május 16. szerda, 19:39


hancurozo írta:
BarG írta: Ültél Te már taxiban?!
Szinte el sem hagyja a fordulatszámmérő az alapjáratot, és mégis millió km-eket elmennek motorhiba nélkül. Nem adnak tőgázt, csak kihasználják, hogy a tervező úgy összerakta a kocsit, hogy akár alapjáraton is lehessen közlekedni vele 6.-ban. Valamelyik topikon volt téma pár napja, hogy fel lehet gyorsítani egy dízelt egyesével kapcsolgatva a fokozatokat, óvatosan, a gázpedált nem is érintve.
Továbbra is fenntartom, hogy egyoldalú a cikk.
A vezérműtengelyen semmiféle terhelésváltozást nem okoz, ha tőgázt nyomsz, vagy motorfékezel.


Ültem taxiban. Melyik autók mennek el millió km-t?
Igen valóban fel lehet kapcsolgatni, mert az a hülye elektronika gázt ad ha az alapjárati fordulat alá akar esni a fordulat
A vezérműtengelyen nincs? Akkor a hidrotőkékben sem változik az olajnyomás? Ha kisebb az olajnyomás biztos, hogy marad a szelephézag?
Én inkább abban a fordulatszám tartományban használom, amire tervezték. Ez is olyan téma, mint az olaj, az adalék, stb. Mindenki (én is!!! ) a saját igazáról próbálja meggyőzni a másikat.


Hogy melyik autók mennek millió km-t? Dízel SDI, TDI Skodák, CDI Mercik, mondjuk BMW taxit még nem túl sokat láttam, még Münchenben sem, pedig erre direkt kíváncsi voltam. Na vajon miért?!
Persze hogy a saját igazamat hajtogatom, ha nem így lenne, nem beszélgetnénk. Mondjuk én kifejezetten örülök, hogy Te tudod, hogy milyen fordulatra tervezték a géped motorját, mert nekem ezt így közvetlenül nem mondta senki. Én csak abból indulok ki, hogy a tartomány egyik végén van az alapjárat, a másikon meg a piros tartomány. Ebből azt a merész következtetést vontam le, hogy ezek között akár használhatom is az autómat. Azt nem tudom, hogy Te hogyan ugrod át a tiltott tartományt?
Szerény véleményem szerint vannak autók, amik úgy vannak méretezve, hogy elviseljék az alacsonyabb fordulaton ébredő nagyobb nyomatékokat, más autók meg nem így vannak méretezve. Az én 3d-m 1500 ford/percen már produkálja a 410 Nm-t, az új 3d-k meg akár 560Nm-t is tudnak, tervezés kérdése az egész. Néztem az új 2d főtengelyt, hát igen hurka egy konstrukció - nem véletlenül heverészik néhány a fűben.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. május 16. szerda, 16:59


BarG írta: Ültél Te már taxiban?!
Szinte el sem hagyja a fordulatszámmérő az alapjáratot, és mégis millió km-eket elmennek motorhiba nélkül. Nem adnak tőgázt, csak kihasználják, hogy a tervező úgy összerakta a kocsit, hogy akár alapjáraton is lehessen közlekedni vele 6.-ban. Valamelyik topikon volt téma pár napja, hogy fel lehet gyorsítani egy dízelt egyesével kapcsolgatva a fokozatokat, óvatosan, a gázpedált nem is érintve.
Továbbra is fenntartom, hogy egyoldalú a cikk.
A vezérműtengelyen semmiféle terhelésváltozást nem okoz, ha tőgázt nyomsz, vagy motorfékezel.


Ültem taxiban. Melyik autók mennek el millió km-t?
Igen valóban fel lehet kapcsolgatni, mert az a hülye elektronika gázt ad ha az alapjárati fordulat alá akar esni a fordulat
A vezérműtengelyen nincs? Akkor a hidrotőkékben sem változik az olajnyomás? Ha kisebb az olajnyomás biztos, hogy marad a szelephézag?
Én inkább abban a fordulatszám tartományban használom, amire tervezték. Ez is olyan téma, mint az olaj, az adalék, stb. Mindenki (én is!!! ) a saját igazáról próbálja meggyőzni a másikat.

