YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
én nem azt mondtam, hogy baj, hogy hamarabb cseréled... csak azt nem értettem, miért nem nullázod le a számlálót mikor cseréled? ha mindig akkor nullázod, amikor lemegy két ciklus az 25ezer km lesz. de ha egyszer el akarod majd adni a gépet és megnézik, akkor azt fogják látni, hogy 25ezrenként volt csere. azt meg vagy elhiszi neked, amit mondtál, vagy nem. érted mire akartam rámutatni? nem kötekedés volt. 10-12ezrenként én is cserélem, de én nullázom is.
Azt is ki lehet olvasni, hogy mikor volt nullázva a szerviz számláló??
akkor ezt buktam
azt hittem ha azt ki lehet keresni, hogy a km mikor/hányszor lett módosítva (korábban erről beszéltetek), akkor án úgy gondoltam, hogy a szervíz nullázásokat is rögzíti... azért nem lett volna egy hülye funkció.
Én tudok egy megoldási módot arra, hogy miért nem nulláz valaki, ha olajat cserél. Pl én is azt csináltam, amíg márkaszervízbe jártam, hogy a márkaszervízben csináltattam a kötelező szervízeket, ekkor nullázták, de félidőben magánszervízben csináltattam egy olajcsere szervízt és ekkor nem nulláztattam, hogy ne derüljön ki, hogy máshová is viszem, nemcsak a hivatalos helyre.
Aztán okafogyottá vált a dolog, mert megszűnt a szalon, ahonnan az autót vettem, plusz még valaki le is nyúlta a szervízkönyvemet .... pedig első tulaj vagyok, , kéne az nekem, mert lüke használtautó vásárló sose fogja így megvenni tőlem ....