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2012. május 15. kedd, 21:45


BarG írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta:
Tano írta: Egy jó cikk a Totalcar-on.


kis részben egyet értek. de a tervező úgy tervez, hogy minden körülmények között meg legyen a megfelelő kenés. ők is tudják ezeket.
egy jól szivattyúzható olajnál nem lehet gond az alacsony fordulat. ezért kell megfelelő viszkozitású olajat is választani.
az alapjárat nem számít terhelésnek, mert az autó hajtása nincs ellenhatással a motornak.
eleve azért TC-npn is tudnak néha nagy baromságokat írni. lemerem fogadni ennek a cikknek már korábban megjelent egy oylanja, ami ellent mond ennek.


Alapjáratról elgyorsítva is meg van a megfelelő kenés, de a terhelés az elvártnál nagyobb ha ezt nem csak 1-es fokozatban teszi az ember. A tervező nem gonondol arra, hogy van olyan barom aki 5-ben alapjárat közelében használja a kocsit. Ő abból indul ki, hogy megtanultak vezetni azok akik a kocsit hajtják.


Ültél Te már taxiban?!
Szinte el sem hagyja a fordulatszámmérő az alapjáratot, és mégis millió km-eket elmennek motorhiba nélkül. Nem adnak tőgázt, csak kihasználják, hogy a tervező úgy összerakta a kocsit, hogy akár alapjáraton is lehessen közlekedni vele 6.-ban. Valamelyik topikon volt téma pár napja, hogy fel lehet gyorsítani egy dízelt egyesével kapcsolgatva a fokozatokat, óvatosan, a gázpedált nem is érintve.
Továbbra is fenntartom, hogy egyoldalú a cikk.
A vezérműtengelyen semmiféle terhelésváltozást nem okoz, ha tőgázt nyomsz, vagy motorfékezel.


A TC-s cikkek egy jó része csak arról szól, hogy beinduljon a vita meg a fikázás az emberek között. Aztán, egy idő után, már az eredeti téma úgyis lényegtelenné válik. Sokszor már a cím is indulatokat ébreszt...


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. május 15. kedd, 21:23


hancurozo írta:
YELLOW írta:
Tano írta: Egy jó cikk a Totalcar-on.


kis részben egyet értek. de a tervező úgy tervez, hogy minden körülmények között meg legyen a megfelelő kenés. ők is tudják ezeket.
egy jól szivattyúzható olajnál nem lehet gond az alacsony fordulat. ezért kell megfelelő viszkozitású olajat is választani.
az alapjárat nem számít terhelésnek, mert az autó hajtása nincs ellenhatással a motornak.
eleve azért TC-npn is tudnak néha nagy baromságokat írni. lemerem fogadni ennek a cikknek már korábban megjelent egy oylanja, ami ellent mond ennek.


Alapjáratról elgyorsítva is meg van a megfelelő kenés, de a terhelés az elvártnál nagyobb ha ezt nem csak 1-es fokozatban teszi az ember. A tervező nem gonondol arra, hogy van olyan barom aki 5-ben alapjárat közelében használja a kocsit. Ő abból indul ki, hogy megtanultak vezetni azok akik a kocsit hajtják.


Ültél Te már taxiban?!
Szinte el sem hagyja a fordulatszámmérő az alapjáratot, és mégis millió km-eket elmennek motorhiba nélkül. Nem adnak tőgázt, csak kihasználják, hogy a tervező úgy összerakta a kocsit, hogy akár alapjáraton is lehessen közlekedni vele 6.-ban. Valamelyik topikon volt téma pár napja, hogy fel lehet gyorsítani egy dízelt egyesével kapcsolgatva a fokozatokat, óvatosan, a gázpedált nem is érintve.
Továbbra is fenntartom, hogy egyoldalú a cikk.
A vezérműtengelyen semmiféle terhelésváltozást nem okoz, ha tőgázt nyomsz, vagy motorfékezel.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. május 15. kedd, 20:04


YELLOW írta:
Tano írta: Egy jó cikk a Totalcar-on.


kis részben egyet értek. de a tervező úgy tervez, hogy minden körülmények között meg legyen a megfelelő kenés. ők is tudják ezeket.
egy jól szivattyúzható olajnál nem lehet gond az alacsony fordulat. ezért kell megfelelő viszkozitású olajat is választani.
az alapjárat nem számít terhelésnek, mert az autó hajtása nincs ellenhatással a motornak.
eleve azért TC-npn is tudnak néha nagy baromságokat írni. lemerem fogadni ennek a cikknek már korábban megjelent egy oylanja, ami ellent mond ennek.


Alapjáratról elgyorsítva is meg van a megfelelő kenés, de a terhelés az elvártnál nagyobb ha ezt nem csak 1-es fokozatban teszi az ember. A tervező nem gonondol arra, hogy van olyan barom aki 5-ben alapjárat közelében használja a kocsit. Ő abból indul ki, hogy megtanultak vezetni azok akik a kocsit hajtják.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2012. május 15. kedd, 19:56


Tano írta: Egy jó cikk a Totalcar-on.


kis részben egyet értek. de a tervező úgy tervez, hogy minden körülmények között meg legyen a megfelelő kenés. ők is tudják ezeket.
egy jól szivattyúzható olajnál nem lehet gond az alacsony fordulat. ezért kell megfelelő viszkozitású olajat is választani.
az alapjárat nem számít terhelésnek, mert az autó hajtása nincs ellenhatással a motornak.
eleve azért TC-npn is tudnak néha nagy baromságokat írni. lemerem fogadni ennek a cikknek már korábban megjelent egy oylanja, ami ellent mond ennek.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. május 15. kedd, 19:27


Tano írta: Egy jó cikk a Totalcar-on.


Azért kicsit egyoldalú ez a cikk. Abban tökéletesen igaza lehet, hogy kis fordulaton ne nyomjunk tőgázt, de ha teljesen igaza lenne, akkor nem volna szabad alapjáraton se járatni a motort.
Mondjuk nincs benne tapasztalatom, de az olajszivattyú elkopása (ami a gép legjobban olajozott alkatrésze!!!)a legdurvábban hangzó valami.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. május 15. kedd, 17:03


Tano írta: Egy jó cikk a Totalcar-on.


Tényleg jó cikk. Csak sajnos azok nem olvassák akik 1500-on tötymörögnek a városban, akadályozva engem, hogy átmenjek Kecskeméten pl... 3 autó tud átmenni a zöldön, mert nem hajlandó a f*sz feljebb engedni a fordulatszámmérőt...



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2012. május 15. kedd, 16:49


Egy jó cikk a Totalcar-on.

hancurozo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz hancurozo

BMWfanatic

Elismertség: 13% (210 pont) | Hozzászólások: 1541

Elküldve: 2012. május 14. hétfő, 17:12


valter320d írta:
patrik1987 írta: És hancurozonak is indittáskor 3-4 másodpercig lánc hangja volt? és gyári szűrövel teljesen megszünt neki? a tömittésnek mi köze van ahoz,hogy visszafolyik az olaj? az nem akkor lenne szar ha folyna az olaj a blokk oldalánál?


Öööö Szerintem az nem lánchang!hanem vissza folyik az olaj és mintha szelepek csin nem?
Na de én is ugyanolyan tanácstalan vagyok mint te,nem láncfeszítö,nem szelep,nemtom mi én is csak totózgatok,de arra 3 tömitésre gondolt ami az olajszűrő sapkájában van!
Annyit tudok még segiteni fordulj bmw 320d4 keni vágja!


Ha már emlegetve voltam: Nekem nem volt "lánchang", a hidrotőkéket viszont lehetett hallani. Mivel 2. indítás után sem múlt el, kicseréltem az új olajszűrőmet mann szűrőre és vettem hozzá új O gyűrűket (nem azokat használtam ami a szűrő dobozában volt). Nekem azóta nincs baj vele. (hogy ez a szűrőnek, vagy másnak köszönhető nem tudom)

valter320d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525d
Évjárat: 2004

státusz valter320d

BMWfanatic

Elismertség: 4% (28 pont) | Hozzászólások: 673

Elküldve: 2012. május 13. vasárnap, 22:32


patrik1987 írta: És hancurozonak is indittáskor 3-4 másodpercig lánc hangja volt? és gyári szűrövel teljesen megszünt neki? a tömittésnek mi köze van ahoz,hogy visszafolyik az olaj? az nem akkor lenne szar ha folyna az olaj a blokk oldalánál?


Öööö Szerintem az nem lánchang!hanem vissza folyik az olaj és mintha szelepek csin nem?
Na de én is ugyanolyan tanácstalan vagyok mint te,nem láncfeszítö,nem szelep,nemtom mi én is csak totózgatok,de arra 3 tömitésre gondolt ami az olajszűrő sapkájában van!
Annyit tudok még segiteni fordulj bmw 320d4 keni vágja!